Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: ΧΤ 600 2003 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΑΔΙΟΥ

  1. #1

    ΧΤ 600 2003 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΑΔΙΟΥ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

    ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΤ 600 2003 ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
    ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΜΕΝΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΝΟ (ΜΠΛΕ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.
    ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΨΙΜΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ).
    ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ- ΚΑΙ Η ΜΥΡΩΔΙΑ
    ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΕΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ. Ο ΚΑΠΝΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ
    ΛΕΠΤΟ ΜΟΛΙΣ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ.
    ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.
    ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΨΑΧΝΩ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑΝΤΩΝΗΣ

  2. #2
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Mαλλον καιει λαδακι.Ασπρος καπνος μεχρι να ζεσταθει ειναι φυσιολογικο για ΧΤ.Αν βγαζει ασπρο καπνο και στην πορεια τοτε καιει λαδι.Αν καιει ισως να μην υπαρχει μηχανολογικο προβλημα.Καποια ημισυνθετικα λαδια περνανε απο τα ελατηρια.Επειδη γραφεις οτι με την αλλαγη σταματησε ο καπνος ισως να συμβαινει αυτο.
    Τα λαδια που εβαλες ειναι ιδια μαρκα με αυτα που ειχες πριν?
    Απλες υποθεσεις κανω.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  3. #3
    Πόσα έχεις κάνει;.Τι λάδια έβαλες τελευταία φορά ; Μήπως έχεις δει λάδια στο φιλτροκούτι;Πίσω η εξάτμιση όταν την σκουπίσεις στην εξαγωγή των καυσαερίων έχει κάπνα με λάδι ;

  4. #4
    Μπλε καπνός σημαίνει λάδι που περνάει στον θάλαμο καύσης και καίγεται ενώ δεν θα έπρεπε.
    Θα πρέπει να ανοιχτεί για να δεις από που και πως μπαίνει το λάδι. Μέχρι να το ανοίξεις, το οποίο δεν θεωρώ και απολύτως αναγκαίο, μπορείς να μην χρησιμοποιείς συνθετικά λάδια τα οποία καίγονται και ευκολότερα.
    Αν έχει πολλά χιλιόμετρα και κάποιον απρόσεκτο πρώην ιδιοκτήτη που ξεκινούσε πάντα χωρίς ζέσταμα τότε με ένα σετ ελατήρια και λίγο τριψιματάκι τον κύλινδρο μπορεί να την βγάλεις καθαρή για πάρα πολλά χλμ ακόμη.

  5. #5
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Πρώτα από όλα θα ελέγξεις το ύψος στάθμης λαδιού, μήπως κατα λάθος έχεις βάλει πολύ περισσότερο λάδι απ'οτι πρέπει.
    Πρέπει να σιγουρευτείς καλά, γιατί πολλοί την ''πατάνε'' έτσι.
    Βήμα-βήμα οπως ορίζει ο κατ/στής.
    Έπειτα τα ξαναλέμε.

Παρόμοια θέματα

  1. ΧΤ 600 E, πρόβλημα στη μίζα
    από notakos600 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 87
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2015, 14:12
  2. Fzs 600 (2003) προβλημα στα οργανα
    από fazerelec στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2011, 22:12
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΧΤ 600
    από junior07 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2011, 18:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF