Για μένα, όπως το έχω δει από κοντά & το φαντάζομαι πως θέλω να είναι, του λείπει ποδιά, διπλό stand & ένα σετ πλαϊνές βαλίτσες (εννοείται όχι μαμίσιες).
Κατά τα άλλα είναι super!
& στο μέλλον μια εξατμισούλα γιατί από ότι έλεγε ο μηχανικός το μηχανάκι είναι πολύ φιμωμένο, έχει πολλά να δώσει ακόμα αν αναπνεύσει.
![]()
Κι εγώ 1,80 είμαι αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς, βολεύει ή να πάρουμε τη χαμηλή;3.Ύψος σέλας , ΨΗΛΑ κοντή ή σκάψιμο οπωσδήποτε (είμαι 1.79)
ΑΕΚ
Να πάρουμε χαμηλή![]()
" Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός
Ενα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει"
Για ταξιδευτές: www.cars4rent.gr/
συγχώνευση![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Magic!Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
συγχώνευση![]()
![]()
Μόλις γύρισα από test ride & των δύο μοντέλων (F800GS & F650GS).
Τα οδήγησα & τα δύο σε συνθήκες πόλης, εθνικό δρόμο, επαρχιακό, χώμα & άμμο.
Τα πήραμε με ένα φίλο για 1 ώρα & τα κάναμε ανταλλαγές.
Ας ξεκινήσω πρώτα με το F800GS.
Μου άρεσε πάρα πολύ το δούλεμα του κινητήρα, η θέση οδήγησης είναι super (όπως θα έπρεπε για ένα πραγματικό on-off) δε σε κουράζει & δε νομίζω ότι σε μεγάλο ταξίδι θα έχω πρόβλημα. Εξάλλου κραδασμοί μηδέν. Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος, χωρίς κομπιάσματα ακόμα & όταν πας ρελαντί, & επιταχύνει για προσπέραση μέσα στη πόλη ακόμα & με 4η. Driftαρει & σουζάρει για πλάκα. Τα φρένα του αρκετά καλά, ένιωθα πολύ σιγουριά (δοκίμασα απότομα φρεναρίσματα, είχε βρέξει σήμερα) με μόνο μειονέκτημα το "κλώτσιμα" του πεντάλ του πίσω φρένου όταν το πατάς επίμονα & έχει μπει σε λειτουργιά το ABS. Από θέμα βάρους ούτε που το κατάλαβα (σε σύγκριση με το F650 που έχω). Άνετο μέσα στη πόλη, φίδι. Για να πεις ότι κάνεις μεγάλο ταξίδι θα χρειαστείς μια μεγάλη ζελατίνα για να είσαι άνετος. Επίσης το μηχανάκι σίγουρα με αλλαγή εξάτμισης & βγάλσιμο καταλύτηέχει πολλά να δώσει ακόμα.
Τώρα όσον αφορά το χώμα. Super! Για τα κιλά του είναι μια χαρά. Δε το περίμενα τόσο καλό. Αποροφάει ότι εμπόδιο συναντά & δε κολλά ποθές. Ακόμα & σε στυλ μονοπάτι το βάλαμε δίπλα σε μια παραλία. Αρκετά βολική θέση οδήγησης για όρθιος, ίσως χρειαστούν αποστάτες στο τιμόνι.
Αυτό που με χάλασε ήταν η απουσία υδραυλικού συμπλέκτη, η ζέστη που βγάζει στο δεξί πόδι μέσα στη πόλη & το πόσο χύμα είναι το δοχείο με τα υγρά φρένου για το μπροστινό.
Με μια ποδιά, & χούφτες θα το πάρω!
Τώρα για το F650GS.
Το μηχανάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ σε συνθήκες πόλης & επαρχιακού. Νομίζεις ότι το οδηγάς χρόνια. Καταλαβαίνεις τη διαφορά στο γκάζι με το F800GS αλλά & πάλι είναι αρκετό για να κινηθείς άνετα & να επιταχύνεις χωρίς κομπιάσματα & κατεβάσματα ταχυτήτων. Θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μηχανή & νομίζεις ότι καβαλάς παπάκι. Το ίδιο θέμα με το πίσω φρένο. Το μηχανάκι έτσι όπως το είδα εγώ μπορεί άνετα να ταξιδέψει με τη προσθήκη μιας μεγαλύτερης ζελατίνας. Στο χώμα σίγουρα μειονεκτεί σε σχέση με το 800. Αλλά & οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ σκληρές. Εν ολίγης θα περάσει άνετα κάποιο χωματόδρομο αλλά δε το συστήνω σε κάποιον που τα ΣΚ θέλει να εξερευνεί τα βουνά. Το ίδιο θέμα με το δοχείο των υγρών φρένου.
Για κάποιον που το θέλει καθημερινό μηχανάκι, να πηγαίνεις τις βόλτες του & σε μεγάλες αποστάσεις θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.
Αυτά. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι ή εγώ θυμηθώ κάτι θα επανέλθω!
![]()
..δεν σου φάνηκε σκληρή; Εγω νομίζω πως είναι. Επίσης όταν το χούφτωνες βάναυσα δεν σου ΄φαινόταν πως κόμπιαζε λίγο μέχρι ν αρπάξει στροφές; Κάτι σαν δισταγμός. Σαν μην θέλει να τα πετάξει στο δρόμο με τη μια. Κατά τ άλλα και μένα μ άρεσε αν και θα το προτιμούσα με 19αρα ζάντα όπως είχα πει πιο πάνω. Το 650 δεν μου αρκεί που την εχει.
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:
Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:
α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα
β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα
γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Η σέλα μου φάνηκε οκ. Εντάξει δεν είναι όπως Vstrom ή Africa αλλά προσωπικά δε νομίζω ότι θα με κουράζει. Επίσης προσωπικά προτιμώ τον 21" για πιο εύκολη οδήγηση στο χώμα. Ίσως όπως λες να κάνει 1-2 sec να τα βγάλει στο δρόμο, αλλά εγώ ένιωθα τη ροπή μόλις άνοιγα το γκάζι.Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
..δεν σου φάνηκε σκληρή; Εγω νομίζω πως είναι. Επίσης όταν το χούφτωνες βάναυσα δεν σου ΄φαινόταν πως κόμπιαζε λίγο μέχρι ν αρπάξει στροφές; Κάτι σαν δισταγμός. Σαν μην θέλει να τα πετάξει στο δρόμο με τη μια. Κατά τ άλλα και μένα μ άρεσε αν και θα το προτιμούσα με 19αρα ζάντα όπως είχα πει πιο πάνω. Το 650 δεν μου αρκεί που την εχει.
Νομίζω ότι μια χαρά είναι έτσι όπως τα έχει βγάλειΑρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:
Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:
α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα
β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα
γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ![]()
![]()
+1Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:
Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:
α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα
β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα
γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
βγάλσιμο καταλύτη![]()
ναι, ναι και επισης να βγαλει ενα 1000 (το οποιο θα ειναι ομως 800cc) με αποδοση 95 ίππων, ενα 400 (επισης 800cc) για την Ιαπωνια και ενα 250 (παλι 800cc) με περιορισμενη ιπποοδυναμη για τοπυς αναβατες του πρωτου διπλωματος...Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Έχοντας δει απο κοντα κι οδηγήσει λίγο το καινούριο 650 του Doctor X έχω να πω τα εξής:
Θα επρεπε η bmw να τα βγάλει στις εξής εκδόσεις:
α) F800GS Adv όπως είναι τώρα το 800αρι, λίγο πιο ψηλό και με στανταρ καγκελα, χουφτες και ψηλή ζελατίνα
β) F800GS "απλό", όπως είναι τωρα αλλα με 19αρη τροχό μπροστα
γ) F650GS όπως ειναι αλλα ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ
![]()
![]()