Σελίδα 52 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 242474849505152535455565762102152 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 766 έως 780 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #766
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Επιπεδος δρομος ειναι στην ευθεια της Θηβας. εκει που στριβουμε για λειβαδεια και μετα παρνασσο.

  2. #767
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλημέρα. Το Κ6 είναι αυτό. Δείτε και τα υπόλοιπα... Δεν ξέρω τι μετατροπές έχει κάνει ο τύπος στη Βραζιλία. Τα λέμε...

  3. #768
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Το 650 Κ7
    Eχω το Κ4.Αν το κρατήσεις μερικά δευτερόλεπτα το γκάζι πάει & παραπάνω!

  4. #769
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Σημερα παρελαβα την εξατμιση και φυσικα την εβαλα πανω αμεσως
    Πρωτη εντυπωση η μεγαλη διαφορα μεγεθους μετα βαρος και τελικα ηχος.

    Θαυμαστε την!

    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0487.jpg
    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0488.jpg
    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0489.jpg

    Τωρα υπομονη μεχρι την αλλη παρασκευη οπου παμε για ρυθμιση μιγματος και δυναμομετριση, να δουμε κερδιζουμε τιποτα σε δυναμη η μονο σε εμφανιση.

  5. #770
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Σημερα παρελαβα την εξατμιση και φυσικα την εβαλα πανω αμεσως
    Πρωτη εντυπωση η μεγαλη διαφορα μεγεθους μετα βαρος και τελικα ηχος.

    Θαυμαστε την!

    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0487.jpg
    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0488.jpg
    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/IMG_0489.jpg

    Τωρα υπομονη μεχρι την αλλη παρασκευη οπου παμε για ρυθμιση μιγματος και δυναμομετριση, να δουμε κερδιζουμε τιποτα σε δυναμη η μονο σε εμφανιση.
    Πόσο πήγε το μαλλί ρε αρχοντά ? Ειναι plug and play η το πήγες σε κάνα μάστορα για ρύθμιση ψεκασμού και κάνα aftermarket φιλτρό αέρα μήπως ?

    καλές βόλτες
    Modenas Kriss 125

  6. #771
    με 'γεια, καλοφόρετη...

  7. #772
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΙΛΕ!!!
    ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!

  8. #773
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Εχει 450 ευρα.
    Δεν χρειαζετε καμια μετατροπη, εχει οτι χρειαζετε για να βιδωθει.
    Απο βδομαδα εχω κλεισει ραντεβου για ρυθμισει μιγματος στην suzuki. θα γινει πανω στο δυναμομετρο μαζι με ενα φιλτρο K&N.
    Τωρα οσο την κοιταω νομιζω οτι κατι λειπει πανω απο την μηχανη,πραγματικα ειναι πολυ μαζεμενη σε μεγεθος, και κανει περισσοτερο θορυβο απο αυτο που περιμενα.Ασε που κανει και κατι ψιλοσκασιματακια οταν κλεινω το γκαζι.

  9. #774
    Ως ευτυχής κάτοχος μιάς (Αφόρετης ακόμα) Leovince τιτανίου, έχοντας δει το πως μπαίνει η εξάτμιση από το service manual της μοτοσικλέτας (bandit k5) στο σημείο που ενώνει η σωλήνα που έρχεται από τους λαιμούς με αυτήν του τελικού, θέλει χημική φλάντζα permatex 1372. (Είναι αυτή εδώ ) για να σφραγίσει σωστά τα καυσαέρια. Εννοείται πως κάνει και όποια άλλη χημική φλάντζα για εξατμίσεις, λογικά. Η λογική λέει ότι το ίδιο γίνεται και στο υδρόψυκτο αλλά δεν έχω το manual. Ανεβάζω και ένα screen capture να το δείτε. Στις οδηγίες της Leovince πάντως δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο, αλλά χαζοί είναι από τη "μαμά" και ξύπνιοι οι Ιταλοί;;;
    Σκεφτόμουνα να τη βάλω σήμερα να μου φύγει ο καημός... καταλαβαίνετε ότι με "καίει"... Και αύριο να πάω να ψωνίζω το υλικό και να τη βάλω σωστά. Θα δούμε...



    ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ελπίζω να περάσατε δηλαδή, χωρίς προβλήματα, ατυχήματα στο δρόμο, -οι λαδιές από το αρνί και το κοκορέτσι δε μετράνε ως ατυχήματα- και καλές καύσεις των καταναλωθέντων ποσοτήτων φαγητού επίσης, να μη χαλάμε την αναλογία ίππων/βάρους του εργαλείου).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2008-04-28_100352.jpg 
Προβολές:	566 
Μέγεθος:	44,9 KB 
ID:	128726

  10. #775

    Βοηθεια για επιλογη βαλιτσων για BANDIT 650 S 08

    Θελω να βαλω βαλιτσες στο BANDIT και δεν μπορω να αποφασισω,γι'αυτο θα ηθελα την γνωμη οσων απο εσας εχουν βαλει ,ειδικα για πλαινες ,η επιλογη ειναι μεταξυ 33 lt Η 40 lt ,πως ειναι το μηχανακι με τις μεγαλες ,ειναι πολυ μπαουλο η να παω στις μικροτερες που ειναι και πιο ομορφες οπτικα.....

  11. #776
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Δεν ξέρω πως είναι με μεγάλες (40L) δεν έχω δει από κοντά αλλά λογικά θα είναι αρκετά ογκώδες. Έχω τις 33L και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Τις χρησιμοποιώ αρκετά συχνά και στη δουλεία οπότε και κινούμαι μέσα στην πόλη. Ελάχιστες φορές με έχουν προβληματίσει για τον όγκο τους. Βέβαια έχουν και ένα μείον. Πέρα από τον μικρό χώρο που έχουν δεν είναι και ομοιόμορφα κατανεμημένος . Κάτω είναι πιο φαρδιές και πάνω πιο στενές γιατί ουσιαστικά αγκαλιάζουν το φτερό. Αν δεν θέλεις να κουβαλάς πάρα πολλά πράγματα τότε οι 33 θα σε βολέψουν αρκετά. Εξάλλου τα κάγκελα τους είναι πιο συμπαθητικά χωρίς τις βαλίτσες. Μπορείς να δεις φώτο από τις βαλίτσες και τις σχάρες που έχω στις σελίδες 32 και 33

  12. #777
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Ως ευτυχής κάτοχος μιάς (Αφόρετης ακόμα) Leovince τιτανίου, έχοντας δει το πως μπαίνει η εξάτμιση από το service manual της μοτοσικλέτας (bandit k5) στο σημείο που ενώνει η σωλήνα που έρχεται από τους λαιμούς με αυτήν του τελικού, θέλει χημική φλάντζα permatex 1372. (Είναι αυτή εδώ ) για να σφραγίσει σωστά τα καυσαέρια. Εννοείται πως κάνει και όποια άλλη χημική φλάντζα για εξατμίσεις, λογικά. Η λογική λέει ότι το ίδιο γίνεται και στο υδρόψυκτο αλλά δεν έχω το manual. Ανεβάζω και ένα screen capture να το δείτε. Στις οδηγίες της Leovince πάντως δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο, αλλά χαζοί είναι από τη "μαμά" και ξύπνιοι οι Ιταλοί;;;
    Σκεφτόμουνα να τη βάλω σήμερα να μου φύγει ο καημός... καταλαβαίνετε ότι με "καίει"... Και αύριο να πάω να ψωνίζω το υλικό και να τη βάλω σωστά. Θα δούμε...



    ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ελπίζω να περάσατε δηλαδή, χωρίς προβλήματα, ατυχήματα στο δρόμο, -οι λαδιές από το αρνί και το κοκορέτσι δε μετράνε ως ατυχήματα- και καλές καύσεις των καταναλωθέντων ποσοτήτων φαγητού επίσης, να μη χαλάμε την αναλογία ίππων/βάρους του εργαλείου).
    Καλοριζικη!! Στην MIVV παντως δεν δινει φλατζα και ο σωληνας ειναι ισα ισα για να μπει στο λαιμο.Αναφερει μαλιστα στις οδηγιες τοποθετησης οτι μικρη διαροη καυσαεριων ειναι φυσιολογικη.Αυριο που θα την βαλω στην suzuki θα μου πουνε αν χρειαζετε η οχι.

  13. #778
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Καλοριζικη!! Στην MIVV παντως δεν δινει φλατζα και ο σωληνας ειναι ισα ισα για να μπει στο λαιμο.Αναφερει μαλιστα στις οδηγιες τοποθετησης οτι μικρη διαροη καυσαεριων ειναι φυσιολογικη.Αυριο που θα την βαλω στην suzuki θα μου πουνε αν χρειαζετε η οχι.
    Αυτό ακριβώς λένε και από τη Leovince, ότι στο στρώσιμο της εξάτμισης (ναι, θέλει και αυτή...) ίσως να παρατηρηθούν μικρές διαρροές καυσαερίων που όμως θα "κλείσουν" μόνες τους, το πως άγνωστο. Ε λοιπόν, πάω στο γκαράζ. Τώρα. Φωτογραφίες σε καμμιά ωρίτσα.


    Με παίδεψε το βάλσιμο. Η παλιά βγήκε πανεύκολα. Η καινούρια... Έβαλα πρώτα τη σωλήνα όπως φαίνεται στις φωτό και μετά το τελικό. Το πρόβλημα ήταν ότι η σωλήνα της, την οδηγεί αρκετά χαμηλά και ήθελε σχετικό ζόρι για να πιάσει το στήριγμα στο μαρσπιέ... Επίσης, η παλιά εξάτμιση ήταν στερεωμένη με βίδα που έπιανε σε λαστιχένια βάση για να μη μεταφέρει κραδασμούς μάλλον, αλλά η καινούρια έχει μεταλλική βάση. Ελπίζω να μη μου κάνει μασαζ στα ευαίσθητα σημεία! ΟΚ, αυτό ίσως δεν είναι και πολύ κακό... :rotflmao: Ασχετο με την εξάτμιση, όταν σήκωσα τη σέλα, είδα ότι κάπου ξεσφίχτηκαν και έπεσαν οι βίδες που στηρίζουν τα 2 από τα 4 "μαξιλαράκια" που στηρίζουν τη σέλα στο πλαίσιο... Και τα στερέωσα με ταινία μέχρι να πάρω άλλες.

    Η παλιά "μαμίσια".
    Χωρίς καθόλου εξάτμιση. Ρε δεν είναι κακό... Να πάρω μία από hornet '08 και να τη βάλω εκεί κάτω;
    Ο παλιός και ο νέος. Σχεδόν ίδιο μήκος, ίδιο ύψος αλλά η καινούρια αρκετά πιο λεπτή.
    Η σωλήνα σύνδεσης με το στοπ του διπλού σταντ.
    Η τοποθέτηση ολοκληρώθηκε.

    Ο ήχος είναι "κακός"... Που να ανεβάσω το βιντεάκι από το κινητο όμως...

    Και μετά την οδήγηση, να σας πω και εντυπώσεις. Xώνω ξερογκαζιές χωρίς λόγο, έτσι απλά για να την ακούω, φτιάχνομαι. Tο γκάζι έχει καλύτερη απόκριση και δείχνει πιο γλυκό στο άνοιγμα/κλείσιμο. Ανεβάζει λίγο πιο άνετα και έχει αλλάξει και ο ήχος του μοτέρ, ή ίσως ο συνδυασμός κινητήρα/εξάτμισης που ακούγεται. Είναι πιο μπάσος, πιο δυνατός ήχος στα χαμηλά αλλά για κάποιο λόγο μου φαίνεται λιγότερο "θορυβώδες" ψηλά. Πάντως πλέον η μοτοσικλέτα κάνει εντύπωση, πήγα λαική χτες (μη γελάτε!) και ενώ τόσο καιρό πρέπει να φτάσεις κολλητά στους πεζούς για να κάνουν άκρη, τώρα με το που πλησίαζα, σταματούσαν, έκαναν στο πλάι να περάσει το "θεριό". Το άλλο που παρατήρησα είναι πως ακόμα και μετά από αρκετή ώρα οδήγηση, η εξάτμιση δε ζεσταίνεται τόσο πολύ, μπορείς να την αγγίξεις χωρίς να καείς. Με την παλιά... Δε το σηζητάμε. Έχω μια περιέργεια να δω τι γίνεται με την κατανάλωση.

    Δείξε και τη MIVV συνάδελφε!!! Περιμένουμε όλοι!

  14. #779
    Γειά χαρά σε όλους! Αυτές τις μέρες σκέφτομαι να παραγγείλω το Bandit 650 ABS 2008 σε μαύρο χρώμα από το Βυνιό στην Αχαρνών 347. Έχετε υπόψη σας τίποτα για το συγκεκριμένο κατάστημα; Μου δίνει δώρο σχάρα, βαλίτσα και συναγερμό στα 6395 ?. Επίσης μου είπε ότι η πινακίδα μαζί με τα τέλη στοιχίζει 130 ?. Ισχύει; Τί άλλο πρέπει να προσέξω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθηειά σας!

  15. #780
    Αρχικά δημιουργήθηκε από creperistas
    Γειά χαρά σε όλους! Αυτές τις μέρες σκέφτομαι να παραγγείλω το Bandit 650 ABS 2008 σε μαύρο χρώμα από το Βυνιό στην Αχαρνών 347. Έχετε υπόψη σας τίποτα για το συγκεκριμένο κατάστημα; Μου δίνει δώρο σχάρα, βαλίτσα και συναγερμό στα 6395 ?. Επίσης μου είπε ότι η πινακίδα μαζί με τα τέλη στοιχίζει 130 ?. Ισχύει; Τί άλλο πρέπει να προσέξω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθηειά σας!
    το επιτοκιο αν το παρεις με δοσεις!!!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF