Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 90

Θέμα: Cr125m ΑΓΙΟΥΤΟΟ

  1. #61
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    pigaine to ston mastora pou fenete sovaro magazi
    EXEI KAI WEB PAGE, ksereis ti simainei afto gia elladA?


    pigaine to loipon ekei na ftiaksei ta sovara kai ta ipoloipa kanta monos sou

    ti einai sovaro kai ti oxi tha sto poun oi sovaroi i oxi kirioi tou forum
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  2. #62
    Πολλά τα νεα παιδιααααα , τελειώνω αύριο με πτυχιακή και στέλνω μια ντουζίνα πράγματα ! Clue : Η μηχανή βρίσκετε στο σαλόνι ,στον 4ο όροφο της πολυκατοικίας μου !! Επίσης έμαθα τι συμαίνει Μπάτσος Inglese .
    Bang the head that doesn't bang

  3. #63
    Καλησπέρα κοπέλια ,
    Αν και λίγο καθυστερημένα θα πω τα τεκτενόμενα . Την μηχανή λοιπόν την ανέβασα τα Χριστούγεννα στην πολυκατοικία μου . Και ξεκίνησα σιγά σιγά να φτιάχνω ότι καταλάβαινα . Την καθάρισα λοιπόν απο τα λάδια κλπ , της άλλαξα μπαταρία , τις άλλαξα μπρος πίσω γρανάζι . (38 πίσω , 13 μπροστά ) . Της άλλαξα τακάκια πίσω ( και εκεί εχω πρόβλημα αλλά θα αναφερθώ αργότερα ) , άλλαξα υγρά φρένων μπροστά και έκανα εξαέρωση . Της έβαλα βαλβολίνες . Εκει είναι το πρώτο θέμα . Έχω την εντύπωση πως ο δείκτης της στάθμης της βαλβολίνης δεν δείχνει τιποτα και έτσι γέμιζα μέχρι να ανέβει αρκετά η στάθμη μέσα . Άρα πρεπει να έχω βάλει πολύ ε ? Τι κανω ?? Συνεχίζω . Για να ανεβάσω και να κατεβάσω τι μηχανή χρειάστηκε να την σηκώσω όρθια με αποτέλεσμα να πέσουν βενζίνες λάδια και τέτοια . Επίσης καθάρισα το φίλτρο του αέρα . Εκεί λοιπον όταν έβγαλα την εκσαγωγή πάνω πάνω απο το καμπυλατέρ , κοιτούσα μέσα στο καμπυλατέρ και η γνωστή περιέργια μου με έκανε να πιάσω το κατσαβίδι και να σηκώσω το έμβολο που έχει μέσα , με την τρύπα στη μέση , προς τα πάνω . Βέβαι δεν κατέβηκε μετά μόνο του . Προσπάθησα να το κατεβάσω εγώ αλλά δε κατέβαινε και έτσι το άφησα . Σκέφτηκα ότι ίσως όταν πάρει μπροστά να ανεβοκατεβαίνει μόνο του . Προχθές λοιπόν κατέβηκε επιτέλους η μηχανή κάτω . Την πάω στο γκαράζ , τις παίζω μανιβελιές . Τίποτα . Επουδενή να πάρει μπρος . Τσέκαρα το μπουζί , το έβγαλα το καθάρισα . Τσέκαρα αν η μπουζόπιπα δίνει ρεύμα . Μού εδώσε και ένα τίναγμα στο χέρι . Άρα βεβαιώθηκα ότι δεν είναι το μπουζί. Την άφησα τη μηχανή και ξαναδοκίμασα χθές . Τίποτα . Την έβαλα και στη κατηφόρα αλλά πάλι τίποτα . Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα είναι μπουκομένο . Σήμερα λοιπόν , έπιασα και άνοιξα το καπάκι απο κάτω στο καμπυλατέρ , έκλεισα τη παροχή βενζίνης . Και έφτησε έξω την βενζίνη που υπήρχε μέσα . Ξαναβιδώνω το καπάκι , ανοίγω τη παροχή , βλέπω ότι κατεβάζει βενζίνη απο εκείνη τη διαφανή φούσκα (??!!) , ξαναδοκιμάζω μανιβελιές . Τίποτα . Την πάω λοιπόν και αρχίζω να τη σπρώχνω με νεκρά και να της πατάω πρώτη με πατημένο το συμπλέκτη . Επιτέλους μετά απο κάνα δυο προσπάθειες και την γλώσσα έξω (να θυμηθώ να κώψω το κάπνισμα ) , παίρνει μπρός . Βέβαια την κρατούσα πίσω γιατι με τραβούσε. Της ξανάβαλα νεκρά και είδα ότι η μηχανή δούλευε σε πάρααα πολλές στροφές επιτόπου (6-7 χιλιαδες ) . Την σβήνω γιατί φοβήθηκα μην την κάψω και έφερα το κατσαβίδι διότι σκέφτηκα ότι θα είναι το ρελαντί διότι το χα πειράξει . Επειδή δεν θυμόμουν απο πια φορά ρυθμίζει το ρελαντί ενώ είχα τη βίδα στη μέση , την πρώτη φορά ξεβίδωσα τη βίδα αρκετά . Ξαναδοκιμάζω να τη βάλω πάλι μπροστά με σπρώξιμο , ξαναπαίρνει αλλά πάλι τα ίδια . Πολλές στροφές επιτόπου . Την σβήνω . Στρίβω τη βίδα προς τα μέσα , αρκετά , όχι εντελώς τέρμα όμως . Την ξαναβάζω μπροστά τη μηχανή με σπρώξιμο , πάλι τα ίδια . Σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι που έχω ανοιχτό τον αέρα και έτσι τον κλείνω . Μόλις τον κλείνω ,ανέβασε επιτόπου ακόμα περισσότερες στροφές ( 9-10χιλιαδες ) . Ε και την έσβησα πάλι επιτόπου . Και ερωτώ , ΤΙ ΚΑΝΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑ???? ΜΟΥ ΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ Η ΡΟΥΦΙΑΝΑΑΑΑ !! ΑΓΙΟΥΤΟΟΟΟΟ
    Bang the head that doesn't bang

  4. #64
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Για δες μήπως έχει κολλήσει η ντίζα του γκαζιού. Τσέκαρε τη ντίζα από την αρχή που είναι στο γκρίπ μέχρι κάτω στο carb



  5. #65
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Για δες μήπως έχει κολλήσει η ντίζα του γκαζιού. Τσέκαρε τη ντίζα από την αρχή που είναι στο γκρίπ μέχρι κάτω στο carb


    Μαν την τσέκαρα τη ντίζα . Γυρίζει κανονικά το γκάζι . Αυτό με το που κλείνω τον αέρα που σηκώνει ακόμα περισσότερες στροφές ,τι παίζει? Ένι αηντία ?
    Bang the head that doesn't bang

  6. #66
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Απο περιέργεια το καρμπιρατέρ είναι μηχανικό ή υποπίεσης;;

    Μάλλον είναι θέμα ντίζας, ίσως την έχεις σφίξει πολύ και κρατάει ανεβασμένο το slide (μηχανικό) η ανοιχτή την πεταλούδα (υποπίεσης).
    Αρχικά δημιουργήθηκε από manouras
    Μαν την τσέκαρα τη ντίζα . Γυρίζει κανονικά το γκάζι . Αυτό με το που κλείνω τον αέρα που σηκώνει ακόμα περισσότερες στροφές ,τι παίζει? Ένι αηντία ?
    Ότι γυρίζει το γκάζι δε σημαίνει τίποτα. Το slide - πεταλούδα ανεβοκατεβαίνει - ανοιγοκλείνει;;;

    Την έχω πάθει και εγώ έτσι

    EDIT: Για δίχρονο μιλάμε ε;; (είδα το ποστ του Κελε) Άρα μάλλον μηχανικό έχει.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  7. #67
    Mηπως εσπασες κανα ρηντοφυλλο ?

    Βγαζοντας το καρμπ βλεπεις μεσα απο το λαστιχενιο κολαρο μια λεκανη με πλαστικα φυλαρακια

    Αν καποιο δεν κλεινει καλα η σπασει εχει αυτα τα συμπτωματα
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  8. #68
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Mηπως εσπασες κανα ρηντοφυλλο ?

    Βγαζοντας το καρμπ βλεπεις μεσα απο το λαστιχενιο κολαρο μια λεκανη με πλαστικα φυλαρακια

    Αν καποιο δεν κλεινει καλα η σπασει εχει αυτα τα συμπτωματα
    Μαν το καρμπυρατέρ δεν το έβγαλα . Έβγαλα μόνο το φίλτρο απο πάνω του . Την εξωγωγή δηλαδή του φίλτρου που ξεκινάει απο το καμπυρατέρ και καταλήγει στο φίλτρο . Αυτό που έσπρωξα πάνω ήταν μια μαλακία που είχε μια τρύπα στη μέση .Έβαλα το κατσαβίδι λοιπόν στην τρύπα και το σήκωσα κάθετα προς τα πάνω ( είμαι πολύ περίεργος τελικά) . Επισυνάπτω φωτογραφία με αυτό που πείραξα για να γίνω πιο κατανοητός .

    http://www.maryrooms.com/wasted/carb.jpg
    Bang the head that doesn't bang

  9. #69
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Απο περιέργεια το καρμπιρατέρ είναι μηχανικό ή υποπίεσης;;

    Μάλλον είναι θέμα ντίζας, ίσως την έχεις σφίξει πολύ και κρατάει ανεβασμένο το slide (μηχανικό) η ανοιχτή την πεταλούδα (υποπίεσης).


    Ότι γυρίζει το γκάζι δε σημαίνει τίποτα. Το slide - πεταλούδα ανεβοκατεβαίνει - ανοιγοκλείνει;;;

    Την έχω πάθει και εγώ έτσι

    EDIT: Για δίχρονο μιλάμε ε;; (είδα το ποστ του Κελε) Άρα μάλλον μηχανικό έχει.
    Ναι διχρονίλα είναι. CRM125 .Τι είναι το slide και η πεταλούδα μαν ? Μην παρεξηγήτε ρε παιδιά αλλά γραφιστόνι είμαι , δε ξέρω απ'αυτά . Πως μπορώ να το ψάξω να δω πως είναι και που θα το βρώ ?
    Bang the head that doesn't bang

  10. #70
    Ναι διχρονίλα είναι. CRM125 .Τι είναι το slide και η πεταλούδα μαν ? Μην παρεξηγήτε ρε παιδιά αλλά γραφιστόνι είμαι , δε ξέρω απ'αυτά . Πως μπορώ να το ψάξω να δω πως είναι και που θα το βρώ ?
    Bang the head that doesn't bang

  11. #71
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από manouras
    Ναι διχρονίλα είναι. CRM125 .Τι είναι το slide και η πεταλούδα μαν ? Μην παρεξηγήτε ρε παιδιά αλλά γραφιστόνι είμαι , δε ξέρω απ'αυτά . Πως μπορώ να το ψάξω να δω πως είναι και που θα το βρώ ?
    Slide (άσε την πεταλούδα δεν έχει το δικό σου) είναι αυτό το παπαράκι που σήκωσες με το κατσαβίδι.
    Αυτό λοιπόν, ενώνεται με την ντίζα και όταν ανοίγεις το γκάζι σηκώνεται

    Άρα: Οι στροφές είναι ψιλά επειδή δε κατεβαίνει!!! Είτε κάπου έχει κολλήσει η ντίζα (είναι λαδωμένη; ) ή έχεις "σφίξει πολύ τη ρύθμιση" του γκαζιού, είτε στη μεριά της ντίζας που είναι στο carb είτε στη μεριά της γκαζιέρας.

    Το γκάζι το νιώθεις να έχει ένα κενό, να γυρνάει 2-3 mm πριν αρχίζει να έχει κάποια αντίσταση;

    Κάτι τέτοια εννοώ για την ρύθμιση του γκαζιού - ντίζας στη μεριά της γκαζιέρας. Το πείραξες;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	throttle-cables.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	47,7 KB 
ID:	122311
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  12. #72
    Ωραιοςςςς !!! Το πιασα μαν τι θέλει να μας πει ο ποιητής . Στην γκαζιέρα νομίζω κατάλαβα τι πρέπει να κάνω . Αν όμως το πρόβλημα είναι στο καμπυρατέρ,πως φτιάχνω το slide ?
    Bang the head that doesn't bang

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.062
    Βγάζεις τις βίδες στο καπάκι του καρμπ. εκεί που μπαίνει η ντίζα και παίρνεις στο χέρι το σλάιντ (αυτό το έμβολο που σήκωσες) που πρέπει να είναι ενωμένο με την ντίζα και να έχει και ένα ελατήριο μέσα.
    Κοιτάς αν δουλεύει σωστά όταν είναι έξω και ανοιγοκλέινεις το γκάζι.
    Κοιτάς αν τα βαρελάκι της ντίζας πατάει σωστά στη θέση του και δεν έχει ξεπεραστεί η σκαλώσει πουθενά αλλού.

  14. #74
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από manouras
    Στην γκαζιέρα νομίζω κατάλαβα τι πρέπει να κάνω . Αν όμως το πρόβλημα είναι στο καμπυρατέρ,πως φτιάχνω το slide ?
    Δε νομίζω να χρειαστεί να το κάνε στα carbs, άν χαλαρώσεις στη γκαζιέρα. Δε ξέρω πως είναι ακριβώς στα μηχανικά οπότε δε μπορώ να σε βοηθήσω εκεί.

    Άν δεν είσαι σίγουρος για την όλη διαδικασία του "χαλαρώματος" μπορείς να ανοίξεις το κουτάκι του διακόπτη στη γκαζιέρα και να βγάλεις την ντίζα. Βάλε μπρός το μηχανάκι και παίχ'την με το χέρι σου να δείς τί γίνεται.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  15. #75
    Παίδες , χαλάρωσα απο τη μανέτα το γκάζι . Έβγαλα πάλι την εξαγωγή προς το φίλτρο και ανοιγόκλεινα το γκάζι να δω αν σηκώνετε το slide . To slide ανεβοκατεβαίνει κανονικά χωρίς να σκαλώνει πουθενά . Ξαναέβαλα μπροστά τη μηχανή με το σύνηθη τρόπο και πάλι τα ίδια. Ξαναπείραξα τη βίδα του ρελαντί και πάλι τα ίδια . Παρατήρησα τελικά τις στροφές προσεχτικά και με το που ανάβει πάει στις 7000 στροφές ,εκεί δηλαδή που τερματίζει η πρώτη εν κινήση . (Το στροφόμετρο έχει μέχρι τις 13.000 στροφές ) . Όταν έκλεινα πάλι τον αέρα ,ανέβαζε ακόμα πιο ψηλά τις στροφές . Τι γίνετε ρε παιδιά ?? Τι κάνω λάθος ??? Να πω και κάτι άλλο? Όταν είχα ανεβάσει τη μηχανή πάνω ,είχα πειράξει το ρελαντί , το χα σφίξει μέχρι τέρμα μέσα . Όταν γύρισα λοιπόν απο Χριστούγεννα και ξεκίνησα να σάχνω τη μηχανή , όταν πήγα να γυρίσω το γκάζι , δε γύριζε . Το σκέφτηκα λίγο και μόλις χαλάρωσα τη βίδα του ρελαντί , το γκάζι κουνιόταν κανονικά . Επίσης θυμάμαι και το άλλο . Είχα ανοίξει το κουτάκι του σούπερ βάλβ (επισυνάπτω φωτό απο το σέρβις μάνιουαλ να σας δείξω για πιο λέω) ,εκεί έρχονταν 3 σωληνάκια . Το ένα ήταν η βενζίνη που έρχετε απο το καμπυρατέρ , το άλλο το λάδι και το άλλο που δεν ήταν σωληνάκι ακριβώς αλλά τέλος πάντων ,ήταν το συρματόσχοινο ,που γύριζε με ένα μηχανισμό πάνω σε ένα άσπρο στρογγυλό πλαστικό . Όταν λοιπόν γυρνούσα το γκάζι , και αυτό γύριζε .
    Δεν το πείραξα βέβαια αυτό το μηχανισμό , απλά έσφιξα το σαπιδάκι το κάλυμα απ'έξω που φέρνει το συρματόσχοινο μέσα στο supervalve γιατι έπαιζε λίγο . Επίσης η βίδα που ανοίγει το καπάκι αυτό ,κλάταρε και δεν μπορώ να την ανοίξω , τι κανω ???
    http://www.maryrooms.com/wasted/supervalve.jpg
    Bang the head that doesn't bang

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF