Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να πάρω ένα YAMAHA R6 μοντ. 1999. Τι θερμακρασίες ανεβάζει περίπου, στην κίνηση ή και γενικά σε ανοιχτούς δρόμους??? Καλώς σας βρήκα, μιας και είμαι φρέσκος στο Forum.
Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να πάρω ένα YAMAHA R6 μοντ. 1999. Τι θερμακρασίες ανεβάζει περίπου, στην κίνηση ή και γενικά σε ανοιχτούς δρόμους??? Καλώς σας βρήκα, μιας και είμαι φρέσκος στο Forum.
Σε κίνηση θα χτυπάει εκατοστάρες και το βερμπιλατέρ θα δουλεύει συχνά (προσοχή όταν σβήνεις την μηχανή γύρνα το κλειδί στο off γιατί θα σου φάει την μπαταρία...).
Σε ανοιχτό δρόμο, εξαρτάται από την ψύξη που θα δέχεται από την ατμόσφαιρα και από τις στροφές στις οποίες θα το οδηγείς.
Καλώς ήρθες και καλοτάξιδο το R6!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από steve kp60
Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να πάρω ένα YAMAHA R6 μοντ. 1999. Τι θερμακρασίες ανεβάζει περίπου, στην κίνηση ή και γενικά σε ανοιχτούς δρόμους??? Καλώς σας βρήκα, μιας και είμαι φρέσκος στο Forum.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!! ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 99ΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ 92-96 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ 82 ΒΑΘΜΟΥΣ. ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΧ 75 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ!![]()
![]()
Εβγαλες τον θερμοστάτη και κατέβασε θερμοκρασία; Δουλευει το βεντιλατέρ τώρα συνέχεια ή δεν δουλευει καθόλου;Αρχικά δημιουργήθηκε από josbi
... ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 99ΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ 92-96 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ 82 ΒΑΘΜΟΥΣ. ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΧ 75 ΒΑΘΜΟΥΣ! ...![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΝΕΡΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΨΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ 103 ΒΑΒΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εβγαλες τον θερμοστάτη και κατέβασε θερμοκρασία; Δουλευει το βεντιλατέρ τώρα συνέχεια ή δεν δουλευει καθόλου;![]()
Τα "νερά" γυρνάνε ελεύθερα έτσι κι αλλιώς.... κάτι δεν λες σωστά....Αρχικά δημιουργήθηκε από josbi
ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΝΕΡΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΨΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ 103 ΒΑΒΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεν γυρνανε ελεθευρα ακριβως,ο θερμοστατης ειναι για να ανοιγει το δροσερο νερου του ψυγειου να παει στο μπλοκ της μηχανης.Αν το αφαιρεσεις και το εχεις μονο για πιστα καλως αν το κυκλοφορεις και εξω την φουτσισες αμα μπλεξεις σε κινηση.Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τα "νερά" γυρνάνε ελεύθερα έτσι κι αλλιώς.... κάτι δεν λες σωστά....![]()
Ο κατασκευαστης κατι ξερει που τον εχει βαλει και ειναι εκει για να δουελευει σε σωστη θερμοκρασια ο κινητηρας,αν το βγαλεις θα δουλευει πιο χαμηλα απ'οτι πρεπει.![]()
Keep spamming!!!:a13:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τα "νερά" γυρνάνε ελεύθερα έτσι κι αλλιώς.... κάτι δεν λες σωστά....![]()
ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΡΟΗ!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΡΥΑ!! ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Δεν γυρνανε ελεθευρα ακριβως,ο θερμοστατης ειναι για να ανοιγει το δροσερο νερου του ψυγειου να παει στο μπλοκ της μηχανης.Αν το αφαιρεσεις και το εχεις μονο για πιστα καλως αν το κυκλοφορεις και εξω την φουτσισες αμα μπλεξεις σε κινηση.
Ο κατασκευαστης κατι ξερει που τον εχει βαλει και ειναι εκει για να δουελευει σε σωστη θερμοκρασια ο κινητηρας,αν το βγαλεις θα δουλευει πιο χαμηλα απ'οτι πρεπει.![]()
![]()
Ο θερμοστάτης είναι ένα "θερμόμετρο" που μόλις πιάσει μια θερμοκρασία (τα υγρά του κυκλώματος) τότε λέει στο βεντιλατέρ να δουλέψει, τα υγρά περνάνε μέσα από το ψυγείο και δροσίζεται ο κινητήρας.
Ούτε περιορίζει την ροή ούτε μπλοκάρει τα υγρά να κινούνται...
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί να τον βγάλεις....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από josbi
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΡΥΑ!! ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!![]()
Αν κινείσαι κι έχεις άερα να χτυπάει τον κινητήρα σου τότε οκ....
Δοκίμασε να περάσεις καλοκαίρι μεσημέρι έναν δρόμο, ας πούμε Εθνική στην Κακιά Σκάλα με μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα..... να δεις κάτι θερμοκρασίες![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Θερμοστάτης στον κινητήρα που "ανοίγει" τα νερά προς το ψυγείο, και θερμοστάτης στο ψυγείο που θα δώσει εντολή για να ανοίξει το ανεμιστηράκι.Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ο θερμοστάτης είναι ένα "θερμόμετρο" που μόλις πιάσει μια θερμοκρασία (τα υγρά του κυκλώματος) τότε λέει στο βεντιλατέρ να δουλέψει, τα υγρά περνάνε μέσα από το ψυγείο και δροσίζεται ο κινητήρας.
Ούτε περιορίζει την ροή ούτε μπλοκάρει τα υγρά να κινούνται...
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί να τον βγάλεις....![]()
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΝΕΒΑΖΕ ΤΡΕΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΔΕΛΦΕ!! ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟΑρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ο θερμοστάτης είναι ένα "θερμόμετρο" που μόλις πιάσει μια θερμοκρασία (τα υγρά του κυκλώματος) τότε λέει στο βεντιλατέρ να δουλέψει, τα υγρά περνάνε μέσα από το ψυγείο και δροσίζεται ο κινητήρας.
Ούτε περιορίζει την ροή ούτε μπλοκάρει τα υγρά να κινούνται...
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί να τον βγάλεις....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Θερμοστάτης στον κινητήρα που "ανοίγει" τα νερά προς το ψυγείο, και θερμοστάτης στο ψυγείο που θα δώσει εντολή για να ανοίξει το ανεμιστηράκι.![]()
![]()
![]()
Αρα ερχομαστε σε αυτα που ειπα πιο πανω,ναι να το κανεις αμα το βαζεις μονο πιστα,αλλα αμα το εχεις για μετακινηση και βολτες εξω δεν λεει.Αρχικά δημιουργήθηκε από josbi
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΝΕΒΑΖΕ ΤΡΕΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΔΕΛΦΕ!! ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ![]()
![]()
Keep spamming!!!:a13: