Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 65 από 65

Θέμα: Ss Vs Naked

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    καλα εννοειτε τα οδηγας πρωτα.αλλα με μια φορα τι να καταλαβω ο ερμος;

    ο αερας ειναι τελικα οσο προβλημα λενε οτι ειναι;
    στο ενα εισαι με ανοιχτα χερια κ ορθιος στο αλλο σκυφτος κ με πιο κλειστα χερια.
    σε κανα ταξιδι το σκυφτο ειναι τοσο καλυτερο απο ενα γυμνο με ενα μασκακι ή ειναι υπερβολες οσα ακουω κ το ss εχει διαφορα μονο αν σκυψεις παρα πολυ;

    θελει σκεψη το πραμα.βεβαια τα περισσοτερα χιλιομετρα γινονται στην πολη κ τριγυρω,καμια βολτα λιγοτερα ταξιδια κ ελαχιστα πιστα ετσι δεν ειναι;

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Πάρε το αλλιώς...και εξηγούμαι.Μπορείς να προβείς σε μία αγορά ενός SS ή γυμνού που σου αρέσει,το κρατάς όσο θες και αν δε,το πουλάς και παίρνεις ένα επίσης ωραίο γυμνό ή SS.Αυτά δεν είναι ανάγκη να είναι top of the line μοντέλα.

  3. #63
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Μέσα στην πόλη τα clip-on κουραζουν πάρα πολύ τους καρπούς. ακόμη η σκυφτή θεση οδήγησης με τα ψηλά μαρσπιέ επιδεινώνουν την κατάσταση. Δεν θα συνιστούσα ενα SS για καθημερινή κυρίως κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Το τιμόνι επίσης κόβει πολύ λίγο λόγω των ενισχυμένων στο λαιμό πλαισίων και δεν βολεύει ούτε στις μανούβρες. Ακόμη και ο TUONO που είχε τιμόνι, κούραζε μέσα στην πόλη πολύ.

    Όλη αυτή η κούραση στους καρπούς φεύγει από πάνω σου όταν κυκλοφορείς με υψηλές ταχύτητες 120-180 στην εθνική όπου η πίεση του αέρα εξισορροπεί το βάρος σου και όλα είναι ΟΚ. Βέβαια ακόμη και εκεί, η πιο σκυφτή θέση οδήγησεις θα σε κουράσει μετά από αρκετά χιλιόμετρα όμως.

    Σε εντελώς γυμνό μηχανάκι μετά τα 140 αρχίζεις και έχεις πρόβλημα με τον αέρα. Βασικά είναι ο σβέρκος σου που παλεύει να στηρίξει το κεφάλι σου. Ακόμη και με μια μασκούλα το παλεύεις συνήθως μέχρι τα 180 και μάλιστα όχι για πολύ μεγάλα διαστήματα. Μεγαλύτερες μάσκες φυσικά καλύπτουν περισσότερο.

    Μην περιμένεις βέβαια ότι και τα τελευταία SS έχουν καμιά φανταστική κάλυψη από τον αέρα αλλα τουλάχιστον εαν σκύψεις και γίνεις ενα με το τεπόζιτο μπορείς να δεις και τις τελικές τους. Για πόση ώρα βέβαια μπορείς να μείνεις σε αυτή την θέση μόνο εσύ το ξέρεις.

    Σε ταξίδι που ρωτάς έχει σχέση και το μασκάκι που λες. Πάντως με 160-180 πας περίπου το ίδιο και με τα 2.

    Πάντως για την χρήση που λες είναι καλύτερα ενα γυμνό με μασκάκι ή ενα τύπου Z, street triple κλπ που είναι και πιο fun.

  4. #64
    Εγω παντως ρε παιδια σοβαρα τωρα μεχρι τα 180-190 δεν εχω κανενα προβλημα απο τον αερα,στα 200+ αρχιζει και γινεται μεγαλο το προβλημα αλλα ετσι και αλλιως δεν το πηρα για να ταξιδευω με 200....Οτι ταξιδι εχω κανει κατω απο 150-160 εθνικη δεν παω με το GSR εκτος αν βαριεμαι πολυ στην ευθεια....Λιγο σκυψιμο,λιγο πιο πισω στην σελα να μην ειμαι σαν λαμπαδα ορθιος και βουρ....Καλο θα ειναι βεβαια το κρανος να μην εχει αεροτομες


    Δεν εχω καμμια ζελατινα και ειμαι 1.85 για οποιον ενδιαφερεται :P

  5. #65
    oti boleuei perissotero ton kathe ena, kai h diafora sthn timh enos SS k enos Naked einai megalh
    www.motoDevils.gr

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Ss Vs Supercar ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
    από SUZUKAKIAΣ στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2008, 19:15
  2. Kawasaki Z750 VS 600αρια SS !!
    από r6mania στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 186
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2007, 17:08
  3. 600+750 SS vs 1000 SS
    από Yannis37 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 11:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF