Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 110

Θέμα: drz400 βελτιωσεις και αξιοπιστια

  1. #16
    αλλη μια!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00023.jpg 
Προβολές:	298 
Μέγεθος:	43,5 KB 
ID:	129850

  2. #17
    Ωραιο !Πολυ ωραιο!!! Που τη βρηκες αυτη τη Yoshi ???
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  3. #18
    ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειπε οτι την πηρε μεσο internet απο ιαπωνια!!!εχει και ενα φιλτρακι κ/n οποτε λογικα του λειπει ενα 39αρι καρμπ. ετσι δεν ειναι?

  4. #19
    τωρα που εμαθα πως ανεβαζω...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00005.jpg 
Προβολές:	282 
Μέγεθος:	40,4 KB 
ID:	129983

  5. #20
    Ψαγμενος ο παλιος ..! Ναι ρε φιλε θελει το FCR + εκκεντροφορους ! Εβαλα χθες τους HotCams
    ( εκκεντροφοροι ) , εχει μια ευχαριστη διαφορα θα ελεγα ...! Μεχρι στιγμης του εχω βαλει FCR + εκκεντροφορους και μου στοιχισαν 500e , οτι θελεις παρτο απο eBay . Ριξε π.μ αν θελεις βοηθεια για το 39αρι .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  6. #21
    αντε μεγεια τους εκκ. με το tps τι εκανες?καινουργιο το πηρες το 39αρι?αν μπορεις βαλε μια φωτο

  7. #22
    Φχαριστω!!!
    Mεταχειρο απο Αγγλια ! Ηταν απο wr400f οπωτε τα ειχε ολα ,choke-tps, hot start αλλα ειδικα το τελευταιο δεν χρειαζεται . Το tps το ξεσυνδεσα για μια βολτα αλλα δε καταλαβα διαφορα , και τσοκ αν δεν εχει του ριχνεις 2 ξκαζιες πριν το βαλεις μπροστα , πατας μιζα και πηρε ! Απλα το κρατας λιγο στο χερι ψηλα το ρελαντι με το γκαζι .
    Το ρυθμησα μονος μου απο thumpertalk πριν το βαλω και ηταν κομπλε ! Οι αμερικανοι μοιραζονται τα παντα μαζι μας !
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  8. #23
    Στο Thumpertalk το δινουν καινουριο σχεδον 350e με ΟΤΙ χρειαζεται για να μπει , ειναι πολυ καλη τιμη ! Αμα στο στειλουν και σα "δωρο" 'η αναγραφομενη αξια κατω απο 60$ γλιτωνεις και το τελωνειο .
    Την εξατμιση την εχεις , βουρ για FCR + HotCams ! Με τους HotCams γεμισαν αρκετααα οι μεσαιες !
    Αν εχω χρονο το ΣΚ θα του βαλω και την ηλεκτρονικη απο το 'Ε ( 33e ! ) .
    Δε θελει κοπο θελει ψαξιμο και τροπο !
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  9. #24
    καλα τα λες φιλε μου αλλα στο ηγουμενιτσα δεν υπαρχουν μαστοροι που να το κατεχουν(πηγα να αλλαξω αλυσιδα και εφυγα με σπασμενη εξατμιση στο λαιμο και πηγα γιαννενα να την κολλησω,τιτανιο βλεπεις)οποτε εκκ.προς το παρον τους ξεχναμε,ας βρω για αρχη καρμπ.και μετα βλεπουμε

  10. #25
    [i](πηγα να αλλαξω αλυσιδα και εφυγα με σπασμενη εξατμιση στο λαιμο και πηγα γιαννενα να την κολλησω,τιτανιο βλεπεις)οποτε εκκ.προς το παρον τους ξεχναμε,ας βρω για αρχη καρμπ.και μετα βλεπουμε [/B]
    Τι λες τωρα ?!
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  11. #26
    μιλαμε για πολυ :a31: :a31: :a31:

  12. #27
    Ειχα DRZ μοντελο '04. Το ειχα παρει εντουρο και οταν το βαρεθηκα περιπου στο χρονο πανω αρχισα τα ματσακονια! Ζαντες MORAD με ακτινες 5mm στα δικα του κεντρα, δισκοπλακα BRAKING 320mm μαργαριτα, τιμονι AFAM αλουμινιο , χουφτες διαφανες με αλουμινιο. φλασακια led (τα ιδια εβαλα και στο επομενο!!!), φτερο εμπρος POLISPORT (κουκλι και παμφθηνο), ουρα με led φαναρι και στοπ UFO, φιλτρο TWIN AIR , ζιγκλερωμα, ολα τα υγρα BELL RAY, πολυ καλο μαστορα και οταν αρχισαν να στερευουν τα €,ενα τελικο τιτανιο FMF. Οι πλακες κατεβηκαν ακριβως 19mm και ψιλοαγνωστο το ποσο το ψηλωσα πισω, δεν πρεπει να ειχε στατικο sag πανω απο 30mm. Το μηχανακι σκοτωνε,εστριβε γρηγορα (με ΜΤ 60 και 160 διασταση πισω που πατιοταν μεχρι την ακρη....) και παραλληλα ηταν πολύ σταθερο, απλα σιγουρα δεν πηγαινε χωρις FCR σαν το καθαρο ουτε φρεναρε σαν το CCM. Αν το κραταγα θα επαιρνε σωληνακι υψηλης μπροστα καρμπυρατερ και λαιμο εξατμισης. Αξιοπιστια μυθικη (ακομα δουλευει με την μπαταρια της μανας του!!!). Δεν ηταν ευρωπαικο σε αισθηση και επιδοσεις αλλα δεν υπηρχε αλλο ιαπωνικο που να πηγαινει ετσι με μονο 398cc να ειναι τοσο γερο να μην καιει 5 βυτια στο χιλιομετρο και να το χω ‘φχαριστηθει μεχρι το δευτερολεπτο που το δωσα και με καλη μεταπωληση. Σκεψου για χοντρη μετατροπη και τους εκκεντροφορους και τις φλαντζες και το G-PACK της NIKKO RACING κατι που δεν φανταζοσουν για μηχανακι με καρμπυρατερ. Βγαζει και κιτ 450cc η YOSHIMURA αλλα κοστιζει μια μικρη περιουσια... και φυσικα μην βλεπεις το μηχανακι μονο σαν μοτερ αλλα σαν συνολο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bikepics-468388-800.jpg 
Προβολές:	259 
Μέγεθος:	47,4 KB 
ID:	130088
    I warned you then and I'm warning you now
    If you mess with me you're playing with fire...

  13. #28
    Μερικες φωτο ακομα...
    I warned you then and I'm warning you now
    If you mess with me you're playing with fire...

  14. #29
    ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bikepics-468389-800.jpg 
Προβολές:	258 
Μέγεθος:	48,6 KB 
ID:	130090
    I warned you then and I'm warning you now
    If you mess with me you're playing with fire...

  15. #30
    ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bikepics-468389-800.jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	48,6 KB 
ID:	130092
    I warned you then and I'm warning you now
    If you mess with me you're playing with fire...

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2009, 18:51
  2. Βελτιωσεις και μετατροπες στα ΧΤ...
    από p@nos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2008, 19:52
  3. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2008, 09:19
  4. Scooters ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 02:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF