η πινακιδα και τα τελη κανουν 60 ευρω....Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
το επιτοκιο αν το παρεις με δοσεις!!!
η πινακιδα και τα τελη κανουν 60 ευρω....Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
το επιτοκιο αν το παρεις με δοσεις!!!
Τα τελη και η πινακιδα εχουν 60 ευρω.Η σχαρα η μαμισια απο την σουζουκι εχει καπου 130 ευρω αλλα ειναι πολυ καλυτερη απο της after market που κυκλοφορουν.Και στον συναγερμο να προσεξεις μην σου βαλει καποιον του κιλου και εχεις προβληματα μετα.
Αν το παρεις με δοσεις να ξερεις οτι η σουζουκι εχει απαιχτο επιτοκιο ενω ο βινιος υψηλοτερο,αρα στο τελος θα πληρωσεις περισσοτερα.
Λοιπον, εχω τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης τα οποια τα περιμενα καλυτερα στον τομεα της ροπης.Στον δρομο φαινετε αρκετα καλυτερο στις χαμηλες στροφες 3-5000 ,τωρα πιο ψηλα δεν καταλαβα πολλα.
Θα σας πω αποτελεσμα οταν το συνγκρινω με του αδερφου μου διπλα διπλα για να δω αν κερδισα κατι ουσιαστικο ( τα ειχαμε συγκρινει οταν ητανε μαμισια και τα δυο για να εχουμε σημειο αναφορας.)
Τα διαγραμματα ροπης και ιπποδυναμης.Παντως ειναι φοβερα γραμμικα τουλαχιστον.
http://i85.photobucket.com/albums/k7...os/dynojet.jpg
http://i85.photobucket.com/albums/k7...s/dynojet2.jpg
Παιδιά καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός pegaso ήθελα να αναβαθμιστώ σε κάτι πιο γρήγορο και πιο ''ασφαλες'' με την έννοια καλύτερων φρένων, κρατημάτων, ABS. Ήμουνα αποφασισμένος για το v-strom μέχρι που οδήγησα το Bandit. Να πω την αλήθεια δεν είχα αυτή τη κατηγορία και πολύ σε υπόληψη, όντας έχοντας οδηγήσει λίγο και το cbf 1000. Όταν πήρα το ληστή βόλτα σχεδόν με το ζόρι από ένα φίλο, κυριολεκτικά έμεινα με ανοικτό το στόμα. Δε ξέρω αν μου ταίριαξε στο σωματότυπο τόσο καλά αλλά με βόλεψε τόσο πολύ και ένοιωσα τόσο άνετα πάνω του που θέλω να το πάρω.
Κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα το μήνα στη πόλη. . Όταν λέω πόλη δε κινούμε τόσο στο κέντρο της Αθήνας αλλά περιφερειακά. Δηλαδή μπορεί να κάνω διαδρομή Μαρούσι- Γλυφάδα-Γέρακα κ.τ.λ.
Έχω δύο επιφυλάξεις μόνο. Πρώτον τη μεταπώληση, αν κάποια στιγμή το βαρεθώ η απλά μου τη δώσει να το αλλάξω και δεύτερον …………..αυτή η εξάτμιση ρε γαμώτο!!!!!!!!!!
Από μια μηχανή που καινούργια πωλείται 6500? και που ο κόσμος δεν την έχει (κακώς) και σε πολύ υπόληψη γιατί δεν είναι μουράτη ή βρωμόγκαζο..... μη περιμένεις και καμιά τρελή μεταπώληση..... όπως την σκοτώνει η suzuki για να την πλασάρει και να ανεβάσει τις πωλήσεις κάπως έτσι θα πρέπει κι εσύ αν αποφασίσεις να την δώσεις να ρίξεις τις απαιτήσεις σου.
Όσο για την εξάτμιση είναι όντως τεράστια αλλά θα την συνηθίσεις πιστεύω.... εγώ πλέον δεν τις δίνω και πολύ σημασία.... αλλά αν θέλεις να την αλλάξεις έχει αν κοιτάξεις λίγο πιο πάνω πολύ καλές προτάσεις.
Εγώ προσωπικά δεν τα πάω και πολύ καλά με τον θόρυβο οπότε και δεν θα την άλλαζα παρά μόνο αν έβρισκα μια μικρή φτηνή αλλά και αθόρυβη εξάτμιση... πολλά τα λεφτά όμως....
Καλυσπέρα σε όλους...Μήπως θυμάται κάποιος να πει πόση είναι η σωστή πίεση των ελαστικών για το bandit600 k4??![]()
Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ... Θα κοιτάξω αν έχω το manual σε pdf αργότερα. Στο Κ5 πάντως είναι 36-36 εμπρός-πίσω ανεξάρτητα φορτίου.Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Καλυσπέρα σε όλους...Μήπως θυμάται κάποιος να πει πόση είναι η σωστή πίεση των ελαστικών για το bandit600 k4??![]()
Ναι, το γράφει στο προστατευτικό της αλυσίδας.Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ...
Πάντος για το Κ7 Κ8 η πίεση είναι 36 - 36 εμπρός - πίσω (μόνο οδηγός) και 36 - 42 εμπρός - πίσω (με συνοδηγό)
Giorgos
Το θέμα της μεταπώλησης μπορεις να το αντιμετωπίσεις αγοράζοντάς το μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα. Έτσι θα πληρώσει ο πρώτος ιδιοκτήτης το κόστος. Τώρα βέβαια αν θέλεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια και να λιώσει στα χέρια σου αυτά είναι ψιλά γράμματα. Πάρε παράδειγμα το πήγασο το δικό μου. Με έχει εξυπηρετήσει τόσο πολύ και τον ευχαριστήθηκα που τον χαρίζω κιόλας που λει ο λόγος.
Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ...![]()
![]()
ένα εχω να πω το εργαλείο απλά είναι καλύτερο απο ολα της κατηγορίας του. τραβάει απο παντού με 6η σχέση στο κιβώτιο νιώθεις οτι έχεις 3η ανοίγεις το γκάζι και απλά φευγει σαν άνεμος... το ερωτεύτηκα πραγματικά! εχω το γκρί περλε θα ανεβάσω και φωτο καποια στιγμή...
τώρα πάω να την στρωσω
![]()
Ρώτησα αντ/πεία & μου είπαν για το Κ4 36 πίσω-33 μπροστά.Ρωτάω γιατί πρόσφατα άλλαξα λάστιχα & μου είπαν ότι χαλάει πιο γρήγορα η γόμα του ελαστικού με λάθος πίεση!Thanks πάντως!Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Aν δεν κάνω λάθος, τα γράφει στο ψαλίδι αυτά... Ή στο προστατευτικό της αλυσίδας... χμ... Θα κοιτάξω αν έχω το manual σε pdf αργότερα. Στο Κ5 πάντως είναι 36-36 εμπρός-πίσω ανεξάρτητα φορτίου.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ...![]()
![]()
ένα εχω να πω το εργαλείο απλά είναι καλύτερο απο ολα της κατηγορίας του. τραβάει απο παντού με 6η σχέση στο κιβώτιο νιώθεις οτι έχεις 3η ανοίγεις το γκάζι και απλά φευγει σαν άνεμος... το ερωτεύτηκα πραγματικά! εχω το γκρί περλε θα ανεβάσω και φωτο καποια στιγμή...
τώρα πάω να την στρωσω
![]()
![]()
![]()
Καλοτάξιδη φίλε, αγρατσούνιστη να 'ναι και άπεφτη. Καλό στρώσιμο!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
Παιδιά σήμερα τον πήρα τον ληστή μου κι εγώ...![]()
![]()
![]()
Χμ, αν είναι ΠΟΛΥ χαμηλή, τότε χαλάει ο σκελετός του ελαστικού γιατί προχωράς και κάμπτεται περισσότερο από όσο πρέπει. Με την πολύ υψηλή, δεν έχεις τη σωστή πρόσφυση γιατί δεν κάμπτεται αρκετά και δεν πατάει αρκετό κομμάτι ελαστικού στο δρόμο. Για την πίεση, έχω το manual του 600 Κ0 και λέει 33psi εμπρός και 36psi πίσω, ανεξάρτητα φορτίου. Άρα σωστά σου είπαν.Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
μου είπαν ότι χαλάει πιο γρήγορα η γόμα του ελαστικού με λάθος πίεση!