Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ Hornet

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2008
    Μηνύματα
    3

    ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ Hornet

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.

    ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2007 ΠΗΡΑ ΤΟ CB 600 HORNET KOYTA.ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΑΚΡΙΒΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ.
    Α) ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 1.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ 6.000 ΧΛΜ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 1.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ 12.000
    Β) Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑGIP RACING ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. O ΕΜΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙ ΑΛΛΗΣ ΜΑΡΚΑΣ (Α) ΤΥΠΟΣ (Α)???.ΣΤΗ 2η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΜΠΟΡΟ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ (Α) ΤΥΠΟΣ (Β)???. ΕΓΩ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ???

    ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
    ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408

    Re: ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ Hornet

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 6975
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.

    ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2007 ΠΗΡΑ ΤΟ CB 600 HORNET KOYTA.ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΑΚΡΙΒΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ.
    Α) ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 1.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ 6.000 ΧΛΜ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 1.000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ 12.000
    Β) Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑGIP RACING ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. O ΕΜΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ 1η ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙ ΑΛΛΗΣ ΜΑΡΚΑΣ (Α) ΤΥΠΟΣ (Α)???.ΣΤΗ 2η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΜΠΟΡΟ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ (Α) ΤΥΠΟΣ (Β)???. ΕΓΩ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ???

    ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
    ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    Φιλε Κυριακο

    Απο την μακροχρονη ενασχοληση μου με μηχανες σε συμβουλευω τα εξης

    ΑΚΟΛΟΥΘΑ Παντα τις οδηγειες του κατασκευαστη.
    ΑΝ σου λεει λαδι καθε 12000 χλμ βαζε καθε τοτε.Οχι αργοτερα αλλα και οχι και πολυ νωριτερα.
    Π.Χ.χαριν καθε 6000.Τα συγχρονα λαδια ειναι πολυ καλα και κρατανε πολλα χλμ.Οι συνεργατζηδες συνιστουν αλλαγγη καθε λιγο και λιγακι για να σου αλαφρωσουν την τσεπη.
    Αυτο που κυριως εχει σημασια στην αλλαγη των λαδιων ειναι η τηρηση των οδηγιων σχετικα με την ρευστοτητα του λαδιου που συνιστα ο κατασκευαστης.π.χ. η χοντα στο μηχανακι σου συνιστα λαδι ημισυνθετικο η συνθετικο 10-40 η 20-50.Η μαρκα λιγο ρολο παιζει, αλλα καλον ειναι να δωσεις λιγο παραπανα για καλο λαδι απο 8-13 ευρω το λιτρο.Σε τετραλιτρο συμφερει καλυτερα.Επισης καθε αλλαγη-η-το πολυ καθε δευτερη αλλαγη να αλλαζεις φιλτρο λαδιου.

    ΑΥΤΑ και να θυμασαι παντα.
    Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΣΤΡΟ-ΜΗΤΣΟ.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Τα περισσότερα Honda προτείνουν, στο βιβλίο τους, αλλαγές λαδιών κάθε 12000 χιλιόμετρα. Είναι σύνηθες όμως οι εδώ, τουλάχιστον, αντιπρόσωποι να συνιστούν αντ' αυτού αλλαγές κάθε 6000.

    Προσωπικά, και χωρίς φυσικά να έχω πειραματικά δεδομένα γι' αυτό, τα 12000 χιλιόμετρα μου φαίνονται πάρα πολλά, ενώ τα 6000 σαφώς λογικότερα και καθόλου υπερβολικά. Σίγουρα αλλάζοντας λάδι συχνότερα κακό δεν κάνεις (κάθε άλλο), οπότε αν το κόστος δεν σου φαίνεται δυσβάσταχτο καλύτερα να το αλλάζεις κάθε 6000. Αν μη τι άλλο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

    Αν τώρα κάνεις 12000 χιλιόμετρα το τρίμηνο, κυρίως σε ταξίδια, χωρίς να πιέζεις πολύ το μηχανάκι, αν δεν το πολυχρησιμοποιείς σταμάτα-ξεκίνα, ζέστανε-κρύωσε μέσα στην κίνηση, αν δεν πολυδουλεύεις το κιβώτιο ταχυτήτων... τότε, ίσως, τα 6000 να είναι υπερβολικά. Σε κάθε άλλη περίπτωση πάντως εγώ με την καμία δεν θα άφηνα τα ίδια λάδια για 12000 χιλιόμετρα.

    Σχετικά με τον τύπο λαδιού: το βιβλίο του κατασκευαστή ορίζει λάδι συγκεκριμένης ρευστότητας και συγκεκριμένων προδιαγραφών, όχι συγκεκριμένη μάρκα λαδιού. Χρησιμοποίησε λοιπόν ελεύθερα οποιοδήποτε επώνυμο, καλής ποιότητας, και ειδικό για μοτοσυκλέτες λάδι με την συγκεκριμένη ρευστότητα και που πληρεί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα επώνυμα λάδια πληρούν τις προδιαγραφές και με το παραπάνω). Η σύσταση λαδιού συγκεκριμένου οίκου (π.χ. Agip) έχει να κάνει αποκλειστικά με εμπορικές συμφωνίες του κατασκευαστή ή του αντιπροσώπου, αλλάζει κάθε τόσο (ακόμη και για το ίδιο μοντέλο) και δεν πρέπει να θεωρείται ουδόλως περιοριστική...

    Φρόντιζε πάντα (μα πάντα) ο κινητήρας σου να έχει την σωστή ποσότητα λαδιού και έλεγχε τη στάθμη σχετικά συχνά (εντάξει, Honda έχεις, σιγά μην κάψει, αλλά λίγη τυπικότητα δεν βλάπτει). Η έλλειψη λαδιού μπορεί να καταστρέψει έναν κινητήρα πολύ αποτελεσματικότερα από κάθε καθυστερημένη αλλαγή ή κακής ποιότητας λάδι.

    Εγώ έχω ένα Honda CBF600SA (νομίζω φοράμε τον ίδιο κινητήρα), και:

    - Αλλάζω λάδια και φίλτρο κάθε 6000 χιλιόμετρα
    - Χρησιμοποιώ λάδι ημισυνθετικό: Castrol Power 1 GPS 4T 15W-50
    - Τσεκάρω την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα κάθε 2000 χιλιόμετρα τουλάχιστον

    Ελπίζω να βοήθησα.


  4. #4

    bell ray

    ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2007 ΠΗΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ HORNET ΄07
    ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 6000 ΧΛΜ ΕΒΑΛΑ BELL RAY ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΛΑΔΙΑ, ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΜΟΤΟ.
    ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΠΑΝΙΑ
    ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 79-81 ΒΑΘΜΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΑΚΡΙΒΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.
    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑ!
    Ή ΤΗΝ ΤΡΩΣ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ!
    Ή ΤΗΝ ΤΡΩΣ ΣΑΛΑΤΑ!!!

  5. #5

    hornet 600

    ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΛΑΔΙΑ ΓΙΑ 12000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ.ΕΓΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΘΕ 5000-5500 ΤΙΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ.
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΦΡΕΣΚΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟ...ΜΙΑ ΕΞΟΔΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ
    ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ.ΧΕΧΕΧΕΧΕΕΧΕ

  6. #6
    Φώτησε μας Θεέ Απόλλωνα!! Το avatar του/της CBF - HRC
    Εγγραφή
    27/11/2007
    Μηνύματα
    86
    εγώ στο CBF-600S του αλλάζω λάδια κάθε 4000 χλμ και βάζω τα καλά λάδια της HONDA όχι AGIP , και έχω το κεφάλι μου ήσυχο . το πήρα με 32.000 χλμ τον σεπτέμβριο (και ο πρώτος κάτοχος άλλαζε κάθε 4.000 χλμ) και προχθές στα 40.000 χλμ τα λάδια βγήκαν σχεδον καινούργια.
    αλλά είναι και το άλλο , ότι οι κατασκευαστές αναφέρουν καθαρά χλμ και όχι να κολλάς κάθε μέρα 15-20 λεπτά στη κίνηση και να βράζει ο κινητήρας.
    Εγω πιστεύω ότι όσοι ζούν σε μεγάλες πόλεις που έχουν κίνηση , πρέπει να αλλάζουν τα λάδια αρκετά συχνά διότι ταλαιπωρείται ο κινητήρας πολύ περισσότερο.
    CBF 600S - HRC

  7. #7
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να κοιτάς εάν έχει λάδι...Ακόμη και νερό να έχει γίνει...μια μικρή ικανότητα να λιπαίνει, θα την έχει...ενώ άμα χάνει από κάπου και δεν το πάρεις πρέφα...θα το κολλήσεις και μετά

    Πάντως...από τη στιγμή που η εταιρία μιλάει για αλλαγή λαδιών κάθε 12000 χλμ...και εμείς έχουμε καταντήσει να θεωρούμε τα 4000-5000 χλμ ως το ανώτατο όριο χιλιομέτρων για να αλλάξουμε λάδια, έχουμε καταντήσει τραγικοί...και θύματα...(κι εγώ μαζί φυσικά)

    Οι αντιπρόσωποι προτείνουν το λάδι που έχουν αυτοί στο μαγαζί τους (επειδή το αγοράζουν φτηνότερα) και γι αυτό πολλές φορές, όταν αλλάξουν προμηθευτή, στο επόμενο σέρβις βλέπεις σου βάζει άλλο λάδι, το οποίο φυσικά είναι το καλύτερο της αγοράς κλπ,κλπ...

    Επίσης οι αντιπρόσωποι, για να βγάζουν από τους πελάτες...(ε, μην γίνουν και κλέφτες) προτείνουν δικά τους διαστήματα σερβις και φυσικά δικές τους εργασίες ανά σέρβις...

    Για παράδειγμα...φίλος με cbf 600 γύρισε πρόσφατα από το "μεγάλο" :a31: σέρβις των 24000 χλμ πληρώνοντας ένα μανίκι της τάξεως των 400+?, την ώρα που η honda λέει για το service των 24000χλμ (για το χορνετ 600 που φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο και για το cbf αφού έχουν το ίδιο μοτέρ...) αλλαγή μόνο μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και μόνο έλεγχο στα υπόλοιπα...(διάκενα βαλβίδων κλπ,κλπ), αν χρειάζεται κάτι αλλαγή...ή σφίξιμο καμιά ντίζα κλπ,κλπ...

    Πάντως...φίλε μου...πριν σε απασχολήσει το τι λάδια (μάρκα) θα βάλεις, καλό θα ήταν να σε απασχολήσει το ιξώδες, αν είναι δηλαδή ψιλά ή χοντρά ή τα ίδια με αυτά που έχει τώρα το μηχανάκι σου, αν τα λάδια που τελικά αποφασίσεις να βάλεις, πληρούν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές...και αφού αποφασίσεις και κάνουν, να σου πούμε και κανα δυο μαγαζιά να πας να αγοράσεις μόνος σου μιας και οι αντιπρόσωποι πουλάνε τα λάδια σε τρελές τιμές...γιατί να δώσεις 50? αφού μπορείς να δώσεις το πολύ 30...




    από πλευράς εγγύησης πάντως θα είσαι κομπλέ, αν τα σέρβις τα κάνεις με τη συχνότητα και τον τρόπο που προτείνει η Honda κανείς δεν θα μπορεί να σου πει τίποτα...Θεωρητικά, γιατί πρακτικά και αυτό βλέπουμε πως δεν λέει και πολλά, μιας και άμα ψάξεις μέσα στο φόρουμ, βρεις περιπτώσεις μηχανών συντηρημένες ευλαβικά με τις οδηγίες του κατασκευαστή και όταν χρειάστηκε οι ιδιοκτήτες να κάνουν χρήση της εγγύησης γιατί είτε από αστοχία υλικού, είτε από λάθος σχεδιασμό, έσπαγαν μοτέρ ή σκορπούσαν γενικότερα...τσίμπησαν από ένα @ έκαστος και ακολουθούν μέχρι και σήμερα τη δικαστική οδό...

    αυτά...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  8. #8
    Λοιπον...
    Έχω προβληματιστεί αρκετά...

    Cd600f Hornet 2007.

    Το βιβλίο της εγγύησης λέει μηχανάκια πάνω απο 501cc λάδι 10-60!
    Πρώτο σερβις στα 1000 χλμ μπήκαν λάδια 15-50.
    Δεύτερο σερβις στα 5000 μπήκαν 10-60.Πολύ καλύτερη συμπεριφορά κινητήρα.
    Τρίτο σερβις στα 9000 μπήκαν πάλι λάδιο 15-50.

    Και σήμερα στο τελευταίο, 14000 χλμ μπήκαν 10-40 με την δικαιολογία ότι είναι καλύτερα.

    Τι απο όλα αυτά στέκει?!?!?!?!


    Βοήθεια παρακαλώ!

  9. #9
    εχουμε και λεμε αλλαγη λαδιων καθε 4.000χλμ το πολυ 5.000 ημισυνθετικο η αμα εχετε λεφτα συνθετικο,το χειμωνα 10-40 και το καλοκαιρι 15-50 η αμα βρειτε 20-50,μαρκες motul 5100 για το ημισυνθετικο και 300v μοτουλ συνθετικο και αλη επιλογη ειναι σε λαδι μαρκα torco αυτα απο εμενα.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    εχουμε και λεμε αλλαγη λαδιων καθε 4.000χλμ το πολυ 5.000 ημισυνθετικο η αμα εχετε λεφτα συνθετικο,το χειμωνα 10-40 και το καλοκαιρι 15-50 η αμα βρειτε 20-50,μαρκες motul 5100 για το ημισυνθετικο και 300v μοτουλ συνθετικο και αλη επιλογη ειναι σε λαδι μαρκα torco αυτα απο εμενα.
    Οπότε ήταν λάθος που μου έβαλε 10-40 ε?

  11. #11
    οχι μωρε ενταξει απλα το καλοκαιρι θα σου κανει το σασμαν περισορετο θορυβο ε και λογου καλοκαιριου θα γινει νερακι με τις υψηλες θερμοκρασιες,εγω τωρα συμπηρωνω τα χλμ μου και θ αβγαλω τα 10-40 που ειχα να βαλω τορκο πληρη συνθετικο 20-50 για να το δοκιμασω εχω ακουσει πολλυ καλα λογια εγω εβαζα συνηθως motul 300v 15-50 για το καλοκαιρι.

  12. #12
    Το βιβλιαράκι της honda λέει sg ενώ αυτός μου έβαλε sj.
    Τι να πω....

  13. #13
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Για να τελειώνουμε μέχρι νάρθει το 3000στο πόστ..

    Η Χορνέτα στα χέρια μου κλείνει αισίως τα 48000 κμ στα 2 χρονάκια που τη σκίζω,εεε που την έχω,και μπορεί να λέει η μαμά 12000 κμ αλλά για ψυχολογικούς λόγους και μόνο δεν θα τα άφηνα...βέβαια δεν θα πάθει τίποτα το μηχανάκι αν ξεχαστούν καμια φορά (μη ξεχνάτε παίρνει 4+λίτρα! ),αλλά καλό είναι να αλλάζονται τουλάχιστον μια φορά το χρόνο,ειδικά αν το μηχανάκι κάνει κμ μες τη πόλη και για μικρές αποστάσεις,τύπου σταμάτα-ξεκίνα ,ακινησία πολύμηνη,κλπ....τα φτάνω βέβαια μέχρι και τα 8000 τις περισσότερες φορές,αλλά το μηχανάκι κάνει τα περισσότερα κμ Αττική οδό,με ελάχιστη παραμονή στην κίνηση.Τα αλλάζω μόνος μου,και πάντα στην αλλάγή και φίλτρο βέβαια.
    Τώρα για τις μάρκες...
    Repsol 10w40 semi: στα 3000κμ θέλει αλλάγη κατεπειγόντως...νομίζει κανείς ότι κάτι έχει σπάσει μέσα...
    AGIP 10-50 : καλύτερη κατάσταση αλλά με το ζόρι στα 5000κμ
    ARAL 10-40: μια κουβέντα μόνο: ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ! ΤΕΛΟΣΣΣ!
    I.P. : τα άφησα μέχρι τις 6000 κμ...
    MOTUL 5100 10-40 άνετα μέχρι τα 8-9000 κμ εδώ και τρεις αλλαγές βάζω αυτά,είναι και σε καλή τιμή...(Λαμπριανίδης rulezz)


    αυτά από μένα ...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  14. #14
    Όχι και τόσο νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2009
    Μηνύματα
    24
    Χαιρετώ την παρέα,

    Βρέθηκα να διαβάζω το συγκεκριμένο post γιατί ψάχνω πληροφορίες για CBF 600s ABS.
    Εδώ και 14 χρόνια έχω ένα TA 400. Ευτυχώς δεν το έχει ακουμπήσει το φονικό χέρι του μάστορα, κάνω κάθε εργασία συντήρησης μόνος μου.
    Αλλαγή λαδιών-φίλτρο κάνω κάθε 10000 χιλ. και έχω κάνει 140000 χιλ. Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με ότι μπορεί αν σχετίζεται με την λίπανση.(Γενικά είμαι ευχαριστημένος, το ABS-CBS μου λίπει)
    Δεν νομίζω ότι η μαμά Honda θέλει να εκτεθεί με το να αναφέρει ανυπόστατα διαστήματα service.
    Τα μαστόρια την δουλεία τους κάνουνε.

    Και έναν υπολογισμό. Αν άλλαζα λάδια (δεν αναφέρω τα υπόλοιπα) κάθε 5000 αντί για 10000 θα είχα ξοδέψει περίπου 50€Χ14=700€ παραπάνω μόνο για λάδια.

  15. #15
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Πάντως εγώ φίλε μου για κανένα λόγο δεν θα άφηνα τα λάδια 10.000χλμ.στην μηχανή!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 21:10
  2. To Hornet....
    από GyPsy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2004, 14:53
  3. ΠΡΟΣ..Julius - Hornet - Superfour..
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2004, 15:01
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF