Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 61

Θέμα: neo varadero 750?

  1. #31
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ...

    ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ....

    ΟΜΩΣ....ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...


    ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ..
    ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟΝ 3ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ....


    ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ...ΕΙΝΑΙ ΤΟ..ΟΤΙ...ΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧ..

    ΤΟ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ...ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΙΟΛΑΣ..[ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΩΡΕ] ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΟΤΕ....ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ...ΛΕΜΕ...

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ΧΑΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....
    ΣΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ...ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΞΑΝΘΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ...

  2. #32
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    δηλαδή διαφωνείς;

    φτιού σιου


  3. #33
    "Παππούς" -- (22-05-02) Το avatar του/της jimbar
    Εγγραφή
    30/09/2003
    Μηνύματα
    317

    ON-OFF

    Την καλημέρα μου!!

    Για Varadero 750, ούτε εγώ έχω ακούσει. Σαν ιδιοκτήτης TransAlp όμως, θα σας απαντήσω σχετικά με την μηχανή μου, μιας και μιλήσατε για ΟΝ-OFF.

    Για να μην παρεξηγηθώ θα πρέπει πρώτα να πω ότι είναι η πρώτη μου μηχανή.

    Το πρώτο μου δίτροχο ήτανε ένα παπάκι 50άρη και, για να μάθω τον όγκο και το βάρος αλλά ΧΩΡΙΣ συμπλέκτη [λόγο φόβου], πήγα στο Suzuki Bergman 250. Ήτανε διαφορετικό ... ήτανε μέγα-σκούτερ [όπως το λένε] και πολύ άνετο για ταξιδάκι.

    Σε ένα από τα ανετότερα ταξίδια που είχα κάνει μέχρι τότε, προς την Πρέβεζα [καταγωγή της μάνας μου] ... «ανέβηκα» από Αντίρριο με συνοδεία ενός TransAlp 600 [του αδελφικού μου φίλου Γιάννη, που ερχόταν από κάτι εργασίες στην Πάτρα]. Μου άρεσε το πώς «έμπαινε» στις στροφές, ο όγκος του ... τέλος πάντων είναι μηχανή βρε αδερφέ και όχι σκούτερ.

    Μπορείς να «κατεβάσεις» και να «ανοίξεις» το γκάζι και να σου δώσει την ροπή που χρειάζεσαι, για να περάσεις χωρίς μεγάλη δυσκολία τις δύο νταλίκες που αγκομαχούν σ'αυτή την ανηφόρα γεμάτη στροφιλίκια.

    Όχι σαν εμένα που πρέπει να βρεθεί ευθεία, να τερματίσω το γκάζι και να περιμένω το πότε θα ανεβάσει στροφές ο κινητήρας, πότε θα μπορέσει από 120 να πάμε 140 π ρ ο ο δ ε υ τ ι κ ά, και φυσικά, το πότε θα μπορέσω να περάσω τις νταλίκες ... τραγικό.

    Τελικά την καβάλησα και ... τρελάθηκα. Καμία σχέση με το σκούτερ. Ανώτερο πράγμα.

    Από εκείνη τη μέρα έδωσα το σκούτερ και πήρα TransAlp 650 '02, και φυσικά είδαν χαρά τα «σκέλια» και ο «καρπός» μου. Το χαμόγελο είναι πιο μεγάλο και η στροφές πιο ... παθιάρικες. Ως εδώ καλά τα πάμε. Να όμως που μετά από ενάμισι χρόνο και κάτι ... ξανά ταξίδεψα για Αθήνα, παρέα με ένα Varadero 1000 και ένα GS 1150. Η βροχή έπεφτε ασταμάτητα και η πρωτοχρονιά, μας είχε «μπει» με πολλά μαύρα σύννεφα. Από το Ρίο, τα παιδιά προτίμησαν να πάνε λίίίίγο πιο γρήγορα και έτσι χαιρετηθήκαμε κουνώντας τα βρεγμένα γάντια και κράνη μας.

    Μετά από κάποια χιλιόμετρα, και ενώ τους είχα χάσει, αποφάσισα να πάω και εγώ λίγο πιο γρήγορα μιας και ο δρόμος ήτανε άδειος. Μόνο εγώ και τα σαλιγκάρια ήμασταν έξω εκείνη την μέρα. Και ξαφνικά με «πιάνει» αυτή η τρέλα. Η γνωστή τρέλα του μοναχικού μοτοσικλετιστή που, μια «φωνούλα» του λέει «GAAAAAAAAZZZZZZ» και ο καρπός σου γίνετε βαρύς και ξαφνικά, η βελόνα ανεβαίνει προοδευτικά από τα 90 στα 160. Ξέρω είναι τρέλα, υπό βροχή να γκαζώνεις και ας είσαι και μόνος σου, αλλά και πολύ «γευστική» εμπειρία.

    Όταν σε κάποια χιλιόμετρα βρήκα μπροστά μου το Varadero και σταματήσαμε για ένα καφέ. Μου είπε ότι ο GS-άκιας «ανέβασε» πολύ και μάλλον πήγαινε με 210 με 220 και τον έχασε [!!!!!!!].

    Στην Αθήνα, είχα την τύχη [και την ατυχία διότι έτσι το «γεύτηκα»] να ανέβω συνεπιβάτης σε ένα GS. Τρελάθηκα. Έβλεπα ότι, σίγουρα για την Αθήνα ΔΕΝ κάνει [όπως και το Varadero λόγο όγκου] αλλά τουλάχιστον καβαλάς μηχανή βρε αδερφέ !!!!! Από τότε το έχω ερωτευθεί. Ειδικά το νέο GS 1200 με τα 30 κιλά λιγότερο και τα 15 «άλογα» παραπάνω, που μπροστά στα δικά μου 55 «γαϊδουράκια» μου δίνουν ίσως κάτι ... παραπάνω. Είμαι παράλογος να αφήσω την μαμά Honda για το νέο GS;
    - - - ΠANTA ΟΡΘΙΟΙ !!!! - - -

    ΘΕΕ μου μην φοβάσαι είμαι δίπλα σου!!

  4. #34
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    όχι

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από monstermind
    kai prospatise na sinidopoiiseis zoume ston ditiko kosmo... stous dromous mas exoume riksei ena iliko pou legetai asfaltos ... twra an esena sou aresei na pigaineis taksidi Athina - Parisi apo xwmatodromous... np... tha vrethoume ekei
    κι έλεγα, επιτέλους, δεν θα το πει κανείς ποτέ;

    Ωστόσο μια και ο λόγος για το varadero... μια χαρά μηχανάκι το βρίσκω για τη δουλειά που κάνει. Το φορτώνεις με ό,τι θέλεις, βάζεις και τη γυναίκα σου από πίσω και πας όπου θέλεις ξεκούραστος. Βέβαια στο χώμα θα σταματήσει κι αυτό όπως όλα τα ψευτοεντούρο κι ας νομίζουν ό,τι θέλουν οι κάτοχοι τους. Εγώ δεν έχω δει κανέναν να μπαίνει στο χώμα με περισσότερη άνεση απ'όση είχα εγώ με το TDM ή με το FAZER. Τουλάχιστον δεν είδα κανέναν δύο χρόνια που πήγαινα εκδρομές με το club της BMW και τους φίλους μου με τα varadero...

    Όπου πήγαιναν... κι εγώ από πίσω... και όπου κολλούσα, κολλούσαν! Τώρα μήπως κι εγώ έχω on off και δεν το ξέρω ή εκείνοι είχαν street και δεν το ήξεραν;

  6. #36
    moda banana Το avatar του/της monstermind
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    346

    ksereis ti tha kanw NLS?

    tha parw to teleftaio post sou me ta statistika tha prosthesw kai liga dika mou (100% twn varaderadwn exoun mana pouT@n@, ktl ktl ktl) kai mazi me tin diefthinsi sou tha to steilw sto varadero club....
    mouhahah

    na deis gia pote tha to agapiseis to mixanaki

  7. #37
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    μετά από αυτή την ιδέα, ήδη το ερωτεύτηκα

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της solman
    Εγγραφή
    17/10/2003
    Μηνύματα
    167

    Kalispera!!!

    Se vlepo na poulas ti beba gia varadero,ela mi to kreibeis afou sou aresei........

    KAI LOUKOUMAKIA EXOUME KAI XALVADOPITES EXOUME!!!!!

    SYROS!!!!


    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΔΙ Η ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ??
    SOLMAN

  9. #39
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    ναι στα κρυφά

    ειδικά με έλκει ότι το έχει ένας συνάδελφος που τώρα που αδυνάτησε είναι 120 κιλά

    μια χαρά δείχνει από κάτω του (σαν παπάκι)

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της milaber
    Εγγραφή
    13/11/2003
    Μηνύματα
    1.011
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΚρυφοHondaκια NLS!!!

  11. #41
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    ωπ εδώ είσαι λάθος

    φανεροχοντάκιας είμαι

    απλά είμαι και φανερόαντιβαραντέρος (το οποίο βγαίνει και από το ότι είμαι χοντάκιας - γιατί όποιος πάει πραγματικά την χόντα δεν μπορεί να πάει τη λατέρν... εχμ το βαραντέρο)

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Εντοπίζεται το πρόβλημα στις μηχανές ενώ το έχουν οι αναβάτες.
    Που δεν ξέρουν (στην καλύτερη περίπτωση) η την θέλουν για άλλη χρήση.
    Για μένα και να είχαν χαθεί τα μαστόδοντα, δεν θα έτρεχε τίποτα.
    Αυτό το παρίσι ντακάρ φταίει.
    Πάντως έχω δεί ενα απο αυτά με 300000χιλ σε μια τετραετία.
    Αντε να είναι και άλο ένα στην Ελλάδα.
    Ολα τα άλλα εκτελούν χρέη μεγενθυτικού φακού η σοβαρής μοτοσυκλετας.
    Αντίθετα το cb500 ας πούμε που είναι ιδανικό για τουρισμό στην Ελλάδα και μετακίνηση, και μηχανάκι να το χεις 10 χρόνια δεν πουλάει .
    Τι να κάνουμε ρε παιδειά αυτοί είμαστε

  13. #43
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    (δεν πέρασες σήμερα ε; ...)

    είναι περίπου έτσι αλλά όχι ακριβώς

    εγώ νομίζω υπάρχουν αρκετά (για τον μοτοπληθυσμό μας) τέρατα με 300000χλμ. - απλά δεν είναι οι ίδιοι που μπαίνουν στα φόρουμ, ούτε συνήθως οι τέτοιοι κάθονται να ασχοληθούν να το διαδώσουν

    δεν θα έλεγα ποτέ ότι το CB500 είναι ιδανικό για τουρισμό στην Ελλάδα

    ένα τοσοδούλι μηχανάκι (φιλικότατο και αξιόπιστο βέβαια) που δεν μπορείς να φορτώσεις όσο θες (οπότε που κολάει το Ελλάδα και Έλληνας; ), ειδικά με δυο άτομα... και αν το φορτώσεις άντε οδήγησε το - και φυσικά δεν θα βρει ποτέ την παραλία που θα βρει ο άλλος με το ΧΤ (για να μην το πάω σε ποιό σοβαρές εναλλακτικές)

    δεν θίγω το θέμα γκάζι, εκεί οκ συμφωνώ, όπως και το τι συμβολίζει συνήθως το μέγα-μηχανάκι (τι έλεγα για το varadero; )...

    εγώ θεωρώ ότι ΧΟΝΤΡΙΚΑ είμαστε σχετικά σοβαρή αγορά, αν και μάλλον παρασύρεται από τη μουράτζα - και αυτό δεν πάει μόνο στο τι μηχανή διαλέγουμε - οπότε απλά το συμπεριλαμβάνουμε στα δεδομένα


  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της milaber
    Εγγραφή
    13/11/2003
    Μηνύματα
    1.011
    NLS, αν ήμασταν σοβαρή αγορά και αγοράζαμε μηχανάκια με βάση την καθημερινή χρήση στην πόλη και με βάση τις λίγες (ίσως και πολλές) εξορμησούλες στο ελληνικό έδαφος θα αγοράζαμε ΟΛΟΙ μεσαία on-off (ή και για τους εντελώς ασάλτινους streetάκια)!!!
    Ποιό είναι πιο ιδανικό μηχανάκι π.χ. για την χώρα μας από το ΧΤ;;;
    Αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα για αυτό και έχουμε γεμίσει μαούνες "μεγάλου τουρισμού" με κουστουμάτους επάνω να κάνουν τουρισμό στο δρομολόγιο σπίτι δουλεία ή απόλυτες πιστιάρες χιλιάρες που η μόνη πίστα που βλέπει το αφεντικό τους είναι αυτή της disco που ξεδίνει το βράδυ ή χωματερά cross που το μόνο χώμα που θα πατήσουν θα είναι στο παρτέρι της οικοδομής του ιδιοκτήτη τους!!!
    Γι' αυτό σου λέω: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΟΒΑΡΗ ΑΓΟΡΑ!!!
    Είμαστε αγορά εντυπωσιασμού στο μεγαλύτερο κομμάτι της!!!

    Ζήτω το ΧΤ, το απόλυτο μηχανάκι για την Ελλαδάρα μας!!!
    :smilea: :smilea: :smilea:

  15. #45
    δεν επέστρεψα
    Εγγραφή
    17/05/2002
    Μηνύματα
    640
    η απόλυτη μηχανή για ελλάδα είναι αυτή που έχω



    δίκιο έχεις αλλά νομίζω κάτι σου ξεφεύγει (χωρίς να αλλάζει το νόημα) ->

    ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ η αγορά της μοτό είναι αγορά "μούρης" σε πολλαπλάσιο βαθμό από την αγορά αυτοκινήτου (που ΚΑΙ ΑΥΤΗ είναι αγορά μούρης σε κάποιο βαθμό)

    δεν είναι ιδιαιτερότητα της Ελλάδας αυτό

    όταν διαβάζω (στο εξωτερικό) ότι ο άλλος είναι 1.65, 60 κιλά και για πρώτη μηχανή παίρνει... 1150GS Adventure (!!!!!!!!!!!!) τότε για πες μου τι είναι αυτό

    όταν ΥΠΑΡΧΕΙ αγορά για μηχανές όπως R1, τι άλλο εκτός από μούρη είναι; (γιατί μη μου πεις ότι είναι απαραίτητη η απόλυτη γεωμετρία στις βόλτες του κατόχου της - ή ότι είναι κάθε μέρα πίστα - τότε ας πάρει μέρος σε αγώνες, άρα πάλι δεν θέλει R1)

    όταν ΥΠΑΡΧΕΙ αγορά για μηχανές όπως οι Harley, οι custom γενικά (ακόμα και οι πανάχρηστες του κώλου), τότε πως σου φαίνεται αυτό; συνειδητοποιημένη αγορά;

    όταν ΥΠΑΡΧΕΙ αγορά για XX και Hayabusha (ναι είναι πολύ χρήσιμο να μπορείς να πας με... 300χαω) τότε τι λέμε;

    (υπόψη ότι δεν έχω καμία κριτική για τις μηχανές που ανέφερα, μια χαρά μπορεί να είναι, απλά ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ότι τουλάχιστον το 50% της επιλογής μας -όταν έχουμε φτάσει να πάρουμε αυτό που θέλουμε, όχι όταν ξεκινάμε με ένα παπί- ΕΙΝΑΙ τελικά η "μούρη"... και αυτό δεν είναι μοναδικότητα μας ως Έλληνες)

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. protash gia to neo moto.gr
    από vasdekiss στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF