Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 81

Θέμα: Zηλεψα χωμα και ρωταω

  1. #31
    To κατεχω το αθλημα ρε geotriada. Aπλως ειμαι της παλιας σχολης. Βλεπε ροδα τσαντα και κοπανα, τα τσακαλια, κ.α αριστουργηματα της εποχης εκεινης. Με αρβυλες και σκουφους καναμε μοτο κρος, στην Καισαριανη.

  2. #32
    hararm123 σεβαστη η αποψη σου, και την λαμβανω σοβαρα υποψιν.

  3. #33
    χωμα να ειναι και .... Το avatar του/της jasondakar
    Εγγραφή
    28/12/2006
    Μηνύματα
    631
    κοιτα αν θελεις απλα να καγκουρεψεις τα διχρονα ειναι η λυση αλλα αν θελεις κατι ενδιαμεσω δλδ καγκουρια και καμια εντουροβολτα πιο εκδρομικου χαρακτηρα κοιτα τετραχρονο.

    το 300 exc ειναι απλα οπλο και μακραινει χερια.

    το θεμα ειναι να παρεις κατι που να γουσταρεις να καβαλας και να το λιωνεις


    στο τριτο τσαι με κονιακ θα γραψω και αλλες μλκς περιμενετε:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΤΕΡΡΑΙΝ
    a sub-forum you can trust....

    ΧΧΧΧΧΩΩΩΩΩΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑ

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    To κατεχω το αθλημα ρε geotriada. Aπλως ειμαι της παλιας σχολης. Βλεπε ροδα τσαντα και κοπανα, τα τσακαλια, κ.α αριστουργηματα της εποχης εκεινης. Με αρβυλες και σκουφους καναμε μοτο κρος, στην Καισαριανη.

    είμαστε της ίδιας εποχής.

    έχω συμμετοχή στα τσακάλια...βγαίνω με σούζα...από την στοά στην πίσσα.

    :rotflmao:

    αν έχεις να καβαλήσεις χώμα από τότε,πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά,άσε τα όνειρα γιά καθαρόαιμα ΜΧ και βασικά ξέχνα εντελώς το motocross,o φίλος geotriada δεν έχει διάθεση να σε πειράξει.Σου λέει την αλήθεια.

    Μηχανάκι MX δεν σου κάνει γιατί:δεν θα κάνεις motocross και είναι ακατάλληλο,ιδίως σε άσχετο,γιά χρήση εντούρο.

    Ασε που άμα πάρεις ΜΧ θα μας ζαλίσεις στις ερωτήσεις του τύπου:Τι να κάνω με τις αναρτήσεις ρε παιδιά?Γιατί δεν μπορώ να ανέβω ανηφόρες?Γίνεται κάτι με την ροπή του?Γίνεται πιό εντουράδικο?

    Το μόνο που θα σου προσφέρει ένα ΜΧ είναι καγκουράδες και εξυπνάδες σε φλατ χωματόδρομους.

    Τώρα τα 125 τα εντουράκια θέλουν πολύ τεχνική γιά να τα πας.

    Προτίμησε κάτι σε παραπάνω κυβικά και υπολόγισε και έξοδο αλλαγής ελατηρίου γιά τα κιλά σου.

    Σε μεταχειρισμένο προτίμησε δίχρονο,αν και πολύ δύσκολα βρίσκεις,μεγάλη ζήτηση-λίγη προσφορά.Τους λόγους φαντάζομαι τους ξέρεις.

    Οσο τώρα γιά μάρκα,κοίτα τι παίζει στο βουνό...δεν είναι τυχαίο.

    Γιά καινούργιο δεν το συζητάω.

    Το καλύτερο enduro ever ktm 450 exf-r

    Mου τόλεγαν,το καμάρωσα μένει και να το καβαλήσω...

  5. #35
    V-stroma, δεν είσαι άσχετος από μηχανάκια.

    Καβαλάς, κάποια, σχηματίζεις αρχική προσωπική άποψη και συζητάς τα υπόλιπα.

    Κατά τη γνωμη μου, το πρώτο που πρέπει να κάνεις, είναι αρχικά να ορίσεις το budget σου (έστω και αν είσαι διατεθειμένος να το υπερβείς).

    Άλλο μηχανάκι αγοράζεις με 2000, άλλο με 8000.


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird

    αρχικά να ορίσεις το budget σου (έστω και αν είσαι διατεθειμένος να το υπερβείς).



    Πολυ σωστο

  7. #37
    Χιλια ευχαριστω μαγκες. Με βοηθατε πολυ. Εχω πεσει με τα μουτρα στη μελετη με βαση αυτα που μαθαινω και απο εσας. Πειτε μου και δυο πραγματα για κρανος μποτες θωρακες γιατι μαλλον απο αυτα θα ξεκινησω. Τιμες μαρκες.

  8. #38
    Για μπότες οι μόνες που μπορώ να συστήσω είναι οι Sidi με την άρθρωση στον αστράγαλο - γύρω στα 270?. Είναι τέτοια η άνεση και κατ'επέκταση η ασφάλεια (αφού δεν σε κουράζουν) που στο μέλλον θα μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να προτιμήσω κάτι άλλο.

    Για κράνη, προσωπικά μόνο Shoei αλλά υπάρχουν και άλλες αξιοπρεπείς και φθηνότερες λύσεις.

    Για θώρακες.... μάλλον όλοι είναι φτιαγμένοι για ανθρώπους 70-80 κιλών... :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #39
    Ξέχασα να γράψω για τις μπότες ότι -ειδικά σε μαύρες- είναι ότι πρέπει τώρα για τις απόκριες αν θέλεις να ντυθείς klingon και τα σχετικά αφού προσδίδουν ΚΑΙ ηχητικό εφέ στο όλο look...


    τρίζει η άρθρωση καθώς περπατάς...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #40
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Αγαπητοί χωματεροί ΤΕSTRIDERS ....... O VSTROM ειναι πλασμένος για ktm 4oo για να βοηθηθεί ο ανθρωπος....Γιατι κ το εντούρο ειναι απόλαυση κ οχι ταλαιπωρία!!!!

  12. #42
    i love you 80's Το avatar του/της zoropatra
    Εγγραφή
    16/11/2004
    Μηνύματα
    1.026
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
    Γιατι κ το εντούρο ειναι απόλαυση κ οχι ταλαιπωρία!!!!






    ειναι απολαυστικη ταλαιπωρια!!!!!!
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

    ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....

    μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....



  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από iatrodikastis
    [B]είμαστε της ίδιας εποχής.


    Μηχανάκι MX δεν σου κάνει γιατί:δεν θα κάνεις motocross και είναι ακατάλληλο,ιδίως σε άσχετο,γιά χρήση εντούρο.

    Το μόνο που θα σου προσφέρει ένα ΜΧ είναι καγκουράδες και εξυπνάδες σε φλατ χωματόδρομους.



    Δηλαδή εγώ είμαι ένας έξυπνος κάγκουρας; (Πλάκα κάνω Πετρο)

    Αν θέλεις να κάνεις την πλάκα σου δοκίμασε και ΜΧ μηχανάκια γιατί έχουν πολύ νεύρο και μακραίνουν χέρια. Στα πιστάκια είναι απολαυστικά στα μονοπάτια κάποια από αυτά είναι οκ. Εγώ έχω ΥΖ250 και άλλα δυο φιλαράκια CR250 και KX250. Έχουμε κάνει σκούπα (δεν τρέχεις χωρίς πινακίδα) αρκετούς αγώνες εντούρο και από μονοπάτια άλλο τίποτα. Απλά έχουν άλλο τρόπο οδήγησης, άλλη φιλοσοφία. (έλα μια μέρα βουνό να κάνεις test drive).


    Τώρα αν θέλεις να κάνεις εντούρο δηλαδή κυρίως μονοπάτια και εντουράδικα πιστακια (χωρίς μεγάλα άλματα) πάρε εντούρο. Στα τεχνικά κομμάτια θα σε βοηθήσουν περισσότερο λόγω ομαλής απόδοσης μοτέρ και ενδοτικών αναρτήσεων.

    Προσωπική γνώμη πάρε αυτό που σου αρέσει πιο πολύ, αυτό που σε πορώνει. Κατά τα άλλα συμφωνώ με όσα έγραψαν τα παιδιά παραπάνω.

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Να σου γράψω επίσης ότι τα εντούρο:

    έχουν μεγαλύτερη αυτονομία + ρεζέρβα, και καταλληλότερη κλιμάκωση σχέσεων για δύσκολα κομμάτια αλλά και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Επίσης δεν κάνουν φασαρία, και είναι απολύτως νόμιμα.

    Αυτό που σου γράφει ο Dirtbird είναι το καλύτερο, ξεκίνα τα test drive σε μηχανάκια φίλων και μάλιστα σε χώμα.

  15. #45
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Να σου γράψω επίσης ότι τα εντούρο:

    έχουν μεγαλύτερη αυτονομία + ρεζέρβα,


    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά μηχανής για χώμα και βουνό
    από honda c50 στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2013, 14:14
  2. Pieria-Χώμα και Caponord
    από gregorgeous89 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2008, 20:20
  3. Όλα για το χώμα και την άσφαλτο
    από zireous στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2006, 21:50
  4. αντε να το δουμε και στο δρομο...ή στο χωμα..!!!!
    από jinks στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2005, 20:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF