Οπότε, αν κρίνω από το δικό μου, που θέλει μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρο λαδιών) κάθε 6000 και μεγάλο (λάδια-φίλτρο λαδιών-φίλτρο αέρα-μπουζί-ρύθμιση) κάθε 12000, όταν εγώ θα έχω πληρώσει στα 24000 χιλιόμετρα 80+250+80+250=660?, ο υδρόψυκτος θα έχει πληρώσει 80+80+80+250=490?. Δεν είναι και μικρή διαφορά... Βάλε και τη λιγότερη βενζίνη μέσα και αυξάνεται. Αν δε συνυπολογίσεις και το χαμένο χρόνο (οι βαλβίδες θέλουν να μείνει μέσα όλη μέρα η μοτοσικλέτα) και την μικρότερη ανάγκη για μάστορα ψαγμένο, εκεί πια... Και εδώ που τα λέμε, στο υδρόψυκτο δε θα ρυθμίσει τις βαλβίδες, απλά θα ψάξει αν τα καπελώτα είναι φθαρμένα, πολύ πιο απλή δουλειά.