Σελίδα 53 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 343484950515253545556575863103153 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 781 έως 795 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #781
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
    το επιτοκιο αν το παρεις με δοσεις!!!
    η πινακιδα και τα τελη κανουν 60 ευρω....

  2. #782
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Τα τελη και η πινακιδα εχουν 60 ευρω.Η σχαρα η μαμισια απο την σουζουκι εχει καπου 130 ευρω αλλα ειναι πολυ καλυτερη απο της after market που κυκλοφορουν.Και στον συναγερμο να προσεξεις μην σου βαλει καποιον του κιλου και εχεις προβληματα μετα.
    Αν το παρεις με δοσεις να ξερεις οτι η σουζουκι εχει απαιχτο επιτοκιο ενω ο βινιος υψηλοτερο,αρα στο τελος θα πληρωσεις περισσοτερα.

  3. #783
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Λοιπον, εχω τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης τα οποια τα περιμενα καλυτερα στον τομεα της ροπης.Στον δρομο φαινετε αρκετα καλυτερο στις χαμηλες στροφες 3-5000 ,τωρα πιο ψηλα δεν καταλαβα πολλα.
    Θα σας πω αποτελεσμα οταν το συνγκρινω με του αδερφου μου διπλα διπλα για να δω αν κερδισα κατι ουσιαστικο ( τα ειχαμε συγκρινει οταν ητανε μαμισια και τα δυο για να εχουμε σημειο αναφορας.)
    Τα διαγραμματα ροπης και ιπποδυναμης.Παντως ειναι φοβερα γραμμικα τουλαχιστον.

    http://i85.photobucket.com/albums/k7...os/dynojet.jpg

    http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/dynojet2.jpg

  4. #784
    Παιδιά καλησπέρα.
    Είμαι κάτοχος ενός pegaso ήθελα να αναβαθμιστώ σε κάτι πιο γρήγορο και πιο ''ασφαλες'' με την έννοια καλύτερων φρένων, κρατημάτων, ABS. Ήμουνα αποφασισμένος για το v-strom μέχρι που οδήγησα το Bandit. Να πω την αλήθεια δεν είχα αυτή τη κατηγορία και πολύ σε υπόληψη, όντας έχοντας οδηγήσει λίγο και το cbf 1000. Όταν πήρα το ληστή βόλτα σχεδόν με το ζόρι από ένα φίλο, κυριολεκτικά έμεινα με ανοικτό το στόμα. Δε ξέρω αν μου ταίριαξε στο σωματότυπο τόσο καλά αλλά με βόλεψε τόσο πολύ και ένοιωσα τόσο άνετα πάνω του που θέλω να το πάρω.
    Κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα το μήνα στη πόλη. . Όταν λέω πόλη δε κινούμε τόσο στο κέντρο της Αθήνας αλλά περιφερειακά. Δηλαδή μπορεί να κάνω διαδρομή Μαρούσι- Γλυφάδα-Γέρακα κ.τ.λ.
    Έχω δύο επιφυλάξεις μόνο. Πρώτον τη μεταπώληση, αν κάποια στιγμή το βαρεθώ η απλά μου τη δώσει να το αλλάξω και δεύτερον …………..αυτή η εξάτμιση ρε γαμώτο!!!!!!!!!!

  5. #785
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Από μια μηχανή που καινούργια πωλείται 6500? και που ο κόσμος δεν την έχει (κακώς) και σε πολύ υπόληψη γιατί δεν είναι μουράτη ή βρωμόγκαζο..... μη περιμένεις και καμιά τρελή μεταπώληση..... όπως την σκοτώνει η suzuki για να την πλασάρει και να ανεβάσει τις πωλήσεις κάπως έτσι θα πρέπει κι εσύ αν αποφασίσεις να την δώσεις να ρίξεις τις απαιτήσεις σου.

    Όσο για την εξάτμιση είναι όντως τεράστια αλλά θα την συνηθίσεις πιστεύω.... εγώ πλέον δεν τις δίνω και πολύ σημασία.... αλλά αν θέλεις να την αλλάξεις έχει αν κοιτάξεις λίγο πιο πάνω πολύ καλές προτάσεις.

    Εγώ προσωπικά δεν τα πάω και πολύ καλά με τον θόρυβο οπότε και δεν θα την άλλαζα παρά μόνο αν έβρισκα μια μικρή φτηνή αλλά και αθόρυβη εξάτμιση... πολλά τα λεφτά όμως....

  6. #786
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Καλυσπέρα σε όλους...Μήπως θυμάται κάποιος να πει πόση είναι η σωστή πίεση των ελαστικών για το bandit600 k4??

  7. #787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    Καλυσπέρα σε όλους...Μήπως θυμάται κάποιος να πει πόση είναι η σωστή πίεση των ελαστικών για το bandit600 k4??
    Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ... Θα κοιτάξω αν έχω το manual σε pdf αργότερα. Στο Κ5 πάντως είναι 36-36 εμπρός-πίσω ανεξάρτητα φορτίου.

  8. #788
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ...
    Ναι, το γράφει στο προστατευτικό της αλυσίδας.
    Πάντος για το Κ7 Κ8 η πίεση είναι 36 - 36 εμπρός - πίσω (μόνο οδηγός) και 36 - 42 εμπρός - πίσω (με συνοδηγό)
    Giorgos

  9. #789
    Το θέμα της μεταπώλησης μπορεις να το αντιμετωπίσεις αγοράζοντάς το μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα. Έτσι θα πληρώσει ο πρώτος ιδιοκτήτης το κόστος. Τώρα βέβαια αν θέλεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια και να λιώσει στα χέρια σου αυτά είναι ψιλά γράμματα. Πάρε παράδειγμα το πήγασο το δικό μου. Με έχει εξυπηρετήσει τόσο πολύ και τον ευχαριστήθηκα που τον χαρίζω κιόλας που λει ο λόγος.

  10. #790
    Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ... ένα εχω να πω το εργαλείο απλά είναι καλύτερο απο ολα της κατηγορίας του. τραβάει απο παντού με 6η σχέση στο κιβώτιο νιώθεις οτι έχεις 3η ανοίγεις το γκάζι και απλά φευγει σαν άνεμος... το ερωτεύτηκα πραγματικά! εχω το γκρί περλε θα ανεβάσω και φωτο καποια στιγμή... τώρα πάω να την στρωσω

  11. #791
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Καλορίζικος ο ληστής!!!!

    Καλά χλμ!!!


  12. #792
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ... Θα κοιτάξω αν έχω το manual σε pdf αργότερα. Στο Κ5 πάντως είναι 36-36 εμπρός-πίσω ανεξάρτητα φορτίου.
    Ρώτησα αντ/πεία & μου είπαν για το Κ4 36 πίσω-33 μπροστά.Ρωτάω γιατί πρόσφατα άλλαξα λάστιχα & μου είπαν ότι χαλάει πιο γρήγορα η γόμα του ελαστικού με λάθος πίεση!Thanks πάντως!

  13. #793
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ!!!!
    ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!

  14. #794
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ... ένα εχω να πω το εργαλείο απλά είναι καλύτερο απο ολα της κατηγορίας του. τραβάει απο παντού με 6η σχέση στο κιβώτιο νιώθεις οτι έχεις 3η ανοίγεις το γκάζι και απλά φευγει σαν άνεμος... το ερωτεύτηκα πραγματικά! εχω το γκρί περλε θα ανεβάσω και φωτο καποια στιγμή... τώρα πάω να την στρωσω
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!

  15. #795
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
    Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ...
    Καλοτάξιδη φίλε, αγρατσούνιστη να 'ναι και άπεφτη. Καλό στρώσιμο!!!!


    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    μου είπαν ότι χαλάει πιο γρήγορα η γόμα του ελαστικού με λάθος πίεση!
    Χμ, αν είναι ΠΟΛΥ χαμηλή, τότε χαλάει ο σκελετός του ελαστικού γιατί προχωράς και κάμπτεται περισσότερο από όσο πρέπει. Με την πολύ υψηλή, δεν έχεις τη σωστή πρόσφυση γιατί δεν κάμπτεται αρκετά και δεν πατάει αρκετό κομμάτι ελαστικού στο δρόμο. Για την πίεση, έχω το manual του 600 Κ0 και λέει 33psi εμπρός και 36psi πίσω, ανεξάρτητα φορτίου. Άρα σωστά σου είπαν.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF