Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 65

Θέμα: ...αποτέλεσμα μερικών σκέψεων...

  1. #46
    Το θέμα της ανατροπής των παλαιών αρχών, των παλαιών αξιών, του «σάπιου κατεστημένου», είναι παλιά όσο ο άνθρωπος. Από την ώρα που κάποιος γονιός έλεγε στο παιδί του τι είναι σωστό και τι λάθος.
    Ανέκαθεν οι κοινωνίες στήριζαν της ελπίδες τους για ένα καλύτερο αύριο, στην αλλαγή.
    Όταν αυτή η αλλαγή εμποδιζόταν από την εκάστοτε εξουσία, ή από τους ενδοιασμούς του εκάστοτε επαναστάτη, ή από την έλλειψη στόχου, κανείς δεν σκεπτόταν ότι έλειπε η συλλογική παιδία και η ψυχή, το θάρρος για εγκατάλειψη των γνωστών δομών του «σάπιου κατεστημένου». Κανένας δεν σκεφτόταν, ότι για να αλλάξεις τον κόσμο, πρέπει πρώτα να αλλάξεις τον εαυτό σου. Μόνο η απαλλαγή από το δικό σου «κατεστημένο» μπορεί να φέρει την ριζική αλλαγή στην σκέψη σου, και κατ’ επέκταση στον κόσμο.
    Η πρώτες σκέψεις που κάνει, ένας πνευματικά έφηβος, πριν ωριμάσει πνευματικά, και κατασταλάξει στον στόχο του, είναι να καταστρέψει αυτό που υπάρχει.
    Μετά βλέπουμε! (Πάντα μπορούν να θέσουν νέα σύνορα. Νέες ιδέες. Άλλη οπτική.)
    Πόσο ανόητο φαίνεται?
    Κι όμως, αν δεν υπήρχε αυτή η εφηβική τόλμη, θα υπήρχε ή ωρίμανση?
    Γι’ αυτό ποτέ δεν παρεξηγώ τους πνευματικά εφήβους.
    Για τι όλοι οι άνθρωποι που έχουν ωριμάσει πνευματικά, και έχουν βρει έναν στόχο και ένα τρόπο να ανατρέψουν (αφού δοκίμασαν και είδαν, ότι δεν μπορούν να διορθώσουν) τα κακώς κείμενα, από αυτό το στάδιο πέρασαν.
    Το παν είναι να κοιτάξεις μέσα σου, να βρεις τα λάθη, να ζεις προσπαθώντας να τα διορθώσεις, να εκτεθείς χωρίς φόβο στους άλλους, γινόμενος αληθινός, και να παροτρύνεις και τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
    Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι αυτό που σκέπτονται είναι πρωτότυπο.
    Άλλοι, ότι κάποιες ιδέες που τους εξίταραν, είναι πανάκια για τα προβλήματα του κόσμου.
    Αν διαβάσουν την ιστορία από την μεριά της κοινωνιολογίας, θα δουν ότι τίποτα που ειπώθηκε τους 5 τελευταίους αιώνες , δεν έχει ειπωθεί και πιο παλιά, έστω και σκόρπια.
    Και για να μην μπερδευόμαστε, όλοι έχουν κάποιες ιδέες για ένα καλύτερο αύριο. Οι έξυπνοι της αλλάζουν ή της βελτιώνουν, για κάτι-κάποιες καλύτερες. Οι υπόλοιποι παραμένουν κολλημένοι στα δόγματά τους. Που μερικά, όντος ξεκίνησαν επαναστατικά, αλλά έχουν γίνει πια γραφικά, και ανεδαφικά. Αυτοί παραμένουν θεληματικά, έφηβοι πνευματικά. Γιατί η ωρίμανση έρχεται με την αλλαγή.
    Και επειδή δεν θέλουν να ωριμάσουν, φέρονται σαν παιδιά, κρυβόμενα πρώτα από τον εαυτό τους, και κατόπιν από τους άλλους.
    Παίζοντας, κρυφτούλι με την ψυχή τους τελικά.
    Και σαν τα παιδιά, μόλις τους χαλάσεις λίγο το παιχνίδι, μόλις ξεσκεπάσεις την άκρη της σκέψης του τίποτα, αντιδρούν. Άλλα φωνάζοντας, άλλα κλαίγοντας, και άλλα παριστάνοντας τον μεγάλο, για να σε φοβίσουν.


    Και τελικά τι τα κάνεις τα κακά παιδιά? ( για να ξεφύγουμε λίγο από την ανάλυση)
    Η τα χτυπάς ή τα πηδάς.



  2. #47
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Το θέμα της ανατροπής των παλαιών αρχών, των παλαιών αξιών, του «σάπιου κατεστημένου», είναι παλιά όσο ο άνθρωπος. Από την ώρα που κάποιος γονιός έλεγε στο παιδί του τι είναι σωστό και τι λάθος.
    Ανέκαθεν οι κοινωνίες στήριζαν της ελπίδες τους για ένα καλύτερο αύριο, στην αλλαγή.
    Όταν αυτή η αλλαγή εμποδιζόταν από την εκάστοτε εξουσία, ή από τους ενδοιασμούς του εκάστοτε επαναστάτη, ή από την έλλειψη στόχου, κανείς δεν σκεπτόταν ότι έλειπε η συλλογική παιδία και η ψυχή, το θάρρος για εγκατάλειψη των γνωστών δομών του «σάπιου κατεστημένου». Κανένας δεν σκεφτόταν, ότι για να αλλάξεις τον κόσμο, πρέπει πρώτα να αλλάξεις τον εαυτό σου. Μόνο η απαλλαγή από το δικό σου «κατεστημένο» μπορεί να φέρει την ριζική αλλαγή στην σκέψη σου, και κατ’ επέκταση στον κόσμο.
    Η πρώτες σκέψεις που κάνει, ένας πνευματικά έφηβος, πριν ωριμάσει πνευματικά, και κατασταλάξει στον στόχο του, είναι να καταστρέψει αυτό που υπάρχει.
    Μετά βλέπουμε! (Πάντα μπορούν να θέσουν νέα σύνορα. Νέες ιδέες. Άλλη οπτική.)
    Πόσο ανόητο φαίνεται?
    Κι όμως, αν δεν υπήρχε αυτή η εφηβική τόλμη, θα υπήρχε ή ωρίμανση?
    Γι’ αυτό ποτέ δεν παρεξηγώ τους πνευματικά εφήβους.
    Για τι όλοι οι άνθρωποι που έχουν ωριμάσει πνευματικά, και έχουν βρει έναν στόχο και ένα τρόπο να ανατρέψουν (αφού δοκίμασαν και είδαν, ότι δεν μπορούν να διορθώσουν) τα κακώς κείμενα, από αυτό το στάδιο πέρασαν.
    Το παν είναι να κοιτάξεις μέσα σου, να βρεις τα λάθη, να ζεις προσπαθώντας να τα διορθώσεις, να εκτεθείς χωρίς φόβο στους άλλους, γινόμενος αληθινός, και να παροτρύνεις και τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
    Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι αυτό που σκέπτονται είναι πρωτότυπο.
    Άλλοι, ότι κάποιες ιδέες που τους εξίταραν, είναι πανάκια για τα προβλήματα του κόσμου.
    Αν διαβάσουν την ιστορία από την μεριά της κοινωνιολογίας, θα δουν ότι τίποτα που ειπώθηκε τους 5 τελευταίους αιώνες , δεν έχει ειπωθεί και πιο παλιά, έστω και σκόρπια.
    Και για να μην μπερδευόμαστε, όλοι έχουν κάποιες ιδέες για ένα καλύτερο αύριο. Οι έξυπνοι της αλλάζουν ή της βελτιώνουν, για κάτι-κάποιες καλύτερες. Οι υπόλοιποι παραμένουν κολλημένοι στα δόγματά τους. Που μερικά, όντος ξεκίνησαν επαναστατικά, αλλά έχουν γίνει πια γραφικά, και ανεδαφικά. Αυτοί παραμένουν θεληματικά, έφηβοι πνευματικά. Γιατί η ωρίμανση έρχεται με την αλλαγή.
    Και επειδή δεν θέλουν να ωριμάσουν, φέρονται σαν παιδιά, κρυβόμενα πρώτα από τον εαυτό τους, και κατόπιν από τους άλλους.
    Παίζοντας, κρυφτούλι με την ψυχή τους τελικά.
    Και σαν τα παιδιά, μόλις τους χαλάσεις λίγο το παιχνίδι, μόλις ξεσκεπάσεις την άκρη της σκέψης του τίποτα, αντιδρούν. Άλλα φωνάζοντας, άλλα κλαίγοντας, και άλλα παριστάνοντας τον μεγάλο, για να σε φοβίσουν.


    Και τελικά τι τα κάνεις τα κακά παιδιά? ( για να ξεφύγουμε λίγο από την ανάλυση)
    Η τα χτυπάς ή τα πηδάς.



    Αναφερόμενος στα παιδιά φίλε Χρήστο,

    Για μένα είναι καθοριστικό αν ποτέ φτάσω στο σημείο να έχω παιδιά να τους εμφυσήσω τον ανταγωνισμό σε τέτοιο επίπεδο που να ξεπερνά την απλή άμυλα και την αντιπαλότητα και να προχωρήσει τουλάχιστον τους ανθρώπους μου σε μια ευθεία αμφισβήτηση.

    Είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο θα επιτύχω και θα το θεωρήσω πολύ τιμητικό για μένα να μπορέσω να έχω δίπλα μου ανθρώπους που να μου εκφράζουν μέσα από κατά μέτωπο σύγκρουση την απόρριψή τους.

    Γιατί μόνο τότε θα νιώθω την ικανοποίηση ότι έχω δώσει στους ανθρώπους μου ότι ακριβώς χρειάζονται , για να αντιμετωπίζουν την ζωή. Δεν τους έχω δώσει ένα πιάτο φαί αλλά τους έχω μάθει να κυνηγάνε.

    Και θα επιδιώξω να νιώσω την απόρριψη την κατακρύμνηση του ειδώλου και προτύπου και θα είμαι σίγουρος ότι όταν κάποιος φτάσει στην υπέρτατη επανάστασης ώστε να γκρεμίσει την εικόνα του πατρικού προτύπου ότι τότε μόνο θα έχει αναπτύξει όλες εκείνες τις αντοχές που θα χρειαστεί στην μετέπειτα ζωή του.

    Έτσι είναι και μην περιμένεις να μην επαναστατήσουν ή ότι κάτι τέτοιο είναι αφύσικο.

    Να χαίρεσαι για τα παιδιά που επαναστατούν και αντιπαλεύονται κάθε μορφή εξουσίας τότε μόνο μπορούν να καταλήξουν να υιοθετήσουν μεγαλύτερες και ανώτερες δομές ιεράρχησης και εξουσίας.

    Κατά δεύτερο αν κάποιος έχει ή όχι την ικανότητα να προχωρήσει το σύνολο της σκέψης του και να ξεφύγει από τα στενά πλαίσια της μονιμότητας είναι καθολικά ατομικό χαρακτηριστικό του καθενός και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα σαν άνθρωποι να ζητάμε από όλους να προχωρήσουν την σκέψη τους οσο όλοι οι άλλοι.

    Αυτό δεν γίνεται και είναι ανήκουστο . Είναι ο νόμος της φυσικής επιλογής που συνθέτει τα ψυχικά χαρακτηριστικά του ατόμου.

    Αντίστοιχα με τα γενετικά χαρακτηριστικά της εξωτερικής εμφάνισης κληρονομούνται στο άτομο από παλιότερους προγόνους και ψυχικά χαρακτηριστικά.

    Η άποψη αυτή παλαιότερα έβρισκε πολλούς αντιπάλους που απλά δογμάτιζαν ότι δεν μεταφέρονται τα ψυχικά χαρακτηριστικά μέσω της αλυσίδας του DNA.

    Και όμως οι τελευταίες μελέτες απέδειξαν ότι εκτός από το εξωτερικό χαρακτηριστικό π.χ των ξανθών μαλλιών ή των γαλάζιων ματιών μεταφέρονται στο άτομα και ψυχικά χαρακτηριστικά όπως εκδηλώσεις της συμπεριφοράς κάποιου που είναι δυνατόν να είναι ακόμη και ο δείκτης έφυείας.

    Και καλά θα μου πεις ότι αν ο πατέρας κάποιου είναι έξυπνος τότε και ο γιος κάποιου θα είναι αυτόματα έξυπνος?
    Κανείς δεν μπορεί να το αποκλίσει απλά παίζει σημαντικό0ρόλο ο τρόπος που θα μεταφερθεί γενεαλογικά η αλυσίδα του DNA.

    Για τον λόγο αυτό θεωρείται η ανακάλυψη όλων των αιώνων η αποκωδικοποίηση της.

    Σχετικά με την ενδεικτική αντιμετώπιση συμπεριφορών όπου αποκαλύπτονται αλήθειες και καταστάσεις είναι πολύ αστείο να παρακολουθείς την εξέλιξη τέτοιων φαινόμενων.

    Αυτή είναι η σαρκαστική άποψη που απλά κρύβει και το επίπεδο της αλαζονείας που μπορεί να με διακατέχει,

    παρ όλα αυτά όμως είναι απόλυτα θεμιτό να ξεσκεπάζονται οι αναληθείς συμπεριφορές και να αφήνεται το υποκείμενο στην εσωτερική διαμάχη της αναζήτησης στηρίγματος του πληγωμένου εγωισμού.

    Και την υποστηρίζω την άποψη αυτή καθώς είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για συγκεκριμένους χαρακτήρες ανθρώπων που έχουν περάσει από το εύπλαστο και ευαίσθητο κομμάτι και όχι για παιδικές ψυχές που ίσως σε αυτή την περίπτωση μια τέτοια αντιμετώπιση κλονίσει την σιγουριά και την βεβαιότητα ενός παιδιού.
    και η ζωή συνεχίζεται...

  3. #48
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Το θέμα της ανατροπής των παλαιών αρχών, των παλαιών
    Και τελικά τι τα κάνεις τα κακά παιδιά? ( για να ξεφύγουμε λίγο από την ανάλυση)
    Η τα χτυπάς ή τα πηδάς.


    pidata i xtipata den exi simasia
    simasia exi pos to epomeno proi den 8a iparxi gia sena
    ka8oti 8a vriskese sto krevati me ena maxeri sto lemo karfomeno
    ke i fotogra8ies sou me komeno ton lemo 8a kosmoun to plisiestero astinomiko tmima


    panivlaka iperopti....
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    pidata i xtipata den exi simasia
    simasia exi pos to epomeno proi den 8a iparxi gia sena
    ka8oti 8a vriskese sto krevati me ena maxeri sto lemo karfomeno
    ke i fotogra8ies sou me komeno ton lemo 8a kosmoun to plisiestero astinomiko tmima


    panivlaka iperopti....
    Εσένα θα σου φερθώ τρυφερά και θα σ’αρέσει.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  5. #50
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    ΦΙΛΕ ΤΑΙ ...........

    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΛΑ ΣΤΟ BIKENET ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ........

    ΕΔΩ ....

    ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ............


    και η ζωή συνεχίζεται...

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    Αναφερόμενος στα παιδιά φίλε Χρήστο,
    ..............................
    Και την υποστηρίζω την άποψη αυτή καθώς είμαι σίγουρος ότι μιλάμε για συγκεκριμένους χαρακτήρες ανθρώπων που έχουν περάσει από το εύπλαστο και ευαίσθητο κομμάτι και όχι για παιδικές ψυχές που ίσως σε αυτή την περίπτωση μια τέτοια αντιμετώπιση κλονίσει την σιγουριά και την βεβαιότητα ενός παιδιού.
    Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, μίλαγα για τους πνευματικά έφηβους και όχι για τα παιδιά.
    Τώρα για το τι κάνουν στα κακά παιδιά, ο έχων την μύγα τσίμπησε. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  7. #52
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, μίλαγα για τους πνευματικά έφηβους και όχι για τα παιδιά.
    Τώρα για το τι κάνουν στα κακά παιδιά, ο έχων την μύγα τσίμπησε. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Χρήστο ,,

    δεν αξίζει να ασχολείσαι με υπάνθρωπους..

    μην καταναλώνεις το χρόνο σου στο να σκεφτείς αν πρέπει να αξιολογήσεις την σκέψη τέτοιων υποκειμένων..

    Οι άνθρωποι έχουν κάποιο συγκεκριμένο κώδικα συνενόησης..
    δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με ολους..

    αγνόησέ τους..

    καλύτερα ελα να τα λέμε στο bikenet..

    εκεί δεν γράφει ο αρχιμαλάκας..
    και η ζωή συνεχίζεται...

  8. #53
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    NE XRISTO MIN ASXOLISE PIGENE ALOU POU 8A INE KALITERA
    EDO 8A PA8IS MITRIKA..
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ANTE RE EGKEFALIKA TZOVENA POU 8A KATSO NA KANO FILOSOFIKI SIZITISI MAZI SAS PIGENTE ALOU POU POULANE I SAXLAMARES SAS

    PALIOKATESTIMENA:rotflmao:

    APOSTIMATA TIS KINONIAS:rotflmao:

    ISTE TELIOMENOI REEEEEEEEEEEEEEEE
    MONO TI SINTAKSI SAS EPIFILASI I ZOI PARTE TO XAMPARI
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  9. #54
    moda banana Το avatar του/της monstermind
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    346
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    ΦΙΛΕ ΤΑΙ ...........

    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΛΑ ΣΤΟ BIKENET ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ........

    ΕΔΩ ....

    ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ............




    τελικά μάλλον πήγανε αλλού να παίξουν!




    απορία:

    Για μένα είναι καθοριστικό αν ποτέ φτάσω στο σημείο να έχω παιδιά να τους εμφυσήσω τον ανταγωνισμό σε τέτοιο επίπεδο που να ξεπερνά την απλή άμυλα και την αντιπαλότητα και να προχωρήσει τουλάχιστον τους ανθρώπους μου σε μια ευθεία αμφισβήτηση.

    μπορεις να το κάνεις πιο λιανά?

  10. #55
    moda banana Το avatar του/της monstermind
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    346
    Φιλε Tai, άλλα είπα εγώ άλλα κατάλαβες.

    [σημαντικο εδω βέβαια είναι το γεγονός ότι η ηθική είναι προιόν του νόμου με την ευρύτερη έννοια του κοινωνικά αποδεκτού...
    ΛΑΘΟΣ ό νομοθέτης παίρνει (στης αρχικές κοινωνίες) τα ήθη και τα κάνει νόμους, αποβάλλοντας τα μη αποδεκτά από το σύνολο ή τους ησχυρούς.]

    Η ηθική είναι προϊόν του νόμου με την ευρύτερη έννοια του κοινωνικά αποδεκτού => η ηθική είναι προϊόν του κοινωνικά αποδεκτού. Δεν εννοούσα τον νόμο με την νομική έννοια. (Να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).

    [Πριν γίνουν αυτά, υπήρχε ο κόσμος σε κοινότητες και ΔΕΝ ήμασταν καλύτεροι…]

    Το «αυτά» αναφέρεται στην ηθική, στους νόμους, και συγκεκριμένα στην αμεσότητα που έχει η ελλιπής ανθρώπινη αντίληψη στην γέννηση τους. Ο άνθρωπος ποτέ στην ιστορία του δεν τα αποδέσμευσε (ηθική και αντίληψη). Κάτι άλλο θα κατάλαβες. (Να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).

    [Ο μεσαίωνας έχει μια ημερομηνία αρχής και (πιθανών) τέλους. Πριν από αυτές της ημερομηνίες είχαμε για χιλιάδες χρόνια εξέλιξη αυτών των φαινομένων. Ο μεσαίωνας είναι μια στιγμή στην εξέλιξη των πολιτσμών και ήταν σε μια σχετικά μικρή περιοχή του πλανήτη. Σε 4-5 σημερινά κράτη. Η σκέψεις μας δεν προήλθαν από τον μεσαίωνα. Αντιθέτως ο μεσαίωνας άρχισε να πεθαίνει όταν έφτασαν οι σκέψεις μας εκεί και μεταλαμπαδέυτικε το μικρόβιο της γνώσης.]

    Ο Μεσαίωνας είναι η εποχή από την Βυζαντινή αυτοκρατορία έως την γαλλική επανάσταση και επικράτησε σαν «πολιτισμός» σε όλη την Ευρώπη, Ρωσία και μεσόγειο, βόρεια Αφρική και δυτική Ασία. Οι συγκεκριμένες περιοχές ήσαν οι πιο ανεπτυγμένες πολιτισμικά οπότε το σχετικά μικρό γεωγραφικά κομμάτι επιρροής, στον πολιτισμικό χάρτη ήταν χαοτικά μεγάλο. Οι σκέψεις μας δεν έφτασαν στο μεσαίωνα από κάπου, αφενός, και αφετέρου, αυτό που σκότωσε το μεσαίωνα ήταν η πτώση της προκατάληψης ότι οι θεσμοί πρέπει να μείνουν ως έχουν, και όχι η αγάπη για την γνώση. Και αυτά τα δύο δεν είναι ίδια. Αν δεν έχεις κατανοήσει αυτές τις λεπτομέρειες δεν πρόκειται να καταλάβεις την επίδραση του μεσαίωνα στην σκέψη μας.

    Πάρε τα βιβλία ιστορίας από το δημοτικό και μετά και ρίχτους μια ματιά. (Και αυτή την φορά: να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).

    [και επίσης προσπαθήστε να κρατάτε μια λογική τάξη στις ερωτοαπαντήσεις σας γιατι δεν υπάρχει κάποια συνάφεια σε αυτό το πόστ.
    Σε κάθε πόστ μας δίνεται η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις. Το ίδιο μόνο θέμα θα το ευχαριστηθείς, μόνο σε σεμινάρια η διαλέξεις.]

    Σε κάθε πόστ μας δίνεται η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις επί κάποιου θέματος, τώρα αν εσύ ευχαριστιέσαι να μιλάς, εσύ για μαγειρική και εγώ για κεραμίδια…

    Καλό θα ήταν πάντως κάθε φορά που γράφεις μία απάντηση σε κάποιο πόστ να ξαναδιαβάζεις το αρχικό θέμα του (προσεχτικά όμως)


    Συγνώμη για τον ειρωνικό-επιθετικό τόνο στα λόγια μου αλλά δίνουν μια νότα πολέμου, κάνοντας ιδιαίτερα επίφοβο ένα λάθος (κοινώς "βγαίνεις μλκας") κάτι που έχει ώς συνέπεια να προσέχουμε ιδιαίτερα τα λόγια μας, και να ακολουθούμε μια στρατηγική, που με την σειρά της είναι απαραίτητη για να διατηρήσει μια συνοχή η κουβέντα, και να μάθουμε όλοι κάτι από τους άλλους.

    επειδή το παρακάνω συχνά παρεξηγούμαι.
    ρισκάρω όμως και εγώ να βγώ μλκας (άνθρωποι είμαστε λάθη κάνουμε), οπότε μην το παίρνεις κατάκαρδα.

    αν νομίζεις ότι σε ποσβάλλω πες απλά αυτό. και τελειώνει η κουβέντα.

  11. #56
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από monstermind
    τελικά μάλλον πήγανε αλλού να παίξουν!




    απορία:

    Για μένα είναι καθοριστικό αν ποτέ φτάσω στο σημείο να έχω παιδιά να τους εμφυσήσω τον ανταγωνισμό σε τέτοιο επίπεδο που να ξεπερνά την απλή άμυλα και την αντιπαλότητα και να προχωρήσει τουλάχιστον τους ανθρώπους μου σε μια ευθεία αμφισβήτηση.

    μπορεις να το κάνεις πιο λιανά?
    μπααα............ παίζω αλλού τώρα...

    και η ζωή συνεχίζεται...

  12. #57
    Τα κεφαλαία δεν τα έβαλα για να σου φωνάξω, και συγνώμη. Τα έβαλα για να ξεχωρίσουν οι απαντήσεις.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από monstermind
    Φιλε Tai, άλλα είπα εγώ άλλα κατάλαβες.
    [σημαντικο εδω βέβαια είναι το γεγονός ότι η ηθική είναι προιόν του νόμου με την ευρύτερη έννοια του κοινωνικά αποδεκτού...
    ΛΑΘΟΣ ό νομοθέτης παίρνει (στης αρχικές κοινωνίες) τα ήθη και τα κάνει νόμους, αποβάλλοντας τα μη αποδεκτά από το σύνολο ή τους ησχυρούς.]

    Η ηθική είναι προϊόν του νόμου με την ευρύτερη έννοια του κοινωνικά αποδεκτού => η ηθική είναι προϊόν του κοινωνικά αποδεκτού.
    Δεν εννοούσα τον νόμο με την νομική έννοια. (Να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).

    ΑΝ ΕΝΝΟΟΎΣΕΣ ΆΛΛΟ ΚΑΙ ΈΓΡΑΨΕΣ ΆΛΛΟ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΓΏ.

    [Πριν γίνουν αυτά, υπήρχε ο κόσμος σε κοινότητες και ΔΕΝ ήμασταν καλύτεροι…]

    Το «αυτά» αναφέρεται στην ηθική, στους νόμους, και συγκεκριμένα στην αμεσότητα που έχει η ελλιπής ανθρώπινη αντίληψη στην γέννηση τους. Ο άνθρωπος ποτέ στην ιστορία του δεν τα αποδέσμευσε (ηθική και αντίληψη). Κάτι άλλο θα κατάλαβες. (Να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).
    Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΊΚΑΝΕ, ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΑΤΕΛΗΨΑΝ,ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ (ΡΩΜΗ)

    [Ο μεσαίωνας έχει μια ημερομηνία αρχής και (πιθανών) τέλους. Πριν από αυτές της ημερομηνίες είχαμε για χιλιάδες χρόνια εξέλιξη αυτών των φαινομένων. Ο μεσαίωνας είναι μια στιγμή στην εξέλιξη των πολιτσμών και ήταν σε μια σχετικά μικρή περιοχή του πλανήτη. Σε 4-5 σημερινά κράτη. Η σκέψεις μας δεν προήλθαν από τον μεσαίωνα. Αντιθέτως ο μεσαίωνας άρχισε να πεθαίνει όταν έφτασαν οι σκέψεις μας εκεί και μεταλαμπαδέυτικε το μικρόβιο της γνώσης.]

    Ο Μεσαίωνας είναι η εποχή από την Βυζαντινή αυτοκρατορία έως την γαλλική επανάσταση και επικράτησε σαν «πολιτισμός» σε όλη την Ευρώπη, Ρωσία και μεσόγειο, βόρεια Αφρική και δυτική Ασία.
    ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΑ.

    Οι συγκεκριμένες περιοχές ήσαν οι πιο ανεπτυγμένες πολιτισμικά οπότε το σχετικά μικρό γεωγραφικά κομμάτι επιρροής, στον πολιτισμικό χάρτη ήταν χαοτικά μεγάλο.
    ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΑΠΟ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΙΝΔΙΚΟ) ΗΣΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΕΠΤΙΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ? ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ, ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΕΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ?

    Οι σκέψεις μας δεν έφτασαν στο μεσαίωνα από κάπου, αφενός,
    ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΥΓΡΑΜΑΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΑΝ?

    και αφετέρου, αυτό που σκότωσε το μεσαίωνα ήταν η πτώση της προκατάληψης ότι οι θεσμοί πρέπει να μείνουν ως έχουν, και όχι η αγάπη για την γνώση.
    ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟΣΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ?

    Και αυτά τα δύο δεν είναι ίδια. Αν δεν έχεις κατανοήσει αυτές τις λεπτομέρειες δεν πρόκειται να καταλάβεις την επίδραση του μεσαίωνα στην σκέψη μας.Πάρε τα βιβλία ιστορίας από το δημοτικό και μετά και ρίχτους μια ματιά. (Και αυτή την φορά: να είσαι πιο προσεχτικός στο διάβασμα σου).

    [και επίσης προσπαθήστε να κρατάτε μια λογική τάξη στις ερωτοαπαντήσεις σας γιατι δεν υπάρχει κάποια συνάφεια σε αυτό το πόστ.
    Σε κάθε πόστ μας δίνεται η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις. Το ίδιο μόνο θέμα θα το ευχαριστηθείς, μόνο σε σεμινάρια η διαλέξεις.]

    Σε κάθε πόστ μας δίνεται η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις επί κάποιου θέματος, τώρα αν εσύ ευχαριστιέσαι να μιλάς, εσύ για μαγειρική και εγώ για κεραμίδια…
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΝΑ ΣΠΑΕΙ Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΛΑΚΑ. ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ.



    Συγνώμη για τον ειρωνικό-επιθετικό τόνο στα λόγια μου αλλά δίνουν μια νότα πολέμου, κάνοντας ιδιαίτερα επίφοβο ένα λάθος (κοινώς "βγαίνεις μλκας") κάτι που έχει ώς συνέπεια να προσέχουμε ιδιαίτερα τα λόγια μας, και να ακολουθούμε μια στρατηγική, που με την σειρά της είναι απαραίτητη για να διατηρήσει μια συνοχή η κουβέντα, και να μάθουμε όλοι κάτι από τους άλλους.





  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    NE XRISTO MIN ASXOLISE PIGENE ALOU POU 8A INE KALITERA
    EDO 8A PA8IS MITRIKA..


    ANTE RE EGKEFALIKA TZOVENA POU 8A KATSO NA KANO FILOSOFIKI SIZITISI MAZI SAS PIGENTE ALOU POU POULANE I SAXLAMARES SAS

    PALIOKATESTIMENA

    APOSTIMATA TIS KINONIAS

    ISTE TELIOMENOI REEEEEEEEEEEEEEEE
    MONO TI SINTAKSI SAS EPIFILASI I ZOI PARTE TO XAMPARI
    Αφού δεν μπορώ να σου βάλω μυαλό θα σου βάλω κεφάλι.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao::rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  14. #59
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Αφού δεν μπορώ να σου βάλω μυαλό θα σου βάλω κεφάλι.::
    esi den mporis na valis se dio aloga sano re....
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    kati tetious tipous san ke esena tous stelname na mas agorasoun tsigara
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  15. #60
    moda banana Το avatar του/της monstermind
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    346
    Πάμε πάλι Τοτέ…
    συγνώμη....
    tai...

    Α) Νόμοι και ηθική
    Οι νόμοι διακρίνονται σε γραπτούς και άγραφους. Ο νομοθέτης γράφει τους γραπτούς νόμους, τους άγραφους δεν τους γράφει κανείς (όσο και αν σου κάνει εντύπωση). Οι νόμοι λοιπόν στο σύνολο τους (γραπτοί και άγραφτοι) αποτελούν το κοινωνικά αποδεκτό. Οι νόμοι του νομοθέτη λοιπόν (που αποτελούν ταυτόσημο σύνολο με τους γραπτούς νόμους) είναι υποσύνολο του συνόλου των νόμων που είναι ευρύτερο σύνολο καθώς περιλαμβάνουν και τους άγραφους νόμους.

    Με άλλα λόγια:

    Κοινωνικά αποδεκτό = Νόμοι = γραπτοί νόμοι + άγραφτοι νόμοι

    Από την άλλη μεριά ισχύουν τα εξής: (λιγότερο αναλυτικά δώσε βάση)
    Η ηθική = ατομικό χαρακτηριστικό,
    Τα ήθη = κοινωνικό χαρακτηριστικό.

    Ήθη και ηθική δεν είναι ταυτόσημες έννοιες.

    Η ηθική αφορά το άτομο και άρα έχει αρχή και δημιουργία την αρχή και δημιουργία του ανθρώπου.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν υπάρχει πριν την γέννηση του ατόμου η ηθική του.

    Όπως λοιπόν το άτομο γεννιέται μέσα σε κάποια κοινωνία έτσι και η ηθική του γεννιέται μέσα σε κάποιο πλαίσιο κανόνων, και τρέφεται από αυτούς.

    (Όταν λέω τρέφεται εννοώ ότι επηρεάζεται, όχι ότι καταστρέφει)

    Άσκηση για το σπίτι: Το πλαίσιο κανόνων μέσα στο οποίο γεννάται η ατομική ηθική μπορείς να μαντέψεις ποιο είναι?

    Β) ηθική και αντίληψη
    Η ηθική γεννιέται μέσα σε ένα πλαίσιο κοινωνικών κανόνων. Επηρεάζεται από αυτούς μέσω του μηχανισμού της αντίληψης. Δεχόμενοι ότι η ηθική δεν είναι καθαρά κοινωνικό προϊόν αλλά και προϊόν της ανθρώπινης φύσης, αν αποδεσμεύσεις την κοινωνική επιρροή έχεις την καθαρή ηθική της ανθρώπινης φύσης. Συνεπώς αν αποδεσμεύσεις την επίδραση της αντίληψης (του περιβάλλοντος = τις κοινωνίας) στην σκέψη σου θα… ___________

    Άσκηση για το σπίτι: συμπληρώστε το κενό βάσει του αρχικού δοκιμίου.



    Μπορεί να μην ευθύνεσαι εσύ, που κατάλαβες άλλ΄ αντί άλλων (και συμφωνώ ότι δεν το κάνεις επίτηδες) αλλά ευθύνεσαι εσύ που έτρεξες να δώσεις την κρίση σου με δασκαλίστικο ύφος, πριν σιγουρευτείς ότι κατανόησες αυτά που θέλει να πει ο ποιητής.

    Όσο για το ότι δεν σε παρεξηγεί που είμαι μλκας, χαίρομαι ιδιαιτέρως, και ελπίζω να μπορέσεις να διατηρήσεις τις προσβολές σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτό που φανερώνει η ατάκα σου, γιατί δεν έχω σκοπό να μπω στο τρυπάκι που έχεις βάλει τον άφρο και έχετε φτάσει σε σημείο να σε κάνει ρόμπα ξεκούμπωτη και εσύ να χασκογελάς, ακριβώς όπως κάναν αυτοί, που πιτσιρικάδες τους στέλναμε για τσιγάρα.

    Εμένα με ενδιαφέρει να κατανοήσω τον τρόπο που σκέφτεσαι. Και να δω το θέμα μέσα από την οπτική σου. Αν και φοβάμαι ότι αυτό δεν θα γίνει ποτέ, γιατί προφανώς δεν είμαι τόσο έξυπνος.

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2011, 10:46
  2. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ+ ΙΔΕΕΣ=ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??
    από LARISEOS στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2010, 17:47
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2007, 11:41
  4. Αποτέλεσμα motogp Qatar
    από Tigas στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 16:21
  5. Αποτελεσμα Κυριακησ
    από x-rider στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 22:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF