γεια σας παιδια.λοιπον εχω το cbf 500 εχω κανει 10.000 χλμ και πρεπει να κανω service.μεχρι στιγμης εχω αλλαξη μονο λαδια 3 φορες.τωρα πρεπει να κοιταξω βαλβιδες μπουζια κ τετοια η ειναι νωρις ακομα?στα ποσα πρεπει να το κανω και ποσα θα πληρωσω?
γεια σας παιδια.λοιπον εχω το cbf 500 εχω κανει 10.000 χλμ και πρεπει να κανω service.μεχρι στιγμης εχω αλλαξη μονο λαδια 3 φορες.τωρα πρεπει να κοιταξω βαλβιδες μπουζια κ τετοια η ειναι νωρις ακομα?στα ποσα πρεπει να το κανω και ποσα θα πληρωσω?
Νομίζω πως είναι νωρίς ακόμα για βαλβίδες εκτός και έχεις τέτοιες ενδείξεις . Τώρα μπουζί να αλλάξεις κακό δεν κάνει υποθέτω . Νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κανείς είναι να βρεις ένα service manual για τη μηχανή σου , η να ψάξεις στο νετ να δεις τι προβλέπει ο κατασκευαστής για το μοντέλο σου .Το τι λέω εγώ ή εσύ μπορεί να είναι εντελώς άκυρο .....
![]()
Modenas Kriss 125
απ οτι εχω δει σε περιοδικα το cbf 500 abs λεει οτι service πρεπει να γινετε καθε 24.000. πιστευω οτι το ιδιο θα ισχυει και για το απλο η μηπως κανω λαθος?
Τα ίδια είναι.![]()
το πηγα λοιπον για service αλλαξα λαδια , φιλτρο , μπουζι , εφτιαξα την βαλιτσα γιατι χτυπουσε , εσφυξε λιγο το συμπλεκτη , λαδια αλυσιδα και πληρωσα 95 ευρω.καλα ειναι?
παιδια επειδη κανω μερικα ταξιδακια κια επειδη το cbf 500 δεν μου προσφαιρει προστασια απο τον αερα παρολο που του εχω βαλει ζελατινα σκεφτομαι να εαν γινετε να βαλω το φερινγκ απο το 600. Ο 2ος λογος που το σκεφτομαι ειναι κ θεμα εμφανισης πιστευω οτι θα ειναι και πιο ομορφο.Εαν καποιος το εχει κανει να μου πει εντυπωσεις
δεν είναι και παράλογο ....Αρχικά δημιουργήθηκε από kavala
το πηγα λοιπον για service αλλαξα λαδια , φιλτρο , μπουζι , εφτιαξα την βαλιτσα γιατι χτυπουσε , εσφυξε λιγο το συμπλεκτη , λαδια αλυσιδα και πληρωσα 95 ευρω.καλα ειναι?
Αν δεν κάνω λάθος , το 500 βγαίνει μόνο γυμνό και στρογγυλοφάναρο . Για να του βάλεις το μπικινι φερινγκ του 600 σημαινει οτί θα πρέπει να αγορασείς ολοκλήρο το φαιρινγκ καινουριο με προβολέα (!!!! δεν θες να ξέρεις ποσο θα κανει αυτό) και φαντάζομαι κάποιες βάσεις και στηρίγματα. Δεύτερον , τα όργανα τα δικά σου είναι παραδοσιακά ρολόγια ενώ του 600 είναι χωνευτά μέσα στο φερινγκ . Πατέντα και ιστορίες για αγρίους .Με αλλά λόγια πολύς κόπος για το τίποτα . Αν το κινείς το μηχανάκι βασικά μέσα στην πόλη , και σπανία σε κάνα ταξιδάκι ψάξε για μια καλύτερη /ψηλότερη ζελατίνα και είσαι ΟΚ . Αν ισχύει το αντίστροφο , δώσε το , και παρε κάτι πιο ταξιδιάρικο Εγω πάντως στο BROSακι μου για το τον αέρα έχω βάλει αυτή τη ζελατίνα και έχω δει προκοπή σε ταχύτητες 130 - 150 . Και ειμαι 1.90 . Δυστυχώς για εμάς δεν κυκλοφόρησε ακόμα γυμνό μηχανάκι με αντιανεμική προστασία . Μεχρί τότεΑρχικά δημιουργήθηκε από kavala
παιδια επειδη κανω μερικα ταξιδακια κια επειδη το cbf 500 δεν μου προσφαιρει προστασια απο τον αερα παρολο που του εχω βαλει ζελατινα σκεφτομαι να εαν γινετε να βαλω το φερινγκ απο το 600. Ο 2ος λογος που το σκεφτομαι ειναι κ θεμα εμφανισης πιστευω οτι θα ειναι και πιο ομορφο.Εαν καποιος το εχει κανει να μου πει εντυπωσεις![]()
Modenas Kriss 125