Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 42

Θέμα: Πιστονι υψηλής συμπίεσης...

  1. #1
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857

    Question Πιστονι υψηλής συμπίεσης...

    ...ή Hıgh Compressıon Pıston..

    Κοιτώντας τον κατάλογο της Wıseco είδα ότι υπάρορες εναλλακτικές για aftermarket πιστόνι..

    Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι διαφορά - εκτός της προφανούς - που υπάρχει ανάμεσα στα εξής παραδείγματα...?

    Πιστόνι 96mm (standard compr.)
    Πιστονι 96mm (11.5 :1 compr.)

    κτλ...

    Δηλαδή εφόσον τα κυβικά δεν αλλάζουν (και προφανώς ούτε η ροπή) τι διαφορά θα καταλάβει κάποιος στην οδήγηση εκτός του ότι στη δεύτερη περίπτωση θα κάθεται με τα δυο πόδια πάνω στη μανιβέλα.....??

    Ή με άλλα λόγια για ποιό λόγο να βάλει κάποιος πιστόνι υψηλής συμπίεσης..?


    Thanks!

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.225
    Με απλά λόγια, όσο μεγαλύτερη η συμπίεση, τόσο μεγαλύτερη και η ισχύς.

    Βέβαια υπάρχουν περιορισμοί και παρενέργειες...

    Το 11.5 : 1 είναι λίγο too much για το ΧΤ!!

    Το ότι τα κυβικά δεν αλλάζουν δεν σημαίνει οτι δεν αλλάζει η ροπή (και κατα συνέπεια η ισχύς)!!

    Θα ερθει ο old και θα σε μαλώσει
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Σ'ευχαριστώ ια την απάντηση!

    Νόμιζα ότι δεν έχει να κάνει με την ισχύ.. Όπως το σκεφτόμουνα θα έλεγα με την ροπή ("μπαμ") αλλά και πάλι δεν μπορώ να το εξηγήσω..

    Το 11.5 : 1 μάλλον πολύ είναι... τα πιο πολλά aftermarket πιστόνια βγαίνουν νομίζω στο 10 : 1 (μς μαμά 8.5 : 1)


  4. #4
    Για να είμεθα ακριβείς, εάν το μόνο που θα αλλάξεις είναι το έμβολο με άλλο high comp , θα αυξηθεί η ισχύς (ή η ροπή - πες το όπως θες) στις χαμηλές στροφές και το πιο πιθανό είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύς να μείνει η ίδια.... ή και να μειωθεί. Θεώρησε σίγουρο ότι η όποια δυνατότητα υπερστροφίας (στροφάρισμα πάνω από τις στροφές μέγιστης ιπποδύναμης - σχήμα οξύμωρο για ΧΤ ) θα μειωθεί αισθητά.


    Κοινώς για άλλη μία φορα... συστήνεται να κάτσεις στα αυγά σου (εκτός εάν θέλεις να παντελονιαστείς άσχημα)....


    την αξιοπιστία την αφήνουμε για την ώρα...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Πάντως έχω την εντύπωση ότι το βάρος του εμβόλου της Wiseco (μιας και έπιασα την συγκεκριμένη περίπτωση... αν και πιστέυω ότι στις πιο πολλές εταιρείες ισχύει) είναι μικρότερο από το αυτό του εργαστασιακού...οπότε....??

    Θέλω να πώ, έχει να κάνει με την υπερστροφία... :smilea:

  6. #6
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Καλυτερα να ψαξεις για JE η καποια αλλη μαρκα αν οπωσδηποτε θελεις high compression.Τα wiseco εχουν πολυ κοντες φουστες κι αυτο σε συνδυασμο με την υψηλη συμπιεση προκαλει διαφορα προβληματα.Επισης βαζοντας αυτο το πιστονι θα πρεπει να κανεις κι αλλες αλλαγες.Μπιελλα,ισως βαλβιδες,σιγουρα τα ελατηρια τους κλπ.
    Ενα αλλο προβλημα που θα αντιμετωπισεις ειναι η φλατζα κεφαλης που καλο ειναι να ειναι χαλκινη κι οχι απο περμανιτη(σ αυτο μπορω να βοηθησω).
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  7. #7
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Βασικά δεν ήμουν σίγουρος για το τι ακριβώς θα πετύχει κάποιος με ένα high comp πιστόνι..

    Το σκέφτομαι ακόμα και θα δω τι θα κάνω τελικά.. κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!! Να'σαι καλά!!



  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Πάντως έχω την εντύπωση ότι το βάρος του εμβόλου της Wiseco (μιας και έπιασα την συγκεκριμένη περίπτωση... αν και πιστέυω ότι στις πιο πολλές εταιρείες ισχύει) είναι μικρότερο από το αυτό του εργαστασιακού...οπότε....??

    Θέλω να πώ, έχει να κάνει με την υπερστροφία... :smilea:
    Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι είναι ελαφρύτερο (ειδικά το Wiseco).

    Tα χαρακτηριστικά απόδοσης επηρεάζονται κυρίως από την 'αναπνοή'.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Πάντως έχω την εντύπωση ότι το βάρος του εμβόλου της Wiseco (μιας και έπιασα την συγκεκριμένη περίπτωση... αν και πιστέυω ότι στις πιο πολλές εταιρείες ισχύει) είναι μικρότερο από το αυτό του εργαστασιακού...οπότε....??

    Θέλω να πώ, έχει να κάνει με την υπερστροφία... :smilea:
    το ΘΕΜΑ είναι οτι αν αντικαταστήσεις ΜΟΝΟ το πιστόνι με ένα ελαφρύτερο θα ΓΙΝΕΙ δουλειά ..???


    η μετά θα προκύψουν ''προβληματάκια'' ζύγισης στο συγκρότημα πιστονοστροφαλομπιέλας...?
    και θα χρειαστεί να αφαιρέσεις και από ''αλλού'' όσο εκλεψες από το πιστονάκι..?

    δε λέω να μην παρεις πιστονάκι αμα θες...
    πάρε και βάλτο στο γραφείο σου για τασάκι.
    Θα πιάσουν πιο καλά τόπο τα χρήματα σου.

  10. #10
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Δεν ξέρω μπορεί να έχεις δίκιο αλλά κοιτώντας και μόνο τα site των εταιρειών (Wiseco, Wossner, JE, Mahle κτλ...) θα έλεγα ότι είναι σοβαροί και υπεύθυνοι σε ότι αφορά τα προιόντα τους..


    Edit : επίσης τα περισσότερα είναι σφυρήλατα..


  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.071
    Σίγουρα είναι σοβαροί και υπεύθυνοι και σίγουρα τα σφυρίλατα είναι πολύ καλά πιστόνια για αγωνιστική χρήση.Και η αύξηση της ροπής θα είναι τεράστια, δεν νομίζω κανένας απο τα παιδειά να είπε το αντίθετο.
    Απλά θα χρειαστεί να κάνεις ένα ρεκτιφιέ, να πάρεις πιστόνι ελατήρια και πείρο.
    Αντε και σου βγάζει ένα κραδασμό παραπάνω και καίει και λίγο λάδι και ακούγεται και λίγο μέχρι να ζεσταθεί καλά.
    Εγώ νομίζω οτι δεν χρειάζεται, η αν θές είναι το τελευταίο που χρειάζεται.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.225
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Σίγουρα είναι σοβαροί και υπεύθυνοι και σίγουρα τα σφυρίλατα είναι πολύ καλά πιστόνια για αγωνιστική χρήση.Και η αύξηση της ροπής θα είναι τεράστια, δεν νομίζω κανένας απο τα παιδειά να είπε το αντίθετο.
    Απλά θα χρειαστεί να κάνεις ένα ρεκτιφιέ, να πάρεις πιστόνι ελατήρια και πείρο.
    Αντε και σου βγάζει ένα κραδασμό παραπάνω και καίει και λίγο λάδι και ακούγεται και λίγο μέχρι να ζεσταθεί καλά.
    Εγώ νομίζω οτι δεν χρειάζεται, η αν θές είναι το τελευταίο που χρειάζεται.
    Ακριβώς έτσι!

    Στην ουσία είναι μια καλή μετατροπή που όμως αξίζει πραγματικά μόνο αν πας για ρεκτιφιε και πιστόνι ετσι κι αλλιώς.
    Το οτι μπορεί να είναι λίγο ελαφρύτερο το Wiseco πχ δεν είαι πρόβλημα, ίσα ισα. Τετοια πιστόνια κάνουν θάυματα σε μονοκύλινδρα τύπου ΧΤ, αλλά θέλει προσοχή να μην βρεθείς να βάζεις super αμόλυβδη για να μην εχεις προανάφλαξη.

    Βέβαια θέλουν κι αλλα πράγματα για να κάνουν θάυματα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της orcinious
    Εγγραφή
    18/11/2007
    Μηνύματα
    322
    Αν είναι να ανοίξεις το μοτέρ καλό είναι να κανείς μια σειρά από μετατροπές.
    Μέχρι 620cc εάν θυμάμαι καλά δεν χρειάζεται μετατροπή το καρτερ,
    οπότε είναι κρίμα να χρεωθείς τόσα λεφτά για να βάλεις ένα πιστόνι μόνο.
    Δίνεις την κεφαλή για ροικη και αλλάζεις το υποπέσεις με ένα ακόμα μηχανικό εργοστασιακό.
    Μαζί με μια εξάτμιση έχεις τα μέγιστα σχετικά ανέξοδα.
    Αυτό πάντα με την προϋπόθεση ότι το μοτέρ δεν είναι ζορισμένο με πολλά χιλιόμετρα γιατί παίρνεις την μπιέλα στο χέρι
    Τη πρώτη μέρα χώρισε τους δίχρονους από του τετράχρονους
    Τη δεύτερη έφτιαξε τον βάνκελ.
    .
    .
    Ο Θεός ήταν μηχανολόγος

  14. #14
    Αν κατάλαβα καλά το μαμα πιστόνι δίνει λόγο συμπίεσης 8:1 και εσύ θες να βάλεις ένα πιστόνι που δίνει λόγο συμπίεσης 11.5:1!

    Μάλλον δεν θα δουλέψει έτσι σκέτο, ή θα δουλέψει με προβλήματα και θα τρώει μπιέλες και ρουλεμαν για πρωινό.
    Και αφού μιλάμε για wiseco (γ@μ@τη εταιρία από προσωπική εμπειρία), το high Comp piston μάλλον είναι μέρος ενός κιτ μετατροπής που απλά μπορείς να το αγοράσεις και σκέτο.

    Ασχετα τώρα από το συγκεκριμένο πιστόνι, το να αλλάξεις απλά πιστόνι (το οποιδήποτε πιστόνι) χωρίς να κάνεις ρεκτιφιέ είναι και λίγο λόττο.
    Θα έχεις τις σωστές ανοχες μεταξύ (φθαρμένου) κυλίνδρου και νέου πιστονιού???

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.071
    Δεν υπάρχει περίπτωση να ταιριάξει πιστόνι χωρίς ρεκτιφιέ.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 12:52
  2. Πιστονι Για Dt125re
    από fotografos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 18:35
  3. Πιστονι Για Dt125
    από fotografos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2004, 10:15
  4. Γυναίκες υψηλής τεχνολογίας
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 14:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF