Το χρησιμοποίησαν οι καταδρομείς του Οττο Σκορτσένυ κατα την απαγωγή του Μουσολίνι από τον ορεινό όγκο του Γκραν Σάσσο τον Σεπτέμβριο του 1943.
Από εκεί είναι και η φωτό. :rotflmao::rotflmao:
Είναι η φυσική θέση του κινητήρα της Guzzi.:rotflmao: :rotflmao:
Βγήκε για να υπηρετήσει στον Ιταλικό στρατό.
Ο Σκορτσένι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΟΣΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Είναι η φυσική θέση του κινητήρα της Guzzi.:rotflmao: :rotflmao:
Βγήκε για να υπηρετήσει στον Ιταλικό στρατό.![]()
![]()
Αυστριακής καταγωγής ΓΕΡΜΑΝΟΣ αξιωματικός των SS ήταν ......... και την απαγωγή την έκαναν οι Γερμανοί ώστε να γλυτώσουν τον Μουσολίνι από τους Ιταλούς συμπατριώτες του, που ήταν τώρα στο πλευρό των συμμάχων !!!
Ο Σκορτσένι με τον Ντούτσε διέφυγαν χρησιμοποιώντας ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ τύπου Fieseler STORCH !!!
Οι κομμάντος του Σκορτσένι αντιστάθηκαν γενναία και συνελήφθησαν οι περισσότεροι καθώς προσπάθησαν να διαφύγουν ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ !!!
Ίσως προσπάθησαν να διαφύγουν με το όχημα της φωτό !!! (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ KETTENKRAD)
Αν είναι δε Ιταλικό Guzzi, αυτό τα εξηγεί όλα .................. έμεινε στο δρόμο και τους έπιασαν !!!
:rotflmao: :rotflmao:
Οι τελευταία σειρά με άρωμα από αντιπαραθέσεις !!!![]()
![]()
Δεν είπε κανείς ότι ήταν Ιταλός. Εγώ είπα ότι το χρησιμοποίησε ο Σκορτσένυ κατά την απαγωγή του Μουσολίνι (για χαβαλέ, αν και οι στολές μοιάζουν με τις στολές των Ορεινών Κυνηγών), και από κάτω ο stefanos είπε για τα guzzi.Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Ο Σκορτσένι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΟΣ![]()
![]()
Ασχετη η μια απάντηση απ΄την άλλη.
Αυτό που έβαλες έχει μπει στις πίσωωωωωω σελίδες και το είχε βρει ο sapilas. Κάποιο μηχανάκι που χρησιμοποιούσε ρουκέτες για να σπάσει τα ρεκόρ.
![]()
Καλά όλα τα πολεμικά αλλά το συγκεκριμένο δεν πήγε στον πόλεμο.Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Ο Σκορτσένι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΟΣ![]()
![]()
Αυστριακής καταγωγής ΓΕΡΜΑΝΟΣ αξιωματικός των SS ήταν ......... και την απαγωγή την έκαναν οι Γερμανοί ώστε να γλυτώσουν τον Μουσολίνι από τους Ιταλούς συμπατριώτες του, που ήταν τώρα στο πλευρό των συμμάχων !!!
Ο Σκορτσένι με τον Ντούτσε διέφυγαν χρησιμοποιώντας ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ τύπου Fieseler STORCH !!!
Οι κομμάντος του Σκορτσένι αντιστάθηκαν γενναία και συνελήφθησαν οι περισσότεροι καθώς προσπάθησαν να διαφύγουν ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ !!!
Ίσως προσπάθησαν να διαφύγουν με το όχημα της φωτό !!! (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ KETTENKRAD)
Αν είναι δε Ιταλικό Guzzi, αυτό τα εξηγεί όλα .................. έμεινε στο δρόμο και τους έπιασαν !!!
:rotflmao: :rotflmao:
Οι τελευταία σειρά με άρωμα από αντιπαραθέσεις !!!![]()
![]()
Βέβαια και η guzzi και η benelli και η gilera φτιάξαν τρίκυκλα για πολεμική χρήση αλλά της guzzi τουλάχιστον ήταν τότε ήταν μονοκύλινδρο οριζόντιο.
Αυτό που έβαλε ο sapilas δεν είναι τόσο παλιό, είναι μόλις του 1967 (σειρούλα)![]()
Ηταν η πρώτη εμφάνιση του γνωστού V2 της guzzi που ήταν απαραίτητος για να κινήσει το βαρύ σχετικά όχημα που είχε κίνηση και στους 3 τροχούς.
Ο stefanos τα είπε όλα!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Καλά όλα τα πολεμικά αλλά το συγκεκριμένο δεν πήγε στον πόλεμο.
Βέβαια και η guzzi και η benelli και η gilera φτιάξαν τρίκυκλα για πολεμική χρήση αλλά της guzzi τουλάχιστον ήταν τότε ήταν μονοκύλινδρο οριζόντιο.
Αυτό που έβαλε ο sapilas δεν είναι τόσο παλιό, είναι μόλις του 1967 (σειρούλα)![]()
Ηταν η πρώτη εμφάνιση του γνωστού V2 της guzzi που ήταν απαραίτητος για να κινήσει το βαρύ σχετικά όχημα που είχε κίνηση και στους 3 τροχούς.
Ειναι το Guzzi 3x3 γνωστί και σαν Mulo Meccanico (μηχανικό μουλάρι) που φτιάχτηκε για να κουβαλάει προσωπικό και εφόδια στα απόκρημνα μονοπάτια που πήγαιναν μόνο μουλάρια.
Ο V2 στην πρωτη του εφαρμογή εχει 20 ίππους και τεράστια ροπή.
Το ΄δύσκολο στον σχεδιασμό ηταν η κίνηση σε όλους τους τροχούς, ακόμα και στον μπροστινο. Εχει ατέλειωτα γρανάζια αλλά και μοχλους που χρησιμευουν στην οδήγηση.
Επίσης το μετατρόχιο πίσω ρυθμίζεται από 850 εως 1300 χιλιοστα ωστε να χωράει και σε στενά μονοπάτια.
Και εχει και τρομερή ικανότητα αναρρίχισης.
Προσέξτε το λίγο στο σχεδιο
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτούς τους ατέρμωνες στην τελική μετάδοση μόνο Ιταλός ή Αγγλος θα μπορούσε να τους έχει σχεδιάσει....
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Kala to exw dei anapalaiwmeno stin Italia.einai fovero!!!!poli liga montela yparxoun ston kosmo.![]()
Moto Morini,moto di essere!
http://morini350hellas.altervista.org/
www.fisi.tv