Juls , start counting.....
1)μανέτα
2)τρόμπα
3)τιμόνι
4γκριπ
και να βάλεις με αστερίσκο το υποπλαίσιο.....
![]()
![]()
![]()
και μένει ένα Σ-Κ ακόμα....![]()
![]()
Juls , start counting.....
1)μανέτα
2)τρόμπα
3)τιμόνι
4γκριπ
και να βάλεις με αστερίσκο το υποπλαίσιο.....
![]()
![]()
![]()
και μένει ένα Σ-Κ ακόμα....![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Το παρέλαβα Πέμπτη πριν τον αγώνα, καλογυαλισμένο με την κούτα του
Άλλαξα την διπλή βαριά εξάτμιση με την δεύτερη μονή και πολύ ελαφρότερη, έβαλα τα στάνταρ ζιγλέρ και βελόνες κλπ στο carb, έφυγαν τα φλάς και ο πίσω λασπωτήρας μαζί με το προστατευτικό της αλυσίδας
Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο
- Την Παρασκευή το βράδυ αλλάχτηκαν το 13-40 και η αλυσίδα με τα χωμάτινα 14-50 και την αντίστοιχη αλυσίδα της κούτας.
- Προστέθηκαν προστατευτικά στον σκελετό επάνω από τα προστατευτικά αυτοκόλλητα της μαμάς.
- Σπαστές μανέτες ΖΕΤΑ και οι μαμά μπήκαν στο τσαντάκι για καβάτζα
- Κοντά καλτσάκια της μαμάς για το πιρούνι
- Μπαράκι στο τιμόνι (για τον τεχνικό έλεγχο)
- Αυτοκόλλητο κάλυμμα στην κάτω πλευρά του ρεζερβουάρ
- Τα κίτρινα φόντα και ο αριθμός συμμετοχής στον αγώνα
- Χούφτες UFO μαύρες ανοιχτές
Και παραγγέλθηκαν και κάτι ψιλά ακόμα από το WEB.
![]()
Την Κυριακή στον Αγώνα η μοτοσυκλέτα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη
Τελείως διαφορετικό από το παλιό 300αρι
Η μοτοσυκλέτα έχει καλές ροπές από πολύ χαμηλά πολύ καλή θέση οδήγησης και απίστευτες αναρτήσεις.
Δυστυχώς η συνήθεια μου να οδηγώ το παλιό 300αρι με «γεμάτες» στροφές (δεν πήγαινε χαμηλά) σε αγωνιστικούς ρυθμούς, το γεγονός ότι χαθήκαμε και περάσαμε από το πρώτο ΣΕΧ δύο φορές μαζί με μερικές χαζοτούμπες λόγο κούρασης περιόρισαν την αυτονομία μου στα 55 χιλιόμετρα περίπου!!!
Τα συμπεράσματα του αγώνα όσο αφορά την μοτοσυκλέτα είναι τα ακόλουθα
Πρέπει να κοιτάξω τις ρυθμίσεις του carb να δώ ένα γίνεται να μεγαλώσω την αυτονομία χωρίς να αλλάξω όμως την άψογη λειτουργία της μοτοσυκλέτας
Πρέπει άμεσα να βάλω ανεπίστροφη βαλβίδα στο σωληνάκι του ντεπόζιτου έτσι ώστε να μην χάνω βενζίνη όταν είναι ξάπλα το μηχανάκι
Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό
Το μάυρο ρεζερβουάρ μπορεί να είναι ωραίο στο μάτι αλλά δεν μπορείς να δεις πόσο βενζίνη έχει μέσα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα
![]()
:a07: :a32:
Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο
Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο !Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα
![]()
:a07: :a32:
:rotflmao:
Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από mpou
Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)
Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές
Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο !:rotflmao:
Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ![]()
![]()
spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS
leo na ton xtypiso kai na peraso oti foraei to dirt (pou einai pragmatika poly kala periferiaka)
:a07: :a07:
Ωραιος!Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές
Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.
Διπλή είναι, η άλλη με τον καταλύτη είναι μονή.....Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS
:a07: :a07:έλα τα χειροποίητα
![]()
![]()
![]()
![]()