νΑρχικά δημιουργήθηκε από zexx
epistrwsi stous kylindrous ennoeis me nicasil??
400 euro to kit ayxisis sympiesis ti perilambanei???
me ta pistonia dn anebainei h sympiesi??
ta aloga ayta ta bgazw xwris ekkentra???
to mixanaki einai axiopisto??
sorry gia ts polles erwtiseis alla ta atoma p xeroun ta sv einai poly liga...
Μην με παρεξηγησεις αλλα αυτα που ρωτας και με τον τροπο που τα ρωτας με κανουν να σου γραψω οτι θεωρεις την βελτιωση ενος V2 κινητηρα σαν την βελτιωση παπιου.Διαβασε αυτα που σου εγραψα πιο πανω,και οσο για την τελευταια σου προταση μαλλον δεν εχεις διαβασει καποιο απο τα sv650.org , svrider.com , svdownunder.com , twinsfactory και πολλα ακομα που δεν μπορω να θυμηθω τωρα.![]()
Πιο συγκεκριμενα ας γραψω οτι ξερω για τις αρχικες ερωτησεις σου.
Η συμπιεση ανεβαινει η με πιο διαφορετικη φλατζα κεφαλης η με διαφορετικα εμβολα.Η πρωτη λυση ειναι πιο φθηνη και πιο απλη αλλα συμπιεση δεν μπορεις να αυξησεις πολυ σε αυτα τα μηχανακια που εχουν ηδη υψηλη σχεση συμπιεσης και το να αλλαξεις εμβολα δεν ειναι ουτε φθηνο ουτε δουλεια που πρεπει να γινεται επειδη ετσι μας καβλωσε.Η συμπιεση απο μονη της δεν λεει και πολλα σε συνδυασμο με εκταταμενες εργασιες στο μοτερ και στην διαχειριση καυσιμου βοηθαει στην αποδοση συνολικα.
Οταν λες εκκεντρα εννοεις εκκεντροφορους.Η Γιοσιμουρα σταματησε να βγαζει εκκεντροφορους για ΕζΒι πριν απο κανα χρονο οποτε δυσκολα θα βρεις ασε που κοστιζαν καμια 800αρια ευρω η τετραδα.Επισης απο μονοι τους δεν λενε τιποτα χωρις δουλεια σε εισαγωγη-εξαγωγη και το κοστος συνολικα ειναι πολυ υψηλο.
Το μηχανακι ειναι αξιοπιστο σαφως.Αν αποφασισεις να το πας στον καθε μαστορα να σου κανει μισοδουλειες, μαλλον δεν θα παραμεινει για πολυ ουτε αξιοπιστο αλλα ουτε και ευκολοχρηστο/λειτουργικο.