Αλληλούια..............το στοιχείο μου......![]()
![]()
Πρώτη μαστορο-επέμβαση στο 800άρι....F800GS GPS Connector
Αλληλούια..............το στοιχείο μου......![]()
![]()
Πρώτη μαστορο-επέμβαση στο 800άρι....F800GS GPS Connector
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Σήμερα το είδα & εγώ από κοντά αλλά δεν έκανα test ride.
Λοιπόν....Super είναι!!! & το φτάνω άνετα!!!! Όσο για τα κιλά του, ούτε που τα κατάλαβα. Πιο πολύ τα καταλαβαίνω στο τωρινό μου f650GS.
Τώρα όσον αφορά την ανάκληση, αυτή έγινε για μια βαλβίδα υποπίεσης της τρόμπας βενζίνης. Από πλαστική έγινε μεταλλική. Αλλάζει σε 2 λεπτά.
Αν & δε νομίζω να κυκλοφορήσουν στην αγορά μοτοσυκλέτες χωρίς περασμένη την ανάκληση.
Αυτά τα λίγα, σύντομα περισσότερα!!!!
![]()
![]()
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα![]()
σουπερ και ωραιο και....
άντε...
να διαγραφεί το θρεντ!
![]()
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
![]()
ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα![]()
σουπερ και ωραιο και....
άντε...
να διαγραφεί το θρεντ!
![]()
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
![]()
ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
![]()
Έμαθα & κόστος service.
Των 5000 χιλιομέτρων γύρω στα 45 euros. Το μηχανάκι πέρνει 3 λίτρα λάδι.
Των 10000 χιλιομέτρων γύρω στα 150 euros.
Τιμή με ABS,χούφτες, διπλό stand 11120
Αυτά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ελα ρε μλκ, μη με βάζετε άλλο στη πρίζα![]()
σουπερ και ωραιο και....
άντε...
να διαγραφεί το θρεντ!
![]()
γαμώ τα δάνεια γαμώ...
![]()
ετοιμάζω την αγγελία για το πέγκασο...
![]()
Τα είδα την Δευτέρα , τα δοκιμάζω αύριο το απόγευμα....
Επειδή από την φύση μου, βλέπω πάντα το ποτήρι μισο-άδειο, περίμενε, αν θες, και τις δικές μου εντυπώσεις , με μόνο αρνητικά στοιχεία......![]()
![]()
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Αρνητικό είναι ότι το μηχανάκι έρχεται με Bridgestone Battlewing......![]()
Σήμερα έτυχε να περάσω από τον Τρικαλιώτη(Θεσνίκη) και το είδα από κοντά!!
Είναι κουκλί σίγουρα αλλά δεν έχει ποδιά και κεντρικό σταντ στον βασικό!! Λίγο απαράδεκτο με φάνηκε αυτό! Κατα τα άλλα το ερωτεύτηκα ΚΑΙ αυτό!
Αλλά δεν μου το δίνουν για τεστ γιατί δεν έχω το δίπλωμα απεριορίστων κυβικών πάνω από χρόνο!!![]()
![]()
And the road becomes my bride
I have stripped of all but pride
So in her I do confide
And she keeps me satisfied
Gives me all I need
ΠΕΝΤΕ χρόνια......Αρχικά δημιουργήθηκε από hercul
πάνω από χρόνο!!![]()
![]()
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Πέντε χρόνια το έχεις εσύ ή πέντε χρόνια θέλει να είσαι κάτοχος διπλώματος για να πάρεις test ride?![]()
And the road becomes my bride
I have stripped of all but pride
So in her I do confide
And she keeps me satisfied
Gives me all I need
Αυτό......Αρχικά δημιουργήθηκε από hercul
ή πέντε χρόνια θέλει να είσαι κάτοχος διπλώματος για να πάρεις test ride?![]()
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Ekεί μου είπαν για ένα χρόνο! Αυτό πάντως νομίζω ότι παίζει ανάλογα με την ασφαλιστική στην οποία έχουν ασφαλισμένα τα οχήματα που παίρνεις στο test να οδηγήσεις!!
Τέσπα για να επιστρέψουμε στο θέμα μας είχα οδηγήσει παλιότερα το F800St και με είχε φανεί πολύ ροπάτο και εύστροφο! Αυτο (F800gs) που έχει μικρότερη τελική σημαίνει λογικά ότι θα έχει κοντυτερες σχέσεις σε σχέση με το ST έτσι? Δηλαδή θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις??![]()
And the road becomes my bride
I have stripped of all but pride
So in her I do confide
And she keeps me satisfied
Gives me all I need
το θεμα αν θελετε με τις παραεισαγωγες το συνεχιζουμε εδω
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=55804
Πηρα και εγω τεστ ντραιβ το f800gs
Τα συναισθηματα μου αναμικτα
Η ποιοτητα σε αριστα επιπεδα,η σελα ψηλη για το υψος μου,αλλα και ανετη,αρκετα λεπτη μπροστα
Ειμαι 1.72-75 κιλα και παταγα με τις μυτες κατω,πραγμα που ενω δεν ηταν ενοχλητικο πριν ξεκινησω την διαδρομη , καθε φορα που σταματουσα ,ειχα μια ανασφαλεια και κοιταγα συνεχεια
κατω!
Ο θορυβος απο την εξατμιση υπεροχος και γεματος ,τα φρενα πολυ δυνατα με το abs να ενοργοποιηται αρκετα
Στο θεμα κινητηρα τωρα
Δεν ξετρελαθηκα οπως νομιζα
Η ροπη χαμηλα δεν ηταν οπως την περιμενα! εβαλα 3η ανοιξα το γκαζι απο τις 2.500 στροφες μετα 4η και ο κινητηρας σαν ναχε κενο!
Επιταχυνε ,αλλα χειροτερα απο το τρανσαλπ 700 στις χαμηλες!
ανεβαζοντας βεβαια απο μεσαιες στις ψηλες στροφες ενοιωσα την ισχυ του κινητηρα!
Με πρωτη ηθελε να σηκωθει αλλα σπινιαριζε!
Κατι αλλο που θελω να προσθεσω ειναι οτι για κανα χιλιομετρο εβαλα και εναν φιλο μου 1.72 -72 κιλα στο πισω μερος και διαπιστωσε οτι οι χειρολαβες πιεζαν τους γοφους του του πραγμα πολυ ενοχλητικο!
Με λιγα λογια το f800 κανει αυτο ακριβως που διαφημιζεται οτι κανει
Εκδρομικο εντουρο
http://countersteer.wordpress.com -==-==Τα πάντα γύρω από την μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο από την Κρήτη για όλους τους Έλληνες=-=-
Το πήρα από Τρικαλιώτη για testride 30 λεπτών.
1.Από κοντά είναι πιο γεμάτο εμφανισιακά αλλά θέλει ένα φούσκωμα βλέπε ζελατίνα,ποδιά ίσως και κάγκελα.
2.Ποιότητα - χρώματα +10
3.Ύψος σέλας , ΨΗΛΑ κοντή ή σκάψιμο οπωσδήποτε (είμαι 1.79)
4.Κινητήρας πολύ καλός ροπάτος με άψογο ήχο!
5.Κράτημα στροφές θέλει συνήθεια η θέση οδηγήσεις (έχω vfr) αλλά η μηχανή κρατάει.
6.στην BMW
![]()
" Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός
Ενα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει"
Για ταξιδευτές: www.cars4rent.gr/