Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 45

Θέμα: Ktm 300' 2003

  1. #31
    Juls , start counting.....


    1)μανέτα
    2)τρόμπα
    3)τιμόνι
    4γκριπ

    και να βάλεις με αστερίσκο το υποπλαίσιο.....





    και μένει ένα Σ-Κ ακόμα....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #32
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Το παρέλαβα Πέμπτη πριν τον αγώνα, καλογυαλισμένο με την κούτα του

    Άλλαξα την διπλή βαριά εξάτμιση με την δεύτερη μονή και πολύ ελαφρότερη, έβαλα τα στάνταρ ζιγλέρ και βελόνες κλπ στο carb, έφυγαν τα φλάς και ο πίσω λασπωτήρας μαζί με το προστατευτικό της αλυσίδας

    Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο

    - Την Παρασκευή το βράδυ αλλάχτηκαν το 13-40 και η αλυσίδα με τα χωμάτινα 14-50 και την αντίστοιχη αλυσίδα της κούτας.

    - Προστέθηκαν προστατευτικά στον σκελετό επάνω από τα προστατευτικά αυτοκόλλητα της μαμάς.

    - Σπαστές μανέτες ΖΕΤΑ και οι μαμά μπήκαν στο τσαντάκι για καβάτζα

    - Κοντά καλτσάκια της μαμάς για το πιρούνι

    - Μπαράκι στο τιμόνι (για τον τεχνικό έλεγχο)

    - Αυτοκόλλητο κάλυμμα στην κάτω πλευρά του ρεζερβουάρ

    - Τα κίτρινα φόντα και ο αριθμός συμμετοχής στον αγώνα

    - Χούφτες UFO μαύρες ανοιχτές

    Και παραγγέλθηκαν και κάτι ψιλά ακόμα από το WEB.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	123 
Μέγεθος:	60,7 KB 
ID:	127837
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  3. #33
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Την Κυριακή στον Αγώνα η μοτοσυκλέτα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη

    Τελείως διαφορετικό από το παλιό 300αρι

    Η μοτοσυκλέτα έχει καλές ροπές από πολύ χαμηλά πολύ καλή θέση οδήγησης και απίστευτες αναρτήσεις.

    Δυστυχώς η συνήθεια μου να οδηγώ το παλιό 300αρι με «γεμάτες» στροφές (δεν πήγαινε χαμηλά) σε αγωνιστικούς ρυθμούς, το γεγονός ότι χαθήκαμε και περάσαμε από το πρώτο ΣΕΧ δύο φορές μαζί με μερικές χαζοτούμπες λόγο κούρασης περιόρισαν την αυτονομία μου στα 55 χιλιόμετρα περίπου!!!

    Τα συμπεράσματα του αγώνα όσο αφορά την μοτοσυκλέτα είναι τα ακόλουθα

    Πρέπει να κοιτάξω τις ρυθμίσεις του carb να δώ ένα γίνεται να μεγαλώσω την αυτονομία χωρίς να αλλάξω όμως την άψογη λειτουργία της μοτοσυκλέτας

    Πρέπει άμεσα να βάλω ανεπίστροφη βαλβίδα στο σωληνάκι του ντεπόζιτου έτσι ώστε να μην χάνω βενζίνη όταν είναι ξάπλα το μηχανάκι

    Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό

    Το μάυρο ρεζερβουάρ μπορεί να είναι ωραίο στο μάτι αλλά δεν μπορείς να δεις πόσο βενζίνη έχει μέσα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  4. #34
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Εχθές παρέλαβα και τα λοιπά καλούδια που είχα παραγγέλλει από το WEB…..

    Αλουμινένια προστατευτικά των ψυγείων τις Enduro Engineering ……







    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a1.jpg 
Προβολές:	117 
Μέγεθος:	92,2 KB 
ID:	127840
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  5. #35
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Carbon Προστατευτικό Εξάτμισης της Μοose..........


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a2.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	90,2 KB 
ID:	127841
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  6. #36
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Carbon Ποδιά κινητήρα της Moose……





    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a3.jpg 
Προβολές:	117 
Μέγεθος:	96,1 KB 
ID:	127843
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  7. #37
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Να κάπως έτσι θα δείχνει η εξάτμιση επάνω στην μοτοσυκλέτα


    .....Ναι ακόμα μες τις λάσπες είναι από την Κυριακή


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05963.jpg 
Προβολές:	110 
Μέγεθος:	95,3 KB 
ID:	127844
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  8. #38
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα






    :a07: :a32:
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  9. #39
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius

    Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο
    Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
    Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα
    :a07: :a32:
    Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο ! :rotflmao:


    Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ

  11. #41
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mpou
    Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)

    Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές


    Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  12. #42
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο ! :rotflmao:


    Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ

    spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS

    leo na ton xtypiso kai na peraso oti foraei to dirt (pou einai pragmatika poly kala periferiaka)

    :a07: :a07:
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  13. #43
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
    Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές
    Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.
    Ωραιος!

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius

    Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό
    Διπλή είναι, η άλλη με τον καταλύτη είναι μονή.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
    spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS
    :a07: :a07:
    έλα τα χειροποίητα



Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 950 2003
    από ktm950maok στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 17:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF