Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 74

Θέμα: Μπορεις να ξεκινησεις με 600αρα Ss?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/03/2008
    Μηνύματα
    14

    Question Μπορεις να ξεκινησεις με 600αρα Ss?

    Καλησπερα παιδια, καλως σας βρηκα. Σκεφτομαι να μπω και εγω στον κοσμο των μηχανων και θα ηθελα τις συμβουλες σας. Με ενδιαφερουν οι supersport μηχανες κυριως επειδη μου αρεσουν πολυ εμφανησιακα και επειδη η μηχανη ναι μεν θα με βολεψει λιγο στη πολη σε σχεσημε το αυτοκινητο για παρκαρισμα και ευκολια ωστοσο γενικα θα ειναι περισσοτερο για διασκεδαση/βολτες και δε προκειται ποτε να παω ταξιδι ή να κανω σοβαρες δουλειες με αυτην.

    Το διλλημα μου ειναι το εξης. Επειδη πρωτη φορα θα ασχοληθω με μηχανες (δεν εχω καν ξεκινησει για διπλωμα αφου ειναι υπο σκεψη το θεμα ακομα), νομιζω πως η 600αρα ειναι too much και φοβαμαι μη σκοτωθω... Ειχα σκεφτει να ξεκινησω με το Kawasaki 250r που ερχεται τωρα το οποιο πρεπει να ειναι αριστο για πρωτη μοτοσυκλετα, ωστοσο διαβαζω πολλα σχολια του τυπου "σε 2 μηνες θα το βαρεθεις, ειναι μικρο και δε θα μπορεις να μεταφερεις δευτερο ατομο με ασφαλεια...κλπ". Επειδη λοιπον δεν εχω την πολυτελεια να παρω κατι και να πρεπει να ψαχνω να το πουλησω σε λιγο καιρο για να αναβαθμιστω, θα ηθελα να παρω μια CBR600 του 2003 πχ εξαρχης και να προσπαθησω να μαθω πανω της. Ειναι αυτο εφικτο? Ενα αλλο μειονεκτημα επισης του 250r ειναι οτι δεν μπορω να το παρω μεταχειρησμενο αφου τωρα πρωτοερχεται στη χωρα μας και γενικα ειμαι υπερ του μεταχειρησμενου αφου θα ειναι και η πρωτη μου αγορα. Οποτε οταν σκεφτομαι 4 χιλιαρικα για το 250r ή 5-6 για το cbr600rr 2003? προφανως με δελεαζει πολυ περισσοτερο το δευτερο αφου με λιγα λεφτα παραπανω παιρνεις μια απειρως καλυτερη μοτοσυκλετα εστω και μεταχειρησμενη (και εχοντας και την εγγυηση οτι δε προκειται να ζητησω κατι παραπανω κα να ψαχνω να πουλησω).

    Να προσθεσω οτι δεν ειμαι κανενας 19χρονος που ψηνεται για 1000αρα και να τρεχει για κοντρες και πλαγιασματα στις πιστες. Σε 2 μηνες θα ειμαι 24ων χρονων, οδηγω αυτοκινητο απο τα 18 μου και τα 4 τελευταια χρονια ενα 200 αλογων, ουτε κοντρες κανω ουτε εχω τρακαρει ποτε μου. Λαβετε το και αυτο υποψην σας πρωτου απαντησετε...

    Οποτε τι λετε, μπορει κανεις με συνεση να μαθει με 600αρα SS? και τι προτεινετε να κανω?

    Επισης θα ηθελα μια διευκρινηση σχετικα με το τι γινεται με τα διπλωματα. Εχω ακουσει οτι μεχρι τα 23 βγαζεις το "μικρο" που επιτρεπει μεχρι 33 αλογα και μετα αυτοματα αναβαθμιζεται σε απεριοριστο? Εγω που ειμαι 23+ και παω τωρα για πρωτη φορ αγια διπλωμα τι θα βγαλω? Απεριοριστο κατευθειαν, μικρο που θα γινει απεριοριστο αργοτερα? τι?

    Ευχαριστω προκαταβολικα οσους απαντησουν...

  2. #2
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Δυσκολο.

    Οχι οτι δεν θα μαθεις, αλλα θα σε κουρασει πολυ.

    Επικινδυνη δεν ειναι καμια μηχανη αν την οδηγεις στο μετρο των δυνατοτητων σου...

    μονο που τα ss ειναι σχεδιασμενα να αποδιδουν ''ψηλα'' και σε συνθηκες που στην αρχη δεν θα μπορεις να προσεγγισεις.

    Οποτε τι μενει;

    Μια κουρστικη θεση οδηγησης, ενας πολυστροφος κινητηρας γεματος ψηλα και αδειος χαμηλα, σφιχτες αναρτησεις και φυσικα απουσια πρακτικοτητας.

    Γνωμη μου να κοιταξεις σε καποια αλλη κατηγορια....αν παλι θες ντε και καλα ss για πρωτη μηχανη, προτιμησε ενα CBR600F

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/03/2008
    Μηνύματα
    14
    δεν εχεις και αδικο, οτι τις αρετες της SS δεν θα τις εκμεταλευτω για πολυ καιρο αρα θα μεινω να απολαμβανω τα μειονεκτηματα της...αποκει και περα η θεση οδηγησης και οι αποσκευες δε με απασχολουν καθολου....αυτο που με απασχολει ειναι το αν θα εχω προβληματα σε συνθηκες κινησης σταματα-ξεκινα επειδη ειναι φτιαγμενες για να δουλευουν ψηλα... Δηλαδη μπορει να εχω προβληματα να τη διατηρησω στο "ρελαντι" ας πουμε ή κατι τετοιο? Το οτι θα ειναι ψοφια χαμηλα νομιζω οτι ειναι πταισμα αφου εξαρχης ειναι πολυ δυνατοτερη απο τις εναλακτικες(στα 250 πχ) ...αρα θα ειναι ψοφια σε σχεση με λιγοτερο πολυστροφες 600αρες που δε με πειραζει...

    η 600f σε σχεση με τις RR τι διαφορες εχει? Επισης σε αλλες εταιρειες υπαρχουν πιο "φιλικες" SS? δεν ειμαι κολημενος με τη honda , απλα θα προτιμουσα κατι ιαπωνεζικο....

    Αν ξερεις πες μου και με τα διπλωματα τι παιζει....ευχαριστω.

  4. #4
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cobain
    δεν εχεις και αδικο, οτι τις αρετες της SS δεν θα τις εκμεταλευτω για πολυ καιρο αρα θα μεινω να απολαμβανω τα μειονεκτηματα της...αποκει και περα η θεση οδηγησης και οι αποσκευες δε με απασχολουν καθολου....αυτο που με απασχολει ειναι το αν θα εχω προβληματα σε συνθηκες κινησης σταματα-ξεκινα επειδη ειναι φτιαγμενες για να δουλευουν ψηλα... Δηλαδη μπορει να εχω προβληματα να τη διατηρησω στο "ρελαντι" ας πουμε ή κατι τετοιο? Το οτι θα ειναι ψοφια χαμηλα νομιζω οτι ειναι πταισμα αφου εξαρχης ειναι πολυ δυνατοτερη απο τις εναλακτικες(στα 250 πχ) ...αρα θα ειναι ψοφια σε σχεση με λιγοτερο πολυστροφες 600αρες που δε με πειραζει...

    η 600f σε σχεση με τις RR τι διαφορες εχει? Επισης σε αλλες εταιρειες υπαρχουν πιο "φιλικες" SS? δεν ειμαι κολημενος με τη honda , απλα θα προτιμουσα κατι ιαπωνεζικο....

    Αν ξερεις πες μου και με τα διπλωματα τι παιζει....ευχαριστω.
    Για τα διπλωμτα φιλε δεν ξερω τι παζει αφου εχουν αλλαξει ενα καρο φορες...καλο ειναι να πει καποιος αλλος που εχει γνωση.

    Τωρα ενα ss σιγουρα δεν ειναι φτιαγμενο να δουλευει στην πολη...το καλοκαιρι θα τρως ζεστη στα ποδια που αναλογως απο το μοντελο θα ειναι πολυ εως παρα πολυ.

    Προβλημα αξιοπιστιας δεν νομιζω οτι υπαρχει στο σταματα-ξεκινα, αλλα ειναι αμαρτια να υποβαλεις ενα ss
    στον ρολο του commuter...στο εγραψα πιο πανω, θα υποφερεις και εσυ και αυτο.

    Το CBR600F ειναι ο προγονος των σημερινων CBR600RR...πολυ πιο μαλακο, φιλικο, ευχρηστο και ανετο σε σχεση με τα σημερινα, μπορεις πλεον να πεις οτι εμπιπτει στην κατηγορια sport-touring.

    Για την χρηση που το θες θα σε βολεψει πολυ περισσοτερο παντως.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-cbr600f-prova.jpg 
Προβολές:	937 
Μέγεθος:	27,3 KB 
ID:	123968

  5. #5
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Με το διπλωμα δεν εχει προβλημα μιας και μετα τα 21 παιρνεις απεριοριστο


    Κοιτα το καινουριο της σουσουκι


    Παντως η ψηφος μου παει στο cbr 600f


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	suzuki gsx 650f 08.jpg 
Προβολές:	936 
Μέγεθος:	63,1 KB 
ID:	123969

  6. #6

  7. #7
    Μην παρεις το ss.....και δεν θα ευχαριστηθεις......και θα χτυπησεις......και απο την στιγμη που θελεις κατι για διασκεδαση και για (κοντινες) βολτες παρε καλυτερα ενα on/off.....

  8. #8
    διαβάζοντας το αρχικό σου ποστ συμπεραίνει κανείς αβίαστα πως, για σένα, υπάρχουν δύο μηχανές στον κόσμο, το 600άρι ΣΣ και το κάβα250

    απορρίπτεις το 250 και αυτομάτως πάς στο 600άρι ΣΣ...

    υπάρχουν ΤΟΣΕΣ επιλογές για αρχάριο...

    το 600άρι ΣΣ είναι εντελώς ακατάλληλο για αρχάριο, είναι επικίνδυνο, ΔΕΝ θα το απολαύσεις αφού θέλει έμπειρα χέρια, και επιπλέον είναι ακατάλληλο για πόλη αφού δεν προσφέρει την άνεση και την ευελιξία που χρειάζεται κανείς στο πήξιμο της πόλης

    άσε που καταπονείται λόγω υπερθέρμανσης και καίει και αρκετή βενζίνη

    κι αν πέσεις (δυστυχώς ως αρχάριος είναι μάλλον βέβαιο πως θα πέσεις αργά ή γρήγορα), θα πληρώσεις πολλά για τα σπασμένα πλαστικά του

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Δεν θα πω και πολύ διαφορετικά πράγματα από τους άλλους, αλλά τέλος πάντων...

    Τα σύγχρονα SS είναι απλά άχρηστες μοτοσυκλέτες: Δεν κάνουν για την πόλη, δεν κάνουν για ταξίδια, δεν κάνουν για το μεγαλύτερο μέρος του επαρχιακού οδικού δικτύου, δεν μπορείς να μεταφέρεις σχεδόν τίποτα πάνω τους, δεν μπορείς να μεταφέρεις συνεπιβάτη. Είναι δηλαδή παιχνίδια μερικών χιλιάδων ευρώ, για μεγάλα παιδιά και τίποτε άλλο.

    Παλιότερα SS, όπως το CBR600F που ανέφεραν πολλοί εδώ μέσα, ήταν πολύ πιο ικανές μοτοσυκλέτες που διατηρούσαν αρκετή πρακτικότητα. Τα σύγχρονα, όπως είπα... ξέχνα το.

    Για να μπορέσει να σου προτείνει όμως κάποιος τι μοτοσυκλέτα να πάρεις, απαραίτητο θα ήταν να ξέρει τι στο καλό θέλεις να κάνεις με αυτή. Από το ποστ σου εγώ δεν κατάλαβα...

  10. #10
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    με ο,τι και να αρχιζεις,εαν δεν εχεις το μυαλο στο κεφαλι σου θα σκοτωθεις.ειτε αυτο ειναι 50αρι παπι,ειτε 1400zzr..πρεπει να ξερεις πως τα ςς ειναι εξαιρετικα αβολα μεσα στην πολη επειδη το τιμονι δε "κοβει"πολυ λογω κλιπ-ονς.ακομα,η ελαστικοτητα του κινητηρα των ςς δεν ειναι το φορτε τους οποτε αναγκαστικα θα πρεπει να δωσεις γκαζι για να πηγαινεις σωστα για την μηχανη σου και γκαζι σε αυτες τις μηχανες ειναι παραπανω απο ολα σχεδον τα δρομισια αυτοκινητα(σκεψου πως ενα δικυλινδρο εν σειρα 650αρι εχει για πλακα ενα εβο απο σταση μεχρι τα 170 σταθερα)..οποτε οι λογοι πρακτικοτητας ισως δεν υποστηριζουν μια τετοια επιλογη.εαν δεν θελεις να στραφεις σε κατι πιο "χωματινο" η μοταρντ,σκεψου καποιο στριτ η γυμνο(fazer,z,gsf,gsr,er,versys κα που τωρα δε μου ερχονται).θα σε βολεψουν πολυ περισσοτερο,θα σε κουρασουν λιγοτερο,θα σε τρομαξουν λιγοτερο....μην ξεχνας πως η μηχανη θελει και συμμετοχη του σωματος στην οδηγηση οποτε πρεπει να συνηθισεις με κατι λιγοτερο αγριο...ξαναλεω πως με ο,τι και να αρχισεις,αν εχεις μυαλο μεσα στο κεφαλι σου(και το εννοω πραγματικα,δεν πρεπει να παιζουμε με αυτο) δεν θα εχεις προβλημα.ακομα,μια πτωση με ενα ςς ειναι 1000 ευρω ζημια πχ ενω με ενα εντουρακι πεφτεις,σηκωνεσαι και φευγεις με ελαχιστο κοστος...αυτο που σου αρεσει καλυτερα να το παρεις οταν θα νιωσεις ετοιμος........

    υ.γ τι αμαξι οδηγεις???
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  11. #11
    Κανενα φιλο γνωστη οσο αφορα τον χειρισμο μιας μοτοσυκλετας εχεις?Για εμενα ειναι πολυ σημαντικο αυτο...

    Οσο αφορα τα CBR600F ειναι πολυ πιο φιλικα απο μια πισταδικη καινουρια 600 αλλα και παλι εχει πανω απο 100 αλογα ροδα και αρκετη ροπη στις μεσαιες που μπορει να μην εχεις την εμπειρια να την χειριστεις σε περιπτωση που μπεις σε μια στροφη πχ με πιο πολλα απο οσα πρεπει ή μπορεις να χειριστεις...

    Τα 200 αλογα αυτοκινητο που λες δεν ειναι συγκρισιμα με μια μοτο 100+ ιππων...Καλο το οτι,εαν ισχυει,δεν ενδιαφερεσαι για <<ταρζανιες>> αλλα αυτη ειναι η πεμπτουσια μιας SS ειτε στην πιστα ειτε στον δρομο....Το στροφιλικι,οι πολλες μοιρες πλαγιασμα κτλ κτλ

    Η λεγομενη απο εσενα ως διασκεδαση με μια μοτοσυκλετα αυτο ειναι...Τουλαχιστον με μια SS μοτοσυκλετα...Η οποια και πολυ πιο δυνατα και αποτομα φρενα εχει απο μια πιο συμβατικη μοτο και πολυ πιο αβολη θεση οδηγησης και και και και....Και οσο και πιο φιλικο να ειναι ενα CBR του 2002 παραμενει SS...Τα 200χλμ τα μαζευει μεχρι το 200 ιππων αυτοκινητο να παει 130-140...

    Εαν εχεις καποιον φιλο με SS600 ή εστω γυμνο 600 βγαλε διπλωμα και παρτο μια βολτα...Εφοσον δεν σου δωσουν test ride καποιο...Κανε μια βολτα του μισαωρου οπως την εχεις φανταστει....Να δεις πως καθεσαι,πως φρεναρει και πως ανοιγει χαμηλα.....Ψηλα αστο για αργοτερα...

    Ισως ενα γυμνο,απο τα παρα πολλα που ειναι διαθεσιμα,να σε βαλει καλυτερα στον κοσμο της street μοτοσυκλετας χωρις να το διακινδυνευσεις τοσο πολυ....

    Αλλα επειδη περι ορεξεως κολοκυθοπιτα βγαλε διπλωμα,οδηγησε μια SS για 20-30χλμ και βγαλε τα συμπερασματα σου αν ειναι αυτο που θες....Να ξαναπω το αυτονοητο μια SS μοτοσυκλετα ειναι πιο δυστροπη,απιστευτα πιο αβολη για τους δρομους της πολης και σαφως πιο επικινδυνη για εναν οδηγο που δεν εχει την παραμικρη επαφη με το αθλημα...

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/03/2008
    Μηνύματα
    14
    εχω αρχισει να καταλαβαινω αρκετα πραγματα απο ατα που λετε, και μαλλον ενα 600rr δεν ειναι καλη επιλογη αφου δε με ενδιαφερει η πιστα... Ειχα την εντπωση οτι δε θα θυσιαζες και τοσα πολλα στην καθημερινοτητα με ενα τετοιο, οπως πχ αν παρεις ενα αυτοκινητο με 200 αλογα δε σημαινει οτι δε μπορεις να πας και χαλαρα....αλλα απο αυτα που λετε καταλαβαινω οτι με ενα γνησιο σημερινο SS δεν ειναι ετσι, και οι θυσιες ειναι πολυ μεγαλυτερες.

    Εγω βασικα θελω μια μηχανη που θα τη χρησιμοποιω στο 80% των διαδρομων μου, αλλα η πρακτικοτητας της δε με απασχολει και παρα πολυ γιατι ανα πασασ στιγμη θα υπαρχει και ενα αυτοκινητο διαθεσιμο, οποτε αν πχ θελω να παω ταξιδι, ή βρεχει, ή να μεταφερω καποια πραγματα, οτιδηποτε περιεργη περιπτωση, θα παρω το αυτοκινητο και δε τρεχει τιποτα.
    Αρα δε ψαχνω μια all-around λυση....μου αρεσουν οι SS πολυ εμφανησιακα, και θα με ενδιεφερε να κανω και τις βολτιτσες μου, να ριξω καμια γκαζια στην ευθεια να νιωσω λιγο την ταχυτητα και να βαλω και κανα φιλο πανω που και που για βολτα. Η 600f φαινεται πιο καταλληλη αφου ειναι λιγοτερο σκληροπυρηνικη αποτι καταλαβα (αυτη αληθεια σε τι χρονολογιες εβγαινε αν ψαξω σε μεταχειρησμενα?)... Σε αλλες εταιρειες παιζουν παρομοιες λυσεις?

    Σχετικα με την ninja 250r , που σιγουρα θα ητνα πιο ασφαλης λυση για πρωτη μηχανη, εχουν βαση αυτα που ακουω οτι ειναι σχετικα μικρη (δεν ειμαι και κανενας πολυ κοντος, 1.85, 75 κιλα αν εχει σημασια) και οτι δε θα μπορω να μεταφερω αλλους?

    Νομιζω κατι σε SS στα 400 κυβικα θα ηταν ιδανικοτερο, αλλα αποτι εχω δει εβγαιναν μονο πολυ παλια οποτε ουτε σε μεταχειρησμενο μετα το 2000 παιζει...

    Με λιγα λογια θα ηθελα παντως κατι σε SS λογω εμφανησης (ή που να τεινει σε τετοια εμφανηση τεσπα, εχω δει και sport-touring αρκετα ωραιες) αλλα οχι τοσο σκληροπυρηνικο, εταιρεια δε μας νοιαζει εφοσον παιζουμε στους 4 ιαπωνες τουλαχιστον, και σε μεταχειρησμενο παμε μεχρι 5 χρονια πισω, λεφτα....μεχρι 6 χιλιαρικα θα ελεγα, οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα βεβαια...δε μας χαλαει να μη τα ξοδεψουμε ολα...

    ΥΓ: το αυτοκινητο που οδηγω ειναι μια corolla t-sport με 192 αλογα και κινητηρ αμε λογικη....μοτοσυκλετας, αφου ειναι ατμοσφαιρικος 1800αρης με μεταβλητο χρονισμο-βυθισμα βαλβιδων και τα 192 βγαινουν στις 8.000 στροφες. Καταλαβαινω φυσικα οτι καμια σχεση δεν εχει το να εχες 192 αλογα στα 1200 κιλα με 100 στα 200 κιλα....αλλα αυτο που λετε για λιγη ροπη χαμηλα αι στροφαρισμα για να αποδοσει το πιανω λογω ιδιας λογικης)

  13. #13
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    z750s θα ελεγα εγω
    τετρακυλινδρο,αξιοπιστο,με μεγαλη μασκα για να κανεις ταξιδια,τιμονι και οχι κλιπ-ονς οποτε δε θα πιανεσαι.ανετο ταξιδι με μεγαλη μεση ωριαια ταχυτητα.το μονο μειονεκτημα το βαρος του....
    κοντα σε αυτο ειναι το bandit της σουζουκι
    οσο για το 250ρ,ειναι ενα τιμιο μηχανακι,οπως ο προκατοχος του,αλλα για ενα πιτσιρικα που θελει με τρελα ςς,δεν εχει τοσα λεφτα να παρει ενα 600αρι και θελει να μαθει να οδηγιε ςς...ταξιδι πας και δικαβαλος αλλα θα σε κουρασει πολυ....κακα τα ψεματα,τα κυβικα δε κρυβονται....

    οσο για το αυτοκινητο σου,οπως ξερεις για αυτοκινητο(απο αποψη ιποοδυναμης) ανηκει στα "μεσσαια"...η λογικη ειναι ιδια(σκεψου να πρεπει να πηγαινεις με το αμαξι μεχρι 3000 στροφες εως οτου νιωσεις σιγουρος!!απλα σπασιμο νευρων)οπως ειπες αλλα αναλογικα η μοτοσυκλετα ειναι πολυυ γρηγοροτερη

    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cobain
    εχω αρχισει να καταλαβαινω αρκετα πραγματα απο ατα που λετε, και μαλλον ενα 600rr δεν ειναι καλη επιλογη αφου δε με ενδιαφερει η πιστα... Ειχα την εντπωση οτι δε θα θυσιαζες και τοσα πολλα στην καθημερινοτητα με ενα τετοιο, οπως πχ αν παρεις ενα αυτοκινητο με 200 αλογα δε σημαινει οτι δε μπορεις να πας και χαλαρα....αλλα απο αυτα που λετε καταλαβαινω οτι με ενα γνησιο σημερινο SS δεν ειναι ετσι, και οι θυσιες ειναι πολυ μεγαλυτερες.

    Εγω βασικα θελω μια μηχανη που θα τη χρησιμοποιω στο 80% των διαδρομων μου, αλλα η πρακτικοτητας της δε με απασχολει και παρα πολυ γιατι ανα πασασ στιγμη θα υπαρχει και ενα αυτοκινητο διαθεσιμο, οποτε αν πχ θελω να παω ταξιδι, ή βρεχει, ή να μεταφερω καποια πραγματα, οτιδηποτε περιεργη περιπτωση, θα παρω το αυτοκινητο και δε τρεχει τιποτα.
    Αρα δε ψαχνω μια all-around λυση....μου αρεσουν οι SS πολυ εμφανησιακα, και θα με ενδιεφερε να κανω και τις βολτιτσες μου, να ριξω καμια γκαζια στην ευθεια να νιωσω λιγο την ταχυτητα και να βαλω και κανα φιλο πανω που και που για βολτα. Η 600f φαινεται πιο καταλληλη αφου ειναι λιγοτερο σκληροπυρηνικη αποτι καταλαβα (αυτη αληθεια σε τι χρονολογιες εβγαινε αν ψαξω σε μεταχειρησμενα?)... Σε αλλες εταιρειες παιζουν παρομοιες λυσεις?

    Σχετικα με την ninja 250r , που σιγουρα θα ητνα πιο ασφαλης λυση για πρωτη μηχανη, εχουν βαση αυτα που ακουω οτι ειναι σχετικα μικρη (δεν ειμαι και κανενας πολυ κοντος, 1.85, 75 κιλα αν εχει σημασια) και οτι δε θα μπορω να μεταφερω αλλους?

    Νομιζω κατι σε SS στα 400 κυβικα θα ηταν ιδανικοτερο, αλλα αποτι εχω δει εβγαιναν μονο πολυ παλια οποτε ουτε σε μεταχειρησμενο μετα το 2000 παιζει...

    Με λιγα λογια θα ηθελα παντως κατι σε SS λογω εμφανησης (ή που να τεινει σε τετοια εμφανηση τεσπα, εχω δει και sport-touring αρκετα ωραιες) αλλα οχι τοσο σκληροπυρηνικο, εταιρεια δε μας νοιαζει εφοσον παιζουμε στους 4 ιαπωνες τουλαχιστον, και σε μεταχειρησμενο παμε μεχρι 5 χρονια πισω, λεφτα....μεχρι 6 χιλιαρικα θα ελεγα, οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα βεβαια...δε μας χαλαει να μη τα ξοδεψουμε ολα...

    ΥΓ: το αυτοκινητο που οδηγω ειναι μια corolla t-sport με 192 αλογα και κινητηρ αμε λογικη....μοτοσυκλετας, αφου ειναι ατμοσφαιρικος 1800αρης με μεταβλητο χρονισμο-βυθισμα βαλβιδων και τα 192 βγαινουν στις 8.000 στροφες. Καταλαβαινω φυσικα οτι καμια σχεση δεν εχει το να εχες 192 αλογα στα 1200 κιλα με 100 στα 200 κιλα....αλλα αυτο που λετε για λιγη ροπη χαμηλα αι στροφαρισμα για να αποδοσει το πιανω λογω ιδιας λογικης)
    1.Οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες της εποχής μας έχουν φτιαχτεί για πίστα κ γενικά για οριακές καταστάσεις.Οριακή κατάσταση ΔΕΝ θεωρείται το άνοιγμα του γκαζιού ή το τελίκιασμα.

    2.Οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες ΔΕΝ κάνουν για την πόλη, αυτό βέβαια εξαρτάται κ από τις αντοχές αυτού που τις καβαλάει...

    3.Μην ποθείς μια μοτοσυκλέτα από την εμφανισή της. Να την ποθείς γι'αυτά που μπορεί να σου προσφέρει. Κ εσένα φίλε μου δεν σε κόβω να χρειάζεσαι ss. Ίσως θα έπρεπε να προσανατολιστείς προς κάποιο γυμνό μηχανάκι.

    4.Είναι άτοπο να συγκρίνεις κινητήρα αυτοκινήτου κ κινητήρα μοτοσυκλέτας πόσο μάλλον ss.Μην το πάρεις στραβά αλλά αυτοκίνητο με 200 άλογα είναι ψιλοψοφίμι σε σχέση με ένα 600άρι ss...


  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/03/2008
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    1.Οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες της εποχής μας έχουν φτιαχτεί για πίστα κ γενικά για οριακές καταστάσεις.Οριακή κατάσταση ΔΕΝ θεωρείται το άνοιγμα του γκαζιού ή το τελίκιασμα.

    2.Οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες ΔΕΝ κάνουν για την πόλη, αυτό βέβαια εξαρτάται κ από τις αντοχές αυτού που τις καβαλάει...

    3.Μην ποθείς μια μοτοσυκλέτα από την εμφανισή της. Να την ποθείς γι'αυτά που μπορεί να σου προσφέρει. Κ εσένα φίλε μου δεν σε κόβω να χρειάζεσαι ss. Ίσως θα έπρεπε να προσανατολιστείς προς κάποιο γυμνό μηχανάκι.

    4.Είναι άτοπο να συγκρίνεις κινητήρα αυτοκινήτου κ κινητήρα μοτοσυκλέτας πόσο μάλλον ss.Μην το πάρεις στραβά αλλά αυτοκίνητο με 200 άλογα είναι ψιλοψοφίμι σε σχέση με ένα 600άρι ss...

    Τα 1 και 2 σιγα σιγα τα διαπιστωνω απο αυτα που μου λετε. Δεν τα ειχα στο νου μου ετσι τα πραγματα.
    Στο 3 δυστυχως εχεις απολυτο δικιο, αυτο που μου αρεσει δε συμβαδιζει με αυτο που χρειαζομαι
    Το 4 νομιζω το ειπα ξεκθαρα και μονος μου εξαρχης, αφου ημουν σιγουρος οτι καποιος θα το πεταξει, και φυσικα ισχυει κιολας....η αναλογια κιλων/ιππο τα λεει ολα, δε χρειαζεται τιποτα παραπανω, απλη φυσικη ειναι

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. μπορείς να με σπρώξεις ;
    από Lioulios στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2011, 18:28
  2. Τι μπορείς να κάνεις με ....
    από icet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2010, 09:40
  3. Τι μπορείς να κάνεις με ένα μπαλάκι...
    από manhunter στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2010, 13:42
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2005, 13:02
  5. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 18:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF