Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 41

Θέμα: Οδήγηση με πολύ αέρα

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
    Μια ερώτηση, κάπως ανυποψίαστη.
    Το μπροστινο μέρος, εννοώ τροχός και τιμόνι, δεν επηρρεάζεται με τον αέρα?
    Οπότε, για καλύτερο έλεγχο του μπροστινού μέρους, πρέπει να χέρια να μην είναι χαλαρα,
    αλλά σφιγμένα-στιβαρά για να ελέγχουν καλύτερα το μπροστινό (που λογικά είναι πιο ελαφρύ από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα).
    Αν κάνω λάθος (που υποψιάζομαι ότι κάνω) παρακαλώ, διορθώστε.


    Όλα τα παραπάνω ποστ σου λένε για χαλαρά χέρια ρε φώτη...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    Όλα τα παραπάνω ποστ σου λένε για χαλαρά χέρια ρε φώτη...
    Δεν αντιλέγω, γιαυτό χαρακτήρισα την ερώτηση "ανυποψίαστη".
    Και αν κατάλαβα καλά, τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρα ΚΑΙ για να μπορεί να διορθώσει έτσι?

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater

    Αν κάνω λάθος (που υποψιάζομαι ότι κάνω) παρακαλώ, διορθώστε.
    Το βασικό σου λάθος είναι ότι δεν διαβάζεις.

    R.S., έχει κάποια κενά (αέρος) η φυσική σου....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #19
    Και όμως...διαβάζω.

    Απλά έκανα μια ερώτηση, αφελής μεν, αλλά την εξήγησα. Με δικό μου τρόπο, δεν έχει σημασία.
    Το ξέρω ότι απαντήθηκε, απλά μου ήρθε στο νου, η ώρα που οδηγούσα και εξεφράζω απορίες.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.119
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit


    πάμε πάλι

    το έγραψα, ξυρίστηκε ( ), το ξαναγράφω γιατι είναι απάντηση στο αρχικό ερώτημα, απλουστευμένη μεν, αλλά απαντά δε!

    πρόσθεση διανυσμάτων λέμε!

    ανοιγουμε γκάζι, αυξάνουμε ταχύτητα, μειώνεται η επίδραση πλάγιων ανεμων στη μοτο... η εξήγηση στα βιβλία φυσικής λυκείου...

    το ...rider input... δεν αλλάζει σε σχέση με κάθε άλλη περίπτωση, όπως θα έπρεπε να είναι πάντα δηλαδη: χαλαρα στο τιμόνι, δεν σφίγγουμε
    Τώρα που το εξήγησες, θα παραμείνει ...

  6. #21
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παντως ο πηγασος λογω υψους και μεγαλων πλευρικων επιφανειων σιγουρα θα την ακουει για τα καλα απο τον αερα.

    Μην δοκιμαζεις οποιαδηποτε ''λυση'' σε τσαμπουκαλεμενες συνθηκες.

    Το ειπα και πιο πανω, βοηθητικη και 40χαω αν τα πραγματα ειναι ζορικα.

    Ο αερας ειναι απο τις χειροτερες συνθηκες που μπορει να συναντησει κανεις με μοτο, δεν φαινεται και δεν ξερεις απο που σου ερχεται.

    Παλια με το AX-1 εκανα Κορινθος-Αθηνα σε 3,5 ωρες, φυσαγε τον κ*ολο του και αφου με πεταξε δυο φορες στο λουκι για τα νερα πηγαινα σαν χεσμενος, αλλα εφτασα!

  7. #22
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    εγω με το 950 εφαρμοζω την τεχνικη του βρωμοπουλου..
    οταν ριχνει ριπη αερα κλεινω γκαζι οποτε φορτωνει το μπροστινο και δεν κουναει...
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  8. #23
    Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
    σύραγγες, τα είδα όλα !
    Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο.

  9. #24
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.985
    Αναλογα τον αερα, δεν υπαρχει νομος για τον αερα, συμφωνω μ'αυτους που υποστηριζουν το κοψιμο ταχυτητας, ειδικα οταν απο πλευρικο αερα βρεθηκα στο αντιθετο ρευμα χωρις να καταλαβω τιποτα.

  10. #25
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
    Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
    σύραγγες, τα είδα όλα !
    Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο.
    ναι, οκ, αλλα αμα φας καμια καλη ριπη και μονο απο την τρομαρα που θα παρεις μπορεις να να κανεις καμια ματσολια με το τιμονι η να καρυδωσεις το φρενο και τα πραγματα να γινουν πολυ δυσκολα.

    Στην ΕΟ Αθηνων Κορινθου φυσαει συνεχως, ειδικα στο ''windy canyon'' (εκει που εχουν φαει ενα λοφο και απο τις δυο πλευρες). Προσοχη θελει και στα μπουγαζια που κατεβαινουν προς την θαλασσα μετα τα Μεγαρα.

    Ενα κολπακι που μπορεις να κανεις για να ''διαβαζεις'' τον αερα ειναι να κοιτας την βλαστηση δεξια και αριστερα του δρομου...αν στο σημειο που προκειται να φτασεις εντος 2-5'' κουνιεται σαν τρελη, ετοιμασου...

    κλασσικο ανεμουριο της διαδρομης, τα σημαιακια στο βενζιναδικο (ELIN η Aegean νομιζω) μετα τα διοδια.

  11. #26
    Και κάτι ακόμα που πρέπει να προσέξετε μέσα στην πόλη όταν φυσάει ισχυρός άνεμος.Έχετε παρατηρήσει πως κάποιοι καταστηματάρχες προκειμένουν να πιάσουν "ρεζερβέ" τον χώρο στάθμευσης μπροστά στο μαγαζί τους βάζουν πλαστικά τελάρα (αυτά από την λαϊκή).Λοιπόν χτες γύριζε ο αδερφός μου από την σχολή με το μηχανάκι και ένα τέτοιο τελάρο ήρθε σφαίρα και έσκασε στην αριστερή πλευρά.Αν έμπαινε μπροστά στην ρόδα ήταν πολύ πιθανό να σαβουριαστεί με άγνωστες συνέπειες.Τον νου σας...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  12. #27
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Δεν είναι ακριβώς για οδήγηση με πολύ αέρα, άλλα είναι ενδιαφέρον πάραυτα:

    http://www.tonyfoale.com/Articles/Aerodynamics/AERO.htm


  13. #28
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
    Εχεις δίκιο. Τα χρειάστηκα για να πώ την αλήθεια. Ειδικά στην τεράστια κατηφόρα μετά τις
    σύραγγες, τα είδα όλα !
    Αλλά με μικρή σχέση και αυξημένη ταχύτητα (μέσα στα όρια του λογικού),μου φαινόταν ότι είχα μικρότερα "χτυπήματα" από τον άνεμο.
    Προσοχή χρειάζεται και όταν βγαίνουμε από σύραγγες, αλλα και όταν προσπερνάμε φορτηγά νταλίκες και γενικά μεγαλύτερα οχήματα από μας (σε όγκο), γιατί ξαφνικά βρισκόμαστε σε υπήνεμο πλευρά και η κλίση που είχαμε δώσει μας οδηγεί απότομα επάνω στο όχημα
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    εγω παλι προσπαθω οταν καταλαβαινω πλαγιο ανεμο να πηγαινω εκει που θελει να με παει (στην εθνικη μιλαω παντα γιατι στα βουνα δεν με εχει πιασει) κοιτωντας παντα καθρεφτη...


    φυσαει δλδ προς τα δεξια και με "σπρωχνει" προς την μεσαια ή την δεξια ...κοιταω καθρεφτη και αλλαζω λωριδα.
    αν παλι δεν μπορω να το κανω αυτο. κοβω ταχυτητα και προσπαθω να κανω το γυροσκοπικο για να ισιωσει η μοτο και να βγω απο το ρευμα (αερα).

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.119
    Παρακαλώ πολύ να περιορίζεστε στα του θέματος και να μην spamάρετε...

    Ευχαριστώ,

    Θωμάς

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF