Και μια με αναμμένο το φλάς.....
Το φανάρι το αγόρασα από το www.justbandits.com η φώτο που έχει στο σίτε δεν έχει καμία σχέση, μάλλον είναι από παλιότερο μοντέλο. Η τιμή του μαζί με τα μεταφορικά είναι 92?
![]()
Και μια με αναμμένο το φλάς.....
Το φανάρι το αγόρασα από το www.justbandits.com η φώτο που έχει στο σίτε δεν έχει καμία σχέση, μάλλον είναι από παλιότερο μοντέλο. Η τιμή του μαζί με τα μεταφορικά είναι 92?
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Και μια με αναμμένο το φλάς.....
Το φανάρι το αγόρασα από το www.justbandits.com η φώτο που έχει στο σίτε δεν έχει καμία σχέση, μάλλον είναι από παλιότερο μοντέλο. Η τιμή του μαζί με τα μεταφορικά είναι 92?
Ωραιο ! Τις τρυπες στις οποιες πατουσαν τα προηγουμενα φλασακια τι τις εκανες?
Τις πεταξα λεει.. :rotflmao:
- Omnia mea mecum porto -
Αν εννοείς τις θέσεις που είχαν από τη μάνα τους, δηλαδή πάνω στο πλαστικό φτερό, τις άφησες έτσι κενές. Άλλωστε είναι πίσω από τα τις βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών και δεν φαίνονται και πολύ![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Αν εννοείς τις θέσεις που είχαν από τη μάνα τους, δηλαδή πάνω στο πλαστικό φτερό, τις άφησες έτσι κενές. Άλλωστε είναι πίσω από τα τις βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών και δεν φαίνονται και πολύ![]()
Ναι αλλα ντεν εκο βαλιτσες καρντια μου...να το στοκαρω?![]()
- Omnia mea mecum porto -
Σωστά έχεις δίκιο... δεν το σκέφτηκα
Μόνο μια μπακάλικη λύση μου έρχεται στο μυαλό.... να πάρεις τους προσαρμογείς που μετατρέπουν τις μεγάλες τρύπες τις Suzuki σε universal.... τώρα πως θα τους στερεώσεις εκεί και πως θα φαίνονται δεν έχω ιδέα. Πάντως με 5? το ζευγάρι τους βρίσκεις στο Μότομάρκετ
Αναμεσα στα αλλα γλυκοκοιταω και το full fairing για το σουτζουκι μας..λεω να το επιχειρησω..
- Omnia mea mecum porto -
Δεν λέω όμορφο!! αλλά μετά θυμίζει πολύ SS το μηχάνημα.
Άσε που μια ενδεχόμενη πτώση ακόμη και εν στάση μπορεί να πονέσει πολύ στη τσέπη![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Δεν λέω όμορφο!! αλλά μετά θυμίζει πολύ SS το μηχάνημα.
Άσε που μια ενδεχόμενη πτώση ακόμη και εν στάση μπορεί να πονέσει πολύ στη τσέπη![]()
Περι εμφανισης κολοκυθοπιτα...
Περι πτωσης νομιζω σε συμφερει να τη φαει το φαιρινγκ παρα τα καπακια του κινητηραδεν ειναι τοσο ακριβο !
- Omnia mea mecum porto -
και γιατί δεν βάζεις κάγκελα???Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Περι εμφανισης κολοκυθοπιτα...
Περι πτωσης νομιζω σε συμφερει να τη φαει το φαιρινγκ παρα τα καπακια του κινητηραδεν ειναι τοσο ακριβο !
Επειδή ψήνομαι και εγώ για το lower fairing για ποιο μιλάμε? Είχα δει ένα το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ και λέω να το χτυπήσω. Εντός Ελλάδας δεν νομίζω όμως οτι υπάρχει. Καμιά extra πληροφορία?
1.Δεν βαζω καγκελα γιατι δε μ'αρεσουν![]()
2.Το φαιρινγκ στο οποιο αναφερομαι ειναι το
http://www.fanbazar.com/product_info...6a1ece864ce131
![]()
Σαφως και δεν ειναι η δουλεια του φαιρινγκ να προστατευει τη μηχανη απο πτωσεις..
- Omnia mea mecum porto -
Γειά σας και από μένα.Είμαι 43 ετών και κάτοχος ενός cb500 εδώ και τέσσερα χρόνια το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά κάνω 45χλμ περίπου γιατί μένω εκτός πόλης.Το cb έχει 55.000χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.Εχω πάει σε συνεργείο μία φορά για βαλβίδες,αλλαγή αλυσίδας,τα υπόλοιπα τα κανω μόνος.Σκέφτομαι να το αλλάξω με το bandit 650 sa και θα ήθελα την γνώμη σας με προβληματίζει το βάρος του και δυστυχώς δεν υπάρχει test drive στην Θεσ/νίκη .Η εμφάνιση του μου αρέσει αρκετά και απο ότι φαίνεται άρχισε να πουλάει αρκετά .Πολύ χρήσιμο το forum με έχει βοηθήσει αρκετά.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φιλε γιαννηΑρχικά δημιουργήθηκε από GIANNIS2004
Γειά σας και από μένα.Είμαι 43 ετών και κάτοχος ενός cb500 εδώ και τέσσερα χρόνια το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά κάνω 45χλμ περίπου γιατί μένω εκτός πόλης.Το cb έχει 55.000χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα.Εχω πάει σε συνεργείο μία φορά για βαλβίδες,αλλαγή αλυσίδας,τα υπόλοιπα τα κανω μόνος.Σκέφτομαι να το αλλάξω με το bandit 650 sa και θα ήθελα την γνώμη σας με προβληματίζει το βάρος του και δυστυχώς δεν υπάρχει test drive στην Θεσ/νίκη .Η εμφάνιση του μου αρέσει αρκετά και απο ότι φαίνεται άρχισε να πουλάει αρκετά .Πολύ χρήσιμο το forum με έχει βοηθήσει αρκετά.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επειδη και εγω προερχομαι απο cb 500 πριν παρω το bandit θα σου πω τις εντυπωσεις μου απο αυτην την μεταβαση.
Πλεονεκτηματα bandit 600 εν σχεσει με cb 500
1) δυναμη αρκετα μεγαλυτερη που γινεται αισθητοτερη οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν
2)τελικη 220 εν αντιθεσει με τα 180 του cb
3)Μεγαλυτερη σταθεροτητα σε ολες τις ταχυτητες
4)Καλυτερα φωτα.
5)καλυτερα φρενα.
6)καλυτερη ανεση στο ταξιδι
7)μεγαλυτερη μεση ταχυτητα ταξιδιου.
8)καλυτερη προστασια απο τον αερα στο ταξιδι.
9)καλυτερη θεση οδηγησης για μεγαλυτερες αποστασεις.
10)καλυτερη θεση και ανεση συνεπιβατη
11)πουλας περισσοτερη μουρη απ οτι με το cb500
Πλεονεκτηματα cb500 εναντι bandit 600
1)βαρος
2)οδηγηση στην πολη(το cb ειναι ποδηλατο μπροστα στο bandit)
3)μικροτερη καταναλωση καυσιμου. 25% σε ολες τις συνθηκες.
4) σαφως λιγοτερη και φθηνοτερη συντηρηση.(βασει manual και χαρακτηριστικων)
5)πιο πρακτικο σε καθημερινη βαση
6)απαραμιλλη αξιοπιστια(με βαση ξενα περιοδικα και οwners club,γενικη επισκευη κινητηρα στα 200.000-250.000 χλμ) η μεγαλυτερη απο καθε αλλη honda.
7)σαφως λιγοτερα εξοδα σε περιπτωση πτωσης λογω ελλειψης φερινγκ στο cb
AYTA TA ΟΛΙΓΑ.Αν θυμηθω και αλλα θα επανελθω.
Οι διαπιστωσεις και τα σχολια αφορουν το μοντελο bandit600s χωρις ΑΒS
και το cb500χωρις φερινγκ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
στα + του bandit κ7 τελική 236 (πολλές φορές σε ευθεία)
κ αξιοπιστία χωρίς να ξέρω πολλά αλλά όσο το έψαχνα όλοι λέγανε ένα πράγμα
δεν σπαει δεν χαλάει
οπότε φαντάζομαι θα είναι στα ίδια...αλλά ξαναλέω ακόμα από εμπειρία είμαι μόνο στα 15.000 κ τπτ απολύτως
Για το μικρό σέρβις είναι αρκετούτσικα, αλλά το σημαντικό είναι ότι σου άρεσε η δουλειά. Το μόνο σωληνάκι που μπορεί να ξεχάστηκε είναι ή το pulse air που εμπλουτίζει τα καυσαέρια με αέρα για να είναι καθαρότερα ή καμμιά εξαέρωση λαδιών κλπ. Όχι σημαντικό πάντως... Σημαντικό είναι ότι το ξέχασαν!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
Τελική τιμή ήταν 150?. Δεν ξέρω αν είναι πολλά ή λίγα αλλά εγώ έμεινα ικανοποιημένος.
ενας σωλήνας δεν είχε συνδεθεί σε κάποιο φίλτρο (Δεν μου έρχεται τώρα η τεχνική ορολογία)
Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα είναι βασισμένο πάνω στην ηλεκτρική αντίσταση του κυκλώματος. Τα LED έχουν χαμηλότερη αντίσταση σε σχέση με τις κοινές λάμπες, οπότε το κύκλωμα έχει μια χαμηλότερη παράμετρο που αλλάζει την ταχύτητα απόκρισής του. Υπάρχουν ειδικά ανταπτοράκια με μιά αντίσταση μόνο, που αναπληρώνουν ότι "χάθηκε" από την αλλαγή σε LED και επαναφέρουν τη σωστή ταχύτητα ανάμματος.Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
Το παράξενο είναι ότι όταν ανάβω τα alarm δουλεύουν αργά όπως τα κανονικά φλας. Δεν είχα χρόνο να το ψάξω αλλά ίσως με μια αλλαγή της φλασιέρας να διορθώνεται.
Το κάτω fairing που έλεγε ο Band(age)it είναι πιό όμορφο από το metisse και TCP που έδινε η Suzuki στην Αγγλία. Και πιο φτηνό... Απλά το θέμα του "τι θα γίνει αν πέσει" με φρενάρει. Έχει μανιτάρια, αλλά... :S Καλά ρε, σοβαρά το λες ότι τα καπάκια τα πλαϊνά είναι πάνω από 500 που έχει το κάτω fairing? Πλάκα ΜΕ κάνεις;;; Στο justbandits πάντως κάτι "heavy duty" που λέει, σε μαύρο ματ, είναι ?240... Πιο φτηνό μου ακούγεται το κάγκελο + βάψιμο τα μαμίσια.
(Και τώρα λίγο Spam)
Παιδιά ζελατίνα ξεζελατίνα, με το Arai με βλέπω για διαζύγιο γιατί μου έχει κάνει τα νεύρα κουρέλια με τη φασαρία του. Βρήκα Schuberth S1 προσφορά στα 320 και με βλέπω για εκεί. Ή από Γερμανία με γραφικά, ή ένα μαύρο ματ (ΠΑΛΙ; έλεος...) που βρήκα Αθήνα. Εσείς τι κράνη φοράτε και τι εντυπώσεις σας έχουν αφήσει;