το σπορ εχει τον κινητηρα του παλιου γκρισο (το εχω οδηγησει) διβαλβιδο οχι του 8νδηλαδη γυρω στα 77 αλογα πραγματικα, και με 12500 χιλιαδες θελω κατι παραπανω αν ειχε καμια 100στη θα ημουνα σε σοβαρη φαγουρα:a1:
το σπορ εχει τον κινητηρα του παλιου γκρισο (το εχω οδηγησει) διβαλβιδο οχι του 8νδηλαδη γυρω στα 77 αλογα πραγματικα, και με 12500 χιλιαδες θελω κατι παραπανω αν ειχε καμια 100στη θα ημουνα σε σοβαρη φαγουρα:a1:
Για περάστε και μια βόλτα από το συνεργείο του Κώστα Λυμπερόπουλου στην Λεωφ. Βουλιαγμένης 317, στον Άγιο Δημήτριο. Τηλ. 210-9704500.
Μου πέφτει λιγουλάκι μακριά (γι'αυτό δεν είχα πάει και για test drive εκεί)![]()
Εγώ μένω Μαρούσι και για το δικό μου κατεβαίνω Άγιο Δημήτριο. Είναι πολύ εξυπηρετικοί όλοι εκεί.
Κόστος service:
Τακάκια πίσω 18 ευρά (από κάποιο Aprillia - Brembo)
Τακάκια Μπροστά: 35 ευρά (από XT660 Brembo ακριβή σειρά)
Βαλβολίνη διαφορικού 85-140 (από σαζμάν φορτηγού): 8 ευρά το λίτρο (παίρνει 200cc περίπου)
Βαλβολίνη σαζμάν συνθετική 90αρα: 12 ευρα από το συνεργείο της γειτονιάς μου
Φίλτρο λαδιού: 7ευρά
Λαδάκια (2 λίτρα ημισυνθετικά Denicol): 16 ευρά (παίρνει 1700cc)
Μπουζί: 16 ευρά
Σύνολο: 112 ευρά
(Ολες οι παραπάνω τιμές είναι βορείων προαστείων γιατί ήταν απρογραμάτιστο το service)
Χρόνος, μαζί με ρύθμισμα βαλβίδων και γενικό έλεγχο λαδώματα κλπ, 40-50 λεπτά.
Τόπος: Πυλωτή
(Κανονικά ήθελε και φλάντζες βαλβίδων αλλά βαριόμουνα να πάω να πάρω)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
μπουζί έχεις βρει πουθενά αλλού πέρα από Πιάτζιο ;
Μου'χε σπάσει το ένα μια φορά (μάλλον κάνα @παιδο στη γειτονιά) κι έψαχνα αλλά μόνο στη Πιάτζιο βρήκα..
Αυτά τα πήρα από Μαρούσι, αλλά είχα ξαναπάρει από Καλλιρόης, λίγο μετά την BMW.Αρχικά δημιουργήθηκε από ashton
μπουζί έχεις βρει πουθενά αλλού πέρα από Πιάτζιο ;
Μου'χε σπάσει το ένα μια φορά (μάλλον κάνα @παιδο στη γειτονιά) κι έψαχνα αλλά μόνο στη Πιάτζιο βρήκα..![]()
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
![]()
Γειά σας. Κατ' αρχάς τα μπουζί που φοράνε τα μηχανάκια, είναι της NGK, BPR6ES.
Τα βρίσκεις οπουδήποτε. Εγώ όμως, επειδή είμαι της δουλειάς, τα αλλάζω με αυτά της NIPPODENSO, και ειδικά της σειράς "IRIDIUM". MOTUL V300 15W-50 για λίπανση, βενζίνη της SHELL V-POWER Racing και τελείωσε. Βέβαια, για να έχω εγγύηση, μου απαγορεύουν να βάζω εγώ προσωπικά χέρι στα μηχανάκια(έχω τρία), αλλά είμαι πάνω απο το κεφάλι τους στο σέρβις. Το παίζουν έξυπνοι και πονηροί, μή το ένα, όχι το άλλο, αλλά η απάντησή μου είναι, ότι δικά μου τα μηχανάκια, δικά μου τα λεφτά, και πάει λέγοντας. Σύμφωνα με νόμο της Ε.Ε., οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, που έχει άδεια εργασίας και κόβει τιμολόγια,(γενικώς παρασταστικά του Κ.Β.Σ) έχει το απόλυτο δικαίωμα να κάνει σέρβις σε οποιαδήποτε μηχανή εσωτερικής καύσεως και η εγγύηση ισχύει κανονικά απο τις αντιπροσωπείες, όταν όμως αυτός που βάζει χέρι είναι μηχανικός οχημάτων μέ άδεια. Ελα όμως που εγώ είμαι ηλεκτρολόγος και δεν καλύπτει η νομοθεσία άν έχω ή όχι τις απαιτούμενες γνώσεις, αλλά την ειδικότητα.Γι' αυτό αναγκάζομαι για τα σέρβις που χρειάζεται σφραγίδα το βιβλίο, να κάνω τον παρατηρητή σε ανίδεους μηχανικούς. Πάρτε μια΄εικόνα απο το Ι.Χ. συνεργείο μου, μαζί με τα δύο μοτόρια.-
![]()
ΙΩΑΝΝΗΣ
Τώρα αν σου πώ ότι είμαι εξίσου κακόγουστος με εσένα θα παρεξειγηθείς???? Guzzi έχουμε και μάλλον θα ξαναπάρουμε, αλλα αυτό το αριστερό εκεί στην φωτό, όποτε το βλέπω κάτι παθαίνω.......Αρχικά δημιουργήθηκε από iokozel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...