Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Enduro 690

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/05/2007
    Μηνύματα
    12

    ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Enduro 690

    EIMAI ENA KLIK ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΜ ENDURO 690. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ AFRICA (ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 2500 ΕΥΡΩ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΚΤΜ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, SERVICE, ΑΠΟΔΟΣΗ, ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ...

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Δε νομίζω να βρεις κάποιον που το έχει αγοράσει γιατί είναι αρκετά καινούριο μηχανάκι.
    Πάντως εγώ θα σου έλεγα go for it!!


  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Διάβασε ΑΥΤΟ.

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Διάβασε ΑΥΤΟ.
    Δε νομίζω ότι μπορείς να πάρεις πολλές πληροφορίες από αυτό, αφού έχει περάσει τόσος καιρός από τότε που πρωτοκυκλογόρησε αυτός ο κινητήρας. Επίσης πολλά περιφερειακά δεν είναι κοινά.

  5. #5
    Πάντως η σέλλα του (για μηχανάκι διπλής χρήσης) είναι....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Μίκε, από εκεί μπορεί να δει πολλά χρήσιμα για service, απόδοση, αξιοπιστία. Τα περιφερειακά, μάλλον εννοείς αναρτήσεις-φρένα, δεν έχουν σχέση με την αξιοπιστία.

    Βρωμόπουλε, το μηχανάκι δεν έχει υποπλαίσιο-μαρσπιέ για να το χρησιμοποιήσεις για διπλή χρήση.

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Μίκε, από εκεί μπορεί να δει πολλά χρήσιμα για service, απόδοση, αξιοπιστία. Τα περιφερειακά, μάλλον εννοείς αναρτήσεις-φρένα, δεν έχουν σχέση με την αξιοπιστία.

    Πιστεύεις ότι δε θα έχουν διορθωθεί τα κάποια προβλήματα που εμφάνισαν τα πρώτα μοταρντ?
    Εγώ πάλι νομίζω ότι πλέον αυτές οι παιδικές ασθένειες δεν υπάρχουν. Έχει περάσει τόσος καιρός από τότε που κυκλοφόρησε το motard μέχρι τώρα που βγήκε το enduro.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Πιστεύεις ότι δε θα έχουν διορθωθεί τα κάποια προβλήματα που εμφάνισαν τα πρώτα μοταρντ?
    :a13:

    Πιστεύω ότι υπάρχουν ελάχιστα 690 στο forum για να σχηματίσουμε ασφαλή συμπεράσματα. Ίσως να υπάρχουν θέματα όπως τον συμπλέκτη του 950/990 που θα βγουν στην επιφάνεια μόλις κυκλοφορήσουν αρκετά. :wacko:

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Βρωμόπουλε, το μηχανάκι δεν έχει υποπλαίσιο-μαρσπιέ για να το χρησιμοποιήσεις για διπλή χρήση.
    Δυστυχώς κάνεις λάθος. Το συγκεκριμένο που κάθησα επάνω, εκτός από μαρσπιέ συνεπιβάτη (δοκίμασα τη σέλλα και σαν συνεπιβάτης πατώντας πάνω τους), είχε και original βάσεις για βαλίτσες (με χαραγμένο το logo της ΚΤΜ) τοποθετημένες.:smilea:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661


    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=47094

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sportex
    Ρε παιδιά το εντούρο δέν έχει υποπλαίσιο (είναι το ρεζερεβουάρ) και δέν δέχεται συνεπιβάτη!!!
    Τι φασή???
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Είδες κάτι πράγματα ...????

    Να μην μπορείς να φορτώσεις γυναίκα-παιδιά-πεθερά-σκύλο-καναρίνι πάνω σε ένα Enduro και να κάνεις τον γύρο του κόσμου ...???
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
    kala otan leme enduro 690..... enoeite oti milame gia ton antikatastath toy LC4 re dolman
    Όπως φαίνεται τελικά είναι για δύο.

    Εν τω μεταξύ εγώ είχα ξεμείνει στο ελληνικό site με τα "καρμπυρατεράτα" 690.

    http://www.ktm690enduro.com/


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20080510ktm690enduro.jpg 
Προβολές:	1380 
Μέγεθος:	82,9 KB 
ID:	130155

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/05/2007
    Μηνύματα
    12
    ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις πληροφορίες αλλά δεν σας κρύβω ότι με αγχώνει ακόμη η ιδέα της αγοράς του ΚΤΜ (μόνο λόγω αξιοπιστίας, οι μηχανές κατα τα α΄λλα είναι ότι καλύτερο).
    αλλά διάβασα κάτι πράγματα.....

    υπερθερμαινεται.......

    ηλεκτρικά προβλήματα....

    δεν κάνει σούζα?????

    καίει λάδια.....

    τι γίνεται τελικά?

    εν τω μεταξύ πούλησα εχτές το africa και είμαι με τα χρήματα στο χέρι.

    το enduro 690 έχει μια αναμονή περίπου 15 μέρες.


    βοηθείστε ρε παιδιά!!!!!

  12. #12
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    το ειδα σημερα στη hellinmoto και ταρακουνηθηκα..
    περιμενω πως και πως για testride!

    Engine type Single cylinder, 4-stroke
    Displacement 654 cc
    Bore x stroke 102 / 80 mm (4.02 / 3.15")
    Performance (homologated) 46.3 kW / 7500 rpm
    Max. torque 64 Nm / 6000 rpm
    Compression ratio 11.8:1
    Starter / Battery E-Starter / 12 V 8.6 Ah
    Transmission 6 gears, dog clutch engagement
    Fuel Mixture Generation Keihin EMS with EPT (Electr. Power Throttle)
    Control 4 V / OHC with roller rocker arms
    Lubrication Pressure lubrication with 2 Eaton pumps
    Engine lubrication Motorex, fully synthetic, SAE 10W-60
    Primary drive 36:79
    Final drive 15:45
    Cooling Liquid cooled
    Clutch APTC slipper clutch, hydraulically operated
    Motor Management Keihin EMS with EPT (Electr. Power Throttle)


    Frame Chromium-Molybdenum trellis frame, powder coated
    Subframe Self-supporting plastic tank
    Handlebar Aluminium Ø 28 / 22 mm (1.10 / 0.87"), tapered
    Front suspension WP USD Ø 48 mm (1.89")
    Rear suspension WP mono shock with Pro Lever Linkage
    Suspension travel front / rear 250 / 250 mm (9.84 / 9.84")
    Front brake Brembo two piston, floating caliper, brake disc Ø 300 mm
    Rear brake Brembo single piston, floating caliper, brake disc Ø 240 mm
    Rims, front / rear Spoked wheels with aluminium rims 1.85 x 21'' / 2.50 x 18''
    Tires, front / rear 90/90-21"; 140/80-18"
    Chain X-ring chain 5/8 x 1/4"
    Main silencer Stainless steel silencer with regulated catalytic converter
    Steering head angle 63°
    Trail 115 mm (4.53")
    Wheel base 1498 ± 15 mm (58.98 ± 0.59")
    Ground clearance (unloaded) 300 mm (11.81")
    Seat height 910 mm (35.83")
    Fuel capacity approx. 12 liters (3.17 gal) / 2.5 liters reserve (0.66 gal)
    Weight (no fuel) approx. 138.5 kg (305.4 lbs)
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  13. #13
    Αγαπητε git, έκανα registration στο forum, μόνο και μόνο για να σου απαντήσω.

    Είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός 690 enduro, μπορώ όμως να σου σχολιάσω τα πρώτα 1200χλμ. χωρίς να έχω κάνει ουτε καν πρώτο service. Ουτε έχω δοκιμάσει τον χαρτογράφο στο "aggressive" ακόμα, το έχω αφήσει στο "normal" που μου το έδωσε η μαμα.
    Πριν από αυτό ήμουν κάτοχος ενός 400 EGS, που όσοι το γνωρίζουν, ξέρουν οτι δεν αστειευόταν.
    Οπότε ότι διαβάσεις παρακάτω είναι η εμπειρία μου από αυτές τις 2 κούκλες.

    Το 690 είναι απίθανο!!!
    Και on και off που πήγα για λίγο(ακόμα στρώνω και δεν θέλω να το πιέζω), πετάει...
    Τι να πρωτοπω;;
    Για την ΑΨΟΓΗ οδική συμπεριφορά;
    Για τα απρόσμενα κρατήματα, τα Metzeler του πάνε γάντι.
    Το ζύγισμα σ'αυτό το μηχανάκι είναι διαστημικό. Έχεις την αίσθηση οτι δεν έχει βάρος και τα μπατιλίκια είναι το φυσικό του περιβάλλον. Μπορείς να πηγαίνεις πάρα πολλά μέτρα με τις ρόδες παράλληλα, πριν σκεφτείς "μήπως ήρθε η ώρα να αφήσω το φρένο, να ισιώσει;;".

    Ποιός είναι αυτός που μίλησε για μαρσπίε και συνεπιβάτη; Τα διαθέτει και τα 2 το δικό μου και είναι και άψογης ποιότητας.

    Η σέλα είναι ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ έπρεπε να είναι μια εξαιρετικής ποιότητας enduro σέλα.

    Υπερθεμαίνεται;;; Σήμερα με 38 βαθμούς στην κίνηση, μου άναψε για πρώτη φορά βεντιλατέρ και το μηχανάκι έχει φοβερές τριβές ακόμα στον κινητήρα.

    Κατανάλωση;; Αν πω 10λ./300χλμ. θα με πάρουν με τις πέτρες στο forum...

    Σούζα;; Ξέρετε τι σημαίνει 63 άλογα μονοκύλινδρο; Με 130 και 6η στην εθνική σηκώνεται, άμα το προκαλέσεις.

    Στο "καίει λάδια" απαξιώ απλά να απαντήσω.

    Και όλα αυτά είναι μόνο 1200 αρχικά χιλιόμετρα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	690_enduro_small.jpg 
Προβολές:	1167 
Μέγεθος:	79,4 KB 
ID:	133993

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ενδιαφερουσες οι αποψεις σου.
    Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν ειπες τιποτε το αρνητικο για την μηχανη.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Πιστεύεις ότι δε θα έχουν διορθωθεί τα κάποια προβλήματα που εμφάνισαν τα πρώτα μοταρντ?
    Εγώ πάλι νομίζω ότι πλέον αυτές οι παιδικές ασθένειες δεν υπάρχουν. Έχει περάσει τόσος καιρός από τότε που κυκλοφόρησε το motard μέχρι τώρα που βγήκε το enduro.
    min eisai toso sigouros ... sto sm junkies oi katoxoi enduro , smc kai duke 3 einai idi arketoi ...paroti tp paineyoun arketa , oloi tous exoun kapoia problimatakia ... mikra gia aytous ... (ennoontas oti otan exeis dyo-treis mixanes, na kaneis ti douleia ena problima to opoio den sou kostizei tipota logo eggyihsis, den se talaipwrei ) enas ellinas (pou sinithws den exei dyo -treis mixanes) isws talaipwrithei ligo
    PROzacRIDER

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΝΕΟ Site και σχολή για το Enduro στην Ελλάδα!!!
    από taxydromos στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2009, 17:58
  2. ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Enduro690 2
    από git στο forum KTM
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2008, 15:23
  3. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 23:16
  4. ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Z 750
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2005, 15:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF