Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: φωτα σαν καντηλια - λυση

  1. #1
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168

    φωτα σαν καντηλια - λυση

    Αν τα φωτα στην καλη σας ειναι σαν καντηλια ειτε απο την μαμα ειτε λογω περασματος του χρονου (κακη ποιοτητα γειωσεων συνηθως), δωστε δυναμη προβολεα στουντιο στον μπροστινο φανο με το εξης που βρηκα και εβαλα κι εγω:

    http://www.naauto.biz:8080/naauto/ca...y96/product994

    αφου το τοποθετησετε (ευκολο), καλυτερα μην κοιταξετε με τα ματια σας απευθειας πανω στην λαμπα το βραδυ...

    P/s
    δεν χρειαζεται να το παρετε μεσω ιντερνετ, το εχουν σχεδον ολα τα ηλεκτρολογεια αυτοκινητων, ειναι 12βολτα.
    Αποστόλης

  2. #2
    Τι κάνει δηλαδή αυτό? Αν είναι τόσο δυνατό το φως, δεν θα στραβώνουμε επικίνδυνα τους απέναντι ερχόμενους?

  3. #3
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Ειναι μονο για μηχανες που λογω καποιας μονιμης δυσλειτουργιας εχουν χαμηλα φωτα.

    Το παλιο μου xj 900 '84 αναβες τα φωτα το βραδυ (μεσαια σκαλα) και ηταν σαν τις ψειρες ενος καινουργιου varadero... Δεν εφταιγε η λαμπα, την ειχα αλλαξει, εβαλα καινουργια μπαταρια, ενα σωρο αλλαγες καλωδιων, αλλα τιποτα. Ειχε φτωχα φωτα και το βραδυ η οδηγηση ηταν πολυ επικινδυνη.

    Στα συνεργεια μοτο δεν καταφεραν να μου το διορθωσουν. Ωσπου πηγα σε ενα ηλεκτρολογειο αυτοκινητων και μου ειπε οτι το προβλημα αυτο το εχουν πολλα παλια αυτοκινητα και μου εβαλε αυτο. Ητανε σιγουρος και ετσι τον αφησα. 25 ευρω κανει.

    Στην αρχη φοβηθηκαν μην τρωει πολυ ρευμα απο την μπαταρια, αλλα εδω και 2 μηνες ειναι μια χαρα η μηχανη, η μπαταρια φορτιζει κανονικα.

    Το relay αυτο ειναι σαν συσσωρευτης/ενισχυτης ρευματος και το "εκσφεντονιζει" με μεγαλη ισχυ/ενταση 30Α (!) δινοντας οσα μαξιμουμ watt μπορει να φαει η λαμπα. Κανονικα ειναι για 2 φωτα (αφου ειναι για αυτοκινητο), στην μηχανη φτανει μονο να χρησιμοποιηθει το πρωτο κυκλωμα (1 χ 30Α).

    Μετα την (σωστη) συνδεση τα φωτα πλεον στο xj ειναι οπως ενος καινουργιου. Οχι εκτυφλωτικα, απλα κανονικα και δυνατα.

    Επαναλαμβανω, ειναι μονο για οσους εχουν μονιμο προβλημα. Θα το βαλω συντομα και στο zzr 1100 που εχω γιατι κι εκει τα φωτα ειναι αδικαιολογητα χαμηλα για μηχανη ταξιδιου. Τα παπια της γειτονιας φωτιζουν περισσοτερο...
    Αποστόλης

  4. #4
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Το τι κανει το κυκλωμα αυτο το εξηγει ισως καλυτερα η wikipedia

    http://en.wikipedia.org/wiki/Relay
    Αποστόλης

  5. #5
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Το relay αυτο ειναι σαν συσσωρευτης/ενισχυτης ρευματος και το "εκσφεντονιζει" με μεγαλη ισχυ/ενταση 30Α (!) δινοντας οσα μαξιμουμ watt μπορει να φαει η λαμπα. Κανονικα ειναι για 2 φωτα (αφου ειναι για αυτοκινητο), στην μηχανη φτανει μονο να χρησιμοποιηθει το πρωτο κυκλωμα (1 χ 30Α).
    To relay δεν είναι αυτό το πράγμα...

    Είναι ένας ηλεκτρομηχανικός διακόπτης. Που ανοίγει - κλείνει ανάλογα με το άν περνάει ρεύμα από κάποιους ακροδέκτες του.

    Τί ακριβώς σου έκανε στο μηχανάκι;;; Πώς το σύνδεσε ξέρεις;;

    Άν θες καλύτερο φως δοκίμασε να βάλεις ή hid xenon ή μπορείς να δοκιμάσεις AYTEΣ τις λάμπες. Τις έχω βάλει και όντως φωτίζουν καλύτερα και δε θέλουν κάποια μετατροπή. Αθήνα μπορείς να τις βρεις ΕΔΩ.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Το τι κανει το κυκλωμα αυτο το εξηγει ισως καλυτερα η wikipedia

    http://en.wikipedia.org/wiki/Relay

    Φίλε μου ο ρελές δεν είναι τίποτε άλλο από έναν διακόπτη η λειτουργία του οποίου ελέγχεται από ένα ηλεκτρομαγνήτη...Ως εκ τούτου ένας "ρελές" δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ανοιγοκλείνει ένα κύκλωμα...
    Προφανώς ο ηλεκτρολόγος σου τοποθέτησε έναν ενισχυτή ρεύματος για να μπορέσει να ανεβάσει τα αμπέρ και έτσι οι λάμπες να δεχτούν πλήρη ισχύ....Και απλά ο ρελές μπήκε μετά από αυτόν (ενσωματωμένος στο ίδιο κουτί είναι) για να μην κάψει το επιπλέον ρεύμα τον διακόπτη των φώτων...

    Όντως τον τοποθετούν σε πολλά αυτοκίνητα 20ετίας (και βάλε...) για να μπορέσουν να δεχτούν αλογόνα των 55-60watt μιας και η μαμίσια εγκατάσταση ήταν σχεδιασμένη για τις αρχαίες με τα σημερινά δεδομένα λάμπες πυρακτώσεως των 35watt....Και κάνει δουλειά...

    Αλλά στα αυτοκίνητα έχεις το περιθώριο να φορέσεις μεγαλύτερη μπαταρία και το δυναμό τους μπορεί να παράγει πολύ μεγαλύτερη ισχύ για την επαναφόρτισή της μιας και έχει σχεδιαστεί να αντέχει ταυτόχρονα πολλά ηλεκτρικά κυκλώματα που τραβάνε πολύ ρεύμα (θερμαινόμενα τζάμια, καθαριστήρες, ανεμιστήρες καλοριφέρ, αναπτήρες, αξεσουάρ κλπ...). Με καμμιά 50αριά watt επιπλέον δεν θα πάρει χαμπάρι ειδικά αν λάβουμε υπ' όψιν ότι πολύ σπάνια (αν όχι ποτέ) δεν θα λειτουργούν όλα ταυτόχρονα...

    Πάντως τα 30Α τα κρίνω υπερβολικά μιας και σε 12v κύκλωμα αντιστοιχουν σε ισχύ 360watt !!! Φαντάζομαι ότι αυτό είναι απλά το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να περάσει από μέσα του χωρίς να καεί και στην πράξη δουλεύει με κλάσμα αυτού...
    Όπως και ν'άχει, αν το δυναμό σου δεν έχει περίσσεια ισχύος για να φορτίσει περισσότερο την μπαταρία (που δεν πιστεύω να έχει πολύ...) αργά ή γρήγορα θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα...Τουλάχιστον αν σε παίρνει χωροταξικά βάλε μεγαλύτερη μπαταρία...

  7. #7
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Ρε παιδια τι ρελεδες και λακιαμιες συζητατε??

    Αυτο το κατασκευασμα ειναι ενισχυτης φωτων και το φοραγα εγω καποτε στο lancia beta που ειχα πιτσιρικας του '77!! Βαζεις αυτον τον ενισχυτη και βαζεις αντι για 55-65 watt λαμπες,100αρες watt και φωτιζουν καλυτετα αλλα σε καμμια περιπτωση σεν πλησιζουν τον φωτισμο που δινουν τα συγχρονα ballast με λαμπες xenon.

    Oποτε οποιος θελει ετσι το ζηταει,ενιχυτης φωτων λεγεται,σε οποιοδηποτε ηλεκτρολογο μηχανων η αυτοκινητων.
    Keep spamming!!!:a13:

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Ρε παιδια τι ρελεδες και λακιαμιες συζητατε??

    Αυτο το κατασκευασμα ειναι ενισχυτης φωτων και το φοραγα εγω καποτε στο lancia beta που ειχα πιτσιρικας του '77!! Βαζεις αυτον τον ενισχυτη και βαζεις αντι για 55-65 watt λαμπες,100αρες watt και φωτιζουν καλυτετα αλλα σε καμμια περιπτωση σεν πλησιζουν τον φωτισμο που δινουν τα συγχρονα ballast με λαμπες xenon.

    Oποτε οποιος θελει ετσι το ζηταει,ενιχυτης φωτων λεγεται,σε οποιοδηποτε ηλεκτρολογο μηχανων η αυτοκινητων.

    Αυτό στη φωτο είναι ρελέ.Δηλαδή διακόπτης.

  9. #9
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Στέφανε αυτό το εξάρτημα στην φωτογραφία μου έχει χώσει πίσω από το φανάρι μέσα στον κώνο που κάνει το fairing (φαντάσου, ούτε καν αερίζεται στην περίπτωση που ζεσταίνεται.. χμμ...).

    Πάντως το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Μπορώ και ταξιδεύω άνετα τη νύχτα, ενώ πρώτα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω βήμα. Όπως φωτίζει ένα παπί του '95, έτσι έφεγγε πριν τον ενισχυτή ή όπως αλλιώς λέγεται.

    Συνδεσμολογικά έχει 6 ποδαράκι, 3 πάνω και 3 κάτω. Τα 3 κάτω επικοινωνούν με τα καλώδια που πάνε στα 3 ποδαράκια της λάμπας αν και το μεσαίο οδηγείται ταυτόχρονα και σε ένα χοντρό κόκκινο καλώδιο. Στα 3 πάνω, το μεσαίο με την ένδειξη "Β" είναι η γείωση με μια ασφάλεια να προηγείται στο καλώδιο, το δεξιό "S1" παίρνει μόνιμο ρεύμα + και το S2 παίρνει ρεύμα + όταν ανοίξει ο διακόπτης των φώτων στην μεσαία ή μεγάλη σκάλα ή από το button του σινιάλου.

    Μέσα στην συσκευασία είχε σχεδιάγραμμα, δεν το έχω κρατημένο. Κάντε google για NLR-132 αλλά προσοχή γιατί μου βγήκαν κι εμένα κάτι sites μυστήρια με alerts, μάλλον πονηρά.
    Αποστόλης

  10. #10
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    To κοίταξα λίγο παραπάνω το θέμα.

    ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ.

    Αυτό που κάνουν ουσιαστικά (με μια πρώτη ματιά που έριξα) είναι να παρακάμπτουν την όλη πλεξούδα και να δίνουν ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, παρακάμπτοντας με αυτόν τον τρόπο την αντίσταση της διαδρομής των original καλωδίων και πιθανών έξτρα αντιστάσεων στις ενώσεις.

    EDIT: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα απλό ρελέ. Τα κλασικά του αυτοκινήτου, τα βρίσκεις με 2-3?.
    http://www.maplin.co.uk/images/Full/n00_01aw.jpg
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Δεν αμφιβάλλω για το αποτέλεσμα, αλλά για να ξέρουμε τι λέμε, αυτό είναι ρελέ.
    Χρειάζεται να το αλλάξουμε στην περίπτωση που βάλουμε μεγαλύτερη λάμπα που δεν την σηκώνει το παλιό, στην περίπτωση που δεν υπάρχει απο το εργοστάσιο, και δεν ξέρω τι άλλο.
    Το συγκεκριμένο είναι 2χ30Α ικανό να ανάψει μια σειρά προβόλια απο αυτά που βάζουν οι Αμερικάνοι στην οροφή των τζιπ.Αλλά δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις σαν λύση.

  12. #12
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Σε κάποιο άλλο thread αναφέρω ότι στην συγκεκριμενη μηχανή έχω ένα πρόβλημα με την τελική που έχει μειωθεί από τα 200+ στα 170, και κάνω λόγο μήπως η αιτία είναι μια καταλυτική αθόρυβη εξάτμιση που έχω βάλει.

    Τώρα μου γεννιούνται υποψίες μήπως το όλο κολπάκι τρώει ρεύμα και από τον πολλαπλασιαστή, μια και τα φώτα τα έχω ανοιχτά συνέχεια, και κόβει δύναμη από τον κινητήρα.

    Πόσο μάλλον αν το περάσω και στο zzr, δεν θα ήθελα εκεί να γίνει καμιά ζημιά ή να μειωθεί η ισχύς του κινητήρα.

    υ/γ
    Οταν ανοίγω τον διακόπτη των φώτων ακούγεται ένα "τακ-τακ", που σημαίνει από τα λίγα που ξέρω ότι όντως είναι ρελέ, ξέχασα να το αναφέρω.
    Αποστόλης

  13. #13
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Σε κάποιο άλλο thread αναφέρω ότι στην συγκεκριμενη μηχανή έχω ένα πρόβλημα με την τελική που έχει μειωθεί από τα 200+ στα 170, και κάνω λόγο μήπως η αιτία είναι μια καταλυτική αθόρυβη εξάτμιση που έχω βάλει.

    Τώρα μου γεννιούνται υποψίες μήπως το όλο κολπάκι τρώει ρεύμα και από τον πολλαπλασιαστή, μια και τα φώτα τα έχω ανοιχτά συνέχεια, και κόβει δύναμη από τον κινητήρα.

    Πόσο μάλλον αν το περάσω και στο zzr, δεν θα ήθελα εκεί να γίνει καμιά ζημιά ή να μειωθεί η ισχύς του κινητήρα.

    υ/γ
    Οταν ανοίγω τον διακόπτη των φώτων ακούγεται ένα "τακ-τακ", που σημαίνει από τα λίγα που ξέρω ότι όντως είναι ρελέ, ξέχασα να το αναφέρω.

    σβησε τα φωτα και κανε μια δοκιμη τελικης

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Σε κάποιο άλλο thread αναφέρω ότι στην συγκεκριμενη μηχανή έχω ένα πρόβλημα με την τελική που έχει μειωθεί από τα 200+ στα 170, και κάνω λόγο μήπως η αιτία είναι μια καταλυτική αθόρυβη εξάτμιση που έχω βάλει.

    Τώρα μου γεννιούνται υποψίες μήπως το όλο κολπάκι τρώει ρεύμα και από τον πολλαπλασιαστή, μια και τα φώτα τα έχω ανοιχτά συνέχεια, και κόβει δύναμη από τον κινητήρα.

    Πόσο μάλλον αν το περάσω και στο zzr, δεν θα ήθελα εκεί να γίνει καμιά ζημιά ή να μειωθεί η ισχύς του κινητήρα.

    υ/γ
    Οταν ανοίγω τον διακόπτη των φώτων ακούγεται ένα "τακ-τακ", που σημαίνει από τα λίγα που ξέρω ότι όντως είναι ρελέ, ξέχασα να το αναφέρω.
    Το εξάρτημα δεν τρώει ρεύμα οπότε μην ανυσηχείς γι αυτό.Αν βέβαια σου έχει βάλει μεγάλη λάμπα τότε έχεις μια διαφορά στην κατανάλωση.Νομίζω όμως οτι η ανάφλεξη θα παίρνει ρεύμα απο δική της φάση οπότε δεν νομίζω να παίζει ρόλο.

  15. #15
    Εγώ έχω βάλει τις Phillips Motovision στο VFR και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
    Είχαμε και σχετική συζήτηση στην ενότητα του VFR:
    http://www.moto.gr/forums/showthread...03#post1116003
    Ορίστε και το link της Phillips: http://www.lighting.philips.com/in_e...ghting&lang=en
    Είναι δύσκολο πάντως να τις βρείτε, επομένως υπάρχει η λύση του ebay και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που προτείνει η Phillips: http://www.motorcycle-uk.com/cgi-bin...html%23a15#a15

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2004, 15:12
  2. μαλακίες - λάθος εκτιμήσεις - απλούστατη λύση
    από cityfly στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 10:48
  3. Τα φώτα σας.. (χωμάτινα λάστιχα)
    από wizard στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:04
  4. Βρες σαν τα χιονια...
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 17:38
  5. Μην κάνετε σαν μαλάκες ρε....
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2003, 12:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF