Σελίδα 14 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 49101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 210 από 220

Θέμα: DUKE III vs ALL

  1. #196
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    στα ανεκδοτα λεμε στα ανεκδοτα...

    ΤΟ ΜΠΟΥΕΛ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΟ..ποιες 2000 στροφες τωρα..
    και με νεκρα.


    υ.γ. σιγουρα αν οδηγουσα ενα τετοιο θα γελαγα με τον εαυτο μου ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ..
    τις προαλες αναγκαστηκα να οδηγησω μια χαρχαλει με τετοιο μοτερ και πηγαινα μεσα απο στενα μη με δει κανας γνωστος και με πεταξει ντοματες.
    και οχι τιποτα αλλο..αλλα και να τον εβλεπα πρωτος και να ανοιγα το γκαζι για να αποφυγω τις ντοματες..απλα δεν ειχα καμια τύχη..μεχρι και να τις ξεφλουδισει προλαβαινε πριν τις πεταξει... :rotflmao:
    axaxaxaxaxaxa
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  2. #197
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Βύρωνα, πίστεψέ με ΔΕΝ χρειάζεται να ανεβάσει στροφές....κάνει ότι κανουν πολλά άλλα στα κόκκινα, από τις 2000σαλ...
    Μην μπλέκεις την υποκειμενική σου άποψη με την πραγματικότητα. Το RC8 είναι ένα καθαρόμαιμο SS με 150 άλογα. Το ΧΒ βγάζει 100 άλογα στα χαρτιά και είναι 175 κιλά άδειο.....

    Δεν συγκρίνονται με απλά λόγια. Μπορεί η ροπή των 1200 cc να είναι σαν τραπέζι, αλλα προσωπικά δεν μου λέει και τίποτα. 1200cc V2 είναι και έχει θυσιάσει ότι ιπποδύναμη θα μπορούσε να βγεί (που δεν θα έβγαζε και πολύ παραπάνω ο συγκεκριμένος κινητήρας).Αλι και τρισαλί αν δεν είχε και ροπή.

    Ακόμα και στο νέο μοντέλο (1125R) τους σκατά τα έκαναν. Παρήγγειλαν τον νέο κινητήρα απ΄τη Rotax και το μοτέρ βγάζει λιγότερα άλογα απ΄το παλιό μοτέρ των Rotax Aprilia.

    Στα 14.900?, είναι απαράδεκτο να υπάρχουν προβλήματα ποιότητας, όπως τουλάχιστον το λένε ευγενικά τα περιοδικά που κάνουν test.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #198
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

    δεν κατάλαβες..
    δέν τίθεται θέμα σύγκρισης με τα υπόλοιπα ΚΤΜ. Εχω εικόνα.

    Όσο για το rc δεν το κοιταω καν σε αυτή την ΤΙΜΗ.

    το συγκεκριμενο δεν ειναι ενα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΤΜ.
    ειναι η πρωτη προσπαθεια των Αυστριακων για superbike.
    καλο θα ειναι να μην μπαινουν ολα στο ιδιο τσουβαλι. οπως επισης και το οτι η εταιρεια (και τα μηχανηματα που βγαζει) εχει γινει πολυ πιο αξιοπιστη απο τι ηταν πριν 6-7 χρονια.


    αν οντως κοιταει στα ματια ενα 1098 και ειναι 5.000€ φθηνοτερο πιστευω οτι θα επρεπε να ειχε την προσοχη σου.

  4. #199
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μην μπλέκεις την υποκειμενική σου άποψη με την πραγματικότητα. Το RC8 είναι ένα καθαρόμαιμο SS με 150 άλογα. Το ΧΒ βγάζει 100 άλογα στα χαρτιά και είναι 175 κιλά άδειο.....

    Δεν συγκρίνονται με απλά λόγια. Μπορεί η ροπή των 1200 cc να είναι σαν τραπέζι, αλλα προσωπικά δεν μου λέει και τίποτα. 1200cc V2 είναι και έχει θυσιάσει ότι ιπποδύναμη θα μπορούσε να βγεί (που δεν θα έβγαζε και πολύ παραπάνω ο συγκεκριμένος κινητήρας).Αλι και τρισαλί αν δεν είχε και ροπή.
    Βύρωνα, θα το ξαναγράψω μιας κ μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

    ΔΕΝ κάνω συγκρίσεις. Πολύ δε περισότερο δεν το συνέκρινα με το καινούργιο ΚΤΜ.
    Ισα-ίσα ανέφερα οτι είναι πολλά τα χρήματα και ΔΕΝ το κοιτώ καν...

    Τώρα για το BUELL είναι ένα muscle/streetfighter bike και πεδίο του είναι πόλεις...και δεν θες εκεί απόλυτες τιμές ιπποδύναμης, ούτε πολυκύλινδρα μοτέρ. Τα 100 αλογάκια του είναι υπεραρκετά σε συνδυασμό με τα ποσά και την κατανομή της ροπής του στην κλίμακα στροφών, η γεωμετρία του, το μήκος του, τα φρένα του, το ελάχιστο φάρδος του, ο τρόπος που επιταγχύνει, και η ευκολία οδήγησης/φιλικότητα του είναι θέματα που πρέπει να λάβει κανείς υπ οψιν του...
    ένα μηχανάκι που ξεκινάς χαλαρά με 2α και περνάς αλλαγή σε 4η...

    πότε θα σταματήσουμε να τα μετράμε όλα με τις μέγιστες τιμές ισχύος στα κόκκινα?
    έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ οδηγάμε τα μηχανάκια μας στα δυναμόμετρα παρά στους δρόμους...

    Και προσωπικά για να κλείσω το θέμα, αν θα έπερνα μηχανάκι της αυτής κατηγορίας για εδώ μέσα, μάλλον αυτό θα επέλεγα.

  5. #200
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Βύρωνα, θα το ξαναγράψω μιας κ μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

    ΔΕΝ κάνω συγκρίσεις. Πολύ δε περισότερο δεν το συνέκρινα με το καινούργιο ΚΤΜ.
    Ισα-ίσα ανέφερα οτι είναι πολλά τα χρήματα και ΔΕΝ το κοιτώ καν...

    Τώρα για το BUELL είναι ένα muscle/streetfighter bike και πεδίο του είναι πόλεις...και δεν θες εκεί απόλυτες τιμές ιπποδύναμης, ούτε πολυκύλινδρα μοτέρ. Τα 100 αλογάκια του είναι υπεραρκετά σε συνδυασμό με τα ποσά και την κατανομή της ροπής του στην κλίμακα στροφών, η γεωμετρία του, το μήκος του, τα φρένα του, το ελάχιστο φάρδος του, ο τρόπος που επιταγχύνει, και η ευκολία οδήγησης/φιλικότητα του είναι θέματα που πρέπει να λάβει κανείς υπ οψιν του...
    ένα μηχανάκι που ξεκινάς χαλαρά με 2α και περνάς αλλαγή σε 4η...

    πότε θα σταματήσουμε να τα μετράμε όλα με τις μέγιστες τιμές ισχύος στα κόκκινα?
    έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ οδηγάμε τα μηχανάκια μας στα δυναμόμετρα παρά στους δρόμους...

    Και προσωπικά για να κλείσω το θέμα, αν θα έπερνα μηχανάκι της αυτής κατηγορίας για εδώ μέσα, μάλλον αυτό θα επέλεγα.
    συγκρινεται αυτη η μπαχατελα με τα 14900 με καποιο απο τα 2 στριτ φαιτερ ¨σουπερ δουκα η τουονο?




  6. #201
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Βύρωνα, θα το ξαναγράψω μιας κ μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

    ΔΕΝ κάνω συγκρίσεις. Πολύ δε περισότερο δεν το συνέκρινα με το καινούργιο ΚΤΜ.
    Ισα-ίσα ανέφερα οτι είναι πολλά τα χρήματα και ΔΕΝ το κοιτώ καν...

    Τώρα για το BUELL είναι ένα muscle/streetfighter bike και πεδίο του είναι πόλεις...και δεν θες εκεί απόλυτες τιμές ιπποδύναμης, ούτε πολυκύλινδρα μοτέρ. Τα 100 αλογάκια του είναι υπεραρκετά σε συνδυασμό με τα ποσά και την κατανομή της ροπής του στην κλίμακα στροφών, η γεωμετρία του, το μήκος του, τα φρένα του, το ελάχιστο φάρδος του, ο τρόπος που επιταγχύνει, και η ευκολία οδήγησης/φιλικότητα του είναι θέματα που πρέπει να λάβει κανείς υπ οψιν του...
    ένα μηχανάκι που ξεκινάς χαλαρά με 2α και περνάς αλλαγή σε 4η...

    πότε θα σταματήσουμε να τα μετράμε όλα με τις μέγιστες τιμές ισχύος στα κόκκινα?
    έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ οδηγάμε τα μηχανάκια μας στα δυναμόμετρα παρά στους δρόμους...

    Και προσωπικά για να κλείσω το θέμα, αν θα έπερνα μηχανάκι της αυτής κατηγορίας για εδώ μέσα, μάλλον αυτό θα επέλεγα.
    Προφανώς δεν έγινες κατανοητός γιατί στο αρχικό σου ποστ έκανες μια σύγκριση ή έτσι φάνηκε.

    Στα υπόλοιπα που λες δεν έχω να προσθέσω τίποτα απ΄τη στιγμή που επιλέγεις με τελείως διαφορετικά κριτήρια απ΄τα δικά μου.
    Εγώ δεν θα λάμβανα υπ΄όψη (και δεν τις λαμβάνω) τις απόλυτες ιπποδυνάμεις, αλλά.......το made in USA περιτύλιγμα που προσφέρει το Buell δεν το μασάω.
    Προσφέρει ένα κινητήρα 50ετίας, με μετριότατη ποιότητα κατασκευής, αναρτήσεις της σειράς, και με σημαία τον περιμετρικό δίσκο. Και όλο αυτό το αποτιμά στα 14.900?. Και αν θελήσεις να το κάνεις λίγοοοοο πιο γρήγορο με καμμιά εξάτμιση (; ) μιας και τα 80-85 ρόδα είναι λίγα για τον ρόλο που θέλει να παίξει, πάς εύκολα στα 17.000?.

    Να θεωρείς τα 17.000? του ΚΤΜ υπερβολικά σε σύγκριση με ένα γιαπωνέζικο να το καταλάβω. Να τα θεωρείς υπερβολικά σε σχέση με τα 15.000? του Buell με τη καμμία...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #202
    Τώρα που οι διαμάχες έγιναν αντιπαραθέσεις μπορώ να μιλήσω άφοβα :rotflmao:


    Και γ@μώ τα μηχανάκια !! Το είδα, το καβάλησα (στη βιτρίνα) το ερωτεύτηκα !!

    Πολλά τα 10 για τη χρηστικότητα που προσφέρει μιας και η κ@ύλα δεν είναι ο μόνος λόγος που θα μ'έκανε ν'αγοράσω μια μηχανή αλλά αυτό το πραγματάκι ΤΟ ΘΕΛΩ !!



    Αν είχε ένα κύλινδρο ακόμα τώρα θά'μουνα Ευρωπαίος


    Μαύρο-πορτοκαλί ε ;

  8. #203
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Τώρα που οι διαμάχες έγιναν αντιπαραθέσεις μπορώ να μιλήσω άφοβα :rotflmao:


    Και γ@μώ τα μηχανάκια !! Το είδα, το καβάλησα (στη βιτρίνα) το ερωτεύτηκα !!

    Πολλά τα 10 για τη χρηστικότητα που προσφέρει μιας και η κ@ύλα δεν είναι ο μόνος λόγος που θα μ'έκανε ν'αγοράσω μια μηχανή αλλά αυτό το πραγματάκι ΤΟ ΘΕΛΩ !!


    Αν είχε ένα κύλινδρο ακόμα τώρα θά'μουνα Ευρωπαίος


    Μαύρο-πορτοκαλί ε ;

    πηγαινε να σπαμμαρεις αλλου ρε.




    εδω ειναι σοβαρο thread.






















    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    πηγαινε να σπαμμαρεις αλλου ρε.

    εδω ειναι σοβαρο thread.
    :rotflmao: :rotflmao:
    Το είδες από κοντά ρε ;

    Είδες την ψαλιδάρα ;

    Τα Μαρκεζινάκια ;

    Την ουρίτσα του ;

    Τα WP του τα όμορφα ;



    :a32: :a32: :a32: :a32:

  10. #205
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414
    Σαν πρωην κατοχος duke II εχω να πω τα εξης: το 2002 τον ειχα αγορασει 9850 ευρω, με τα οποια τοτε σιγουρα μπορουσες να αγορασεις περισσοτερα πραγματα απ'οτι τωρα (ρουχα, φαγητο, διαμονη, διασκεδαση, οτιδηποτε) αρα ειχαν σιγουρα μεγαλυτερη αξια απο τα 10000 που κοστιζει το duke III.

    Δε λεω πως ειναι λιγα τα λεφτα, αλλα γιατι τοσος ντορος τωρα κι οχι τοτε;

    Καπου διαβασα πως 10Κ συν οτι βαλεις θα παει πολλα, δεν ισχυει αυτο γιατι πολυ απλα η μηχανη δεν χρειαζεται ΤΙΠΟΤΑ! Απο αναρτησεις και περιφερειακα εχει απο τη μανα του οτι καλυτερο, μονο τελικα μπορει καποιος να θελει να αλλαξει για καλυτερο θορυβο, χωρις ουσιαστικο κερδος σε δυναμη (και το ιδιο ισχυει και για ολους τους ανταγωνιστες)

    Οσο για τις συγκρισεις με xtx, xr, husaberg, vor, tdm(!) κτλ περιτευουν, το θεμα ειναι τι μηχανη γουσταρεις και για ποια χρηση τη θες, τα υπολοιπα ειναι ανουσια. Παντως εγω δεν μετανοιωσα ουτε cent απ'οτι εδωσα, με την πρωτη ευκαιρια το ΙΙΙ το χτυπαω α-νε-τα

  11. #206
    πολυ φλωροςςςςςςςςςςςςςς Το avatar του/της flwros
    Εγγραφή
    10/10/2006
    Μηνύματα
    36
    sωστος ο αλκιβιαδης!κ ερχομαι να προσθεσω..σιγα μην επερνα bu"rd"ell !!τι ειμαι?κανας παλιοgay,εγωκεντρικος βου-που? στην τελικη εγω ξερω που παιρνει λαδια "τουλαχιστον"
    http://www.youtube.com/watch?v=ws9BQ2k-RL0&feature=related

  12. #207
    Εμενα παντως εμφανισιακα δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Δουκας....Ειδικα αυτη η εξατμιση απο κατω με τσαντιζει....Βιτσια ειναι αυτα βεβαια και εξυπηρετει στο χαμηλο κεντρο βαρους αλλα δεν μου καθεται στο ματι καθολου καλα....Μαπα το καρπουζι....Δεν ξερω αν απο κοντα ειναι πιο εμφανισιμος και απλα δεν φαινεται καλα στις φωτογραφιες....



    Αμα πηγαινα ποτε για μονοκυλινδρο σε αυτα τα λεφτα θα επερνα....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1269.jpg 
Προβολές:	197 
Μέγεθος:	38,4 KB 
ID:	124295

  13. #208
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Εμενα παντως εμφανισιακα δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Δουκας....Ειδικα αυτη η εξατμιση απο κατω με τσαντιζει....Βιτσια ειναι αυτα βεβαια και εξυπηρετει στο χαμηλο κεντρο βαρους αλλα δεν μου καθεται στο ματι καθολου καλα....Μαπα το καρπουζι....Δεν ξερω αν απο κοντα ειναι πιο εμφανισιμος και απλα δεν φαινεται καλα στις φωτογραφιες....



    Αμα πηγαινα ποτε για μονοκυλινδρο σε αυτα τα λεφτα θα επερνα....

    υποκειμενικη ειναι η ομορφια αλλα αυτο που εβαλες ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ομορφο!

  14. #209
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

    Να θεωρείς τα 17.000? του ΚΤΜ υπερβολικά σε σύγκριση με ένα γιαπωνέζικο να το καταλάβω. Να τα θεωρείς υπερβολικά σε σχέση με τα 15.000? του Buell με τη καμμία...
    Γιατί να μην δικαιολογεί το κόστος παραγωγής του το Buell?

    Πρώτον, αλουμινένιο σασί.Ας φορέσεις αλουμίνιο σε ένα TDM900 να δεις πόσο θα πάει.

    Έπειτα, το στήσιμο της μηχανής είναι απλά κορυφαίο.Βενζίνη μέσα στο σασί, λάδια στο ψαλίδι, εξατμήσεις κάτω απο την μηχανή, απίστευτα μαζεμένο μεταξόνιο και φοβερά καλοζυγισμένη μηχανή.
    Κινητήρας που δίνει την δύναμη του απλόχερα...συγκριτικά με το 1200GS που βγάνει 100 άλογα στις 7000 στροφές το Buell τα βγάζει στις 6000rpm.

    Τέλος το φρένο της Buell είναι μία καινοτομία πολύ απλή στην λογική που ειναι απίστευτο πως δεν την είχανε σκεφτεί 100 χρόνια τώρα.Πιο αποδοτικό, πιο αποτελεσματικό με λιγότερες φθορές σε τακάκια και δισκόφρενο.ZLT λέγεται και βασίζεται σε μία πολύ απλή φυσική σκέψη...την οποία υοθετεί και η Brembo τώρα.

    Η ΚΤΜ που λέτε...τώρα ξεκινάει να ακολουθεί το στήσιμο που τα Buell έχουνε υοθετήσει εδώ και 20 χρόνια.Με βενζίνη κάτω απο την σέλα, λάδια σε ψαλίδι (690 SMC?), εξατμήσεις απο κάτω (Νέος Δούκας?το RC8?).

    Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μοντέλα της Buell, πάντως τον Ulysses τον θεωρώ κορυφή στην κατηγορία του.
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  15. #210
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    άσε μας ρε φίλε.

    Μόνο το ΚΤΜ δικαιολογεί τα λεφτά του.
    Και μόνο αυτό συγκεντρώνει ευρηματικές --που να αξίζουν να πληρώσεις-- πατέντες.

Σελίδα 14 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 49101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τιμη duke III 690
    από moulas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2008, 21:02
  2. KTM Duke III 690
    από arisklx στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2006, 08:01
  3. Triumph Rocket III vs Discovery
    από eXJey στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2006, 02:05
  4. Duke Iii 690...ΡΕ ΛΕΣ????
    από BAD BOY στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2006, 12:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF