Σελίδα 44 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3439404142434445464748495494144 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 646 έως 660 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #646
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    [B]Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι εξωγήινος... ΛΟΛ για το ταξίδι 180-200

    αλλά ότι είναι πολλά περισσότερα από όσα έχει συνηθίσει ο μέσος Έλληνας και δεν υπάρχει περίπτωση να σε προσέξει όταν πηγαίνεις με τόσα, που σημαίνει απλά ότι ψάχνεσαι να φας το κεφάλι σου. Το προσωπικό μου όριο για να μην νιώθω στην τσίτα, είναι στα 150 το πολύ. Μετά, ο Αγ. Πέτρος ανοίγει τεφτέρια, το ΚΑΤ ετοιμάζεται για πελάτη κλπ.

    Τελική, σε ελάχιστες περιπτώσεις μακακίας που την έχω κυνηγήσει, πάνω από 221 δεν έχει γράψει το όργανο, με τη βαλίτσα πίσω. Και είχα μείνει με το γκάζι κολλημένο τέρμα αρκετή ώρα, ξαπλωτός, δεν ανέβαζε άλλο. Τι να σου πω, αν με ξανακαβαλήσει ο διάολος θα το ξαναπροσπαθήσω το θέμα... 236...? Εντυπωσιακό!

    [
    για το 1ο δεν οδηγώ στην Ελλάδα....
    Autostrada ....

    για τελική παρεξήγηση 236 τελική χύμα (νομίζω 230 έχω δει κ με την 1 βαλίτσα αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας)
    σήμερα πάντως 2κάβαλο 220 έπιασε σχετικά εύκολα κ άνοιγε κ άλλο αλλά πλάκωσε κίνηση μετά

    με 3βάλιτσο πάνω από 220 είδα μόνο σε κατηφόρες
    (μιλάμε πάντα για κοντέρ...δεν το μετράω gps
    στο ταξίδι το είχα μετρήση αλλά δεν θυμάμαι πόσα έκλεβε ....κάπου στα 10κμ πρέπει να ήταν)


    (επειδή παίζω σε αυτές τις ταχύτητες γι αυτό θα το δώσω κ θα πάω se SS)

  2. #647
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Η MRA Vario touring μάλλον είναι ο καλύτερος συμβιβασμός... Θα την ψωνίσω αν έχω μετρητά για "κάψιμο" να δω.
    Η MRA από το λίγο που την έχω δοκιμάσει σε μεγάλες ταχύτητες (μια φόρα στην Αττική οδό με 200-210) δεν παρατήρησα να πιέζεται ή να ταλαντεύεται. Την Παρασκευή που θα ανέβω Θεσσαλονίκη θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για την συμπεριφορά της σε ταξίδι.

  3. #648
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Η MRA από το λίγο που την έχω δοκιμάσει σε μεγάλες ταχύτητες (μια φόρα στην Αττική οδό με 200-210) δεν παρατήρησα να πιέζεται ή να ταλαντεύεται. Την Παρασκευή που θα ανέβω Θεσσαλονίκη θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για την συμπεριφορά της σε ταξίδι.

    Αφου δε νιωθει τιποτα στα 210 τι αλλο θες απο μια ζελατινα? Να σου μιλαει στο ταξιδι ? Να κατεβαινει αργα το βραδυ για τσιγαρα?
    - Omnia mea mecum porto -

  4. #649
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    Αφου δε νιωθει τιποτα στα 210 τι αλλο θες απο μια ζελατινα? Να σου μιλαει στο ταξιδι ? Να κατεβαινει αργα το βραδυ για τσιγαρα?
    Μόνο σε ταξίδι κάποιων ωρών καταλαβαίνεις στ'αλήθεια αν σε καλύπτει καλά η ζελατίνα, από το πόσο σε κούρασε ή όχι φτάνοντας. Το να την πλακώσεις για 1 λεπτό 210 δε λέει τίποτα, γιατί από τη χαρά σου και μόνο, μπορεί να μη βγάλεις το σωστό συμπέρασμα, δεν εστιάζεις στην άνεση, χαζεύεις άλλα πράγματα.

    Ένα καφεδάκι πάντως αν μου έφτιαχνε, δε θα με χάλαγε. Έχω κακομάθει με τις ποτηροθήκες στο αυτοκίνητο!

  5. #650
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgoskoz

    Για αυτήν την περίπτωση πιστεύω ότι η καλύτερη ζελατινα είναι της powerbronze.

    http://www.powerbronze.co.uk/display...O&OBJ_ID=31358
    64 ? μόνο ???

    Μηπώς είναι πολύ φτηνή για να είναι αληθινή ?
    Modenas Kriss 125

  6. #651
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aman17-2
    για το 1ο δεν οδηγώ στην Ελλάδα....
    Autostrada ....

    για τελική παρεξήγηση 236 τελική χύμα (νομίζω 230 έχω δει κ με την 1 βαλίτσα αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας)
    σήμερα πάντως 2κάβαλο 220 έπιασε σχετικά εύκολα κ άνοιγε κ άλλο αλλά πλάκωσε κίνηση μετά

    με 3βάλιτσο πάνω από 220 είδα μόνο σε κατηφόρες
    (μιλάμε πάντα για κοντέρ...δεν το μετράω gps
    στο ταξίδι το είχα μετρήση αλλά δεν θυμάμαι πόσα έκλεβε ....κάπου στα 10κμ πρέπει να ήταν)


    (επειδή παίζω σε αυτές τις ταχύτητες γι αυτό θα το δώσω κ θα πάω se SS)
    To diko mou pantos K4 paei 235!

  7. #652
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Μετά την αλλαγή του πίσω φαναριού με ενσωματωμένα LED φλας μου φαίνονταν λίγο ξεκάρφωτα τα μπροστινά φλας μόνα τους.... κι έτσι όταν είδα στο Motomarket κάτι μικρά LED φλας για φαίρινγκ μου καρφώθηκε η ιδέα να τα αλλάξω. Βέβαια δεν κάθονταν σωστά με την δική τους τη βίδα (έμπαιναν πολύ μέσα) και ούτε ταίριαζαν τα καλώδια τους για να συνδεθούν... αλλά με αρκετή δόση Ελληνικής πατέντας σχεδόν τα κατάφερα και να το αποτέλεσμα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00149.jpg 
Προβολές:	551 
Μέγεθος:	60,6 KB 
ID:	124192

  8. #653
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Και από μια άλλη οπτική γωνία..... Από εδώ φαίνεται ότι δεν έχουν κάτσει και πάρα πολύ καλά αλλά το Σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο θα το διορθώσω (ελπίζω) Βασικά πρέπει να τα βγάλω λίγο ακόμη έξω....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00150.jpg 
Προβολές:	546 
Μέγεθος:	53,1 KB 
ID:	124193

  9. #654
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Και από μια άλλη οπτική γωνία..... Από εδώ φαίνεται ότι δεν έχουν κάτσει και πάρα πολύ καλά αλλά το Σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο θα το διορθώσω (ελπίζω) Βασικά πρέπει να τα βγάλω λίγο ακόμη έξω....
    Γηγενή έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν βάσεις που κλείνουν την τρύπα στο fairing για τέτοιες ακριβώς περιπτώσεις, ρώτησες στο μοτομάρκετ αν φέρνουν τέτοια; Νομίζω είχα δει και στον τυπωμένο κατάλογο του 2007, αλλά και στο justbandits.

    Ωραίο είναι το αποτέλεσμα!!!

  10. #655
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Αυτές τις βάσεις έβαλα κι εγώ.... με τη διαφορά ότι έβαλα τρεις

    Με μια βάση το φλασάκι έμπαινε μέσα στο φαίρινγκ και δεν φαίνονταν καλά, οπότε αναγκάστηκα να βάλω τρεις για να το βγάλω πιο έξω. Όταν βγήκε πιο έξω δεν έφτανε ο λαιμός από τα φλας για να βιδώσει οπότε έκανα πατέντα. Βίδωσα τις δυο βάσεις πανω στο φαιρινγκ με άλλη βιδα, έκοψα το λαιμό από το φλασακι και το κόλλησα πάνω στην τρίτη βάση και όλο μαζί ξανά κόλλημα πάνω στις δυο βάσεις που ήταν ήδη βιδωμένες, αφού πρώτα είχα ανοίξει καινούργια τρύπα στις βάσεις για να περάσει το καλώδιο

    Τώρα πρέπει απλά να το βγάλω από τη μία πλευρά λίγο ακόμη έξω για να ευθηγραμιστεί με το φαίρινγκ και να είναι και πιο όμορφο αλλά και πιο ορατό...

    Έχει κανείς να προτίνει κανέναν καλό ηλεκτρολόγο για να λύσω και το θέμα του γρήγορου αναβοσμησίματος των φλας; Η αλλαγή της φλασιέρας είναι ανέφικτη καθώς μέσα στη φλασιέρα υπάρχει και ο ελέγχος του πλαϊνού σταντ. Η μόνη λύση είναι οι αντιστάσεις πάνω στα καλώδια των φλας αλλά δεν ξέρω ποιες πρέπει να βάλω και τι μέγεθος πρέπει να έχουν.

    Κάθε πρόταση δεκτή

  11. #656
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Η μόνη λύση είναι οι αντιστάσεις πάνω στα καλώδια των φλας αλλά δεν ξέρω ποιες πρέπει να βάλω και τι μέγεθος πρέπει να έχουν.

    Κάθε πρόταση δεκτή
    Θα σου πρότεινα να παραγγείλεις αυτό.
    Ή αυτό

  12. #657
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Τα έχω δει κι εγω αυτά. Το δευτερο λινκ είναι απλές αντιστάσεις και πιθανόν να βρω και εδώ κάτι αντιστοιχο. Το πρωτο λινκ φαίνεται ενδιαφέρον καθώς λέει ότι μπαίνει πάνω στην υπάρχουσα φλασιέρα.... μόνο που από την εικόνα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει αυτό καθώς η φλασιέρα δεν έχει καλώδια παρά μόνο βύσματα και κουμπωνει δίπλα στην ασφαλειοθήκη. Όπως είπα και πριν η φλασιέρα έχει και τον έλεγχο του πλαινού σταντ και δεν θα ήθελα να κάνω καμιά βλακεία

  13. #658
    ενημερωτικα για τα φλας στο στοπ επειδη εβαλα στο er μου το ιδιο ακριβως ειχε στη συσκευασια 2 λευκες αντιστασεις πρεπει να ηταν κ τις συνδεσα στο αρνητικο νομιζω απο μια στο καθε φλας!
    την αγορα την ειχα κανει απο EBAY αν θελεις ψαξε απο κει μηπως σου τα δωσει σκετα δε νομιζω να ειναι ακριβα η αλλιως σε ενα καλο ηλεκτρολογο θα βρεις ακρη!
    παντως αν θελεις την σελιδα απο κει που το πηρα εγω μπορω να σου τη δωσω.

    και κατι αλλο... προκειται να δωσω το er κ να παρω το bandit που το πηρε ενας φιλος προχθες κ κολλησα!απο κοντα ειναι πολυ καλυτερο.το προβλημα μου ειναι οτι το θελω στο κοκκινο κ μου λενε οτι μονο ασημι κ μαυρο εχει!Υπαρχει καμια περιπτωση να το βρω σε κοκκινο?

  14. #659
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KOSTAS-ER6
    σε ενα καλο ηλεκτρολογο θα βρεις ακρη!


    μου λενε οτι μονο ασημι κ μαυρο εχει!Υπαρχει καμια περιπτωση να το βρω σε κοκκινο?
    Για το πρώτο θα συμφωνήσω και εγώ, ότι αν πας σε έναν ηλεκτρολόγο και του πεις τι θέλεις να κάνεις, θα σου δώσει λύση φτηνά και εύκολα κολλώντας μιά αντίσταση στο led. Πάρε και τα παλιά φλας μαζί σου, είναι εύκολο με ένα πολύμετρο να δει τι αντίσταση έχει το παλιό, τι έχει το καινούριο και να συμπληρώσει.


    Για τα χρώματα, το site της Suzuki Αγγλίας, που είναι εξαιρετικό και πάντα ενημερωμένο, δείχνει μόνο μαύρο και ασημί για το 2008, που σημαίνει ότι και το υπέροχο σκούρο μπλε σταμάτησε... Δεν έχεις άλλη επιλογή λοιπόν πέρα από αυτά τα δύο για την ώρα. Κόκκινο είχε κάποια χρονιά αερόψυκτο, νομίζω με το καινούριο σχήμα ήταν του 2005, αλλά δε ξέρω αν εισήχθησαν στην Ελλάδα.

  15. #660
    ο καταλογος της suzuki για το 2007 το ειχε σε 4 χρωματα μαυρο,μπλε ανοιχτο,μπλε σκουρο κ κοκκινο στο νεο μοντελο-υδροψυκτο!
    Τι ακριβως φεραν δεν ξερω απλα λεω μηπως εχει κανενα καταστημα στοκ απο περσυ!
    Δεν ξερω αλλα κολησα στο κοκκινο μολις το ειδα κ αυτα που εχει τωρα δεν μου γεμιζουν το ματι,με μιση καρδια θα το παρω κ αν του χρονου το φερει θα τρωγομαι για αλλαγη παλι!

    Σε γενικες γραμμες τι λεει το συγκεκριμενο μηχανακι?Ειμαι 1,87 κ 90κιλα με σηκωνει η πεφτω πολυς?
    Απο εξατμηση παιζει τιποτα πιο σουλουπωμενο γιατι η μαμισια του ειναι καπως μεγαλη!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF