τα χουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
επομενα βηματα:
ολοσωμη,
χαρτογραφηση,
εκκεντροφοροι,
κεφαλη
τι λες τα χουμε τα 200???![]()
τα χουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
επομενα βηματα:
ολοσωμη,
χαρτογραφηση,
εκκεντροφοροι,
κεφαλη
τι λες τα χουμε τα 200???![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
οταν λεμε καφαλη μιλαμε για καποια επωνυμη αφτερ
ή home made σκαλισματα?
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
επομενα βηματα:
ολοσωμη,
χαρτογραφηση,
εκκεντροφοροι,
κεφαλη
τι λες τα χουμε τα 200???![]()
200+++![]()
![]()
![]()
κι αυτο διοτι παντα ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο...
--ΚΟΝΞ ΟΜ ΠΑΞ--
ε οχι και after market κεφαλη...Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
οταν λεμε καφαλη μιλαμε για καποια επωνυμη αφτερ
ή home made σκαλισματα?
εδώ μιλάμε για σφυρί και καλέμι![]()
![]()
όσον αφορά το δυναμόμετρο το Μόνου, επανειλλημένως εχει αποδειχθει οτι ειναι το πιο απαισιοδοξο απο τα dynojet της Αττικης..
η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι ο πιο αξιοπιστος σε μετρησεις και δε χρειαζεται να κανουμε κουβεντα πανω σε αυτο. ο καθενας εχει τη γνωμη του..
Το δυναμομετρο του Μονου ειναι απο τα πιο αξιοπιστα και εκτος αυτου ξερει και να το
δουλευει σωστα....
Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο![]()
Απο τα Αμερικανικα σαιτ διαβαζω οτι φτανουν 178-180 αλογα με εξατμιση φιλτρο...
Μάκη υπάρχουν σημαντικές διαφορές απο δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο. Τα 180 άλογα στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο πολύ εύκολα γίνονται 170 σε κάποιο άλλο.
Η καλύτερη χρήση του δυναμόμετρου είναι ως μέτρο σύγκρισης πριν μια βελτίωση και μετά.
![]()
![]()
![]()
γιατι οχι ?Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ε οχι και after market κεφαλη...
εδώ μιλάμε για σφυρί και καλέμι![]()
![]()
το tuneboy πως βγηκε χωρις να το παρω πρεφα....
ισως να εβγαινε κ ενα σουπερ ντουπερ καπακι!
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
sygnomi 175.5 ediexe toy filoy soy kai toy gixxerpap 180??Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
Σωστα φιλου εδειξε 175.5 τελειως μαμα με τα ιδια χλμ. Σε ιδιο δυναμομετρο ενοειται αλλα οχι στο ιδιο συνεργειο οποτε ειναι οντως λιγο happy.Παντως ειναι εργοστασιο το ατιμο πολυ δυναμη για μαμα.
![]()
Den nomizo na ehei teteies diafores to ena me to allo ENTELOS mama...
Sigoura paizei rolo i mera poy ekane ti dynamometrisei,synthikes kairoy, thermokrasia ktl ktl,kala einai na pas taxidi kai na to xempoukoseis kai kapaki tin epomeni mera kane dynamometrisi,MAMA busa einai ola peripoy sta idia me 1-2 alogakia diafora.
Me ola ta mihanakia poy eiha sto parelthon ola moy anoigane meta ta 20000km kai deihnane olo kai perisoteri teliki oso mazeva km
horis ram air profanosΑρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και στο τελευταίο Sport Rider (το οποίο ποια μετράει σε Superflow) το Busa βγάζει σχεδόν 171 και το ZZR 169.5 (αλλά με καλύτερη καμπύλη ροπής).
Εχω δυναμομετρησει το μηχανακι σε 3 διαφορετικα DYNOJET (MONOΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ-SUZUKI)
σε διαφορετικες εποχες και η διαφορα δεν ξεπερασε το 1.5hp......
Συμφωνω μαζι σου οτι το δυναμομετρο ειναι απλα ενα εργαλειο ρυθμισης και διαγνωσης
βλαβων και οχι ενα χαρτι για να εντυπωσιαζουμε τους φιλους....
dyno me A,B kai C mode
ayti ti stigmi allo me endiaferei thelo na vro kanena TRE tis prokopis epeidi metrisa me gps to 08 busa kai evgale 278 pragmatika se mia eftheia alla den kratisa ta 300 konterisia pano apo 3 defterolepta epeidi eihe kinisi,to palio busa me MONO filtro kai dipli exatmisi kai TRE egrapse 301.4 PRAGMATIKA KM
to dyno run den einai diko moy alla apo allo mama busa,me normal strosimo,ara den vlepo megales diafores sta noumera,mipos einai shedon to idio??LEO MIPOS??![]()
![]()
Eαν προσεξεις την δυναμομετρηση ALL GEAR θα διαπιστωσεις οτι το Κ8 εχει πραγματικη τελικη
στον κοφτη της 6ης 290-295χλμ....
Συγκρινομενο με το προηγουμενο μοντελο ειναι πιο κοντο απο γραναζωμα.....
Οσο για τον αντικοφτη καλυτερα να επεμβεις στο GPS(ειναι ευκολο για συνεργεια που ξερουν)
δηλαδη να διαβαζει 123455.....
to vrika ayto alla poios to pernaei,to aplo TRE tha leei 5 syneheia,to allo poy anefereis esy file moy tha leei 1,2,3,4,5,5 alla theli mia psiloepemvasoula,edo den yparhoune mihanikous poy xeroune na xylosoune to dexi fering toy neo busa akoma!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από makis1300
Eαν προσεξεις την δυναμομετρηση ALL GEAR θα διαπιστωσεις οτι το Κ8 εχει πραγματικη τελικη
στον κοφτη της 6ης 290-295χλμ....
Συγκρινομενο με το προηγουμενο μοντελο ειναι πιο κοντο απο γραναζωμα.....
Οσο για τον αντικοφτη καλυτερα να επεμβεις στο GPS(ειναι ευκολο για συνεργεια που ξερουν)
δηλαδη να διαβαζει 123455.....
me konto granazoma deixnei mikroteri teliki ean thymame kala??
pantos tha to xana metriso to busa me gps kai tha kratiso to gkazi sto full gia arketi ora gia na grapsei,alla den me vlepo na piano 290-295 PRAGMATIKA oso ehei kofti,to palio busa me kofti epiase 282 pragmatika
αστειο ειναι ακομα και για ασχετο...βρισκεται πισω απο την καμπανα οποτε το μονο που εχει να κανει ειναι να την βγαλει,να αντικαταστησει το gps με ενα ετοιμο(τα πουλανε 100 δολλαρια) και να την ξαναβαλει...Αρχικά δημιουργήθηκε από john74
to vrika ayto alla poios to pernaei,to aplo TRE tha leei 5 syneheia,to allo poy anefereis esy file moy tha leei 1,2,3,4,5,5 alla theli mia psiloepemvasoula,edo den yparhoune mihanikous poy xeroune na xylosoune to dexi fering toy neo busa akoma!!!
me konto granazoma deixnei mikroteri teliki ean thymame kala??
pantos tha to xana metriso to busa me gps kai tha kratiso to gkazi sto full gia arketi ora gia na grapsei,alla den me vlepo na piano 290-295 PRAGMATIKA oso ehei kofti,to palio busa me kofti epiase 282 pragmatika
υ.γ. το tre ειναι ενα παντελως αχρηστο πραμα που κανει τον εγκεφαλο σου να εχει μονιμα τον χαρτη της 5ης με οτι συνεπαγεται αυτο...(ιδιο αβανς σε ολες τις σχεσεις και ιδιο καυσιμο το οποιο στον χαρτη της 5ης ειναι ram air compensated πραγμα που σημαινει οτι χαμηλα και ειδικα στις μικρες σχεσεις θα ειναι αλλα αντι αλλων...
frankly my dear, i dont give a damn...