Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Περί κατανάλωσης ο λόγος

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    0

    Περί κατανάλωσης ο λόγος

    Καλημέρα,
    σκέφτομαι να αγοράσω μηχανή και το βασικό κριτήριο της επιλογής μου είναι η κατανάλωση. Σαν εμπειρότεροι, τι μου προτείνεται, ασχέτως είδους και κυβικών, προκειμένου να επιτύχω την χαμηλότερη κατανάλωση με μια μέση ταχύτητα 110 - 120 χιλιομέτρων την ώρα, για την καθημερινή μου μετακίνηση στη δουλειά μου που απέχει 50 χλμ από το σπίτι μου;

  2. #2
    καπιο μελος... Το avatar του/της soteas
    Εγγραφή
    31/07/2007
    Μηνύματα
    38
    hello φίλε μου...

    η αλήθεια είναι πως κάπως έτσι ξεκειναμε (σχεδόν) όλοι στην αρχή.

    λέμε κάτι οικονομικό και να μην καίει.... ok!!!

    στο τέλος αφού έχουμε φάει όμως τα μούτρα μας επειδή το φθηνό
    αρχίζει να βγάζει γρήγορα ζημιές και στον δρόμο δεν ακούει όπως θα έπρεπε
    αρχίζουμε να κοιτάμε και τα άλλα που και καλά καίνε λίγο περισσότερο αλλά
    τουλάχιστον είναι πιο σοβαρά μηχανάκια.


    δεν ξέρω τι απετισεις έχεις πέρα απ το να είναι οικονομικό, τι εμπηρια εχεις με τις μηχανες,
    πιστεύω ότι ένα v-strom θα είναι καλά για την χρήση που θες.



    λέμε τώρα.... θα σου έλεγα GS αλλά καίει λίγο παραπάνω.
    γλυκια μικρη μου μανιβελα....

  3. #3
    συμφωνω και εγω, αλλα προτεινω το Versys της Kawasaki.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  4. #4
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Κοιτα προς 250 street ειτε YBR ειτε CBF

    Τα 100-110 τα εχει ευκολα

    Εχουν μεγαλα τεποζιτα και μεγαλη αυτονομια!

    Με 250 cbf εχω κανει 350+ και το γεμισα με 15 λιτρα περιπου (16αρι τεποζιτο)

    Ευκολη στο χειρισμο αν ειναι η πρωτη σου και αν δεις για μεταχειρω κοντα στα 2500 ειναι καλα!

  5. #5
    Καλημερα...Το Versys και το VStrom ειναι πιστευω οι ιδανικες για την περιπτωση σου...Καταναλωση πολυ χαμηλη ανετα και ευελικτα μεσα στην πολη χωρις να τους λειπει και το γκαζι...


    Αμα παρεις CBF250 στα 130 κοντερισια εισαι στην τελικη του και δεν νομιζω να ειναι οτι καλυτερο για 100 χλμ πηγαινε ελα καθε μερα...Δεν ειναι και τεραστια η διαφορα του σε θεμα καταναλωσης με ενα Vstrom...


    Βεβαια εξαρταται και ποσα εισαι διατεθιμενος να δωσεις...Αφου το Vstrom,μεταχειρισμενο,θα σου παει 2-3 φορες πανω σε τιμη...


    Εγω αμα ειχα την δυνατοτητα θα διαλεγα ενα απο τα ΟΝ-off...



  6. #6
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αν σε καίει τόσο η οικονομία στην κατανάλωση , προφανώς θα σε ενδιαφέρει και η οικονομία στην συντήρηση/αναλώσιμα . Για το λόγο αυτό πάρε ένα καλό παπί και ρίξε κάπως τις απαιτήσεις σου σε ταχύτητα , φεύγοντας 10 λεπτά νωρίτερα για τη δουλειά σου . Τα σημερινά παπιά δεν είναι σαν τα παλιά τα 50αρια που δεν πηγαίνανε μια . Και πάνε με 90-100 χλμ , και καλά φρένα έχουνε και ψεκασμό ορισμένα και ποικιλία υπάρχει να διαλέξεις . Απο άποψη κατανάλωσης δεν έχουν αντίπαλο και οι απαιτήσεις τους σε αναλώσιμα/ σερβις είναι γελοίες σε σύγκριση με μια πραγματική μοτοσυκλέτα .
    Βεβαία κάποιοι θα σου πούνε πως είναι επικίνδυνο να βγαίνεις με παπί Αττική η Εθνική οδό. Ισώς . Εγω μια παλιότερα όποτε βαριόμουνα να πάρω το λεωφορείο για τη δουλειά ανέβαινα στο Καπανδρίτι από κέντρο με ένα μαμισιό GLX 50 από εθνική . Προσεκτικά και στα δεξιά και τίποτα δεν μου συνέβη .

    Εσύ αποφασίζεις
    Modenas Kriss 125

  7. #7
    Στην Ροδοπη λεει οτι μενει ο ανθρωπος οποτε λογικα Εθνικη και επαρχιακο εκει θα κανει 50+50χλμ την μερα...

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    0
    Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας!
    Πιτσιρικάς είχα ένα βεσπάκι pal κι ένα ΜΤΧ 50. Μετά τα παράτησα. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι καθαρά λειτουργικό. Έχω ένα DAIHATSU TERIOS το οποίο όμως δε συμφέρει για τις καθημερινές μετακινήσεις μου, αφού καίει κατά μέσο όρο 8 - 9 λίτρα στα 100 χλμ (πληρώνω μόνιμη τετρακκίνηση) χωρίς να υπολογίσω φθορές, service, λάστιχα κλπ. Αυτό που ψάχνω είναι μια άνετη, οικονομική μετακίνηση που να μη μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Η διαδρομή που κάνω αφορά επαρχιακό δρόμο και Εγνατία.

  9. #9
    VStrom και Versys απο οσο ξερω καινε κατω απο 6 λιτρα/100 χλμ σε ανοιχτο δρομο με χαμηλες ταχυτητες...Σαν κοστος service δεν ξερω αλλα λογικα θα ειναι σχετικα χαμηλο σε σχεση με τα 4κιλυνδρα αφου ειναι 2 κιλυνδρους κατω...

    Με το CBF μεσα στην πολη καιω γυρω στο 4αρι /100 χλμ και δεν το λυπαμαι στο γκαζι...

    Εχει στην ενοτητα <<μοντελα>> ολοκληρες συζητησεις για τα προαναφερθεντα...

    Ριξε μια ματια και εκει..




    ΥΓ VStrom
    Vstrom VS Versys thread

  10. #10
    ποσα χρηματα διαθετεις γι αυτην σου την αγορα?????

  11. #11
    συμφωνω για versys ή v-strom, αλλα μιας και λες πως θες φθηνο, το αφηνουμε το versys μιας και ειναι καινουριο μοντελο και δεν υπαρχει μεταχειρισμενο φθηνο...

    οποτε ενα v-strom πιστευω οτι ειναι καλο για σενα μιας και τα μοντελα 2005 εχουν 4-5.000€, πολυ καλη τιμη, αξιοπιστα και το καλυτερο ειναι οτι δεν θα θες να ανεβεις κυβικα αφου ειναι 650 και δεν θα το βαρεθεις και γρηγορα οπως ενα 250 πχ μιας και εχει 70 αλογα με αφθονο γκαζι, παραλληλα ειναι πολυ φιλικο και ανετο...

    για καταναλωση δεν το συζηταμε, καιει γυρω στα 5 λιτρα ανα 100 χλμ...

    οσο δηλαδη πολλα 250 αρια, cbf, scooter κλπ οποτε συμφερει, τωρα αν θες ακομα φθηνοτερο πιστευω κανενα cbf ειναι μονοδρομος αλλα ειναι μικρο και πιστευω θα το βαρεθεις γρηγορα και ας λες πως το θες καθαρα για λιγα χιλιομετρα και για την δουλεια σου...

    γιατι να μην μπορεις αν το θελησεις να πας και ενα ταξιδακι φορτωμενος?

    ταχυτητες 120-130 τις εχει πολυ ευκολα και ειναι και ευκολο στην κινηση...



  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    0
    Οπωσδήποτε η τιμή αγοράς είναι σημαντική, αλλά δεν με πειράζει η τιμή. Φυσικά και δε θα ήταν άσχημα να μπορούσα να κάνω με τη σύζυγο και κανένα ταξιδάκι.

  13. #13
    Vstrom μεταχειρισμενο πιστευω ειναι η καλυτερη λυση...Ετσι οπως μας τα λες εγω στην θεση σου αυτο θα επερνα...Αφου θες και κανα ταξιδι αραια και που πιστευω ειναι το καλυτερο....


    Παιζουν και πολλα κομματια και σε καλες τιμες...

  14. #14
    κυραΚουλα στο εκανα γουλι Το avatar του/της SpineshankD
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
    Κοιτα προς 250 street ειτε YBR ειτε CBF

    Τα 100-110 τα εχει ευκολα

    Εχουν μεγαλα τεποζιτα και μεγαλη αυτονομια!

    Με 250 cbf εχω κανει 350+ και το γεμισα με 15 λιτρα περιπου (16αρι τεποζιτο)

    Ευκολη στο χειρισμο αν ειναι η πρωτη σου και αν δεις για μεταχειρω κοντα στα 2500 ειναι καλα!
    +100

    ακρβως αυτο σκεφτηκα

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VEYEOS
    Οπωσδήποτε η τιμή αγοράς είναι σημαντική, αλλά δεν με πειράζει η τιμή. Φυσικά και δε θα ήταν άσχημα να μπορούσα να κάνω με τη σύζυγο και κανένα ταξιδάκι.
    ε δεν το συζηταμε τοτε...

    αν το οδηγησεις κιολας θα το κλεισεις επι τοπου φιλε...


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  2. περι αγορας ο λογος...
    από adam_tsouk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 13:25
  3. περί mp3 ο λόγος
    από psaroulis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 13:38
  4. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF