Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 37

Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ Κ7

  1. #16
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Διαφορά πάνω σε δυναμόμετρο υπάρχει => Λιγότερες τριβές λιγότερες απώλειες, περισσότερα άλογα.
    Διαφορά στην επιτάχυνση/ρεπρίζ υπάρχει, όπως υπάρχει και με τις πιο ελαφριές ζάντες => Άλλο να προσπαθείς να τσουλήσεις ένα γεμάτο βαρέλι άλλο άδειο.
    Το κόστος δεν είναι τραγικό ειδικά όταν έρθει η στιγμή αντικατάστασης. Σαφέστατα και η ζωή είναι μικρότερη, αλλά άν θές το κάτι καλύτερο, που θα δείς διαφορά σαφέστατα με μεγάλη αναλογία σε σχέση με το κόστος είναι καλό. Απλά θέλει σωστή και συχνή συντήρηση και προσοχή στα αλουμινένια γρανάζια....


    peace


  2. #17
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Διαφορά πάνω σε δυναμόμετρο υπάρχει => Λιγότερες τριβές λιγότερες απώλειες, περισσότερα άλογα.
    Διαφορά στην επιτάχυνση/ρεπρίζ υπάρχει, όπως υπάρχει και με τις πιο ελαφριές ζάντες => Άλλο να προσπαθείς να τσουλήσεις ένα γεμάτο βαρέλι άλλο άδειο.
    Το κόστος δεν είναι τραγικό ειδικά όταν έρθει η στιγμή αντικατάστασης. Σαφέστατα και η ζωή είναι μικρότερη, αλλά άν θές το κάτι καλύτερο, που θα δείς διαφορά σαφέστατα με μεγάλη αναλογία σε σχέση με το κόστος είναι καλό. Απλά θέλει σωστή και συχνή συντήρηση και προσοχή στα αλουμινένια γρανάζια....


    peace

    Με καλυψες πληρως
    "ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ"(Τζιεσεξαριος ο εβδομος)
    [img]http://xs321.xs.to/xs321/07474/suzukaki.jpg[img]

  3. #18
    vale ena donti pio konto brosta kai tha dis posa aloga tha paris :P sketi i alisida den dini tpt aplos sou dini tin estisi oti strofari pio aneta :P
    XOSE XOSE(armanto kai kounadolores) 520 alisida kai -1 donti brosta :P XXEXE
    Opios leei psemata...ton proto xrono xerete

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Opisthogonia
    vale ena donti pio konto brosta kai tha dis posa aloga tha paris :P sketi i alisida den dini tpt aplos sou dini tin estisi oti strofari pio aneta :P
    XOSE XOSE(armanto kai kounadolores) 520 alisida kai -1 donti brosta :P XXEXE

    θα παρει αλογα με -1 δοντι μπροστα

    αμα ειναι να βαλουμε -5-6 δοντια -- να παρουμε καμια 50αρια αλογα τροχο ε?
    Τα αλογα ποτε δεν ειναι αρκετα

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Μια χαρά το έχω καταλάβει. Εσείς δεν έχετε καταλάβει πως δεν κάνει διαφορά σε ιπποδύναμη και άρα ούτε σε επιτάχυνση μια 520 σε σχέση με μια 525 ή 530. Και μην πείτε για βάρος γιατί είναι αμελητέο για κόντρες στην ευθεία. Πως θα τα βρει τα 2 μέτρα στο 400αρι εαν αλλαξει αλυσίδα σε 520? Αν μπορείτε εξηγήστε το μου.

    Εαν δεν ασχολήσαι με πίστα δεν έχει νόημα αυτή η αλλαγή. Είναι πέταμα χρημάτων καθώς και μεγαλύτερο ρίσκο να σου κοπεί εαν δεν την συντηρίσεις σωστά.

    Λαδώνετε την αλυσίδα σας σωστά και τακτικά και θα έχετε 2-5 πεταμένα αλογάκια με την μια.
    να στο εξηγησω εγω...το βαρος ΔΕΝ ειναι αμελητεο...520 με 530 εχουν ενα κιλο+ τουλαχιστον διαφορα...υπολογισε το πολλαπλασιαζομενο ως περιστρεφομενη μαζα κι ελα μετα να μου πεις που θα βρεις τα δυο μετρα στο 400αρι...(στο δυναμομετρο οι διαφορες ειναι 3-5 αλογα σε μηχανακια των 170-180 ιππων)...επισης η διαφορα στην επιταχυνση αλλα ΚΑΙ στην επιβραδυνση ειναι εντονη και αισθητη...

    δεν εχουν διαφορα στις αντιστασεις τριβης ειπες? η 520 εχει πλατος 6,35 mm και η 530 εχει 9,65mm...τωρα αν στο δικο σου βιβλιο διαφορα πλατους της ταξης του 30% δεν συνηγορει σε εντονη διαφορα τριβης τοτε πασο...για να μην μιλησω για τις διαφορες βαρους που προκυπτουν και στα γραναζια λογω διαφορας παχους...

    διαφορα φθορας σαφεστατα και υφισταται...με πλημμελη συντηρηση η 520 εχει την μιση ζωη μιας 530...δηλαδη 10-15 χιλιαδες χιλιομετρα...παντελως αδιαφορο σε καποιον που κανει κοντρες η που εχει ριξει αλλα 5.000 ευρω στο μηχανακι του...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να στο εξηγησω εγω...

    γιατί κύριε καθηγητά δεν εξηγείτε με απλά λόγια ότι δεν παίρνει άλογα το μηχανάτσι, απλά χάνονται λιγότερα άλογα στο δρόμο τους προς τον τροχό?

    ...και οι διαφορες στο δρόμο είναι αισθητες βεβαίως βεβαίως ...

    ...να βάλω μια στο μπουσάκι να δεις πως θα αντέξει για 10-15.000 ... ... ... ...μέτρα?

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    γιατί κύριε καθηγητά δεν εξηγείτε με απλά λόγια ότι δεν παίρνει άλογα το μηχανάτσι, απλά χάνονται λιγότερα άλογα στο δρόμο τους προς τον τροχό?

    ...και οι διαφορες στο δρόμο είναι αισθητες βεβαίως βεβαίως ...

    ...να βάλω μια στο μπουσάκι να δεις πως θα αντέξει για 10-15.000 ... ... ... ...μέτρα?
    ουστ ρε...που με κανεις και ανοιγω το ξημερωμα και τρελλαινομαι στο tankslapping...π@παρα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ουστ ρε...που με κανεις και ανοιγω το ξημερωμα και τρελλαινομαι στο tankslapping...π@παρα...
    αμα δεν ξέρεις, να ρωτάς ....δεν είναι ντροπη!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    οοουυυυυυ ....τι του είπα .....

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    αμα δεν ξέρεις, να ρωτάς ....δεν είναι ντροπη!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    οοουυυυυυ ....τι του είπα .....
    ελα ρε φιλε...πες μου σε παρακαλω πως να το αποφυγω...σε παρακαλω...

    το βραδυ αττικη οδο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #25
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να στο εξηγησω εγω...το βαρος ΔΕΝ ειναι αμελητεο...520 με 530 εχουν ενα κιλο+ τουλαχιστον διαφορα...υπολογισε το πολλαπλασιαζομενο ως περιστρεφομενη μαζα κι ελα μετα να μου πεις που θα βρεις τα δυο μετρα στο 400αρι...(στο δυναμομετρο οι διαφορες ειναι 3-5 αλογα σε μηχανακια των 170-180 ιππων)...επισης η διαφορα στην επιταχυνση αλλα ΚΑΙ στην επιβραδυνση ειναι εντονη και αισθητη...

    δεν εχουν διαφορα στις αντιστασεις τριβης ειπες? η 520 εχει πλατος 6,35 mm και η 530 εχει 9,65mm...τωρα αν στο δικο σου βιβλιο διαφορα πλατους της ταξης του 30% δεν συνηγορει σε εντονη διαφορα τριβης τοτε πασο...για να μην μιλησω για τις διαφορες βαρους που προκυπτουν και στα γραναζια λογω διαφορας παχους...

    διαφορα φθορας σαφεστατα και υφισταται...με πλημμελη συντηρηση η 520 εχει την μιση ζωη μιας 530...δηλαδη 10-15 χιλιαδες χιλιομετρα...παντελως αδιαφορο σε καποιον που κανει κοντρες η που εχει ριξει αλλα 5.000 ευρω στο μηχανακι του...
    Μια χαρά τα ξέρω όλα αυτά.

    - Μιλάς για 3-5 άλογα (απο αυτά που χάνονται) σε μηχανή 170-180 ίππων (άρα λιγότερα σε πιο αδύναμες) και εγώ μιλάω για καλολαδωμένη αλυσίδα και 2-5 άλογα (απο αυτά που χάνονται) πάλι. Απλά λέω ότι δεν είναι καμιά φοβερή διαφορά και μάλιστα υπάρχει με την προυπόθεση της καλής συντήρησης αλλιώς τα χάνεις πάλι.

    - Το 1 κιλό διαφορά δεν μου λέει τίποτε στην ευθεία και στην επιτάχυνση γιατί ενα κιλό και παραπάνω μπορεί να έχεις πάρει ή χάσει και εσύ ο ίδιος από μέρα σε μέρα ή μόνο από τον ιδρώτα σου μετά από 20 λεπτά μέσα στην πίστα.

    - Το 1 κιλό διαφορά+μερικά ακόμη γραμμάρια από τα γρανάζια σίγουρα κάνει αρκετή διαφορά όμως (άσχετα με τους ίππους) στην συμπεριφορά της μηχανής αλλα αυτό πάλι δεν έχει σχέση με την ευθεία αλλα όντως έχει σχέση με φρενάρισμα και στρίψιμο.

    - Οι αντιστάσεις τριβής υπάρχουν μόνο στο σημείο επαφής αλυσίδας και γραναζιού και όχι σε όλο το μήκος της αλυσίδας και οι αντιστάσεις τριβής και η διαφορά σε κιλά αποτυπώνονται στο δυναμόμετρο με 2-5 ίππους που λες για 170-180 ίππους μηχανες. Και απλά εγώ λέω ότι εαν δεν μπαίνεις σε πίστα για να μετρά τα δέκατα, καλύτερα να έχεις μια καλολαδωμένη αλυσίδα 530 ή 525 που είσαι σίγουρος για την αντοχή της γιατί πιθανά θα έχεις διαβάσει τις ζημιές που προκαλεί μια κομμένη αλυσίδα ενώ κινεισαι και οι οποίες δεν είναι καθόλου μικρές...

    - Εαν πάλι έχεις την μηχανή ιαγμένη για κόντρες τότε βάλε 520 μεταξύ των άλλων. Εγώ μιλούσα για τον πολύ κόσμο.

    - 2 μέτρα στο 400άρι πάντως από αλλαγή αλυσίδας σε 520 (με ίδια μηχανάκια και οδηγούς) δεν κερδίζεις με τίποτε.


    Υ.Γ. Εαν ενόχλησε το ύφος της απάντησής μου ζητώ συγνώμη. Δεν είχα καμία πρόθεση να γίνω εριστικός.

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA


    - Το 1 κιλό διαφορά δεν μου λέει τίποτε στην ευθεία και στην επιτάχυνση γιατί ενα κιλό και παραπάνω μπορεί να έχεις πάρει ή χάσει και εσύ ο ίδιος από μέρα σε μέρα ή μόνο από τον ιδρώτα σου μετά από 20 λεπτά μέσα στην πίστα.

    - Το 1 κιλό διαφορά+μερικά ακόμη γραμμάρια από τα γρανάζια σίγουρα κάνει αρκετή διαφορά όμως (άσχετα με τους ίππους) στην συμπεριφορά της μηχανής αλλα αυτό πάλι δεν έχει σχέση με την ευθεία αλλα όντως έχει σχέση με φρενάρισμα και στρίψιμο.

    μου κανεις πλακα ναι?πες το αν ειναι να μην καθομαι να γραφω τσαμπα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #27
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    3-5 ΑΛΟΓΑ στα 170 ειναι ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση..../ 2 μέτρα στα 400/ αυτός που θέλει να κερδάει στις κόντρες/ τα πάμε να σου σκίσω τα πρέκια με την 520?/ 1 δοντι σου δίνει ΑΛΟΓΑ/.....

    rein/pap είστε στην μπρίζα/σας τρώει απ' οτι βλέπω για κόντρες...ε?
    με τον κρέκορυ, τι έγινε ήλθε στην βούτα...?

    η ματαιοδοξία στα μεγαλεία της..

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    3-5 ΑΛΟΓΑ στα 170 ειναι ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση..../ 2 μέτρα στα 400/ αυτός που θέλει να κερδάει στις κόντρες/ τα πάμε να σου σκίσω τα πρέκια με την 520?/ 1 δοντι σου δίνει ΑΛΟΓΑ/.....

    rein/pap είστε στην μπρίζα/σας τρώει απ' οτι βλέπω για κόντρες...ε?
    με τον κρέκορυ, τι έγινε ήλθε στην βούτα...?

    η ματαιοδοξία στα μεγαλεία της..
    σαφεστατα και δεν ειμαι ματαιοδοξος...μονο 196 αλογα εχω...καπου εκει τριγυρω βοσκαει και ο παπ...

    αναφορικα με τις κοντρες,οι μονες που κανω πλεον ειναι στα σουβλακια...

    ειμαστε στην πριζα για χαβαλε...

    θα μπορουσες καλλιστα να αντικαταστησεις την "ματαιοδοξια" με το "κεφι" αλλα φανταζομαι οτι σου ηταν δυσκολο...

    υ.γ. παρακαλω να μεταφερθει στις αντιπαραθεσεις για να μην χαλασουμε το θρεντ...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ελα ρε φιλε...πες μου σε παρακαλω πως να το αποφυγω...σε παρακαλω...

    το βραδυ αττικη οδο...

    αφου με παρακαλας, θα σου πω .....

    παρε ενα ΖΖΡ 1400 και δε θα εχεις τετοια προβληματα .....
    η τελος παντων, βγάλε 20 αλογα απο το δικο σου:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  15. #30
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Είχα στο 954 αλυσίδα 530 και τώρα 520....

    Αν μιλάμε για ευθείες 400μ δεν θα μπορέσω να σας βοηθήσω...

    Αν θέλετε να μιλήσουμε για το πως συπμεριφέρεται η μηχανή με την 520 (ναι αλλά και με μεγαλυτερο γρανάζι πίσω ) πολύ ευχαρίστως.....

    Σε γενικές γραμμές το μηχανάκι μεταμορφώνεται ευχάριστα - σε κάνεις και χαμογελάς δλδ
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  2. Ερώτηση για γάντια!!
    από bikersonly στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2004, 19:21
  3. Ερωτηση Για Ολους...
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 11:43
  4. Ερωτηση Για Fmf
    από ctpanoramix στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 15:58
  5. Ερωτηση Για Fmf
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF