Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 61

Θέμα: Αλυσιδες στα τουτου (και δη στα 4Χ4)

  1. #31
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
    Παιδιά εδώ είναι το θρεντ : φωτό από την όμορφη, χιονισμένη Ελλάδα
    +1

    Κανας κουκλος mod μπορει να το κανει ξεχωριστο θεμα να πλακωθουμε ανετα?:a017:

    Ευχαριστω!


    Γενηθητω το θελημα σου...

  2. #32
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    ........................

    ΟΧΙ χρήστο!
    η αλυσίδες ειναι ΜΟΝΟ για το χιόνι.
    Στον πάγο γλιστράνε περισσότερο απο τα σκέτα λάστιχα
    (εκτος και εάν ειναι λεπτός και τον σπάσουν)


    Συγκεντρωσουουουου.... :wacko:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  3. #33
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021


    Γεια σου κουκλε.

    Δεν το πηγαινες διαμαχες καλυτερα.:wacko:

    Να μην γεννηθει το θελημα μου.


  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Συγκεντρωσουουουου.... :wacko:
    Χρήστο, επειδή έχω "παίξει" αρκετα με το θεμα.
    Οντας τρελαμένος με την πλαγιολίσθηση και έχοντας διανύσει ποοολλλααα χλμ ειτε χιονισμένα, ειτε με πάγο, λόγο χωριού της Ματίνας και λόγο εξοχικού, με οχήματα, απο 3λιτρο πισωκίνητο (5 χρόνια) 4χ4 JEEP (9 χρόνια), εως το τελευταίο μπροστοκίνητο,(9χρόνια) χωρίς να συμπεριλάβω της νεανικές καγγουριές στο "γερμανικό νεκροταφείο" στην (παλιά) κατάβαση Ωρωπού στην Ριτσώνα και την 1η ε.δ.της Πάρνηθας, θα μου επιτρέψεις (φιλικά) να επιμένω.

    Στον χοντρό πάγο δεν κάνουν οι αλυσίδες.



  5. #35
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Χρήστο, επειδή έχω "παίξει" αρκετα με το θεμα.
    Οντας τρελαμένος με την πλαγιολίσθηση και έχοντας διανύσει ποοολλλααα χλμ ειτε χιονισμένα, ειτε με πάγο, λόγο χωριού της Ματίνας και λόγο εξοχικού, με οχήματα, απο 3λιτρο πισωκίνητο (5 χρόνια) 4χ4 JEEP (9 χρόνια), εως το τελευταίο μπροστοκίνητο,(9χρόνια) χωρίς να συμπεριλάβω της νεανικές καγγουριές στο "γερμανικό νεκροταφείο" στην (παλιά) κατάβαση Ωρωπού στην Ριτσώνα και την 1η ε.δ.της Πάρνηθας, θα μου επιτρέψεις (φιλικά) να επιμένω.

    Στον χοντρό πάγο δεν κάνουν οι αλυσίδες.


    Επειδη το ν' αναφερουμε σωρίες απο παλιες καγκουριες ΔΕΝ ειναι επιχειρημα και δεν μπαινω στο τριπακι (αν και θα μ' αρεσε ), θα μιλησουμε λιγο παλι με την γ@μημενη (ου μην κι αγαπημενη) την φυσικη...


    Εχουμε και λεμε το λοιπον... :smilea:

    Στο σημειο επαφης με το οδοστρωμα (εδω μιλαμε για παγο φυσικα) το καποιο "Χ" λαστιχο, εχει μια συγκεκριμενη επιφανεια...

    Ας πουμε 10Χ10 εκατοστα, επομενως 100cm²

    Οταν στο ΙΔΙΟ σημειο βρεθει η αλυσιδα με το ιδιο φυσικα πλατος ("επαφης") αλλα με μηκος μόλις 1 (ενα) εκατοστο, τοτε στο ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο του οδοστρωματος (παγου) εχουμε μια επιφανεια επαφης ΜΟΛΙΣ 10cm² κι επομενως 10πλάσια πίεση!!!

    Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχουμε μια μεγαλυτερη τοπικη "υπερθερμανση" και μια "χαρακιά" στον παγο, που κανει το κρατημα μας 10 φορες ΚΑΛΥΤΕΡΟ απ' οτι πριν !!! :smilea:


    Φυσικα και μιλαμε για ταχυτητες ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ (υπερβολικα αργα) κι ΟΧΙ για "καγκουράδες αλά Ναπολιτάνα", μιας κι οσο πιο αργά παμε τοσο περισσοτερη ωρα ασκειται η πιεση αυτη στον παγο ("χαράζοντάς" τον), ενω αυξανοντας την ταχυτητα μας τείνουμε να εξαλείψουμε την χρηση της αλυσιδας!




    Ειπε ο και τραβηξε για το ποτηρι του... :a51:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  6. #36
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Ναι ωραια ολα αυτα, αλλα ΑΝ εχεις ΜΟΝΟ ενα ζευγαρι ΤΙ κανεις;
    Πανε στην μερια του οδηγου.
    Μια μπρος και η αλλη πισω.
    Ασχετα με την κινηση.
    Εδω Ελλάδα.

  7. #37
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    quiz...

    στα 4 x 4 αυτοκινητα, αν εχεις μονο ενα ζευγαρι αλυσιδες, σε ποιον αξονα τις εφαρμοζεις;

    όπου λέει ο κατασκευαστής στο μανουάλι του.

    Στο δικό μου Vitara λέει για τον πίσω άξονα.

    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  8. #38
    Οσοι παντως θελουν απλα να περασουν απο βατους δρομους, και οι κουβερτες ειναι μια χαρα, και κυριως φτηνες και μπαινουν ευκολα

    Για οσους ειναι καθημερινη βαση το χιονι/παγος, τοτε πρεπει να παρουν τις λεγομενες spikes που μπαινουν πολυ γρηγορα και εχουν φοβερη προσφυση.Αν τωρα τσιγκουνευτει καποιος, να παει να κολλησει στο παγο να ησυχασουμε

    Αν καποιος ειναι ΚΟΥΛΟΣ, δεν το σωνουνε ουτε οι ερπυστριες(αυτο το σχολιασαμε?)

    Να δω ποτε θα κανω πραγματικοτητα το αποθημενo:
    Kαποιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τζιπ με καθαροαιμη τετρακινηση(και οχι αυτες οι ψευτοηλεκτρονικες αηδιες), με αλυσιδες απλες μπροστα, και με καρφια πισω, να οργωσω ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ

  9. #39
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Τις ημερες με τα χιονια ειχα στην διαθεση μου εναν αγροτη Isuzu D-MAX.

    Δεν χρειαστηκα αλυσιδες ΠΟΥΘΕΝΑ ακομα και οταν ανεβαινα ανηφορες.

    Θελει μικρες ταχυτητες (φυσικα!) και ηρεμες κινησεις. 1η - 2α και φρενο κυριως απ τον κινητηρα, επικουρικα και μονο χρηση του πενταλ και πατημα λες και εχει πανω ναρκη.

    δεν γλυτσρισα ουτε μια φορα και τα λαστιχα ηταν 70-30 ασφαλτινα/ χωματινα.

    σε αναζητηση που εκανα στο google επεσε σε μια σχετικη συζητηση που εκαναν στο off-road.gr και λεγανε οτι οντως πολλοι κατασκευαστες προτεινουν αλυσιδες στα 4 x 4 στον πισω αξονα, αλλα στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι το ειδος της αναρτηση μπροστα που απαγορευει την εφαρμογη αλυσιδων στον δειευθυντηριο αξονα του αυτοκινητου που ειναι και το πιο σωστο.

    Οι περισσοτεροι λεγαν βεβαια οτι εκτος και αν εχει να διασχισεις πραγματικο παγοδρομιο, με καλα ελαστικα και τετρακινηση δεν κολλας πουθενα.


    αυτα

  10. #40
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    .................θα μιλησουμε λιγο παλι με την γ@μημενη (ου μην κι αγαπημενη) την φυσικη...


    Εχουμε και λεμε το λοιπον... :smilea:

    Στο σημειο επαφης με το οδοστρωμα (εδω μιλαμε για παγο φυσικα) το καποιο "Χ" λαστιχο, εχει μια συγκεκριμενη επιφανεια...

    Ας πουμε 10Χ10 εκατοστα, επομενως 100cm²

    Οταν στο ΙΔΙΟ σημειο βρεθει η αλυσιδα με το ιδιο φυσικα πλατος ("επαφης") αλλα με μηκος μόλις 1 (ενα) εκατοστο, τοτε στο ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο του οδοστρωματος (παγου) εχουμε μια επιφανεια επαφης ΜΟΛΙΣ 10cm² κι επομενως 10πλάσια πίεση!!!
    Μέχρι εδω συμφωνώ
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχουμε μια μεγαλυτερη τοπικη "υπερθερμανση" και μια "χαρακιά" στον παγο, που κανει το κρατημα μας 10 φορες ΚΑΛΥΤΕΡΟ απ' οτι πριν !!! :smilea:
    Εδώ παραπληροφορείς, μιας και δεν μιλάμε για ίδια ή όμοια υλικά , αλλάζει ο συντελεστής τριβής με αποτέλεσμα να μην είναι ακριβές το 10 φορές καλύτερα
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Φυσικα και μιλαμε για ταχυτητες ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ (υπερβολικα αργα) κι ΟΧΙ για "καγκουράδες αλά Ναπολιτάνα", μιας κι οσο πιο αργά παμε τοσο περισσοτερη ωρα ασκειται η πιεση αυτη στον παγο ("χαράζοντάς" τον), ενω αυξανοντας την ταχυτητα μας τείνουμε να εξαλείψουμε την χρηση της αλυσιδας!




    Ειπε ο και τραβηξε για το ποτηρι του... :a51:
    Από προσωπική εμπειρία , όταν πήγαμε στο καταφύγιο του Πάρνωνα και με πολύ πάγο οι πατερίτσες γλισταγαν επικίνδυνα. Μόλις έβγαλα τα λάστιχα και πατησε το μέταλλο στον παγο, η προσφυση μου βελτιώθηκε θεαματικά.. βεβαια δεν δοκιμασα να τρεξω, αλλα όπως λεει και ο κυριος Χρήστος πήγαινα με «ταχύτητες ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ (υπερβολικα αργα)» :rotflmao:
    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Επειδη το ν' αναφερουμε σωρίες απο παλιες καγκουριες ΔΕΝ ειναι επιχειρημα και δεν μπαινω στο τριπακι (αν και θα μ' αρεσε ), γιατι αντιστέκεσε αφου σε αρέσει?



    Στο σημειο επαφης με το οδοστρωμα (εδω μιλαμε για παγο φυσικα) το καποιο "Χ" λαστιχο, εχει μια συγκεκριμενη επιφανεια...

    Ας πουμε 10Χ10 εκατοστα, επομενως 100cm²

    Οταν στο ΙΔΙΟ σημειο βρεθει η αλυσιδα με το ιδιο φυσικα πλατος ("επαφης") αλλα με μηκος μόλις 1 (ενα) εκατοστο, τοτε στο ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημειο του οδοστρωματος (παγου) εχουμε μια επιφανεια επαφης ΜΟΛΙΣ 10cm² κι επομενως 10πλάσια πίεση!!!

    Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχουμε μια μεγαλυτερη τοπικη "υπερθερμανση" και μια "χαρακιά" στον παγο, που κανει το κρατημα μας 10 φορες ΚΑΛΥΤΕΡΟ απ' οτι πριν !!! :smilea:


    Φυσικα και μιλαμε για ταχυτητες ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ (υπερβολικα αργα) κι ΟΧΙ για "καγκουράδες αλά Ναπολιτάνα", μιας κι οσο πιο αργά παμε τοσο περισσοτερη ωρα ασκειται η πιεση αυτη στον παγο ("χαράζοντάς" τον), ενω αυξανοντας την ταχυτητα μας τείνουμε να εξαλείψουμε την χρηση της αλυσιδας!ασαφές το όριο!!




    Ειπε ο και τραβηξε για το ποτηρι του... :a51:
    θεωρητικά ΝΑΙ Γιατι ολα αυτα ισχύουν, εαν και εφόσον η ταχύτητα ειναι κατω των 5χλμ που ο τροχός πια ΔΕΝ "περιστρέφεται" αλλά εναλλάσσει την επαφή μέρους του ελαστικού με την αλυσίδα και εναλλάξ. ΔΛΔ δίνει στην αλυσίδα τοσο χρόνο να μείνει σε επαφή με τον πάγο ώστε ο πάγος να σπάσει.
    Εάν πάς με 20-30χλμ,(και σου τύχει πάγος) ολα αυτά δεν συμβαίνουν, γιατί μόλις έρθει σε επαφή ΜΟΝΟ η αλυσίδα, και η ταχύτητα του οχήματος (η φόρα) τείνει να ξεπεράσει την ταχύτητα κύλισης του ελαστικού,το αμάξι θα παραμένει μεν επάνω στην αλυσίδα, αλλα η αλυσίδα, θα γλιστρά λόγω τις μικρής επιφάνειας επαφής και του υλικού (σίδερο), μετατρέποντας τον τροχό σε λεπίδα παγοδρόμου, και ετσι η επιφάνεια του πάγου ανα sec δεν θα είναι ιδια ώστε να φορτωθεί, να "θερμανθεί. και να "χαράξει".
    βέβαια σε καποια απόσταση θα "σκαφτεί " ο πάγος και θα σταματήσεις. Αλλα πόοοοσο μακρυά απο εκεί που θές?
    Αυτήν την αντιπαράθεση (μια και μιλάμε σοβαρά) την κάνω γιατι, αν εμπιστευτεί ο καθε ενας την αλυσίδα για να "μπεί" στον πάγο, νομίζοντας οτι ειναι το ίδιο με το χιόνι, μόνο καλό αποτέλεσμα δεν θα έχουμε!!

















    παραπάνω φυσική δέν έχει, ας το κάνουμε στην πράξη!!:a36:

    (για να σε μπριζόσω λίγο, μπας και πάμε για κανένα παιχνίδι)




    τσιπουροκωλόγερε




  12. #42
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    θεωρητικά ΝΑΙ Γιατι ολα αυτα ισχύουν, εαν και εφόσον η ταχύτητα ειναι κατω των 5χλμ που ο τροχός πια ΔΕΝ "περιστρέφεται" αλλά εναλλάσσει την επαφή μέρους του ελαστικού με την αλυσίδα και εναλλάξ. ΔΛΔ δίνει στην αλυσίδα τοσο χρόνο να μείνει σε επαφή με τον πάγο ώστε ο πάγος να σπάσει.
    Εάν πάς με 20-30χλμ,(και σου τύχει πάγος) ολα αυτά δεν συμβαίνουν, γιατί μόλις έρθει σε επαφή ΜΟΝΟ η αλυσίδα, και η ταχύτητα του οχήματος (η φόρα) τείνει να ξεπεράσει την ταχύτητα κύλισης του ελαστικού,το αμάξι θα παραμένει μεν επάνω στην αλυσίδα, αλλα η αλυσίδα, θα γλιστρά λόγω τις μικρής επιφάνειας επαφής και του υλικού (σίδερο), μετατρέποντας τον τροχό σε λεπίδα παγοδρόμου, και ετσι η επιφάνεια του πάγου ανα sec δεν θα είναι ιδια ώστε να φορτωθεί, να "θερμανθεί. και να "χαράξει".
    βέβαια σε καποια απόσταση θα "σκαφτεί " ο πάγος και θα σταματήσεις. Αλλα πόοοοσο μακρυά απο εκεί που θές?
    Αυτήν την αντιπαράθεση (μια και μιλάμε σοβαρά) την κάνω γιατι, αν εμπιστευτεί ο καθε ενας την αλυσίδα για να "μπεί" στον πάγο, νομίζοντας οτι ειναι το ίδιο με το χιόνι, μόνο καλό αποτέλεσμα δεν θα έχουμε!!


    Π@πάρια τούμπανα!

    Ελπιζω να ΜΗΝ κανει κανεις καμμια "αναζητηση" και τα παρει για σωστα τα παραπανω...





    Πιασε το ταβλι τωρα να σου 'ξηγησω τι θα πει "παιχνιδι"!

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Τις ημερες με τα χιονια ειχα στην διαθεση μου εναν αγροτη Isuzu D-MAX.

    Δεν χρειαστηκα αλυσιδες ΠΟΥΘΕΝΑ ακομα και οταν ανεβαινα ανηφορες.

    αυτα
    με το jeep (Μ38Α1 μετατροπή σε CJ 7) πέρναγα σε χωματόδρομο ανηφορικό με 30-40 πόντους χιόνι χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, για πάνω απο 9 χειμώνες
    σε χιόνι 60-70 πόντους, σε χωμα με κροκάλες, με αλυσίδες και στους4 τροχούς, αργό, και πρώτη, ανέβηκα 1/2 χλμ με κλήση 5%-10%. (έβρισκε ο πίσω πρόβολος κάτω)
    τώρα να βάλω αλυσίδα για να ανέβω στον λόφο του (καθε) πρ.Ηλία ?? Ε ΟΧΙ:rotflmao: :rotflmao:

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Π@πάρια τούμπανα!

    Ελπιζω να ΜΗΝ κανει κανεις καμμια "αναζητηση" και τα παρει για σωστα τα παραπανω...





    Πιασε το ταβλι τωρα να σου 'ξηγησω τι θα πει "παιχνιδι"!

    :rotflmao:
    αφου εκτός απο κουλός εισαι και άσχετος στο ταβλι:rotflmao: :rotflmao:

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Το πρόβλημα με τους οδηγούς τετρακίνητων που είδα εγώ στην Αθήνα κυκλοφορόντας και εγώ με ένα, είναι οτι ξεψαρώνουν με την ικανότητα έλξης του οχήματος, που πραγματικά είναι εντυπωσιακή, ακόμα και με ΑΤ λάστιχα, αλλά ξεχνούν οτι στο φρενάρισμα δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα απέναντι στα απλά αυτοκίνητα.
    Επείσης διαπίστωσα οτι τα "ηλεκτρονικά" τετρακίνητα είναι μόνο για άσφαλτο.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2006, 19:45
  2. Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2006, 18:07
  3. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2006, 19:00
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 14:10
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 15:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF