Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: ρυθμιση καρμπυρατερ vulcan

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    14

    ρυθμιση καρμπυρατερ vulcan

    Γεια!!!! Είμαι καινούργιος στο forum και θέλω μια πληροφορία γιατι θα τρελαθώ
    Έχω ένα Kawasaki vulcan classic 400 από το 1998.Πρίν ένα μήνα του έβαλα καινούργιο καρμπυρατέρ "μαμά" αλλά κανέις δεν ξέρει να το ρυθμίσει.Είναι ένα kEIHIN CVK 32MM .
    Μπορεί κάποιος να μου δώσει οδηγίες για το πώς να το ρυθμίσω γιατί έχω χαρτζιλικώσει καμιά δεκαριά "μάστορες" από το Ηράκλειο και δουλεια δεν κάνουν
    beef

  2. #2
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αφού λές οτι τα καρμπιρατέρ είναι τα μαμά, βρές ένα μάνουαλ της μηχανής σου και δες τις ρυθμίσεις και τα νούμερα τον ζιγκλέρ. Απο'κεί και πέρα ή τα κάνεις μόνος σου, (δεν είναι δύσκολο) ή τα πάς σε ένα μάστορα μαζί με το manual.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    14
    Έχω ψάξει παντού και δεν μπορώ να βρω το service manual!!!!!!!!Βρίσκω μόνο για το 800
    beef

  4. #4
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Τα παλιά καρμπυρατέρ τα έχεις;; Έχεις πειράξει τις ρυθμίσεις τους;; Το μηχανάκι σου φοράει κάτι έξτρα ή είναι μαμά;;

    Τα καινούρια τα πήρες απο ίδιο μηχανάκι;; ήταν πειραγμένο (εξατμίσεις - φίλτρα ή μαμά);; Ή απλά πήρες τον ίδιο τύπο, απο άλλη μηχανή που το φορούσε;;

    Και τί κάνει και θεωρείς οτι είναι αρρύθμιστα;;

    (Σε πονοκεφάλιασα ή όχι ακόμα;; )
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    14
    Το καρμπυρατέρ το πήρα από την αντιπροσωπεία. Είναι το δικό του, δεν είναι aftermarket.
    Το μηχανάκι όταν είναι κρύο δεν ακούει το γκάζι(αργεί), κάτι που δεν έκανε παλιότερα. Όσο για το παλιό καρμπυρατέρ το άλλλαξα γιατί έσπασαν οι βάσεις του φλοτερ (άγνωστο πως).
    Για να καταλάβεις πώς λειτουργούσε το μηχανάκι , φαντάσου ότι δεν είχα ανοίξει πότέ τον αέρα!!
    όταν είναι ζεστό δουλεύει κανονικά. Κοίταξα τα μπουζί, και είναι σε καλή κατάσταση
    (δεν είναι μαυρισμένα)
    beef

  6. #6
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Με αυτά που μου λές μπορώ να σου πώ οτι μάλλον, το μηχανάκι σου παλαιότερα ήταν ρυθμισμένο πολύ πλούσιο. Άν το αφήσεις έτσι θα δείς διαφορά στην κατανάλωση.

    Τώρα αυτά που μπορείς να κάνεις είναι να κλείσεις λίγο (ισόποσα) τις βίδες αέρα των καρμπς (ή να ανοίξεις τις βίδες μείγματος, αναλόγως τί έχει). Έτσι θα ξεκινάει καλύτερα κρύο, και θα έχεις καλύτερη απόκριση στο γκάζι αλλά σε χαμηλές στροφές.

    Άν θέλεις και και σε υψηλότερες στροφές, μπορείς να ανεβάσεις λίγο τις βελόνες.

    Άν έχεις τα παλιά καρμπυρατέρ μπορείς να τσεκάρεις πόσες στροφές βιδωμένες είναι οι βίδες που αναφέρω πιο πάνω και να ρυθμίσεις κατευθείαν τα καινούρια. Το ίδιο με τις βελόνες.

    Υ.Γ. Δε μπορούσες να πάρεις μόνο φλοτέρ;;;
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    14
    Οι βάσεις του φλοτερ που είχαν σπάσει στο παλιό είναι ένα με το σώμα του καπμπυρατέρ οπότε έπρεπε να αλλάξω όλο το καρμπυρατέρ!
    Άσε φίλε έχω περάσει τα πάνδεινα με το μηχανάκι από τη μέρα που το τράκαρα!
    Ισχύει αυτό που μου είπαν στην αντι προσωπεία ότι μπορεί το παλιό καρμπυρατέ να μην ήθελε τον αέρα ενώ το καινούργιο να τον χρειάζεται?
    beef

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BEEF
    Ισχύει αυτό που μου είπαν στην αντι προσωπεία ότι μπορεί το παλιό καρμπυρατέ να μην ήθελε τον αέρα ενώ το καινούργιο να τον χρειάζεται?
    Τι ακούει κανείς στις αντιπροσωπείες ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    14
    Πάντως από τη αντιπροσωπεία επιμε΄νουν ότι το μηχανάκι όταν είναι κρύο πρέπει να πέρνει μπροστά με τον αέρα , παράτο ότι εγώ δεν τον είχα χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί δεν είχε ανάγκη.
    Μήπως μπορεί κάπιος να με βοηθήσει? Κάποιος που να ξέρει τις ρυθμίσεις στη συγκεκριμένη μηχανή?
    beef

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση καρμπυρατερ
    από giannis.m στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2012, 15:51
  2. Ρυθμιση καρμπυρατερ xjr1200 "98
    από parasadalos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2011, 10:14
  3. Αναζητηση τεχνικου για συγχρονισμο - ρυθμιση καρμπυρατερ σε suzuki rf400
    από fersteine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:11
  4. ρυθμιση καρμπυρατερ gsxr 750
    από MANOSR1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2010, 06:46
  5. Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18
    από Nikoskazer2000 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2007, 00:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF