παιδες ξερει κανενας αν στην θεση του πισω αμορτισερ μπορει να φορεθει κατι απο μαμα gsxr?
παιδες ξερει κανενας αν στην θεση του πισω αμορτισερ μπορει να φορεθει κατι απο μαμα gsxr?
καΛΑ πΛΑκα με κανεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΟΖΑΡΤ
παιδες ξερει κανενας αν στην θεση του πισω αμορτισερ μπορει να φορεθει κατι απο μαμα gsxr?
ο Div έχει βάλει αν μιλάς για sv1000 ... όλο το πίσω αμορτισέρ χωρίς όμως το μοχλικό είναι από το gixxer το χιλιάρι .... νομίζω το κ6... ακόμα όμως θέλει μελέτη στις ρυθμίσεις ...
πάντως σε μάστορα που έχει πείρα αρκετών ετών στα συγκεκριμένα μηχανάκια μου είπε σε ίδια ερώτηση ότι δεν είναι και η καλύτερη λύση (σκληραίνει πολύ η ανάρτηση) ... καλύτερα να πας σε aftermarket λύση κατευθείαν για το SV .... (ότι μου είπε σου λέω ... )
![]()
Για το 1000 οτι ειπε ο κατμαστερ.
Αν μιλαμε για 650 διευκρινισε καταρχας ποιας χρονολογιας διοτι τα καρμπυρατερατα και τα ψεκαστα εχουν διαφορετικα μοχλικα και αμορτισερ και σε ιδιοτητες και σε διαστασεις με GSXR και στην πισω αλλα και στην μπροστινη αναρτηση!!
Τωρα για το 650 που οτι αναρτηση και να του βαλεις θα δουλευει καλυτερα απο την μαμα που ειναι σχεδν για τα μπαζα,τα πραγματα περιπλεκονται αρκετα.
Επειδη το θεμα εχει ξανασυζητηθει πολλες φορες εδω μεσα,και πρεπει να ληφθουν υπὀψη καποιοι παραγοντες οπως το υψος του αμορτισερ που θα πρεπει να ταιριαζει με το υψος του αντιστοιχου αμορτισερ του GSXR (και τα 600,700,1000 φορανε διαφορετικα αμορτισερ) ,το θεμα του piggyback που θελει κοψιματα και πατεντες στο κουτι της μπαταριας,το θεμα του spring rate και της διαφορετικης γωνιας του μοχλικου που δημιουργει προβληματα σοβαρα στο θεμα της σκληροτητας,και τελος η τοποθετηση αυτη καθ'αυτη που θελει σχετικη πατεντα για να δεσει στο μοχλικο του 650 κυριως με διαφορετικες βιδες και αποστατες για να υπαρχει το σωστο "free play"
του αμορτισερ.
Υπαρχουν τεραστια στικαρισμενα και μη θρεντ εδω και χρονια που συμπληρωνονται καθημερινα στα svrider.com ,sv650.org ,socalsvriders.com ,nocalsvriders.com ,sv-portal.com ,svdownunder.com ,
http://www.twinworksfactory.com/bbs/...n=topics&fid=2 (οτι πει ο Zoran ειναι νομος μεγαλη η χαρη Του) , http://www.riderforums.com/forumdisplay.php?f=57 (απορω γιατι υπαρχει ακομα η υποκατηγορια) κοκ..
Οπως καταλαβες για να κανεις τοση ερευνα εσυ η ο φιλος σου με αμφιβολα αποτελεσματα δεν παιζει.
Θα προτεινα ενα αφτερμαρκετ αμορτισερ με ΜΟΝΟ αποσβεση επαναφορας,προφορτιση και ΕΞΤΡΑ αν γινεται δακτυλιδι για ρυθμιση υψους του αμορτισερ διοτι το μηχανακι χρειαζεται παση θυσια ενα εκατοστο υψος.
Απο αμορτισερ καλα και φθηνα με αυτα τα χαρακτηριστικα (κατα παραγγελια) θα προτεινα EMC που εχω και γω αλλα και με αποσβεση συμπιεσης, Technoflex που ξερω οτι επισης μπορεις να εχεις ρυθμιση υψους σαν εξτρα και ενδεχομενως και WP χωρις να ξερω αν υπαρχει επιλογη για ρυθμιση υψους.
Καλα γαμησια![]()
![]()
Υ.Γ Μολις θυμηθηκα οτι ο τροπεας πρεπει να ειχε πειραματιστει στο δικο του το ψεκαστο με ενα αμορτισερ τετοιο αλλα δεν θυμαμαι χρονολογια.Στειλτου ενα π.μ να σου δωσει λεπτομερειες διοτι του ειχε κατσει πολυ καλα και χωρις πατεντες.![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Μολις βρηκα αυτο.
Ο Ζοραν εχει δικιο καλα θυμομουν, στο θεμα του καρμπυρατερατου κυριως τα πραγματα ειναι ζορικα.
Σε γενικες γραμμες το θεμα της τραμπας της αναρτησης του SV με αυτη του Gsxr, αποτελει εδω και χρονια το μηλο της εριδας μεταξυ αυτων που πιστευουν οτι ειναι μια φθηνη και μικρη, (προσωρινη εστω) αναβαθμιση,και μεταξυ αυτων που πιστευουν οτι ειναι αμφιβολης αποτελεσματικοτητας, δυσκολο, επικινδυνο, και οχι τοσο φθηνο οσο φαινεται εκ πρωτη οψεως.
Διαλεγετε και παιρνετε.
http://www.twinworksfactory.com/bbs/...&fid=2&tid=165
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Χωρίς να θέλω να αναμιχθώ στο κυρίως θέμα (αν και 10χιλιοστα διαφορά μήκους είναι ΠΑΡΑ πολύ), μήπως θέλει ο ποιητής να μας εξηγήσει τι εννοεί εδώ:
με διαφορετικες βιδες και αποστατες για να υπαρχει το σωστο "free play"![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Καταρχας θα ηθελα να αναμιχθεις γενικως σε οτι σου φαινεται στραβο αλλα δεν μπορω να σε αναγκασω βεβαια...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Χωρίς να θέλω να αναμιχθώ στο κυρίως θέμα (αν και 10χιλιοστα διαφορά μήκους είναι ΠΑΡΑ πολύ), μήπως θέλει ο ποιητής να μας εξηγήσει τι εννοεί εδώ:
![]()
![]()
![]()
![]()
10 χλστ ειναι πολυ αλλα θεωρειται ιδανικο για τα καρμπυρατερατα κυριως.
Περα απ'οτι πιστευουν οι διαφοροι εμπλεκομενοι με τα SV,στο λεει ο γραφων που εχει κανει 25.000 χλμ ετσι.
"free play" ειναι μαλλον ενας ορος που αυθαιρετα χρησιμοποιησα διοτι εχω την εντυπωση οτι το αμορτισερ πρεπει να εχει καποια χιλιοστα περιθωριο στην βαση του να "παιξει" αριστερα δεξια,χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ετσι ειναι το σωστο.
Αν μπορεις βοηθα...![]()
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
βασικά στα είπαν οι προλαλήσαντες οπότε θα επαναλάβω οτι
στο 1000αρι σε γενικές γραμμες ταιριάζουν τα αμορτισέρ των gixxer απο ολες τις χρονίες με τις διαφορές να παιζονται στο
α) μηκος του αμορτισέρ (υψος ουρας της μηχανής)
β) στο αν το undertray θα χρειαστει μοντιφα (στο 1000αρι δεν χρειαζεται διοτι η βασικη δομη των αμορτισέρ ειναι ιδια)
και γ) το θέμα της υπερθέρμανσης του αμορτισέρ διότι οι εξατμίσεις του gsxr περνούν κάτω από τον κινητήρα αλλά στο SV η εξαγωγή του πισου κυλίνδρου περνάει ακριβώς δίπλα από το αμορτισέρ! με αλλά λόγια στο στοκ αμορτισέρ του SV αυτή η λεπτομέρεια εχει ληφθεί υπόψη κατά την κατασκευή ενώ στου gsxr μάλλον όχι! επίσης στο ίδιο θέμα, μερικά αμορτισέρ των gixxer (δεν θυμάμαι ποιας χρονιάς/μοντέλο) έχουν το δοχείο αερίου/διαστολής να εξέχει απο την αριστερή πλευρά (οπως το κοιτάς πάνω στη μηχανή από πίσω) και έτσι αυτό είναι ακριβώς ΠΆΝΩ από την εξαγωγή του κυλίνδρου (του sv βγαίνει από δεξιά)
κοίτα πρόκειται για σχετικά φθηνή λύση μιας και αμορτισέρ από gsxr καινούργια πωλουνται στο ebay από 40$ έως και 100$ τελική τιμή (με μεταφορικά) και ένα aftermarket ελατήριο δεν κάνει πάνω από 70? το πολύ. οπότε με περίπου 150?-200? έχεις ένα πολύ καλό αμορτισέρ για να αντικαταστήσεις ένα μάλλον μέτριο στοκ!
το ιδανικό βέβαια (οπως είπε ο gcrook) είναι ένα aftermarket αμορτισέρ ειδικά κατασκευασμένο για το sv που και θα ταιριάζει γάντι και έχεις και την δυνατότητα να το παραγγήλεις με ελατήριο προσαρμοσμένο στο βάρος σου. αλλά να περιμένεις τιμές από 500? και άνω.
το ψάχνεις, τα ζυγίσεις και πράτεις αναλόγως! και εμείς ότι θες εδώ είμαστε!
![]()
![]()
![]()
υγ: σαν πολλοί δεν είμαστε με τα sv?![]()
![]()
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!
Τι να το κανεις αμα ειμαστε "σκόρπιοι"Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
υγ: σαν πολλοί δεν είμαστε με τα sv?![]()
![]()
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
ε να μαζευτούμε μπας και γίνουμε σκορπιοίΑρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Τι να το κανεις αμα ειμαστε "σκόρπιοι"![]()
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!
καταρχην ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
το sv ειναι 1000 και ειναι το γυμνο νομιζω 2003 μοντελο.
δεν ειναι δικο μου αλλα του κολητου ο οποιος ειναι 130 κιλα ζωο.
ειναι παλαιστης οποτε δεν κουραδας να μην μπορει να στριψει.
ψαχνει για φτηνη λυση γιατι το πηρε το μηχανακι γυρω στα 3500 χιλιαρικα.
αρα λοιπον με κ6 θα κανουμε την δουλεια μας?
σιγουρα ενα αφτερμαρκετ δεν εχει καμια σχεση αλλα αλλο 800 ευρω και αλλο 80+.
καΛΑ πΛΑκα με κανεις?
κοιτα μιας και μιλάμε για ιδιαιτερη περιπτωση λογο βάρους καλο θα ηταν να επιλέξει ενα ελατηριο αναλογο του βαρους του.Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΟΖΑΡΤ
καταρχην ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
το sv ειναι 1000 και ειναι το γυμνο νομιζω 2003 μοντελο.
δεν ειναι δικο μου αλλα του κολητου ο οποιος ειναι 130 κιλα ζωο.
ειναι παλαιστης οποτε δεν κουραδας να μην μπορει να στριψει.
ψαχνει για φτηνη λυση γιατι το πηρε το μηχανακι γυρω στα 3500 χιλιαρικα.
αρα λοιπον με κ6 θα κανουμε την δουλεια μας?
σιγουρα ενα αφτερμαρκετ δεν εχει καμια σχεση αλλα αλλο 800 ευρω και αλλο 80+.
αν δηλ. αφασισει να παρει αμορτισέ απο gixxer να παει πριν το τοποθετησει να του βάλει ενα ελατηριο που να εχει την σκληρωτητα που απιτειται για το βάρος του. (διατηρω μια επιφυλαξη ως προς το αν θα βρει γιατι το βαρος του δεν και μικρο....)
ενδεχομένος να ειναι εντάξει και με ελατηριο για το στοκ αμορτισερ του sv.
![]()
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!
+1, μάλλον ελατήριο χρειάζεται. Έχει παίξει καθόλου με την προφόρτιση?Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
κοιτα μιας και μιλάμε για ιδιαιτερη περιπτωση λογο βάρους καλο θα ηταν να επιλέξει ενα ελατηριο αναλογο του βαρους του.
αν δηλ. αφασισει να παρει αμορτισέ απο gixxer να παει πριν το τοποθετησει να του βάλει ενα ελατηριο που να εχει την σκληρωτητα που απιτειται για το βάρος του. (διατηρω μια επιφυλαξη ως προς το αν θα βρει γιατι το βαρος του δεν και μικρο....)
ενδεχομένος να ειναι εντάξει και με ελατηριο για το στοκ αμορτισερ του sv.
![]()
Πάντως -με τέτοιους φίλους-, εγώ στον μουσουργό δεν ξαναμιλάω...![]()
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΟΖΑΡΤ
OK παω να τσιμπησω ενα απο ebay
ευχαριστω και παλι
να το ζωακι
1ον: προσοχή στο τι θα επιλέξεις
2ον: ψαξε καλα γιατι ειναι τοσες πολλες οι αγγελίες που μπορει να σου ξεφυγει καμια ευκαιρια ΕΥΚΟΛΑ!
3ον: πες του φιλου σου να γραφτει στο φορουμ και να ερχεται σε κανα δελεαρ/ βολτα/ κτλ κτλ
( να δω μετα ποιος θα τολμησει να πει κουβεντα για τα sv....![]()
)
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!
Α και μάλλον θέλει και ελατήρια μπροστά (έχουν δεν έχουν μείνει 3-4 πόντοι διαδρομής)...
Πες του με τρόπο...:rotflmao:
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....