Νέες αυξημένες τιμές που θα ισχύσουν από τις 2 Απριλίου ανακοίνωσαν σήμερα τρεις κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση τμημάτων του εθνικού οδικού δικτύου με τη μέθοδο της παραχώρησης.
Τα διόδια στους βασικούς σταθμούς όπως οι Αφίδνες και το Σχηματάρι αυξάνονται για τα ΙΧ από 2 ευρώ σε 2,75 ευρώ και στο δρόμο Κορίνθου-Τριπόλεως από 2 ευρώ για τα ΙΧ στα 2,90 ευρώ.
Ειδικότερα, η κοινοπραξία "Νέα Οδός ΑΕ" που κατασκευάζει την Ιονία Οδό από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα και θα εκμεταλλεύεται λειτουργώντας παράλληλα και συντηρώντας το τμήμα του ΠΑΘΕ από τη Μεταμόρφωση Αττικής μέχρι τη Σκάρφεια Λοκρίδος, ανακοίνωσε τις εξής τιμές: Στις Αφίδνες (Κιούρκα), το Σχηματάρι και την Τραγάνα τα δίκυκλα και τα τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,90 ευρώ, τα ελαφρά οχήματα με ύψος μέχρι 2,20 μέτρα θα πληρώνουν 2,75 ευρώ, τα φορτηγά, λεωφορεία κλπ μέχρι τέσσερις άξονες 6,90 ευρώ και τα φορτηγά με περισσότερους από τέσσερις άξονες 9,60 ευρώ. Οι τρεις συγκεκριμένοι σταθμοί θα λειτουργούν όπως είναι σήμερα, δηλαδή θα καταβάλλουν διόδια μόνο όσοι κατευθύνονται στο ρεύμα από Αθήνα προς Λαμία-Λάρισα-Θεσσαλονίκη.
Αυξήσεις από τις 2 Απριλίου ανακοίνωσε και η κοινοπραξία "Μορέας ΑΕ" που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Τα δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν στους σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σήμερα στο Σπαθοβούνι και τη Νεστάνη 2 ευρώ, ενώ τα ΙΧ και τα οχήματα μέχρι 2,20 μ. ύψος θα πληρώνουν 2,90 ευρώ. Τα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα θα πληρώνουν 7,20 ευρώ και τα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες θα πληρώνουν 10,10 ευρώ. Τα διόδια θα λειτουργούν όπως είναι σήμερα, θα καταβάλλεται δηλαδή αντίτιμο μόνο προς μια κατεύθυνση.
Η εταιρεία Μορέας ανακοίνωσε ότι θα λειτουργεί στους δύο αυτούς σταθμούς διοδίων και ο πομπoδέκτης ή e-pass της Αττικής Οδού.
Εξάλλου, αυξημένες τιμές διοδίων είχε ανακοινώσει νωρίτερα και η κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ" που κατασκευάζει το τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.
Μια λύση υπάρχει πλέον αφού κοντεύουν να φτάσουν το κόστος διέλευσης της μοτοσυκλέτας, όσο και του αυτοκινήτου (για το μοναδικό όχημα δηλαδή που δεν καταστρέφει τους δρόμους)
Αφαίρεση πινακίδας στις βόλτες μας κι όταν πλησιάζουμε στα διόδια, είτε την κάνουμε μαζί με άλλο αυτοκίνητο, ή σταματάμε και τους ρωτάμε πόσο έχει. Μόλις μας πουν την τιμή, τους απαντάμε... ΑΑΑ είστε ακριβοί, δεν θα πάρω, και την κάνουμε από το πλάι της μπάρας.
Πρέπει να παρανομήσουμε τελικά για να καταλάβουν πως η μοτοσυκλέτα πρέπει να πληρώνει λιγότερο από το μισό που πληρώνει ένα ΙΧ , για να μην πω πως δεν πρέπει να πληρώνει καθόλου!