auto den to xerw.se kanena sinergeio isws.(tis prokopis).prosexe omos na einai to kainourgio to super clean to opoio den feugei me tipotes.![]()
auto den to xerw.se kanena sinergeio isws.(tis prokopis).prosexe omos na einai to kainourgio to super clean to opoio den feugei me tipotes.![]()
Exo psaksei pantou. Mono motorex shell kai kati pio ftina brisko.
An kapios einai apo Hrakleio kai gnorizei as pei
ρε ψιτ...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
ΕΝΑ καλό spray που ΚΑΙ να καθαρίζει ΚΑΙ να λιπαίνει, ΔΕΝ υπάρχει (είναι κάτι σαν το "ασυμβίβαστο" των αρμοδιοτήτων).
Αν ΔΕΝ βαρυέσαι να πλένεις την αλυσίδα κάθε φορά (τουλάχιστον) που θα πλένεις και την μηχανή, τότε αρκεί η λίπανσή της με SHELL Advance Bio Chain ή MOTOREX 622 Racing (για street).
ΑΝ βαρυέσαι, τότε θα την καθαρίζεις πρώτα με MOTOREX 611 και μετά θα την λιπαίνεις.
![]()
![]()
![]()
αντιπρόσωπος του Θανάση στην Σαλόνικά είσαι ???
με έχετε κάνει να ΄ψαχνω το κατάστημα του συμπαθούς φίλου μας σε όλο το Παγκτράτι για να βρω αυτό το γαμωσπρέι...
ρε Θανάση κανά dilibery δεν βάζεις??
![]()
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
Ρε δεν πάτε να βάλετε ότι θέλετε !!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
ρε ψιτ...
αντιπρόσωπος του Θανάση στην Σαλόνικά είσαι ???
Δικιά σας η αλυσίδα, δικιά σας η ζάντα, δικό σας το ψαλίδι, δικιά σας και η πλάτη του μπουφάν και τα μπατζάκια του παντελονιού ......
Αλλα καλό θα είναι να ξέρετε (οι καβλόγκαζοι) ότι μια βρώμικη, αρρύθμιστη και ταλαιπωρημένη αλυσίδα, ΤΡΩΕΙ πάνω από 7-8% της ιπποδύναμης του μοτέρ.
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
και είναι και επικίνδυνη!Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε δεν πάτε να βάλετε ότι θέλετε !!!!
Δικιά σας η αλυσίδα, δικιά σας η ζάντα, δικό σας το ψαλίδι, δικιά σας και η πλάτη του μπουφάν και τα μπατζάκια του παντελονιού ......
Αλλα καλό θα είναι να ξέρετε (οι καβλόγκαζοι) ότι μια βρώμικη, αρρύθμιστη και ταλαιπωρημένη αλυσίδα, ΤΡΩΕΙ πάνω από 7-8% της ιπποδύναμης του μοτέρ.
![]()
![]()
![]()
ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!
ρε grim κρητικατσι εισαι και συ? Εγω ειμαι Αγ.νικολαο και βρηκα σε εναν τυπο Μοτο Μπαμπη που πουλαει Χοντα και Καβα.
Ειχε το bell ray το καινουργιο 12 Ε η μπουκαλα μικρη (μου την αφησε 10 γιατι δεν ειχε ρεστα)
παντως τωρα ερωτηση για το συγκεκριμενο. Πως το χρησημοποιουν? Πρωτα πλενουν και μετα αφηνουν να στεγνωσει και μετα το λιπαινουν η το λιπαινουν κατευθειαν? Εγω το επλυνα λιγακι και μετα απο 10 λεπτα το λιπαινα με μικρη δοση στο πανω και κατω μερος του 0 ρινγ και το αφησα να δρασει 1-2 ωρες. Καλα εκανα?
αυτο το Bell ray θα το βριζετε για πολυ καιρο...
ακομα προσπαθω να βγαλω την ασπριλα απο το γραναζι...
me venzini dokimases?sto granazi oxi stin alisida.
Rezeguet an exeis kentriko stant stirikse ti mixani bale proti kai ka8ws h alisida 8a girna psekaze to esoteriko meros. To eksoteriko meros de nomizo na xreiazete na to psekaseis giati etsi ki allios 8a paei mono tou to ladi ekei...
Gia na ka8arisete grasa, ladia ktlp to powerclean ths motorex h' to brake cleaner einai oti prepei kai de katastrefoun ta plastika..
Μotul Brake Claner (προσοχη που θα ψεκασεις , μπορει να χαλασει καποια γυαλαδα στο χρωμα), βγαζει τα παντα, ειναι σπρει και εχει ακριβεια εκει που ψεκαζει.
Motul Factory Chain Lube , σταθερο πανω στην αλυσιδα και αντεχει παρα πολυ.
Aντι του Βrake Cleaner μπορεις να παρεις και το Motul MotoWash κανει και για τα πλαστικα και για ολλες τις βρωμιες.
![]()
οντως εχει μια περιεργη ασπριλα και νομιζα οτι ητανε μονο παροδικο αλλα τελικα ητανε μονιμο.... ενταξει δεν με πειραζει κιολας...Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
αυτο το Bell ray θα το βριζετε για πολυ καιρο...
ακομα προσπαθω να βγαλω την ασπριλα απο το γραναζι...
Το πλαστικο καλυμα της αλυσιδας το εχετε ακομα πανω η οχι? Βολευει να το βγαζω οταν λαδωνω καθαριζω αλλα μετα το ξαναβαζω γιατι προφανως εχει καποια χρησημοτητα για να ειναι εκει....
Enoite oti xreiazete. Kai gia na mh leronete h alisida alla kai gia na mh gemiseis esi, to pirouni kai h zanta grasa.
εχω ενα χτ600ε και θα χρειαστει εμεσα να αλαξω γραναζι αλυσιδα!!!!!το μηχανακι βασικα ειναι πολυ κοντο και θα ηθελα να το μακρινω λιγο!!!!!!σκεφτομουν 1 δοντι λιγοτερο στο μπροστινο γραναζι που αντιστοιχει σε 2.5 δοντια στο πισω!!!!βασικα με ενδιαφερει να δουλευει το μηχανακι σε ποιο χαλαρες στροφες για κανενα κοντινο ταξυδακι!και να κανει μετρα μεταξυ των αλαγων!!!!!!κατα ποσο θα κοψει?????το εχει κανει κανεις ξερει???
Υ.Γ.to mhxanaki fora ta mama granazia!!!!
eyxaristw!!!!!!!
να ειστε παντα καλα!!!
π[ινελακι με πετρελεακι!!!!και αν εχετε διαθεση για οθσιαστικοτερο καθαρισμο!πινελακι με σαπουνελαιο!!!!!αυτο θα το βρειτε σε μηχανουργια!δεν βλαπτει τα πλαστικα και καθαριζει καταπληκτικα!γυαλιζει και τις ακτινες με ενα σφουγκαρακι!!!!!!!!
να ειστε παντα καλα!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisp
εχω ενα χτ600ε και θα χρειαστει εμεσα να αλαξω γραναζι αλυσιδα!!!!!το μηχανακι βασικα ειναι πολυ κοντο και θα ηθελα να το μακρινω λιγο!!!!!!σκεφτομουν 1 δοντι λιγοτερο στο μπροστινο γραναζι που αντιστοιχει σε 2.5 δοντια στο πισω!!!!βασικα με ενδιαφερει να δουλευει το μηχανακι σε ποιο χαλαρες στροφες για κανενα κοντινο ταξυδακι!και να κανει μετρα μεταξυ των αλαγων!!!!!!κατα ποσο θα κοψει?????το εχει κανει κανεις ξερει???
Υ.Γ.to mhxanaki fora ta mama granazia!!!!
eyxaristw!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Αν φοράει τα μανίσια γρανάζια, ΔΕΝ είναι κοντό !!!
Αν το μακρύνεις κι'άλλο, ΔΕΝ θα σου γεμίζει την τελευταία ταχύτητα (αν είσαι δικάβαλος και φορτωμένος, ΟΥΤΕ την προτελευταία).
Φθηνότερος τρόπος είναι όντως να αλλάξεις το μπροστινό, αλλά είναι επιβαρυντικό για την αλυσίδα (και απαγορευτικό (!!!) να πέσεις κάτω από 13 δόντια).
Εφόσον δεν θέλεις το μηχανάκι για ακραίες καταστάσεις, κράτα την σχέση γραναζιών του εργοστασίου (και αν γίνεται από άποψη διαστάσεων, ΑΥΞΗΣΕ τα δόντια κατά 1 μπροστά και 3 πίσω - αν αυτή είναι η αναλογία, ώστε να διατηρήσεις την ίδια σχέση μετάδοσης με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ γρανάζια - και μακρύτερη αλυσίδα εννοείται...)
Θα σου βγεί ΛΙΓΟ ακριβότερα, αλλά θα έχεις γρανάζια και αλυσίδα για ΠΟΛΥ καιρό..
(Και -εννοείται άντα- ΟΧΙ αλουμινένια !!!)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...