ΠΑΙΔΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Ο ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ MONSTER 695 ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ.
ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ?
ΠΑΙΔΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Ο ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ MONSTER 695 ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ.
ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ?
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ
Πλεονεκτήματα: Μικρότερο βάρος, μικρότερη πολυπλοκότητα και, εξ' αιτίας αυτού, μεγαλύτερη αξιοπιστία (ότι θα πω κάποτε τις λέξεις "μεγαλύτερη αξιοπιστία" μιλώντας "ducati" δεν το περίμενα, ειλικρινάΑρχικά δημιουργήθηκε από iordanis75
ΠΑΙΔΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Ο ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ MONSTER 695 ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ.
ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ?). Επίσης ένας αερόψυκτος είναι, ή μπορεί να γίνει, αισθητικά κομψότερος (όταν είναι εμφανής) καθότι οι γραμμές του δεν μπερδεύονται από σωλήνες, ψυγεία, βεντιλατέρ, και δεν συμμαζεύεται.
Ένας κατάλληλα σχεδιασμένος αερόψυκτος κινητήρας δεν θέτει κανέναν περιορισμό, και ειδικά μάλιστα σε ταξίδι, σε σχέση με έναν υγρόψυκτο. Αν οι μηχανικοί που τον σχεδίασαν ξέρουν τι κάνουν τότε η αερόψυξη είναι αρκετή για να κρατήσει τον κινητήρα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας για όσες ώρες και αν λειτουργεί ο κινητήρας.
Ο περιορισμός που θέτει η αερόψυξη είναι στην ιπποδύναμη που μπορεί να παράγει ένας συγκεκριμένος κινητήρας: από ένα σημείο και πέρα η ψύξη δεν αρκεί και ο σχεδιαστής πρέπει να βρει άλλους τρόπους να κρατήσει τον κινητήρα στην θερμοκρασία λειτουργίας: Ο απλούστερος είναι η υδρόψυξη. Αν όμως ένας κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί με αερόψυξη τότε προφανώς τα θερμικά του χαρακτηριστικά έχουν μελετηθεί και η αερόψυξη είναι αρκετή για τον συγκεκριμένο κινητήρα (αλλιώς ο μηχανικός που τον σχεδίασε είναι για πολλές κλοτσιές... ακόμη και για μηχανικό της ducati)
![]()
![]()
ΑΡΙΣΤΑ! ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΟΣ.
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ
Ακριβώς!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από iordanis75
![]()
ΑΡΙΣΤΑ! ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΟΣ.
Ανοίγω το θέμα να πω τίποτα ο καημένος.. και τα είχε πει όλα ο Νίκος!!![]()
Ντροπή σου npat!!!![]()
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
(ότι θα πω κάποτε τις λέξεις "μεγαλύτερη αξιοπιστία" μιλώντας "ducati" δεν το περίμενα, ειλικρινά).
(αλλιώς ο μηχανικός που τον σχεδίασε είναι για πολλές κλοτσιές... ακόμη και για μηχανικό της ducati)
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Επίσης ΟΛΟΙ οι εμβολοφόροι ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ κινητήρες είναι αερόφυκτοι. Και αυτοί πάνε μακρινά ταξίδια.
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ο περιορισμός που θέτει η αερόψυξη είναι στην ιπποδύναμη που μπορεί να παράγει ένας συγκεκριμένος κινητήρας:
![]()
Συνεπως οι αεροψυκτοι ( οδηγοι) ειναι συνειδητα αργοι...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Επίσης ΟΛΟΙ οι εμβολοφόροι ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ κινητήρες είναι αερόφυκτοι. Και αυτοί πάνε μακρινά ταξίδια.
Τελειως διαφορετικες αναγκες...
θερμοκρασια περιβαλλοντος γυρο στους -40 αρα αρκετη ψυξη....
Επεισης αν ηταν υδροψυκτοι τα υγρα θα παγωναν σε αυτες τις συνθηκες
![]()
-40 σε ασυμπίεστο?????? Για Cesna και Dacota μίλαγα.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Τελειως διαφορετικες αναγκες...
θερμοκρασια περιβαλλοντος γυρο στους -40 αρα αρκετη ψυξη....
Επεισης αν ηταν υδροψυκτοι τα υγρα θα παγωναν σε αυτες τις συνθηκες
![]()
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Συνεπως οι αεροψυκτοι ( οδηγοι) ειναι συνειδητα αργοι...![]()
![]()
![]()
![]()
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Τελειως διαφορετικες αναγκες...
θερμοκρασια περιβαλλοντος γυρο στους -40 αρα αρκετη ψυξη....
![]()
Και φυσικά αποκλείεται να χρειαστεί να λειτουργήσουν σε μποτιλιάρισμα....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Και φυσικά αποκλείεται να χρειαστεί να λειτουργήσουν σε μποτιλιάρισμα....![]()
ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ...![]()
ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ