Σελίδα 37 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 2732333435363738394041424787137 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 541 έως 555 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #541
    Οπότε, αν κρίνω από το δικό μου, που θέλει μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρο λαδιών) κάθε 6000 και μεγάλο (λάδια-φίλτρο λαδιών-φίλτρο αέρα-μπουζί-ρύθμιση) κάθε 12000, όταν εγώ θα έχω πληρώσει στα 24000 χιλιόμετρα 80+250+80+250=660?, ο υδρόψυκτος θα έχει πληρώσει 80+80+80+250=490?. Δεν είναι και μικρή διαφορά... Βάλε και τη λιγότερη βενζίνη μέσα και αυξάνεται. Αν δε συνυπολογίσεις και το χαμένο χρόνο (οι βαλβίδες θέλουν να μείνει μέσα όλη μέρα η μοτοσικλέτα) και την μικρότερη ανάγκη για μάστορα ψαγμένο, εκεί πια... Και εδώ που τα λέμε, στο υδρόψυκτο δε θα ρυθμίσει τις βαλβίδες, απλά θα ψάξει αν τα καπελώτα είναι φθαρμένα, πολύ πιο απλή δουλειά.

  2. #542
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Οπότε, αν κρίνω από το δικό μου, που θέλει μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρο λαδιών) κάθε 6000 και μεγάλο (λάδια-φίλτρο λαδιών-φίλτρο αέρα-μπουζί-ρύθμιση) κάθε 12000, όταν εγώ θα έχω πληρώσει στα 24000 χιλιόμετρα 80+250+80+250=660?, ο υδρόψυκτος θα έχει πληρώσει 80+80+80+250=490?. Δεν είναι και μικρή διαφορά... Βάλε και τη λιγότερη βενζίνη μέσα και αυξάνεται. Αν δε συνυπολογίσεις και το χαμένο χρόνο (οι βαλβίδες θέλουν να μείνει μέσα όλη μέρα η μοτοσικλέτα) και την μικρότερη ανάγκη για μάστορα ψαγμένο, εκεί πια... Και εδώ που τα λέμε, στο υδρόψυκτο δε θα ρυθμίσει τις βαλβίδες, απλά θα ψάξει αν τα καπελώτα είναι φθαρμένα, πολύ πιο απλή δουλειά.
    Αν και δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως ναι μεν τα καπελώτα να τα αλλάξεις δεν είναι πολύ μανούρα ωστόσο πρέπει να βγούνε οι εκκεντροφόροι σε αντίθεση με τις βαλβίδες που είναι με κόντρα παξιμάδι .Οπως και να έχει στις 24000 χλμ θα τα αλλάξεις όλα τα καπελώτα ακόμα και καλά να είναι , προληπτικά έστω , γιατί μέχρι να ξανακοιτάξεις σε άλλες 24 000 χλμ πολλά μπορούν να συμβούν . Και επίσης είναι θέμα πως, και πόσο χρεώνει ο εκάστοτε μάστορας ....

    Modenas Kriss 125

  3. #543
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Γιατί έχω την εντύπωση ότι και στο αεροελαιόψυκτο οι βαλβίδες ρυθμίζονται στις 24000Km; Τα λέμε...

  4. #544
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vasdekiss
    Καλησπέρα. Γιατί έχω την εντύπωση ότι και στο αεροελαιόψυκτο οι βαλβίδες ρυθμίζονται στις 24000Km; Τα λέμε...
    Λάθος εντύπωση... Έχω το service manual.

  5. #545
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
    Αν και δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως ναι μεν τα καπελώτα να τα αλλάξεις δεν είναι πολύ μανούρα ωστόσο πρέπει να βγούνε οι εκκεντροφόροι σε αντίθεση με τις βαλβίδες που είναι με κόντρα παξιμάδι .Οπως και να έχει στις 24000 χλμ θα τα αλλάξεις όλα τα καπελώτα ακόμα και καλά να είναι , προληπτικά έστω , γιατί μέχρι να ξανακοιτάξεις σε άλλες 24 000 χλμ πολλά μπορούν να συμβούν . Και επίσης είναι θέμα πως, και πόσο χρεώνει ο εκάστοτε μάστορας ....

    άντε και τα άλλαξες... έχουν πόσο; 2-3 ευρώ το ένα; Πάλι πιο φτηνά βγαίνει και με πιο αξιόπιστη λειτουργία. Από φίλο πάντως με άλλο Suzuki, με διαβεβαίωσε ότι αν δεν κάνεις αηδίες με τα λάδια, δε θα χαλάσουν "ποτέ".

  6. #546
    Ευχαριστω (για άλλη μια φορά) όλους για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Ελπίζω να γίνω σύντομα και γω "ισοτιμο" μέλος και ίσως τα πούμε και από κοντά σε καμια συνάντηση.

    Τελικά αποφάσισα ότι αν ο γνωστός μου ζητήσει για το παλιό μοντέλο μεταχειρισμένο ( 1,5 έτους με 20000χλμ, έκδοση Υοshimura) κοντά στα 4000 γιούρα - το πολύ 4.200, θα το πάρω.
    Αλλιώς θα δώσω σαν προκαταβολή το παραπάνω ποσό για να πάρω το καινούριο αλλά θα αναγκαστώ να βάλω και γ*μωδόσεις!!!

    Πως σας φαίνεται το σκεπτικό? Το ποσό που περιμένω για το μεταχειρισμένο μηχανάκι λογικό δεν είναι?

    Ελπιζω να τα συμφωνήσουμε με το γνωστό μου και από βδομάδα να ρωτάω για καλές διαδρομές-εκδρομές!!

  7. #547
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fun_1905
    Ευχαριστω (για άλλη μια φορά) όλους για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Ελπίζω να γίνω σύντομα και γω "ισοτιμο" μέλος και ίσως τα πούμε και από κοντά σε καμια συνάντηση.

    Τελικά αποφάσισα ότι αν ο γνωστός μου ζητήσει για το παλιό μοντέλο μεταχειρισμένο ( 1,5 έτους με 20000χλμ, έκδοση Υοshimura) κοντά στα 4000 γιούρα - το πολύ 4.200, θα το πάρω.
    Αλλιώς θα δώσω σαν προκαταβολή το παραπάνω ποσό για να πάρω το καινούριο αλλά θα αναγκαστώ να βάλω και γ*μωδόσεις!!!

    Πως σας φαίνεται το σκεπτικό? Το ποσό που περιμένω για το μεταχειρισμένο μηχανάκι λογικό δεν είναι?

    Ελπιζω να τα συμφωνήσουμε με το γνωστό μου και από βδομάδα να ρωτάω για καλές διαδρομές-εκδρομές!!
    - Omnia mea mecum porto -

  8. #548
    Γεια χαρά και από μένα. Είμαι νέο μέλος στο μοτο και προσφατα κάτοχος ενός bandit 650 SA. Τους χαιρετισμούς μου σε όλη την παρέα του μοτο!
    Giorgos

  9. #549
    fun_1905 το ποσό που λες είναι μέσα σε λογικά πλαίσια. Το δικό μου το είχα πάρει επίσης μεταχειρισμένο, πρώην αντιπροσωπείας, με 6000χλμ και στα 4500, χωρίς εξάτμιση όμως. Είχαν και με εξάτμιση τότε στα ίδια λεφτά ένα, αλλά χωρίς ABS και φυσικά δε το προτίμησα. Άντε με το καλό να έχουμε και παρέα στις βόλτες!

    giorgoskoz καλωσήλθες! Αερόψυκτος; Υδρόψυκτος;
    Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!

  10. #550
    Υδρόψυκτος φίλε amyroukai. Το bandit το έχω περίπου 2 μήνες.Χρόνια κυκλοφορούσα αερόψυκτος (Honda dominator 650) και είπα να περάσω από την on-off στην street κατηγορία.
    Giorgos

  11. #551
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Κατι ασχετο...οταν πατατε το ποδοφρενο αναβει το στοπ πισω ?
    Μου αναβει πλεον μονο απο μπροστα..μηπως εχω αρχισει να τα χανω?
    - Omnia mea mecum porto -

  12. #552
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    Κατι ασχετο...οταν πατατε το ποδοφρενο αναβει το στοπ πισω ?
    Μου αναβει πλεον μονο απο μπροστα..μηπως εχω αρχισει να τα χανω?
    Το πιο πιθανό είναι να έχει κάτι ο διακόπτης του πίσω φρένου, κοίταξέ το σε κάποιο συνεργείο. Και μη φρενάρεις μόνο με το πίσω, δεν είναι παπί ο ληστής

    Πάντως σαν γενική παρατήρηση, το ότι δεν ανάβεις από πίσω, καλό είναι... :rotflmao:

  13. #553
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Οπότε, αν κρίνω από το δικό μου, που θέλει μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρο λαδιών) κάθε 6000 και μεγάλο (λάδια-φίλτρο λαδιών-φίλτρο αέρα-μπουζί-ρύθμιση) κάθε 12000, όταν εγώ θα έχω πληρώσει στα 24000 χιλιόμετρα 80+250+80+250=660�, ο υδρόψυκτος θα έχει πληρώσει 80+80+80+250=490�. Δεν είναι και μικρή διαφορά... Βάλε και τη λιγότερη βενζίνη μέσα και αυξάνεται. Αν δε συνυπολογίσεις και το χαμένο χρόνο (οι βαλβίδες θέλουν να μείνει μέσα όλη μέρα η μοτοσικλέτα) και την μικρότερη ανάγκη για μάστορα ψαγμένο, εκεί πια... Και εδώ που τα λέμε, στο υδρόψυκτο δε θα ρυθμίσει τις βαλβίδες, απλά θα ψάξει αν τα καπελώτα είναι φθαρμένα, πολύ πιο απλή δουλειά.
    Μια διόρθωση για να μην μπερδευεστε και σας δουλευουν και οι μηχανικοί που πάτε.
    Τα καπελώτα ΔΕΝ φθείρονται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    Οι εδρες των βαλβίδων φθείρονται και αλλάζει το διάκενο.
    Τα καπελότα δεν αλλάζονται προληπτικά, αλλάζονται μόνο αν το διάκενο βρίσκεται εκτος οριων και μπαινει άλλο καπελότο, άλλου πάχους που φέρνει το διάκενο στο επιθυμητό όριο.
    Γίνονται και ανταλλαγές καπελότων στα συνεργεία.
    Δηλαδή σου αλλάζει το δικό σου και βάζει ενα απο το στοκ του. Αυτό σημαίνει πως δεν θα σε χρεώσει καπελότα σαν ανταλλακτικά και σε συμφέρει.
    Και δεν κανουν 2-3 ευρω.


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #554
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το πιο πιθανό είναι να έχει κάτι ο διακόπτης του πίσω φρένου, κοίταξέ το σε κάποιο συνεργείο. Και μη φρενάρεις μόνο με το πίσω, δεν είναι παπί ο ληστής

    Πάντως σαν γενική παρατήρηση, το ότι δεν ανάβεις από πίσω, καλό είναι... :rotflmao:
    Τι εννοεις δεν ειναι παπι? Με εξαπατησαν???


    Δεν αναβει ειπα ρε οχι δεν αναβω !! Κακοβουλε και εμπαθη...εγω μια χαρα αναβω
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    - Omnia mea mecum porto -

  15. #555
    @ sapila racing: στο αερόψυκτο, επειδή έχω διαβάσει το μεγαλύτερο μέρος του manual, λέει λύσιμο κεφαλής, αφαίρεση καπακιού της αναφλέξης, τοποθέτηση των εκκεντροφόρων σε συγκεκριμένη θέση και έλεγχο συγκεκριμένων βαλβίδων σε συγκεκριμένα διάκενα, τα οποία ρυθμίζονται με παξιμάδι. Θα μου πεις, αφού "χάνεται" η ρύθμιση, προφανώς κάτι αλλάζει και φθείρεται, το οποίο όμως δεν είναι ένα μόνο. Θεωρητικά, σύμφωνα με το βιβλίο, φθείρεται η έδρα της βαλβίδας στην κεφαλή, η βαλβίδα η ίδια, τόσο στο σημείο που εφάπτεται στην κεφαλή (valve seat) όσο και το πάχος και ύψος του "σώματος" (VALVE STEM), ενδέχεται να παρουσιάζει και αποκλίσεις από την κατακόρυφη κίνηση, ενδέχεται να φθαρεί και ως προς το πάχος (VALVE FACE). Αυτά θεωρητικά είναι πράγματα που ελέγχονται (λέμε τώρα) κάθε 12000χλμ... Πιο πιθανό πάντως είναι να μην σφραγίζει σωστά λόγω επικαθήσεων στις έδρες, παρά από φθορά εκεί.
    Μια που δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων/μοτοσικλετών αλλά πολιτικός, ξέρω από σχέδιο και μπορεί να μην ξέρω όσα ένας μηχανολόγος, αλλά καταλαβαίνω το τι κάνει κάθε πράγμα, έστω και στο περίπου, διαβάζοντας και βλέποντας τα σχέδια του μοτέρ. Οπότε το να μου πετάξει κάτι ΠΟΛΥ κουλό ο μάστορας το αποκλείω... Ή για να το πω σωστά, είναι δύσκολο το να με δουλέψει έτσι. Γιατί θα τον βάλω με το μικρόμετρο να μου το αποδείξει κιόλας Όπως λέει η βίβλος "Service Manual".
    Για το υδρόψυκτο, το πιθανότερο είναι να ακολουθούσα την παλιά καλή συνταγή. Μακριά από την κεφαλή του, για να μην σας σπάσω τη δικιά σας... Εκτός και αν αρχίσει και δε δουλεύει καλά...

    Band(age)it (ΟΚ αν είσαι κοπέλα το παίρνω πίσω) αλλά ξαναδιάβασε το τι έγραψα... Ανάβεις ΑΠΟ ΠΙΣΩ...? Σίγουρα? Και ανάβεις και μιά χαρά;;; ΟΚ, δε λέω, ο κάθε ένας με τα γούστα του...

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF