Οτι να'ναι σε αυτο το θρεντ![]()
Μπειτε στα site των εταιριων πρωτα, δειτε την πληρη γκαμα, κατηγοριοποιηστε τα ελαστικα αναλογα με την χρηση, και μετα ξανασυζηταμε
Δεν υπαρχει ΕΝΑ michelin, ουτε τα μαλακα λαστιχα διαλυονται στα v-2
Οτι να'ναι σε αυτο το θρεντ![]()
Μπειτε στα site των εταιριων πρωτα, δειτε την πληρη γκαμα, κατηγοριοποιηστε τα ελαστικα αναλογα με την χρηση, και μετα ξανασυζηταμε
Δεν υπαρχει ΕΝΑ michelin, ουτε τα μαλακα λαστιχα διαλυονται στα v-2
Παίδες σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές,αλλά αποφάσισα κάτι καλύτερο νομίζω.
Αποφάσισα να μην αλλάξω μόνο λάστιχα,αλλά ολόκληρο το μηχανάκι!!!![]()
Μετα τα δύο level CSS που τα είδα και μέσα στην πίστα, αποφάσισα να περάσω σε κάτι πιο σκληροπυρηνικό...
Ψήνομαι τώρα για το Daytona 675!![]()
Παίζει βέβαια πάντα και η χρυσή τομή (λέγε με GSXR750 K8), αλλά με βλέπω να κλίνω προς Triumph λόγω μοναδικότητας.
Ξέρω ότι άλλο τόπικ είναι αυτο,αλλά τι λέτε;
![]()
Λέω καλή επιλογή και επίσης λέω... ότι έχω διαβάσει πως το Μ3 είναι μαλακότερο από το Corsa III...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:hypnotize
My SV1OOOS...
SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true!Vote for Pedro
>> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91
Για μαλακο λαστιχο η λυση ειναι 002 στην μεσαια γομμα.Τα λαστιχα που αναφερεις ειναι περιπου της ιδιας κατηγοριας επιδοσεων.