Το παραπάνω εργαλείο το είχα οδηγήσει στην πίστα των Σερρών το 2006Γούσταρα τρελά
![]()
Triple 1050![]()
Λοιπόν, είστε όλοι απαράδεκτοι!
Να κλείσει η κατηγορία των Triumph άμεσα!
Θέλω Bonneville
![]()
`Εκατσα πάνω σε μια στην έκθεση μοτοσικλέτας Θεσ/νίκης πριν λίγα χρόνια και έπαθα πλάκα.
Πάντα τρελαινόμουν γι`αυτές βέβαια, αλλά η μηχανή μου ερχόταν κουτί. Για την σέλα που λέγατε παραπάνω, το ότι είναι ίσια για μένα είναι ένα τεράστιο +, γιατί χωράνε όλοι επάνω της, ανεξαρτήτως ύψους ή κιλών...
Και τα παιδιά της Eliofil λέγανε ότι είναι σαν να οδηγάς παπάκι.
Μου'ρθε να την πάρω στην πλάτη και να αρχίσω να τρέχω έξω από την έκθεση...
Γ@μώ τα λεφτά μου γ@μώ...
Κάποια μέρα...![]()
έχω βρει ένα τέτοιο σκραμπλεράκι HONDA CL350 '72 (νομιζω, μου το δειξαν σε φοτο απο κινητό..) σε μπλεδακι, ακίνητο σε γκαράζ τα τελευταία 25-30 χρόνια και μου το δίνουν τζαμπα...τι λέτε?Αρχικά δημιουργήθηκε από mike1821
Τα θέλω όλα!!!
Να το πάρω έστω...για να κάνει παρέα στα υπόλοιπα..?
αφού το'χεις το μεράκι ρε Τάσο,τι το σκέφτεσαι?Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Να το πάρω έστω...για να κάνει παρέα στα υπόλοιπα..?![]()
έτσι λέω και γω...τι το σκέφτομαι..?Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
αφού το'χεις το μεράκι ρε Τάσο,τι το σκέφτεσαι?![]()
θα πάω να το φέρω την άλλη βδομάδα.
και είναι σε κάποιο χωριό της Αρκαδίας ρε φούστη μου..:smilea:
γκουχ γκουχ....
![]()
Εδώ ειναι triumph![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
kachius γεια!!
μολις τωρα ειδα το ενδιαφερον σου για tα modern classics της Triumph και απαντώ:
ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ!!!!
1.ΒΟΝΝΕVILLE ΑLL Around κλασικη/μοντερνα μοτοσυκλετα -Διαχρονικο styling βγαινει με carb 790 cc και 865 cc (2007 και ενθεν)απο το 2008 και ψεκαστο
2.Τ100 πιο αγριο ΒONNEVILLE και πιο φορτωμενο χρωμια κλπ-865cc και ψεκαστο(2008)
3.Scrambler παραξενο μηχανακι --βγηκε σαν αντιγραφο /επανεκδοση του TR6C το οποιο το εκανε εξαγωγη στην Αμερικη του 60 --πολυ ιδιαιτερο style εαν σου αρεσει αυτο το ειδος πολυχρηστικότητας-χωμα νερα-λασπεσ-ασφαλτος --865 με 270 μοιρες στροφαλο οπωσ και τα ΑMERICA και Speedmaster -xανει σε ιπποδυναμη αλλα κερδιζει σε ροπη και ήχο!
4.Thruxton .....Iσως το μοναδικο παγκόσμια --ετοιμο cafe racer---για εμπειρους και κατασταλαγμενους αγοραστες που ψαχνουν το συγκεκριμενο είδος!Κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι απο τις ωραιοτερες μοτοσυκλετες!
με τα πιο πανω θα εχεις:
μοναδικοτητα- δεν τα βλεπεις σε καθε φαναρι!
διαχρονικο design--ειναι και θα ειναι παντα ομορφα---δεν ακολουθουν μόδες-βλεπε italia-japan
οδηγικη αισθηση/χαρακτηρας --οδηγας και αισθανεσαι γιατι σου αρεσουν οι μηχανες!
ευρωπαικη αξιοπιστια
ιστορικο ονομα λογότυπο --100 χρονια φτιαχνουν μηχανεσ-πριν ακομη γενηθουν οι Ιαπωνες/πολλα σχεδια μοτερ ανηκουν σε Αγγλικα σχεδια πχ μονοκυλινδρα-δικυλινδρα εν σειρα κλπ---
ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ
Απολυτες επιδοσεις ---φιλε ποσα πιανει?
ιδια μηχανη με 100 γνωστούς σου
φιγουρα στα γκομενακια
σχεδιασμο κιτς -πολυχρωμια-τσιρκο -αυτοκολητα-φαιριγκ-αεροτομες-φτερα-ζαντολαστιχα-και συμπιεση 1000 προς 1
αναγκη να αλαζεις μηχανη καθε 2-3 χρονια λογω μοδας και περιοδικων
καλοριζικο!!!!
VIVA LA REVOLUTION!
1984. BSA M20
1989.PIAGIO VESPA PX200
2004.KAWA Z750
2007.TRIUMPH THRUXTON 900
Πλέον υπάρχει μόνο 865cc. :smilea:
genius, τι συντήρηση θέλει το πράμα; Με τι ταχύτητες κάνει cruising και με τι ταχύτητες ταξιδεύει στον επαρχιακό;![]()
ΦΙΛΕ apav
Καλή σου μέρα,
το Τhruxton το πας με ανεση απο 2000-3000 rpm σε xαλαρο cruising 70-80κm
αλλα ανετα μπορεις να το πας με 140-160 γυρω στα 5000 rpm χωρις αγχος
το στησιμο του / γεωμετρια-θεση οδηγησης το κανουν πολυ ανετο -ιδανικο θα ελεγα-σε ταχυτητες μεταξυ 120-160ΚΜ
Εαν θελεις να το πας πιο γρηγορα θα πιασει τα 180 αλλα θα πρεπει να σκεφτεις και καποιεσς-βελτιωσεις σε αναρτησεις -ισως και καποιο αεροδυναμικο βοήθημα
Αυτα ισχυουν για stock στησιμο.Εαν κανεις και τις απαραιτητεσ βελτιωσεις -ανοιχτη εξατμιση-airbox-air filter-Αφαιρεση Αιr Injection-κλπ θα εχεις και τα αναλογα οφελη σε ιπποδυναμη -αποκριση κλπ.
Εγω ειμαι ακομη στο στρωσιμο 1400 κμ και ακομη δεν το "πλακωνω "
προκειται να αλαξω εξατμιση-φιλτρο-AI.
Γενικα μετα απο 3 μηνες
ειμαι ενθουσιασμενος με το Triumph
καθε φορα που το οδηγω ειναι και καλυτερο!!
Cafe racers Rule!!!
Eugene
VIVA LA REVOLUTION!
1984. BSA M20
1989.PIAGIO VESPA PX200
2004.KAWA Z750
2007.TRIUMPH THRUXTON 900
Μάλλον για Bonnie είμαι, με ταχύτητες 50-70 (mph
) και τουρισμό.
![]()
Πολυ καληεπιλογη H bonnie
βεβαια αναλογα με τις δυνατοτητες και την κλαση της μηχανης-ισως για touring λογω ορθιας θεσης οδηγησης να εχεις καποιο θεμα με τον αερα-θα βοηθουσε καποιο aftermarket windscreen
κατα τα αλλα -η Βonnie ειναι εξαιρετη λυση all around -το2008 βγαινει και efi ψεκαστο.Κνε καμια βολτα απo Ηλιοφιλ -εχουν πολυ καλεσ τιμες και προσφορα σε carb Bonnie νομιζω 8000 απο 11000 που εχει το efi
Εugene
VIVA LA REVOLUTION!
1984. BSA M20
1989.PIAGIO VESPA PX200
2004.KAWA Z750
2007.TRIUMPH THRUXTON 900
11.000? το ψεκαστό και 8.000? το stock;Εγώ το σκέφτομαι για εδώ που είμαι. Ψεκαστό 2008 έχει 6.700?, +230? για το κανονικό χρώμα.
Είχα δει τις τιμές στα 8.000? αλλά νόμιζα ότι αυτή είναι η ίδια και για το νέο μοντέλο, συν η παράλογη ελληνική διαφορά των 1.000? μεταξύ των δύο εκδόσεων. 11.500? κοστίζει το GT, το οποίο εδώ έχει 9.100?.
Με την θέση οδήγησης υπάρχει ένα μικρό θεματάκι γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο on-offάκι και δεν το έχω δει από κοντά για να διαπιστώσω κατά πόσο οδηγείς όρθιος. Επιπλέον, δεν ξέρω κατά πόσο ο αέρας θα είναι πρόβλημα με ταχύτητες το πολύ μέχρι 130χλμ. Δεν φαντάζομαι και τρομερές διαφορές σε σχέση με το on-offάκι και σε αέρα και σε άνεση, συν ότι το Bonnie δείχνει να έχει ψηλότερη θέση οδήγησης σε σχέση με το GT.
ΥΓ Δεν θέλω ανεμοθώρακα!
![]()