Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: gia to yamaha MT-03

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/02/2008
    Μηνύματα
    2

    gia to yamaha MT-03

    Geia xara se olous

    endiaferomouna gia to yamaha MT-03 alla den exw dei polla na kykloforoun. thaprepe na anysyxw? mipws den vgike kalo? exei kapoios kamia idea?

    euxaristw

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Ενας πολυ σημαντικος λογος που δεν κυκλοφορησε πολυ ειναι το οτι στην Ελλαδαρα των απειρων σουπερσπορτ και της αλογολαγνειας λιγοι καταδεχονται να καβαλησουν στρητ μηχανακι με μονοκυλινδρο κινητηρα που βγαζει τα μισα αλογα απ'οτι ο ανταγωνισμος.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  3. #3
    Επίσης, αν και εμφανισιακά άρεσε-αρέσει σε πολλούς ήταν ακριβότερο σε σύγκριση με το ΧΤ660Χ που φορούσε τον ίδια κινητήρα, οπότε και έπαιρναν το ΧΤ που είναι σίγουρα και πιο εμπορικό. Ήταν και λίγο ο ψεκασμός που προβλημάτισε στην αρχή.. Αλλά το βασικότερο ήταν ότι το θεωρούσαν αδύναμο και δεν προτιμούσαν τον ένα κίλυνδρο όπως είπε και ο φίλος παραπάνω.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Ενας πολυ σημαντικος λογος που δεν κυκλοφορησε πολυ ειναι το οτι στην Ελλαδαρα των απειρων σουπερσπορτ και της αλογολαγνειας λιγοι καταδεχονται να καβαλησουν στρητ μηχανακι με μονοκυλινδρο κινητηρα που βγαζει τα μισα αλογα απ'οτι ο ανταγωνισμος.
    Αν μου επιτρέπεις... να συμπληρώσω: "σε σχέση με το κόστος κτήσης του".

    Και εξηγούμαι: Γιατί να δώσεις 6800 για να πάρεις αυτό το (πολύ όμορφο κατ' εμέ) μηχανάκι ενώ με 7000 παίρνεις γυμνό FZ6 (εφόσον μιλάμε για street μηχανάκια)? Για να μην πάω στην full-extra έκδοση, όπου το κόστος ανεβαίνει παράλογα (πάλι κατ' έμέ) πολύ και θα το σύγκρινα με το s2 (και πάλι σε ό,τι αφορά το κόστος κτήσης).

    Μικρό κορίτσι με τα βήματα χαμένα
    Τυχαία γόνατα ξεκούρασαν τα οστά μου
    Μα πάντα θα 'ρχομαι από τ' άπειρο σε σένα
    Με το χαμόγελό σου στη ματιά μου...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Prince-Garbage
    Αν μου επιτρέπεις... να συμπληρώσω: "σε σχέση με το κόστος κτήσης του".

    Και εξηγούμαι: Γιατί να δώσεις 6800 για να πάρεις αυτό το (πολύ όμορφο κατ' εμέ) μηχανάκι ενώ με 7000 παίρνεις γυμνό FZ6 (εφόσον μιλάμε για street μηχανάκια)? Για να μην πάω στην full-extra έκδοση, όπου το κόστος ανεβαίνει παράλογα (πάλι κατ' έμέ) πολύ και θα το σύγκρινα με το s2 (και πάλι σε ό,τι αφορά το κόστος κτήσης).

    Ακριβώς αυτό που προσπαθούσα να εξηγήσω! Όλος ο κόσμος σκεφτόταν έτσι και το αποτέλεσμα ήταν να μην κυκλοφορήσει το μηχανάκι-το οποίο παρεπιπτόντως είναι πολύ ωραίο κατά τη γνώμη μου(όπως και το fz6 βεβαίως-βεβαίως. ).

  6. #6
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Απλα σε κλειστες - πολυ κλειστες διαδρομες και με οδηγους ιδιων δυνατοτητων το MT-03 μπορει να κανει σωβρακο το FZ6...

    απλα τα πραγματα και δεν εχει να κανει με τιμες κτλ.

    θεμα αισθησης και δυνατοτητων που απορρεουν απο το ειδος του κινητηρα ειναι.

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  2. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF