καλησπερα.
παρακολουθω καιρο καιρο τις συζητησεις στο φορουμ, αν κ γραφω πρωτη φορα. μ αρεσει το εντουρο αλλα δεν εχω φραγκα για 2 μοτο κ ρωτω:
πως γινεται μια μοτο 450cc μονοκυλινδρη να βγαζει περιπου 50 ιππους ονομαστικους κ να θεωρειται αγωνιστικη αποκλειστικα (απο θεμα κινητηρα εννοω) κ να μην μπορει να κυκλοφορησει στο δρομο γιατι θελει καθε 1000χλμ λαδια κ καθε 10000 κατεβασμα κινητηρα, πιστονια κλπ, ενω μια πχ 1000αρα 2κυλινδρη (δηλ με 2 500ρηδες κυλινδρους) να βγαζει για πλακα 120ps κ να κυκλοφορει μια χαρα στο δρομο, πχ superduke, suzuki tl1000 παλιοτερα κ διαφορα αλλα.
'Η για θεσω αλλιως ενα εντουρο 250cc-4T με 40 ιππους πχ wr250 κ ενα 1000αρι 4κυλινδρο (δηλ 4*250cc) oxi mono 4*40=160ps αλλα 185 κ καθε χρονο ανεβαινουν.
ισως αν πολλοι κυλινδροι μοιραζονται ενα στροφαλο εχουν καποιες λιγοτερες απωλειες (δεν ξερω, φανταζομαι) αλλα κ παλι οι μονοκυλινδροι αναλογικα μου φαινεται οτι παραειναι "ευαισθητοι"...