Σελίδα 77 από 98 ΠρώτοΠρώτο ... 2767727374757677787980818287 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.141 έως 1.155 από 1463

Θέμα: Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα.

  1. #1141
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Λοιπόν επειδή κολλήσαμε λίγο...

    Το V4 είναι cz350 typ860.

    Δεν νομίζω να εχουμε αλλο αναπάντητο, οπότε ας βάλουμε νεο θέμα.

    Τι φρένο είναι αυτό, σε ποιά μοτο εμπαινε, και γιατί δεν εχουμε τέτοια φρένα σήμερα?

    Κοινώς γιατί απέτυχε το πείραμα?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	trivia104.jpg 
Προβολές:	100 
Μέγεθος:	22,3 KB 
ID:	123822
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #1142
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Κοινώς γιατί απέτυχε το πείραμα?
    Μάλλον θα έπρεπε να αναρωτιέσαι όχι μόνο γιατί δεν διδάχτηκε τίποτα απ΄την αποτυχημένη εφαρμογή τους από άλλους (Munch πχ), αλλά γιατί τα έκανε ακόμα χειρότερα ....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #1143
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μάλλον θα έπρεπε να αναρωτιέσαι όχι μόνο γιατί δεν διδάχτηκε τίποτα απ΄την αποτυχημένη εφαρμογή τους από άλλους (Munch πχ), αλλά γιατί τα έκανε ακόμα χειρότερα ....
    Mα εγω δεν αναρωτιέμαι

    Απ οτι ξέρω κανείς άλλος μέχρι τότε δεν είχε εφαρμόσει τέτοια ιδέα.
    Το Munch είχε τεράστια ταμπούρα. Αν μιλάς για τα φρένα της Lockheed (εχουν εμφανισθει 1-2 φορές στο thread) που βάζανε σε αγωνιστικά της εποχής, κι αυτα είναι αλλο concept και ηταν ετσι για να μην βαραίνει πολύ το μπροστινό.

    Εδω μιλάμε για τελείως κλειστα δισκόφρενα, που σκοπο είχαν να δουλευουν εξ ισου καλα στο στεγνό και στο βρεγμένο.

    Ας μην πουμε άλλα προς το παρόν
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #1144
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Απ οτι ξέρω κανείς άλλος μέχρι τότε δεν είχε εφαρμόσει τέτοια ιδέα.
    Το Munch είχε τεράστια ταμπούρα. Αν μιλάς για τα φρένα της Lockheed (εχουν εμφανισθει 1-2 φορές στο thread) που βάζανε σε αγωνιστικά της εποχής, κι αυτα είναι αλλο concept και ηταν ετσι για να μην βαραίνει πολύ το μπροστινό.

    Εδω μιλάμε για τελείως κλειστα δισκόφρενα, που σκοπο είχαν να δουλευουν εξ ισου καλα στο στεγνό και στο βρεγμένο.

    Ας μην πουμε άλλα προς το παρόν
    Δεν μιλάω για τα ταμπούρα των Munch. Μιλάω για τα τύπου lockheed που είχε βάλει.
    Κάπου στις πίσω σελίδες είχα βάλει και ένα quiz.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #1145
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν μιλάω για τα ταμπούρα των Munch. Μιλάω για τα τύπου lockheed που είχε βάλει.
    Κάπου στις πίσω σελίδες είχα βάλει και ένα quiz.
    To κατάλαβα, αλλά όπως είπα αυτα φτιάχτηκαν έτσι απλά για να μην βαραίνει το μπροστινό.
    Αυτη η θεωρία ηταν βέβαια του 70...

    Eδω εχουμε άλλη περίπτωση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #1146
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Ξαναφέρνω στην επιφάνεια το θέμα του monarxi γιατί εχει πολύ ενδιαφέρον.

    Μου εστειλε την απάντηση με πμ κι ετσι ξέρω και την απάντηση

    Η ερώτηση ειναι ποιός είναι με το Νο 166.
    Τον ξέρουν όλοι πια, αλλά τότε ηταν παντελώς άγνωστος.
    Ξεκίνησε με αυτα τα μικρά μηχανάκι σε χωμάτινες πίστες και τώρα βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου

    Μπράβο monarxi, φοβερή φωτό !!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	166.jpg 
Προβολές:	94 
Μέγεθος:	45,4 KB 
ID:	123842
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #1147
    μεταμοσχευμενο μελος Το avatar του/της Ge0matrix
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    Megola 640cc
    σωστος! Παρε αλλο ενα λιγο πιο δυσκολο!


  8. #1148
    μεταμοσχευμενο μελος Το avatar του/της Ge0matrix
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Η ερώτηση ειναι ποιός είναι με το Νο 166.
    Τον ξέρουν όλοι πια, αλλά τότε ηταν παντελώς άγνωστος.
    Ξεκίνησε με αυτα τα μικρά μηχανάκι σε χωμάτινες πίστες και τώρα βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου
    Ricky Carmichael (καπου μεταξυ 1996-1998) ?

  9. #1149
    μεταμοσχευμενο μελος Το avatar του/της Ge0matrix
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ge0matrix
    σωστος! Παρε αλλο ενα λιγο πιο δυσκολο!
    συγνωμη για το τριπλ ποστ αλλα πατηθηκε το εντερ πριν βαλω εικονα και δνε μπορω να επεξεργαστω τα προηγουμενα μηνυματα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	moto.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	34,5 KB 
ID:	123866

  10. #1150
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Λοιπόν επειδή κολλήσαμε λίγο...

    Το V4 είναι cz350 typ860.

    Δεν νομίζω να εχουμε αλλο αναπάντητο, οπότε ας βάλουμε νεο θέμα.

    Τι φρένο είναι αυτό, σε ποιά μοτο εμπαινε, και γιατί δεν εχουμε τέτοια φρένα σήμερα?

    Κοινώς γιατί απέτυχε το πείραμα?
    Μοιάζει με Honda όπως αυτά που φοράγανε τα vt και τα cbx500.
    Τώρα γιατι απέτυχε? ψηνόταν κάθε φορά που φρενάριζες?

  11. #1151
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ge0matrix
    σωστος! Παρε αλλο ενα λιγο πιο δυσκολο!


    Wanderer 708 cc

  12. #1152
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μοιάζει με Honda όπως αυτά που φοράγανε τα vt και τα cbx500.
    Τώρα γιατι απέτυχε? ψηνόταν κάθε φορά που φρενάριζες?
    Οι ζάντες είναι οι Comstar της Honda και τα είχαν βάλει σε αρκετά μηχανάκι (VT250, MVX 250/400, CBX550/400 κ.α)

    Φυσικά και απέτυχε για τον λόγο που είπες..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    Wanderer 708 cc

    Δεν πιάνεται...

    Δεν μας είπες την χρονολογία :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #1153
    μεταμοσχευμενο μελος Το avatar του/της Ge0matrix
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    Wanderer 708 cc
    Γερμανικο μηχανακι, κινητηρας> 616cc V2 (!) 4T 4V με τελικη 120χλμ/ω, ολα αυτα εν ετει 1926!!


    Εδω ενα λιγουλακι περιεργο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	moto.jpg 
Προβολές:	122 
Μέγεθος:	87,9 KB 
ID:	123875

  14. #1154
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν πιάνεται...

    Δεν μας είπες την χρονολογία :rotflmao: :rotflmao:


    συγγνώμη!



    1926 -edit με πρόλαβε!


    και μια που είμαι εδώ το παραπάνω είναι Dodge Tomahawk

  15. #1155
    μεταμοσχευμενο μελος Το avatar του/της Ge0matrix
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
    συγγνώμη!



    1926
    ε βεβαια, αφου το ειδες απο μενα πρωτα.

    :rotflmao:

Παρόμοια θέματα

  1. Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 2377
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2011, 06:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF