Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Καταναλωση και τεχνικες συμβουλες R80gs

  1. #1

    Καταναλωση και τεχνικες συμβουλες R80gs

    Eπειδη ενδιαφερομαι να αγορασω BMW R80GS η R100GS (μοντελλο 1987-1996) μπορει κανενας να με διαφωτισει σχετικα με την καταναλωση του μοντελλου και γενικωτερα το κοστος συντηρησης καθως και τι πρεπει να προσεξει κανεις στην αγορα του (50000χλμ και πανω πωλουνται συνηθως)
    Ποια η συνιστωμενη τιμη αγορας του μοντελου???? :wacko:

  2. #2
    την ερωτηση την εβαλα και στο αμιγες φορουμ των BMW αλλα μου την εσβησαν
    ΤΕΣΠΑ απαντηστε οσοι ξερετε και μπορειτε απο δω μην μολυνουμε εμεις οι ασχετοι τους αμιγεις BMWδακηδες.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Καίει όσο το ανοίγεις!

    50Κ χλμ με R80, 1991ΜΥ, έβγαλε ένα ηλεκτρολογικό στην μίζα και τίποτα άλλο. Αλλαγές λαδιών κάθε 2.500χλμ από το κονσερβοκούτι της Aral , φίλτρο σε κάθε δεύτερη αλλαγή, βαλβολίνες στις 10-15Κ χλμ. Πολύ εύκολο να σου πάρει σκουπιδάκια στα καρμπυρατέρ, ίσως και λόγω ταξιδιών που δεν βάζεις βενζίνη από σταθερό βενζινάδικο.

    Τα χλμ ήταν όλα τουριστικά και μερικά από αυτά έγιναν με sahara σε χώμα. Δεν ξεχνάς το βάρος και τις αναπηδήσεις του πίσω άξονα, παρόλο το ζύγισμα που έχει λόγω boxer. Συν ότι γέρνει δεξιά σε κάθε άνοιγμα, αλλά σε αποζημιώνει σε τράβηγμα-ροπή και άνεση σέλας.

    Έχει ξεχωριστή κλειδαριά τιμονιού, την οποία πολύ εύκολα ξεχνάς και στραβώνεις τα κάγκελα. Η σίτα στο φανάρι είναι το καλύτερο σημείο για τα μυγάκια που δεν καθαρίζουν. Η ζελατίνα συντονίζει με τους ρυθμούς του boxer.

    Η εξάτμηση είναι "αθάνατη" αλλά έλεγξε τις βίδες που κρατούν τα προστατευτικά του τελικού. Δεν απομακρύνουν τα προστατευτικά και εάν τις ξεβιδώσεις χάνεις το εσωτερικό παξιμάδι! Ζήτω η σιδερόκολλα! Πρόσεξε και τα πλαϊνά χρωματιστά καπάκια πίσω από τον κινητήρα. Βγαίνουν με ένα απλό τράβηγμα.

    Πουλήθηκε το 2003 με τις πλαστικές βαλίτσες, 5.500?.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Καίει όσο το ανοίγεις!
    Πουλήθηκε το 2003 με τις πλαστικές βαλίτσες, 5.500?.
    Ευχαριστω για τις αναλυτικες πληροφοριες.
    Μηπως μπορεις να γινεις λιγο πιο ακριβης οσον αφορα την καταναλωση?
    Μια τιμη 3500 για μοντελλο 92 με 80000 χλμ και κινηση αποκλειστικα στην πολη ειναι καλη η κατεβανει κι αλλο? :wacko:

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Νομίζω ότι ήταν στα 5lt αλλά χωρίς λιώσιμο, μόνο λίγες ροπές. :smilea:

    Αποκλειστικά στην πόλη, σημαίνει βράσιμο. Ακόμη και στο βουνό, έπρεπε να κινείσαι πάνω από 20-30χλμ. Κάθε πότε άλλαζε λάδια;

    3.500? για ελληνικό μοντέλο δεν είναι πολλά. 2.500? τα έχουν στο mobile αλλά με 50.000χλμ. Η τιμή πέφτει αλλά είμαι σίγουρος ότι θα σου λέει για την τιμή από τις βαλίτσες.

    Δεν ξέρω εάν μπορείς να φέρεις ΚΑΤΙ τέτοιο, αλλά όπως το βλέπεις δώθηκε για 5.500? τότε.

    ΥΓ "Τρώει" το πίσω λάστιχο για πλάκα, ειδικά στο χώμα.

  6. #6
    Aσε πηγα και το ειδα.Χρεπι.
    Μ αρεσει που ολοι οταν πουλανε κατι γραφουν οτι ειναι σε αριστη κατασταση

Παρόμοια θέματα

  1. SOS!Ρουμπινέτο?Ποιός ξέρει?Τεχνικές συμβουλές..wanted!
    από Μπουου!! στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2011, 17:59
  2. Κατανάλωση και σερβις V-strom 1000
    από nikolakhs89 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2010, 17:55
  3. Τελικη ΤαΧυτητα Και Καταναλωση
    από giannisman στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 16:16
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2005, 14:36
  5. Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 21:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF