ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕ 90 ΕΥΡΩ ΚΑΝΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ.KAWASAKI Z750
ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕ 90 ΕΥΡΩ ΚΑΝΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ.KAWASAKI Z750
BETTER FIGHT FOR SOMETHING THAN LIVE FOR NOTHING.
Πολλα τα λεφτα Αρη......
90ευρω:hypnotize
![]()
Καλο ειναι και το γερμανοπολυγωνο.
Ασε που θα γλυτωσεις καθε ασχετο να παιζει (ααα!!!! για να το δω)
![]()
καπου στα 100 εουρο κανουν ενα ζευγαρι σκληροτερα ελατηρια με τα λαδια τους .....
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
![]()
![]()
![]()
Γιατί μπλέκουμε την προφόρτιση με την σκληρότητα των ελατηρίων ???
![]()
![]()
![]()
Οι τάπες προφόρτισης ΟΝΤΩΣ κάνουν δουλειά, αλλά μόνο αν την μεταβάλεις (την προφόρτιση) συχνά.
Όπως έχω ξαναπεί, η προφόρτιση (αποφόρτιση) ΔΕΝ σκληραίνει (μαλακώνει) το ελατήριο.
Απλά, φέρνεις την moto στο ύψος που επιθυμείς !!!
![]()
![]()
Στο Ζ750 ΔΕΝ μεταβάλλεται (πρακτικά) το δυναμικό sag του πηρουνιού με 1 ή 2 αναβάτες.
Αν σε ικανοποιεί στο σημείο που είναι τώρα, άστο ήσυχο !!
Αν θέλεις να το προφορτίσεις (και να διατηρήσεις την σκληρότητα του ελατηρίου σου) βάλε αποστάτες ανάμεσα σε τάπες και ελατήρια (το ακριβές μήκος τους θα το βρείς προσθέτοντας και αφαιρώντας ροδέλες).
Αν θέλεις τα το αποφορτίσεις, αλλάζεις ελατήρια (με μαλακότερα εννοείται).
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...