Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Brake calipers service

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.112

    Brake calipers service

    Ας υποθέσουμε πως πήραμε ένα ζευγάρι μεταχειρισμένες 6πίστονες δαγκάνες για να αντικαταστήσουμε τις "μαμά" 4πίστονες ...

    Τι πρέπει να ελέγξω για να δω πως είναι σε λειτουργική κατάσταση;

    Μπορώ να το κάνω μόνος μου ή πρέπει να απευθυνθώ σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο;
    In the latter case, σε ποιο;

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Κυρίως θα έλεγα να τσεκάρεις τα τσιμουχάκια τους.
    Για περισσότερα ας απαντήσει κάποιος πιο ειδικός.

  3. #3
    αν δεν το εχεις ξανακανει κ δεν εχεις εμπειρια στο θεμα
    καλο θα ηταν να πηγαινες σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο να κανει το τσεκ
    καλυτερα να δωσεις 30?, παρα να συνειδητοποιησεις σε καμια στροφη οτι τα φρενα σου εχουν προμπ

    στα φρενα δεν κανουμε εκπτωσεις

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  4. #4
    Να μή πάρεις ένα ζευγάρι εξαπίστονες μεταχειρισμένες (από Busa φαντάζομαι) για να αντικαταστήσεις τις μαμίσιες. Κατά τη γνώμη μου θα χάσεις αίσθηση με αμφίβολα αποτελέσματα. (Δε φημίζονταν και για τα φρένα του το παλιό Busa...)

    Τι θέλεις να αλλάξεις / διορθώσεις?

    Αν είναι τα γνωστά να κοιτάξεις άλλη λύση με τετραπίστονες αν και εγώ ισχυρίζομαι ότι με την κατάλληλη (ακριβή) εγχείριση οι μαμά είναι εξαιρετικές για το μηχανάκι.

    Αν από την άλλη θέλεις μόνο λίγο πιο έντονο αρχικό δάγκωμα, κοίταξε τακάκια EBC HH (μέ κόστος μικρότερη ζωή των δίσκων σου).

  5. #5
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    καθαρά απο ''τεχνικής'' άποψης....
    (ο oldman θα κάνει πάρτυ πάλι με το thread αυτό.... )

    αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δούμε καταρχήν αν είναι εντάξει τα πιστονάκια και οι κύλινδροι οπότε:

    ΑΓΟΡΆΖΕΙΣ ΕΝΑ ΣΕΤ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΣ!!!!
    και 3-4 φιάλες brake cleaner

    βγάζεις τα πιστόνια. είτε με πεπιεσμένο αέρα (αν έχεις πρόσβαση σε πιεστικό) είτε με την κάπως πιο βάρβαρη παραλλαγή, τοποθετείς τις δαγκάνες στο σωληνάκι και πατάς την μανέτα μέχρι να βγουν!
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΑΚΙΑ (ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ) ΕΝΑ ΠΑΝΙ Η ΚΟΜΜΑΤΙ ΞΥΛΟΥ!!! ώστε να μην τραυματιστούν όταν πεταχτούν έξω (και θα βγουν με αρκετή δύναμη).

    αφού έχεις αφαιρέσει τα πιστονάκια, με μια ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ (για να μην τραυματίσεις τον κύλινδρο με κάποιο μεταλλικό εργαλείο ) αφαιρείς τα τσιμουχάκια (αν σπάσουν/σκιστούν δεν πειράζει. έχεις πάρει καινούργια ε?... ) και τα καθαρίζεις με λίγο brake cleaner και ενα καθαρό πανί. αν δεις ότι έχουν σκασίματα ή ότι έχουν καεί και πάλι δεν πειράζει διότι έχεις πάρει καινούργια ( πήρες, δεν πήρες?)

    βημα 3ο: καθαρίζεις με το (το βρήκεεεες...) brake cleaner και μια παλιά (αλλά καθαρή) βούρτσα/πινέλο/οδοντόβουρτσα, τα πιστονάκια. και ελέγχεις την επιφάνεια τους. αν έχει γδαρσίματα ή φθορά..μάλλον πας για αντικατάσταση! (αν η φθορά προήλθε από την αμέλεια σου να βάλεις πανάκι ανάμεσα τους κατά την αφαίρεση...καλά να πάθεις)

    σειρά έχουν οι δαγκάνες. καλό καθαρισμό μέσα έξω. μην λυπηθείς το καθαριστικό. βγάλε και την βαλβίδα εξαέρωσης και ρίξε και μέσα στην οπή τόσο της βαλβίδας όσο και της δαγκάνας. το ίδιο κάνεις και με την οπή όπου βιδώνει το σωληνάκι.
    ελέγχεις και πάλι τους κυλίνδρους για έντονη φθορά/ζημιά, ειδική προσοχή στις εγκοπές όπου εφαρμόζουν τα τσιμουχάκια. και αν είναι όλα ένταξη οκ! αν οχι...

    τέλος τοποθετείς τα τσιμουχάκια (κατά προτίμηση τα καινούργια) με προσοχή ώστε να κάτσουν καλά στην εγκοπή τους. θα βοηθήσει να τα βρέξεις λίγο με καθαρό υγρό φρένων. τοποθετείς και τα πιστονάκια ( με το κοίλο μέρος να φαίνεται ΕΕΕΕ!). και εδώ βοηθάει να έχουν λίγο υγρό φρένων στην περιφέρια τους για λίπανση. ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΜΠΑΊΝΟΥΝ!!!! αν δεις ότι σε ζορίζει κάποιο ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΡΑΒΑ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙΣ!!!! βγάλτο και ξανά από την αρχή.

    τέλος! τις βιδώνεις πάνω, βάζεις υγρά φρένων, εξαέρωση κατά τα γνωστά!

    tip: αν κατά την αφαίρεση των πιστονιών δεις ότι κάποιο δεν βγαίνει μαζί με τα άλλα, προσπάθησε με κάποιο τρόπο να μπλοκάρεις τα υπόλοιπα, ώστε να μπορει να κινηθεί μόνο αυτό που σου αντιστέκεται. με την πίεση πλέων να επιδρά ΜΟΝΟ σε αυτό το πιστόνι θα βγει. αλλά μην το βγάλεις εντελώς! αλλιώς δεν θα έχεις πίεση για τα υπόλοιπα. μόνο όσο χρειαστεί για ελευθερωθεί.




    edit: το ότι έγραψα κατεβατό 1 μήνα μετά το αρχικό ποστ....να υποθέσω ότι δεν. ε θωμα?....
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  6. #6
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    θα πρότεινα να πας να στα επισκευάσουν....

    αλλά θα θελα να μας έλεγες γιατί προβαίνεις σε τέτοια μετατροπή?

Παρόμοια θέματα

  1. FZS600 front brake calipers service.
    από lazy στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2008, 14:39
  2. Service times
    από tgriparis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2006, 13:03
  3. service manual πού;
    από cityfly στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2004, 13:05
  4. kathe pote service to vsttrom 650????
    από vstrom650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2004, 12:50
  5. Plirofories apo service manual gia ZRX 1100 97'
    από KRHTIKOS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2004, 19:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF