Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 95

Θέμα: 2.000 χλμ....ωρα για δυναμομετρηση...

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    επομενα βηματα:
    ολοσωμη,
    χαρτογραφηση,
    εκκεντροφοροι,
    κεφαλη

    τι λες τα χουμε τα 200???
    τα χουμε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  2. #32
    οταν λεμε καφαλη μιλαμε για καποια επωνυμη αφτερ
    ή home made σκαλισματα?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  3. #33
    IGNORE ALIEN ORDERS Το avatar του/της yannis27
    Εγγραφή
    31/05/2007
    Μηνύματα
    177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    επομενα βηματα:
    ολοσωμη,
    χαρτογραφηση,
    εκκεντροφοροι,
    κεφαλη

    τι λες τα χουμε τα 200???




    200+++
    κι αυτο διοτι παντα ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο...
    --ΚΟΝΞ ΟΜ ΠΑΞ--

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    οταν λεμε καφαλη μιλαμε για καποια επωνυμη αφτερ
    ή home made σκαλισματα?
    ε οχι και after market κεφαλη...
    εδώ μιλάμε για σφυρί και καλέμι


    όσον αφορά το δυναμόμετρο το Μόνου, επανειλλημένως εχει αποδειχθει οτι ειναι το πιο απαισιοδοξο απο τα dynojet της Αττικης..

    η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι ο πιο αξιοπιστος σε μετρησεις και δε χρειαζεται να κανουμε κουβεντα πανω σε αυτο. ο καθενας εχει τη γνωμη του..
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  5. #35

  6. #36
    Το δυναμομετρο του Μονου ειναι απο τα πιο αξιοπιστα και εκτος αυτου ξερει και να το

    δουλευει σωστα....

    Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο

    Απο τα Αμερικανικα σαιτ διαβαζω οτι φτανουν 178-180 αλογα με εξατμιση φιλτρο...

  7. #37
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Μάκη υπάρχουν σημαντικές διαφορές απο δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο. Τα 180 άλογα στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο πολύ εύκολα γίνονται 170 σε κάποιο άλλο.

    Η καλύτερη χρήση του δυναμόμετρου είναι ως μέτρο σύγκρισης πριν μια βελτίωση και μετά.


  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    ε οχι και after market κεφαλη...
    εδώ μιλάμε για σφυρί και καλέμι
    γιατι οχι ?

    το tuneboy πως βγηκε χωρις να το παρω πρεφα....
    ισως να εβγαινε κ ενα σουπερ ντουπερ καπακι!

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Σωστα φιλου εδειξε 175.5 τελειως μαμα με τα ιδια χλμ. Σε ιδιο δυναμομετρο ενοειται αλλα οχι στο ιδιο συνεργειο οποτε ειναι οντως λιγο happy. Παντως ειναι εργοστασιο το ατιμο πολυ δυναμη για μαμα.
    sygnomi 175.5 ediexe toy filoy soy kai toy gixxerpap 180??
    Den nomizo na ehei teteies diafores to ena me to allo ENTELOS mama...
    Sigoura paizei rolo i mera poy ekane ti dynamometrisei,synthikes kairoy, thermokrasia ktl ktl,kala einai na pas taxidi kai na to xempoukoseis kai kapaki tin epomeni mera kane dynamometrisi,MAMA busa einai ola peripoy sta idia me 1-2 alogakia diafora.
    Me ola ta mihanakia poy eiha sto parelthon ola moy anoigane meta ta 20000km kai deihnane olo kai perisoteri teliki oso mazeva km

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Και στο τελευταίο Sport Rider (το οποίο ποια μετράει σε Superflow) το Busa βγάζει σχεδόν 171 και το ZZR 169.5 (αλλά με καλύτερη καμπύλη ροπής).
    horis ram air profanos

  11. #41
    Εχω δυναμομετρησει το μηχανακι σε 3 διαφορετικα DYNOJET (MONOΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ-SUZUKI)

    σε διαφορετικες εποχες και η διαφορα δεν ξεπερασε το 1.5hp......

    Συμφωνω μαζι σου οτι το δυναμομετρο ειναι απλα ενα εργαλειο ρυθμισης και διαγνωσης

    βλαβων και οχι ενα χαρτι για να εντυπωσιαζουμε τους φιλους....

  12. #42
    dyno me A,B kai C mode

    ayti ti stigmi allo me endiaferei thelo na vro kanena TRE tis prokopis epeidi metrisa me gps to 08 busa kai evgale 278 pragmatika se mia eftheia alla den kratisa ta 300 konterisia pano apo 3 defterolepta epeidi eihe kinisi,to palio busa me MONO filtro kai dipli exatmisi kai TRE egrapse 301.4 PRAGMATIKA KM


    to dyno run den einai diko moy alla apo allo mama busa,me normal strosimo,ara den vlepo megales diafores sta noumera,mipos einai shedon to idio??LEO MIPOS??


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	post-77-53491-busa2.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	61,7 KB 
ID:	121898

  13. #43
    Eαν προσεξεις την δυναμομετρηση ALL GEAR θα διαπιστωσεις οτι το Κ8 εχει πραγματικη τελικη

    στον κοφτη της 6ης 290-295χλμ....

    Συγκρινομενο με το προηγουμενο μοντελο ειναι πιο κοντο απο γραναζωμα.....

    Οσο για τον αντικοφτη καλυτερα να επεμβεις στο GPS(ειναι ευκολο για συνεργεια που ξερουν)

    δηλαδη να διαβαζει 123455.....

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis1300
    Eαν προσεξεις την δυναμομετρηση ALL GEAR θα διαπιστωσεις οτι το Κ8 εχει πραγματικη τελικη

    στον κοφτη της 6ης 290-295χλμ....

    Συγκρινομενο με το προηγουμενο μοντελο ειναι πιο κοντο απο γραναζωμα.....

    Οσο για τον αντικοφτη καλυτερα να επεμβεις στο GPS(ειναι ευκολο για συνεργεια που ξερουν)

    δηλαδη να διαβαζει 123455.....
    to vrika ayto alla poios to pernaei,to aplo TRE tha leei 5 syneheia,to allo poy anefereis esy file moy tha leei 1,2,3,4,5,5 alla theli mia psiloepemvasoula,edo den yparhoune mihanikous poy xeroune na xylosoune to dexi fering toy neo busa akoma!!!
    me konto granazoma deixnei mikroteri teliki ean thymame kala??
    pantos tha to xana metriso to busa me gps kai tha kratiso to gkazi sto full gia arketi ora gia na grapsei,alla den me vlepo na piano 290-295 PRAGMATIKA oso ehei kofti,to palio busa me kofti epiase 282 pragmatika

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από john74
    to vrika ayto alla poios to pernaei,to aplo TRE tha leei 5 syneheia,to allo poy anefereis esy file moy tha leei 1,2,3,4,5,5 alla theli mia psiloepemvasoula,edo den yparhoune mihanikous poy xeroune na xylosoune to dexi fering toy neo busa akoma!!!
    me konto granazoma deixnei mikroteri teliki ean thymame kala??
    pantos tha to xana metriso to busa me gps kai tha kratiso to gkazi sto full gia arketi ora gia na grapsei,alla den me vlepo na piano 290-295 PRAGMATIKA oso ehei kofti,to palio busa me kofti epiase 282 pragmatika
    αστειο ειναι ακομα και για ασχετο...βρισκεται πισω απο την καμπανα οποτε το μονο που εχει να κανει ειναι να την βγαλει,να αντικαταστησει το gps με ενα ετοιμο(τα πουλανε 100 δολλαρια) και να την ξαναβαλει...

    υ.γ. το tre ειναι ενα παντελως αχρηστο πραμα που κανει τον εγκεφαλο σου να εχει μονιμα τον χαρτη της 5ης με οτι συνεπαγεται αυτο...(ιδιο αβανς σε ολες τις σχεσεις και ιδιο καυσιμο το οποιο στον χαρτη της 5ης ειναι ram air compensated πραγμα που σημαινει οτι χαμηλα και ειδικα στις μικρες σχεσεις θα ειναι αλλα αντι αλλων...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 10:29
  2. Τεστ 50.000 χλμ. για το Bandit 1250
    από PortisHead στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2010, 16:03
  3. ώρα για ταξιδάκι
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2006, 20:23
  4. ωρα για γνωμες κ παλι
    από harpoon στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2006, 18:28
  5. Τσιγάρο με...250-270 χλμ./ώρα!!!
    από Multijohn στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2005, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF