Βάζω, που λέτε, το μηχανάκι μου στο κεντρικό σταντ και σηκώνω τον μπροστινό τροχό στον αέρα. Περιστρέφω το τιμόνι δεξιά-αριστερά και παρατηρώ ένα "σκαλοπατάκι" (ή "κούμπωμα" ή "κόμπιασμα", δεν ξέρω πως να το πω) όταν περνάει από την κεντρική (ευθεία) θέση... Ξέρω, είμαι για ρουλεμάν λαιμού. Να ρωτήσω όμως δυο πραγματάκια:
- Πόσο επείγουσα είναι η αντικατάσταση? "Τρέχα αύριο το πρωί", "κάντο με την πρώτη ευκαιρία" ή "άστο για το επόμενο σέρβις"?
- Αντιλαμβάνομαι βέβαια μια κάπως ενοχλητική "αστάθεια" όταν κινούμαι με λίγα χιλιόμετρα την ώρα, αλλά πέρα από αυτό υπάρχουν και άλλες δυσμενείς επιπτώσεις από τα φθαρμένα ρουλεμάν?
Έχω ακούσει ότι μπορείς, αντί για τα μαμά ρουλεμάν, να βάλεις "κωνικά" τα οποία είναι καλύτερα και ανθεκτικότερα (αν βέβαια το μηχανάκι δεν έχει ήδη τέτοια):
- Ξέρει κανείς (μασημένη μπουκιά θέλω, αλλά λέω... μήηηπως) αν το CBF έχει τέτοια?
- Αν δεν έχει κωνικά και θέλω να βάλω, πρέπει να βρω ρουλεμάν προοριζόμενα για το συγκεκριμένο μοντέλο ή απλώς ρουλεμάν που έχουν κάποιες συγκεκριμένες διαστάσεις / χαρακτηριστικά? Ποιες / ποια είναι αυτές / αυτά? (όχι τα συγκεκριμένα νούμερα, αλλά με τι διαστάσεις χαρακτηρίζει κανείς ένα ρουλεμάν---κωνικό και μη).
- Που μπορώ να βρω τις διαστάσει των ρουλεμάν που φοράει το μηχανάκι μου (ή ένα μηχανάκι γενικότερα)? Στο σέρβις μάνιουαλ? Τις γράφει πάνω το ρουλεμάν? Μετρώντας το ρουλεμάν?
- Τι παίζει στην πιάτσα από μάρκες και ποιότητες?
Να 'στε καλά!