Σελίδα 48 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3843444546474849505152535898148 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 706 έως 720 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #706

    Re: Αγορά νέας αγαπημένης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά γεία σας θα ήθελα να με βοηθήσετε σκέφτομαι να αγοράσω καινούρια μηχανή οι επιλογές μου είναι 2 επιλογή 1η HONDA CBF 600 ABS επιλογή 2η SUZUKI 650S ABS εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, να εμπιστευτώ την suzuki? είναι πολύ καλά τα λεφτά που την πουλάνε αλλα πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο μηχανάκι και να το χαίρομαι.. άμα είναι να μου βγάζει προβλήματα να πληρώσω αλλα 2000 και να πάω στην honda εσείς τι λέτε να κάνω που την έχετε κι όλας? ευχαριστώ...
    τωρα ρε συ τι περιμενεις να σου πουν εδω?


  2. #707
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Κοντεύω 20,000 αλλά δεν είναι από τον κινητήρα ο θόρυβος. ΟΚ το μοτέρ έχει πολλούς θορύβους λόγω αερόψυξης και γενικά παλιάς τεχνολογίας και μεγάλων ανοχών, ειδικά οταν είναι κρύο, αλλά αυτό που ακούγεται στο δικό μου είναι συντονισμός των πλαστικών του fairing. Τεντωτήρας "φαγωμένος" τόσο νωρίς, δεν παίζει. Εξάλλου πριν λίγο καιρό έκανα το σέρβις των 18000, θα το άκουγε και ο μηχανικός μου. Μήπως λέω, ο μάστορας σου βρήκε τρόπο να βγάλει κανένα ταληράκι παραπάνω; Εκτός και αν έχεις πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, τι να πω. [/QUOTE

    Tελικά δεν ήταν τεντοτήρας καδένας...Είχε ραήσει το προστατευτικό κάγκελο της μηχανής και ακουγόταν αυτός ο θόρυβος!!!Αυτά δεν γίνονται!

  3. #708
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά γεία σας θα ήθελα να με βοηθήσετε σκέφτομαι να αγοράσω καινούρια μηχανή οι επιλογές μου είναι 2 επιλογή 1η HONDA CBF 600 ABS επιλογή 2η SUZUKI 650S ABS εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, να εμπιστευτώ την suzuki? είναι πολύ καλά τα λεφτά που την πουλάνε αλλα πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο μηχανάκι και να το χαίρομαι.. άμα είναι να μου βγάζει προβλήματα να πληρώσω αλλα 2000 και να πάω στην honda εσείς τι λέτε να κάνω που την έχετε κι όλας? ευχαριστώ...
    5 μήνες 6000 χλμ και κανένα απολύτως πρόβλημα!!!

    Ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα άψογα και ξεκούραστα.

    Οι υπόλοιποι που την έχουν περισσότερο καιρό πιθανόν να έχουν ανακαλύψει κάτι που εγώ να μην το έχω πάρει ακόμη χαμπάρι

    Να την πάρεις και να την χαρείς

  4. #709
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113

    Re: Αγορά νέας αγαπημένης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά γεία σας θα ήθελα να με βοηθήσετε σκέφτομαι να αγοράσω καινούρια μηχανή οι επιλογές μου είναι 2 επιλογή 1η HONDA CBF 600 ABS επιλογή 2η SUZUKI 650S ABS εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, να εμπιστευτώ την suzuki? είναι πολύ καλά τα λεφτά που την πουλάνε αλλα πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο μηχανάκι και να το χαίρομαι.. άμα είναι να μου βγάζει προβλήματα να πληρώσω αλλα 2000 και να πάω στην honda εσείς τι λέτε να κάνω που την έχετε κι όλας? ευχαριστώ...
    Eχω το μοντέλο του '04 με πάνω από 40,000χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα...:wacko:

  5. #710
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ουτε το δικο μου ουτε του αδερφου μου εχει παρουσιασει προβλημα.Εγω με 4500 και ο brother με 7000 χλμ.Εχουμε το υδροψυκτο 2007 μοντελο.
    Παντως και τα 2000 χιλιαρικα διαφορας δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα, και τουλαχιστον στα δικα μου ματια δεν μπορω να τα δικαιολογησω.Και στα βασικα που βλεπω υπερτερει το συζυκι,
    οπως κινητηρας,τιμη. Και το ερωτημα μου, που υπερτερει το CBF για να δικαιολογησει τα 2000 χιλιαρικα;

  6. #711
    απλά πράματα Το avatar του/της S.R.team
    Εγγραφή
    01/04/2008
    Μηνύματα
    32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgoskoz
    Φίλε S.R.team
    Κάτω από τα όργανα η τρύπα που υπάρχει ρυθμίζει τα φώτα αριστερα - δεξιά. Για πάνω - κάτω πρέπει να ξεβιδώσεις τα όργανα και υπάρχει και εκεί μια υποδοχή που μπαίνει εκεί το ίδιο άλεν.Πως ξεβιδώνεις τα όργανα είναι απλό.Ανέτρεξε λίγο πιο πίσω και θα δεις τις συμβουλές που μου έδωσαν όταν ρώτησα πως αλλάζει η ζελατίνα.
    Το manual θα στο στειλουν ταχυδρομικός.
    Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.
    το λοιπόν: τα φώτα ρυθμίζονται από μία βίδα που φαίνεται όπως κοιτάς προς τα όργανα ας πούμε, στα αριστερά, κοιτάς κάτω και μέσα προς τα καλάμια και βλέπεις μια βίδα που δεν υπάρχει στη δεξιά αντίστοιχη μεριά. ρυθμίζεται με αλενάκι
    όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο δρόμο

  7. #712
    απλά πράματα Το avatar του/της S.R.team
    Εγγραφή
    01/04/2008
    Μηνύματα
    32

    Re: Αγορά νέας αγαπημένης...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά γεία σας θα ήθελα να με βοηθήσετε σκέφτομαι να αγοράσω καινούρια μηχανή οι επιλογές μου είναι 2 επιλογή 1η HONDA CBF 600 ABS επιλογή 2η SUZUKI 650S ABS εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, να εμπιστευτώ την suzuki? είναι πολύ καλά τα λεφτά που την πουλάνε αλλα πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να είναι αξιόπιστο μηχανάκι και να το χαίρομαι.. άμα είναι να μου βγάζει προβλήματα να πληρώσω αλλα 2000 και να πάω στην honda εσείς τι λέτε να κάνω που την έχετε κι όλας? ευχαριστώ...
    Φίλε/η WILDCAT_mmm
    Πρώτα πρώτα θα σου πρότεινα να κάνεις βόλτα και τα δύο μηχανάκια, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και να δεις ποιο από τα δύο σου πάει πιο πολύ: από οδηγική συμπεριφορά, ποιο ταιριάζει με τον τρόπο που οδηγείς, από τον τρόπο που κάθεσαι, από φρένα, από αέρα, από στιλ κλπ
    Το Bandit θεωρείται ότι είναι από τα μηχανάκια που "δε σπάει δε χαλάει", τουλάχιστον αν υπολογίσεις ότι βγαίνει πάρα πολλά χρόνια -αεροελαιόψυκτο μεν και με καρμπιρατερ, ίδια φιλοσοφία και προοπτική δε. Προσωπικά δεν έχω ακούσει προβλήματα, όπως βεβαιώνουν και οι υπόλοιποι της παρέας εδώ. Ωστόσο και το CBF είναι αξιόπιστο μηχανάκι και δεν παύει να είναι HONDA.
    Όμως οι διαφορές τους δεν είναι μόνο στην τιμή. Θεωρώ ότι το Bandit είναι αυτό που λέμε best value for money. Χάνει πωσδήποτε στη μεταπώληση.
    Όμως πρέπει -επαναλαμβάνομαι αλλά είναι σημαντικό - να κάνεις test drive, για να έχεις γνώμη. Ένα μηχανάκι δεν το παίρνεις με τη λογική σου αλλά με το γούστο σου. (Αλλιώς όλος ο κόσμος θα έπαιρνε το ίδιο μηχανάκι). Καλή απόφαση!
    όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο δρόμο

  8. #713

    Talking

    Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τις απαντήσεις σας το suzuki τελικά θα πάρω είναι πιό όμορφο πιο τρελόγκαζο και πάνω απ'όλα πιο φθηνό! μόλις το παραλάβω θα σας ανεβάσω και φωτογραφίες σε ασημί θα το πάρω με ABS φυσικά...

  9. #714

    περίεργος θόρυβος

    θέλω να ρωτήσω όσους είναι κάτοχοι gsf600s 2000-2005 το εξής:
    γύρω στις 2500-3500χλ στροφές ,ειδικά με δεύτερο άτομο , ακούγετε ένας περίεργος θόρυβος, κάτι σαν γάβγισμα, από το μοτέρ (νομίζω) ο οποίος γίνετε ποιο έντονος όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο σασμάν (πχ 5-6).Από τις 3500χλ/ στ και πάνω ο θόρυβος σταματά.
    Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι είναι?

  10. #715
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: περίεργος θόρυβος

    Αρχικά δημιουργήθηκε από salivaras
    θέλω να ρωτήσω όσους είναι κάτοχοι gsf600s 2000-2005 το εξής:
    γύρω στις 2500-3500χλ στροφές ,ειδικά με δεύτερο άτομο , ακούγετε ένας περίεργος θόρυβος, κάτι σαν γάβγισμα, από το μοτέρ (νομίζω) ο οποίος γίνετε ποιο έντονος όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο σασμάν (πχ 5-6).Από τις 3500χλ/ στ και πάνω ο θόρυβος σταματά.
    Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι είναι?

    Μήπως είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα; Το έχει δει ηλεκτρολόγος;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #716

    Re: Re: περίεργος θόρυβος

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μήπως είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα; Το έχει δει ηλεκτρολόγος;;
    Μήπως πρέπει να το δεί και γυναικολόγος?

    Τελικά ήθελε λασκάρισμα η αλυσίδα

  12. #717
    Ε, ρε τι γλέντια χάνω που ξέχασα να μπω μερικές μέρες... ΛΟΛ.

    Λοιπόν παιδιά αν δεν έπαιζε θέμα χρημάτων, το νέο CBF600 με το πλαίσιο και το μοτεράκι του Hornet θα με διαόλιζε πολύ άσχημα... Εϊναι και αδυνατισμένα τα πλαστικά... Από κιλά, θέση, φρένα και αναρτήσεις κλπ, μάλλον θα είναι πάνω κάτω τα ίδια (αν και στην έκθεση το CBF μου φάνηκε οριακά πιό άνετο). Ξαναλέω, αν ΔΕΝ παίζει θέμα χρημάτων... (Γιατί και το Hornet/ABS και το CBF600ABS μάλλον τιμολογούνται "τσιμπητά" και πέφτουν πολύ κοντά στο GSXR600K7 που μπορεί να μην έχει την ίδια χρηστικότητα, αλλά είναι άλλη κ@uλ@ εργαλείο...)


    Η δικιά μου αλυσίδα θέλει σφίξιμο και δεν έχω πάρει κλειδιά, ο άχρηστος, ΛΟΛ. Ίσως αύριο...

  13. #718
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Ε, ρε τι γλέντια χάνω που ξέχασα να μπω μερικές μέρες... ΛΟΛ.

    Λοιπόν παιδιά αν δεν έπαιζε θέμα χρημάτων, το νέο CBF600 με το πλαίσιο και το μοτεράκι του Hornet θα με διαόλιζε πολύ άσχημα... Εϊναι και αδυνατισμένα τα πλαστικά... Από κιλά, θέση, φρένα και αναρτήσεις κλπ, μάλλον θα είναι πάνω κάτω τα ίδια (αν και στην έκθεση το CBF μου φάνηκε οριακά πιό άνετο). Ξαναλέω, αν ΔΕΝ παίζει θέμα χρημάτων... (Γιατί και το Hornet/ABS και το CBF600ABS μάλλον τιμολογούνται "τσιμπητά" και πέφτουν πολύ κοντά στο GSXR600K7 που μπορεί να μην έχει την ίδια χρηστικότητα, αλλά είναι άλλη κ@uλ@ εργαλείο...)


    Η δικιά μου αλυσίδα θέλει σφίξιμο και δεν έχω πάρει κλειδιά, ο άχρηστος, ΛΟΛ. Ίσως αύριο...
    Δεν μπορω να καταλαβω τι σας αρεσει και ολο αναφερετε "με το μοτερακι του Hornet" λες και ειναι κατι εξωπραγματικο! Εχει ιδια σχεδιαση με του Hornet αλλα σε αποδοση ειναι πολυ υποδεεστερο, ακομη και απο του Bandit που ειναι το καλυτερο μοτερ στην κατηγορια του.(μεταξυ CBF600 , Fazer 600- 07 oxi S2,) και ειναι το ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ολων.

  14. #719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    "με το μοτερακι του Hornet" λες και ειναι κατι εξωπραγματικο!
    Πρώτον κούλαρε, συζητάμε για μοτοσικλέτες, όχι φανατισμοί. Δεύτερον, το θέμα χρημάτων το τόνισα επανειλλημένα. Τρίτον το μοτέρ του Hornet ΕΙΝΑΙ κάτι το εξωπραγματικό, είναι το "τέλειο" μοτέρ του CBR600RR με άλλες κεφαλές και ψεκασμό. Το υδρόψυκτο μοτέρ του Bandit είναι μιά "αναγκαστική" ανανέωση λόγω Euro3 προδιαγραφών ρύπων, σχεδιασμένο εξ' αρχής με στόχο την οικονομία. Δε σημαίνει ότι είναι κακό το Suzuki, ίσα ίσα όπως λες είναι δυνατό και χωρίς αμφοβολία αξιόπιστο. Αλλά με χαλάει που δεν έβαλαν ας πούμε το μοτέρ του GSR που προέρχεται από το GSXR, λίγο πιο αδυνατισμένο. Και με χαλάει που εν έτει 2008, βγάζουν street μοτοσικλέτα με ατσάλινο double cradle πλαίσιο. Αφού το GSR το πουλάνε μόλις 600? παραπάνω ενώ φοράει πολύ ακριβότερα περιφερειακά, η ίδια οικονομία θα μπορούσε να υπάρχει από τα χαμηλότερης δυναμικότητας φρένα/αναρτήσεις/κινητήρα και να βγουν τα μηχανικά μέρη του GSR με μισό fairing ίδιο με του Bandit (αντί για το έκτρωμα με πολύ πλαστικό που έβγαλαν)... Και το "νέο" Bandit θα μπορούσε να προσφέρει ότι και σήμερα, αλλά με 30 κιλά λιγότερα και καλύτερη βάση. Μετά βέβαια θα υπήρχε ένα θεματάκι με το μεγάλο μοτέρ... Αλλά σιγά μην δεν έβρισκαν λύση! Η Honda ας πούμε, πήρε το μοτέρ του CBR1000RR, έβαλε άλλες κεφαλές και ψεκασμό και να το CBF1000 στο ίδιο (σχεδόν) πλαίσιο με το (παλιό πλέον) 600... Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο. (το απέδειξε και η BMW με το νέο F800/F650). Το μοτέρ του GSXR1000 είναι κορυφαίο, ελαφρύ και μικροκαμωμένο, πόσο δύσκολο θα ήταν να το κάνουν 100 άλογα και να "σκοτώνει" από ροπή; Στην τελική, αυτό δεν είχαν κάνει παλιότερα με το μοτέρ του GSXR1100 όταν έφτιαξαν το πρώτο Bandit; Έχω κάθε δίκιο να γκρινιάζω φίλε ληστή. Γιατί η ίδια η Suzuki μου δείχνει ότι ΜΠΟΡΕΙ να φτιάξει κάτι πολύ καλύτερο και το ίδιο φτηνό αλλά ΔΕ ΘΕΛΕΙ.

    Και φυσικά έχω κάθε λόγο να θαυμάζω την εξυπνάδα των μηχανικών της Honda που κάνουν οικονομία κλίμακας χρησιμοποιώντας όσο γίνεται περισσότερα κοινά ανταλλακτικά και μεταφέρουν και... γκλαμουριά αν θέλεις στο κάτω κομμάτι της γκάμας. Κάνοντας σήμερα αυτό που έκανε η Suzuki πριν τόσα χρόνια χτίζοντας το μύθο του Bandit κάποτε, αλλά που ξέχασε να ξανακάνει από τότε.

    Χωρίς τίποτα από τα παραπάνω να σημαίνει ότι το Bandit είναι κακή μοτοσικλέτα. Είναι καλή και ανταγωνιστική αλλά το selling point είναι, όπως λες, το φτηνότερο. Όχι ας πούμε, το ομορφότερο. Όχι το πιο προηγμένο. Όχι το πιο στριφτερό, το πιο άνετο, το πιο γρήγορο, το πιο ταξιδιάρικο (άσχετα αν τα κάνει όλα το ίδιο καλά με τους άλλους). Ο κόσμος το προσέχει για την τιμή του. Με χαλάει που όλο το "είναι" της μοτοσικλέτας μου, περιστρέφεται γύρω από την τιμή της.

  15. #720
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Πρώτον κούλαρε, συζητάμε για μοτοσικλέτες, όχι φανατισμοί. Δεύτερον, το θέμα χρημάτων το τόνισα επανειλλημένα. Τρίτον το μοτέρ του Hornet ΕΙΝΑΙ κάτι το εξωπραγματικό, είναι το "τέλειο" μοτέρ του CBR600RR με άλλες κεφαλές και ψεκασμό. Το υδρόψυκτο μοτέρ του Bandit είναι μιά "αναγκαστική" ανανέωση λόγω Euro3 προδιαγραφών ρύπων, σχεδιασμένο εξ' αρχής με στόχο την οικονομία.


    Όχι το πιο προηγμένο. Όχι το πιο στριφτερό, το πιο άνετο, το πιο γρήγορο, το πιο ταξιδιάρικο (άσχετα αν τα κάνει όλα το ίδιο καλά με τους άλλους). Ο κόσμος το προσέχει για την τιμή του. Με χαλάει που όλο το "είναι" της μοτοσικλέτας μου, περιστρέφεται γύρω από την τιμή της.
    Μαλλον παρεξηγησες αυτα που ειπα.Και κουλ ειμαι και ουτε φανατισμενος ειμαι, και θα το καταλαβαινες αν μιλουσαμε προσωπικα, ο γραπτος λογος ειναι δυσκολος.

    Τωρα σε αυτα που εγραψες ξεχωρισα καποια, και θα ηθελα να μου πεις που υπερτερει το μοτερ του CBF σε σχεση με του Bandit οχι στην θεωρια αλλα στην πραξη, γιατι ψαχνω να βρω τα υπερ και δεν τα βρισκω. Το "αναγκαστικη" ανανεωση γιατι το κανει αυτοματος υποδεεστερο του Hornet;

    Και αυτο που γραφεις στην τελευταια παραγραφο για μενα τα λεει ολα "άσχετα αν τα κάνει όλα το ίδιο καλά με τους άλλους" .Δηλαδη τι αλλο θελεις απο την μηχανη σου;να την πληρωσεις πιο ακριβα απλα για να λες οτι εχεις ονομα;


    Μην με παρεξηγησεις, συζητηση κανουμε.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF